Voorstellen (UPDATE over Marktplaats BB)

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Voorstellen (UPDATE over Marktplaats BB)

Bericht door BBen » zo sep 05, 2010 3:55 pm

Goedendag, mijn naam is wel te raden denk ik B(Ben).
Ik heb echter nog geen BB, maar ben al wel een tijdje stiekem verliefd op de BB. (voor ik deze RF kocht heb ik op een nieuwe BB proefrit gedaan maar toen was dat voor mij niet de juiste keuze, ik kwam van een RF600 en overstap vond ik toen niet verstandig)
Ik rij nu al bijna 11 jaar (met heel veel plezier) op een RF900 en ben gisteren bij een BB wezen kijken.

Een zwarte uit 2003 met 14.000 km, ziet er netjes uit. Heeft alleen een slippende koppeling in alle versnellingen, gaan ze naar kijken en als het opgelost is ga ik weer kijken. Verder zitten er hele vervelende hevels op Afbeelding echt niet mee te rijden. En de oranje knippers in de spiegels zullen er bij mij niet lang in zitten, witte zijn mooier vind ik.

Slippende koppeling is toch vreemd met 14.000km maar in het ergste gevel moeten ze er nieuwe platen en veren in doen zou ik denken.

Dus het zou kunnen dat ik deze week de overstap maak (kom ik niet op de Rf naar de MFMM maar de BB :lol: ), zo niet dan gaat dit wel gebeuren. Ik was het afgelopen jaar steeds meer aan het twijfelen, omdat de RF mij al 11 jaar niet in de steek laat en erg lekker rijdt. Maar de knop is om er komt een BB.

Iemand nog tips waar ik op moet letten bij de volgende proefrit?
Laatst gewijzigd door BBen op di sep 07, 2010 3:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Evelakes » zo sep 05, 2010 4:19 pm

Hoi Ben

Welkom op het Forum
Heb wel een paar keer op een RF mogen rijden, maar een BB is wel hele andere koek.