Ook ik stel mij even voor...

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » wo mei 11, 2011 7:49 pm

Hierbij wil ik mij alvast voorstellen als mogelijk aankomend BB rijder.
Als aanvulling op al mijn eerdere motorfietsen ga ik binnenkort mogelijk een gebruikte blauwe BB kopen van 1999. Op dit moment rij ik een 1200 cc naked fiets.

Mijn eerdere motorfietsen waren…
-begonnen op een Honda CX 500
-hierna een Honda CX 500 c
-vervolgens een Suzuki 550 katana
-overstag gegaan voor een Honda Super Magna VF 700c
-ivm last nek en rug overgestapt op een GSX750F (fijne fiets)
-na enkele jaren geen motor te hebben gereden maar wel een racefiets, een ligfiets en een bromscooter weer een goedkope Yamaha Virago gekocht en er 2,5 jaar mee gereden.
-na 2 jaar de Yamaha ingeruild voor een 1988 BMW K100RS Style versie
-vervolgens weer na 2,5 jaar de BMW ingeruild voor een Suzuki Bandit 1200N, bj 1999
-De Soes rijdt perfect, stuurt scherp en is kogelsnel….(en is eventueel nog te koop)
Nu is mijn oog gevallen op een BB van 1999 met ongeveer 50000km op de teller. Binnenkort ga ik de motor bekijken, bewonderen, en wie weet wel aanschaffen. Ik heb eerder een proefrit op een BB gemaakt en dat beviel mij uitstekend. Wel het tellertje in de gaten houden want voor je het weet hik je tegen de 200 aan zonder dat je het merkt.

Verder ben ik ook gelukkig getrouwd en daaruit zijn 3 jongens uit voortgekomen.
Ik ben onlangs 46 geworden…ook die jaren gaan snel…en heb een heel mooi beroep waar ik verder lekker niets over kan vertellen.
Dus mocht het wat worden met de BB dan zien jullie mij zeker vaker hier.

O.ja…mijn naam is Piet.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door YO » wo mei 11, 2011 7:53 pm

Welkom.

Veel plezier met ons en met je toekomstige blackbird en op het forum.
uranus schreef: en heb een heel mooi beroep waar ik verder lekker niets over kan vertellen.
O.ja…mijn naam is Piet.
Heb dat iets te maken met Sinterklaas of zo? 8)


Afbeelding
Laatst gewijzigd door YO op wo mei 11, 2011 8:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » wo mei 11, 2011 8:11 pm

Ja YO, dat zou helemaal een mooi beroep zijn....dat is maar een paar dagen op een jaar werken rond 5 dec. :P :P

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door YO » wo mei 11, 2011 8:15 pm

uranus schreef:Ja YO, dat zou helemaal een mooi beroep zijn....dat is maar een paar dagen op een jaar werken rond 5 dec. :P :P
:-_

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Motorpsycho » wo mei 11, 2011 9:05 pm

Welkom op ons forum :typing:

Veel plezier hier.

Ik denk dat je beroep iets met deze te maken heeft :police:
Daar hebben we er meerdere van binnen de club :wink:

Suc6 met de proefrit en wie weet, tot ziens op een treffen of rit :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door BBen » wo mei 11, 2011 9:22 pm

Welkom, bij de 200 begint ie pas lekker te lopen (of mag ik dat niet zeggen ivm je beroep :wink: )

Nu worden we toch nieuwsgierig, had je beter niets over kunnen zeggen.
:black

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Super-bird » wo mei 11, 2011 9:48 pm

Welkom Piet

wodan
Berichten: 61
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 12:25 pm
Locatie: Gent, vlaanderen4x4.be
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door wodan » wo mei 11, 2011 9:51 pm

Welkom hier... en rij voorzichtig.

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door jorrin76 » wo mei 11, 2011 11:57 pm

Welkom Piet,

Als die blauwe niets wordt staan er oa nog een paar zilveren te koop hier waarvan 1 de mijne is. :wink:

Succes met den blauwe
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Man in Black-Bird » do mei 12, 2011 12:41 am

Welkom Uranus ! ben je toevallig family van Urbanus ? dat kan ik je beroep wel raden !! :) :wink:


Veel fun hier op de BOC site en met je aankoop plannen van een.....BB .


vgr MiBB

Gebruikersavatar
Drover
Berichten: 458
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Drover » do mei 12, 2011 1:11 am

Ook welkom...

En over het beroep.... Ik zit in de beveiliging en kan ook niet altijd alles zeggen. Voor politie, wat in mijn ogen een stapje hoger ligt, kan ik alleen maar respect hebben. Wat je dan mee maakt is ff een stapje erger. Ik heb veel gezien; veel rare dingen mee gemaakt maar voor mij is het geen dagelijkse kost. Gelukkig niet.
Als ik weer eens een bon krijg voor te hard rijden dan baal ik er ook van; die k@twout die weer staat te flitsen... Toch ben ik degene die fout is en hij of zij staan alleen maar hun werk te doen !!!
Laatst werd ik ook staande gehouden voor een alcoholcontrole op de BB. Het is even lastig, helmpje af, later thuis, maar ik vind dit alleen maar goed. Ik blijf altijd ontzettend vriendelijk tegen politie. Ik doe ongeveer hetzelfde werk en weet hoe vervelend het kan zijn als iemand dwars gaat liggen.

Dus,

Je hebt mij ook nieuwsgierig gemaakt. Als je geen belastinginspecteur bent mag je gerust zeggen wat je doet. Wij gaan het niet verder vertellen want het staat toch al op internet... :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Don't follow the crowd, let the crowd follow you

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Ankertje » do mei 12, 2011 4:42 am

Welkom en veel plezier hier en met ons.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » do mei 12, 2011 7:23 am

Bedankt voor jullie leuke reactie's.
Grappig dat iedereen nieuwsgierig is, maar ik ben gelukkig geen belastinginspecteur althans....geen directe maar heb soms wel het gevoel een indirecte belastinginspecteur te zijn...dus wat sommige denken zou kunnen kloppen.

Verder ben ik heel nieuwsgierig wat het gaat worden a.s weekend. Ik heb vorig jaar op een BB gereden en dat beviel wel goed. Voor Jorrin76: zou het niets worden en ik zou belangstelling hebben in jouw BB dan zit ik altijd nog met mijn Bandit en 2 motoren is net iets teveel van het goede. Mocht de Bandit verkocht raken en ik zit nog zonder BB weet ik je wel te vinden.

Heeft iemand verder nog tips waar ik op moet letten bij bekijken/berijden van een BB ?
Ik heb er al een paar gelezen op het forum.

Gr. Piet

Darkie
Berichten: 110
Lid geworden op: wo apr 20, 2011 11:05 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Darkie » do mei 12, 2011 8:07 am

Ur - anus? :-___


Ik hoop dat het lukt voor je, een BB rijdt echt geweldig! 200 rijden ..... daar boven is het ECHT leuk (in Duitsland natuurlijk)!

Veel plezier op het forum alvast!

ps er is hier een topic waar je op kan letten bij de aankoop, even de zoekfunctie erbij en voila!

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door stanley » do mei 12, 2011 8:27 am

Welkom en veel plezier hier en met ons.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Mr. Blue » do mei 12, 2011 10:07 am

Welkom Piet
Op dit forum van Blackbird fanaten.

uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » do mei 12, 2011 7:31 pm

Gaande mijn belangstelling voor een blauwe BB kom ik toch een paar zaken tegen waar ik mijn vraagtekens bij zet:
De BB waar ik belangstelling voor heb heeft enkele verschillen met de BB's die ik over het algemeen tegen kom op foto's etc.

Zo is mij opgevallen dat de BB waar ik belangstelling voor heb:
-goudkleurige velgen heeft (de meeste hebben zwarte velgen)
-de originele CBR XX 1100 super blackbird stickers ontbreken op de zij kuipdelen. Er zit enkel een CBR sticker op.
-Dual-CBS command brake system sticker ontbreekt op het voorspatbord.

Ik bedoel deze BB. (ik denk een importfiets)
http://link.marktplaats.nl/440791552
Heeft wel een kleine beschadiging op het voorspatbord en een deukje in de rechter uitlaatpijp.

Een andere BB waar ik mogelijk ook belangstelling voor heb ziet er keurig uit, weinig KM maar daar ontbreekt de HECS3 sticker weer van:
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... =blackbird

De verkoper van de advertentie op speurders heeft ook wel belangstelling om mijn bandit 1200 in te ruilen op zijn BB.

Ik vraag mij af wat de kenners, zoals jullie, hiervan vinden ??

Graag reactie op korte termijn want ik ga zaterdag al kijken.

Gr. Piet

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door BBen » do mei 12, 2011 7:42 pm

Tja, lijkt mijn verhaal wel. ik had ook een te mooi om waar te zijn bird op het oog met stikkers die miste op het frame. Uiteindelijk dus hier mijn bird gekocht (mijn gevoel gevolgd en 100% geen spijt van).

Ik zou toch ook eens kijken wat er hier allemaal te koop staat, dan kun je goed vergelijken en koop je een motor van echte liefhebbers.

Stikkers op de kuip eraf zou kunnen betekenen dat het een schadefiets is maar hoeft niet natuurlijk.

HHmotoren zit bij mij om de hoek en staat erom bekend dat hij veel import heeft. zoek maar eens op Motor-Forum. of klik hier

Voor een standaard bird is ie ook aardig aan de prijs vind ik.

Ik heb dus persoonlijk geen ervaring met HH maar van import motoren handel klopt zeker en hij is ook erg duur (ooit eens offerte gevraagd voor banden en schrok me de ple%ri$)

Die uit Huizen zie ik geen foto's van de schade, maar reken maar op 200 euro per kuipdeel wat je moet spuiten als je het wilt laten opknappen.
Wil je echt een blauwe en geen andere kleur?

EDIT- link naar mijn 1e topic met veel antwoorden op ook jouw vragen http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=5&t=7098
Gouden velgen heb ik en mijn zwager ook op een 2001 en is ook niet standaard dus hoeft ook geen issue te zijn.
Laatst gewijzigd door BBen op do mei 12, 2011 7:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
:black

uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » do mei 12, 2011 7:55 pm

He BBen...super snel en goede reactie. Ik had zelf al gegoogeld op HH motoren maar vond niets, dankzij jou ga ik zo 1 en ander ff lezen.
De kleur maakt mij niet echt uit. Mij maakt het bij te betalen bedrag bij inruil wel uit en bij HH motoren is het bij te betalen bedrag acceptabel.

Als HH motoren toch bij jou om de hoek zit zou je dan voor mij is ff (uhmmm) willen kijken bij die BB en jouw reactie hierover aan mij geven.
Ik moet namelijk helemaal vanuit prov. Zeeland komen en als die BB dan tegen valt is het zonde van mijn tijd die ik erin steek.
Ik heb wel is vaker een motor op een foto gezien die erg mooi was op het plaatje maar in het echt was het gewoon bagger.

Laat even weten of je dat wilt doen. Ik zou je er zeer dankbaar voor zijn.

Gr. Piet

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Man in Black-Bird » do mei 12, 2011 7:56 pm

uranus schreef:Gaande mijn belangstelling voor een blauwe BB kom ik toch een paar zaken tegen waar ik mijn vraagtekens bij zet:
De BB waar ik belangstelling voor heb heeft enkele verschillen met de BB's die ik over het algemeen tegen kom op foto's etc.

Zo is mij opgevallen dat de BB waar ik belangstelling voor heb:
-goudkleurige velgen heeft (de meeste hebben zwarte velgen)
-de originele CBR XX 1100 super blackbird stickers ontbreken op de zij kuipdelen. Er zit enkel een CBR sticker op.
-Dual-CBS command brake system sticker ontbreekt op het voorspatbord.

Ik bedoel deze BB. (ik denk een importfiets)
http://link.marktplaats.nl/440791552
Heeft wel een kleine beschadiging op het voorspatbord en een deukje in de rechter uitlaatpijp.

Een andere BB waar ik mogelijk ook belangstelling voor heb ziet er keurig uit, weinig KM maar daar ontbreekt de HECS3 sticker weer van:
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... =blackbird

De verkoper van de advertentie op speurders heeft ook wel belangstelling om mijn bandit 1200 in te ruilen op zijn BB.

Ik vraag mij af wat de kenners, zoals jullie, hiervan vinden ??

Graag reactie op korte termijn want ik ga zaterdag al kijken.

Gr. Piet

De marktplaats BB zou ik niet kopen is met grote waarschijndelijkheid een schade import fiets

Datum eerste toelating 04-06-1999
Datum aanvang laatste tenaamstelling 05-07-2010
Datum eerste afgifte Nederland 30-05-2008
Wacht op keuren Nee

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door BBen » do mei 12, 2011 8:03 pm

uranus schreef:He BBen...super snel en goede reactie. Ik had zelf al gegoogeld op HH motoren maar vond niets, dankzij jou ga ik zo 1 en ander ff lezen.
De kleur maakt mij niet echt uit. Mij maakt het bij te betalen bedrag bij inruil wel uit en bij HH motoren is het bij te betalen bedrag acceptabel.

Als HH motoren toch bij jou om de hoek zit zou je dan voor mij is ff (uhmmm) willen kijken bij die BB en jouw reactie hierover aan mij geven.
Ik moet namelijk helemaal vanuit prov. Zeeland komen en als die BB dan tegen valt is het zonde van mijn tijd die ik erin steek.
Ik heb wel is vaker een motor op een foto gezien die erg mooi was op het plaatje maar in het echt was het gewoon bagger.

Laat even weten of je dat wilt doen. Ik zou je er zeer dankbaar voor zijn.

Gr. Piet
Tja dat is wel 5 km, maar ik wil morgen wel even langsgaan daar. Ik weet alleen niet of hij er is omdat ik gehoord heb dat ze er niet altijd zijn.
Ik moet dan wel oppassen dat ik niet ga vergelijken met de mijne (hele waslijst aan mods :wink: ) Ik wil ook wel een proefritje maken als je wilt.
Maar als de kleur je niet uitmaakt dan staan er hier 2 hele mooie zilvere te koop van Jorrin en Filament (de laatste woont in jouw provincie en de eerste is ook in die hoek)

Even spammen http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... ds#p140454
Jorrins topic kan ik even niet vinden maar volgens mij verdwijnen te koop topics na verloop van tijd vanzelf
:black

uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » do mei 12, 2011 8:41 pm

Man in Black-Bird schreef:
uranus schreef:Gaande mijn belangstelling voor een blauwe BB kom ik toch een paar zaken tegen waar ik mijn vraagtekens bij zet:
De BB waar ik belangstelling voor heb heeft enkele verschillen met de BB's die ik over het algemeen tegen kom op foto's etc.

Zo is mij opgevallen dat de BB waar ik belangstelling voor heb:
-goudkleurige velgen heeft (de meeste hebben zwarte velgen)
-de originele CBR XX 1100 super blackbird stickers ontbreken op de zij kuipdelen. Er zit enkel een CBR sticker op.
-Dual-CBS command brake system sticker ontbreekt op het voorspatbord.

Ik bedoel deze BB. (ik denk een importfiets)
http://link.marktplaats.nl/440791552
Heeft wel een kleine beschadiging op het voorspatbord en een deukje in de rechter uitlaatpijp.

Een andere BB waar ik mogelijk ook belangstelling voor heb ziet er keurig uit, weinig KM maar daar ontbreekt de HECS3 sticker weer van:
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... =blackbird

De verkoper van de advertentie op speurders heeft ook wel belangstelling om mijn bandit 1200 in te ruilen op zijn BB.

Ik vraag mij af wat de kenners, zoals jullie, hiervan vinden ??

Graag reactie op korte termijn want ik ga zaterdag al kijken.

Gr. Piet

De marktplaats BB zou ik niet kopen is met grote waarschijndelijkheid een schade import fiets

Datum eerste toelating 04-06-1999
Datum aanvang laatste tenaamstelling 05-07-2010
Datum eerste afgifte Nederland 30-05-2008
Wacht op keuren Nee
Dat is de speurders motor die je bedoelt. Want daar is het kenteken leesbaar van.
Die had ik n.l ook al via RDW bekeken. Vandaar ook mijn gedachte dat het een importfiets is.

uranus
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 11, 2011 7:08 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door uranus » do mei 12, 2011 8:51 pm

BBen schreef:
uranus schreef:He BBen...super snel en goede reactie. Ik had zelf al gegoogeld op HH motoren maar vond niets, dankzij jou ga ik zo 1 en ander ff lezen.
De kleur maakt mij niet echt uit. Mij maakt het bij te betalen bedrag bij inruil wel uit en bij HH motoren is het bij te betalen bedrag acceptabel.

Als HH motoren toch bij jou om de hoek zit zou je dan voor mij is ff (uhmmm) willen kijken bij die BB en jouw reactie hierover aan mij geven.
Ik moet namelijk helemaal vanuit prov. Zeeland komen en als die BB dan tegen valt is het zonde van mijn tijd die ik erin steek.
Ik heb wel is vaker een motor op een foto gezien die erg mooi was op het plaatje maar in het echt was het gewoon bagger.

Laat even weten of je dat wilt doen. Ik zou je er zeer dankbaar voor zijn.

Gr. Piet
Tja dat is wel 5 km, maar ik wil morgen wel even langsgaan daar. Ik weet alleen niet of hij er is omdat ik gehoord heb dat ze er niet altijd zijn.
Ik moet dan wel oppassen dat ik niet ga vergelijken met de mijne (hele waslijst aan mods :wink: ) Ik wil ook wel een proefritje maken als je wilt.
Maar als de kleur je niet uitmaakt dan staan er hier 2 hele mooie zilvere te koop van Jorrin en Filament (de laatste woont in jouw provincie en de eerste is ook in die hoek)

Even spammen http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... ds#p140454
Jorrins topic kan ik even niet vinden maar volgens mij verdwijnen te koop topics na verloop van tijd vanzelf
BBen, volgens mij is Hein van HH er overdag niet doordeweeks maar alleen op zaterdag. Dus als je zoiets wilt doen dan kan dat denk alleen op zaterdag a.s.
Ik zou eigenlijk zaterdag naar HH gaan maar waarschijnlijk zal dat niet lukken ivm andere prive zaken. Dus afhankelijk van jou ervaring ga ik later in de maand naar HH of helemaal niet. En die zilveren BBtjes zien er super uit, die zou ik ook best wel willen hebben maar dan zit ik nog met mijn huidige motor.
Het liefst ruil ik in en betaal een acceptabel bedrag bij. Ik denk dat de zilveren BBtjes ook wel aardig aan de prijs zijn.

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door Super-bird » do mei 12, 2011 9:12 pm

Mijn idee is, dat je bij de beide zilveren BB’s wel in je achterhoofd moet houden dat deze van een recenter bouwjaar zijn. En er aardig wat extra’s op gemonteerd zijn. Als je deze achteraf wil laten monteren je veeeeeeeeeel meer euro’s kwijt bent.

Ik was alleen al voor Hyper Pro € 580,- kwijt.

Wat volgens mij nog een enorm pluspunt is: de volledige onderhoudshistorie is aanwezig.

Suc6 met je keuze.

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: Ook ik stel mij even voor...

Bericht door BBen » do mei 12, 2011 9:21 pm

ik zou ze even een pm sturen prijs kan best meevallen. die twinbirds is inderdaad porno, maar 1 daarvan is niet te koop denk ik :lol:
Zaterdag kan ik best even langsgaan bij HH maar die gegevens zijn echt van de HH motor
Datum eerste toelating DatumEersteToelating
Datum aanvang laatste tenaamstelling 05-07-2010
Datum eerste afgifte Nederland 30-05-2008
Wacht op keuren Nee
Catalogusprijs CatalogusPrijs
Geregistreerd als gestolen Nee

En zoals Super-Bird al zegt door die extras (en zeker de hyperpro) zijn ze (de zilvere) extra leuk. en veel KM op een bird maakt echt niks uit mits goed onderhouden uiteraard.

Volg je gevoel en niet je portemonnee!
:black

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten