Wie ben Ik ?

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
Spectre
Berichten: 2
Lid geworden op: di sep 14, 2010 4:26 pm
Locatie: Kortenhoef-gemeente Wijdemeren
Contacteer:

Wie ben Ik ?

Bericht door Spectre » di sep 14, 2010 11:34 pm

:typing:
Hallo

Tom is de naam
Rij nu 18 jaar motor
Eerst om te leren :D suzuki 125 daarna de 250-380-550-en mijn fijnste de 750 2T waterkoeling :+:
toen overgestapt naar een CBX 6 Cil daar nog een paar jaar op gereden.
Inmiddels getrouwt en 2 prachtige kinderen daardoor helaas efff geen bike :oops: 18 jaaaaaaaaaaaaar
sinds 2 1/2 jaar in bezit van een zal het zachtjes typen :lol: HAYABUSA en lid van HCH nu 2 jaar
De reden dat Ik op dit forum terecht ben gekomen is naar aanleiding van de toerrit met jullie Bikers tbv A-T op 12 sep
Daar ik onderweg een heel deel gefilmd heb waaronder jullie was dit de enigste manier om de film als ie af is te laten zien
aan jullie[best geinig om je zelf een door de bochten te zien gaan] alleen het geluid is slecht daarom zal ik hem bewerken en als ie klaar is zal Ik een link plaatsen[youtube] als dat gaat lukken
Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar om in de toekomst weer eens samen op te trekken alleen dan blijf Ik nu wel bij de Bird”s in de buurt
Om te voorkomen dat jullie er :lol: :lol: :lol: :lol: aan beleven om een paar Busa’s zoek te rijden
p.s. wij waren als midden groep wel effffffe het eerste in Wijkb :burp:
afijn heb wel genoten van deze dag en het resultaat

Met Vriendelijke groet.

Tom en zoon Wouter
Hayabusa 2000/Carbon/bleu/orange

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door MarcB » wo sep 15, 2010 11:56 am

Hi Tom,

Welkom op het forum! Helaas moest ik door omstandigheden op het laatste moment afhaken maar zo op de foto's te zien hebben jullie in ieder geval een leuke dag gehad wat voor herhaling vatbaar is :)

Ben benieuwd naar de opnames!
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door jorrin76 » wo sep 15, 2010 1:14 pm

Welkom Tom,

Wie weet hoe leuk je die Birds nog gaat vinden :lol: :lol: Ben benieuwd naar de opnames...altijd leuk te zien.
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door Evelakes » wo sep 15, 2010 3:21 pm

Hoi Spectre leuk dat je hier komt buurten, vond het een geweldige dag en bovendien missie geslaagd.
Was de achterrijder in de groep en uit ervaring weet ik dat het een poosje duurt voor je groep hebt die goed op elkaar is
ingespeeld. Sterker nog wij waren tijdens een uitvlucht met zijn achten elkaar al binnen 2 min kwijt op weg naar het Sauerland :lol: :oops:
Het was een mooie rit die we zeker nog een keer met zijn allen over zullen doen.
Valken of Merels in de natuur zijn we toch een stel vreemde vogels, dus dat bijt elkaar niet toch!!
Maar communicatie is onmisbaar als je als groep gaat rijden vind ik persoonlijk, al is het maar om het natuurlijk schoon met elkaar
te bestuderen en over te discuteren :roll: :wink:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door Ankertje » wo sep 15, 2010 4:48 pm

Hey Tom,

Leuk je hier te zien posten.
Het was een mooie dag zaterdag. Ik heb er van genoten. Ik was de voorrijder :wink:

Alle gekheid op een stokje. Jullie hebben een prachtige dag gemaakt. Het was een waar genoegen dat we mee konden helpen. Zelf een leuke dag hebben en dan voor een wat kunnen betekenen is gewoon top.
Volgend jaar komen we weer helpen. Nog bedankt voor de gastvrijheid en natuurlijk voor het filmen.

Welkom en veel plezier hier en met ons.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

zaadje99
Berichten: 8
Lid geworden op: za sep 11, 2010 8:04 pm
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door zaadje99 » wo sep 15, 2010 5:06 pm

Hoy Vogelaars

Zeker ik heb ook een geweldige zondag gehad met ons allen voor een goed doel :wink:
Dit is zeker voor herhaling vatbaar
Ook nog bedankt dat ik zo met jullie mocht lachen en hopelijk snel tot ziens

Groetjes Jan met de maagdelijke bleubird :D :D :D

Spectre
Berichten: 2
Lid geworden op: di sep 14, 2010 4:26 pm
Locatie: Kortenhoef-gemeente Wijdemeren
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door Spectre » wo sep 15, 2010 8:55 pm

Bedankt voor het warme ontvangst :D Kerels

Allemaal de zelfde passie en voor mij totaal
niet belangrijk wat iemand voor :black rijd
als we maar plezier en lol hebben :mrgreen:
Film gaat nog effe duren[druk druk druk] maar zeg maar zo wat in het vat zit verzuurt niet :wink:

Groetjes Tom
P.S.Bouwjaar mijzelf 1957 :shh

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door Motorpsycho » wo sep 15, 2010 9:29 pm

Welkom op ons forum :typing:

Ik kon er helaas niet bij zijn. Een rit voor een goed doel wil ik eigenlijk niet missen. Helaas kan ik me zelf nog steeds niet in 2e delen. Nah gaat wel maar geeft zon zooitje :+
Ik ben ook benieuwd naar de beelden, de foto's zagen er al goed uit.

En eh mij maakt het ook niet uit wat men rijd, ik ben binnen de BOC ook een afvallige met mijn Aprilia Tuono Factory Racing :]

Veel plezier hier en misschien tot ziens op een toekomstige rit :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Wie ben Ik ?

Bericht door Mr. Blue » do sep 16, 2010 5:57 pm

Welkom Tom
Op dit forum van Blackbird fanaten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten