Opnieuw voorstellen

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
iblauw
Berichten: 4
Lid geworden op: do feb 07, 2013 4:48 pm
Contacteer:

Opnieuw voorstellen

Bericht door iblauw » do feb 07, 2013 8:09 pm

Hallo,

Ik stel me toch maar even voor... Ik ben niet nieuw, maar een oudje en een aantal jaren hier weggeweest. Ik rijd geen Blackbird meer want hier ben ik helaas mee gecrashed (aangereden) Ik heb hierbij mijn pols op dusdanige wijze gebroken dat ik er nog altijd chronisch pijn aan heb. Als ik weer ga motorrijden (wat ik wel van plan ben) dan zal het een motor worden met wat meer een tour-zit.... Dus een VFR of indien dit niet wil, erger: een Pan of een BMW.

Nu heb ik nog wat Blackbird spullen liggen en deze heb ik op Marktplaats gezet. Maar ik moet natuurlijk de leden van mijn geliefde club hier wel op wijzen dus vandaar dat ik even teruggekomen ben. Hoop dat ik niet teveel weer aangestoken word met het Blackbird virus ;-)

Ik heb een 3 delige Givi kofferset met SW-Motech Quick Lock rekken te koop en een complete set stickers/decals voor het kuipwerk van een Blackbird te koop. Ik zal deze zometeen even in "te koop" sectie plaatsen....

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen

Bericht door MarcB » do feb 07, 2013 8:26 pm

Hi Igor,

Dat is een aardig tijdje geleden, gaaf je hier weer terug te zien :D Voor de niet-insiders, Igor is een van de oprichters van de Blackbird Owners Club en heeft de basis gelegd van wat uiteindelijk heeft geresulteerd in de BOC van vandaag. Ik vond nog een van de eerste postings hierover terug, zie de website van Arnold de Graaf waar de BOC jaren geleden het forum had draaien.

Igor, veel plezier hier :D

Ennuh, wees slim en ga voor een BMW...
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen

Bericht door Evelakes » do feb 07, 2013 8:45 pm

Welkom terug Igor er is genoeg ruimte op het forum welke keuze je ook maakt

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen

Bericht door Motorpsycho » do feb 07, 2013 8:55 pm

Welkom terug en suc6 met de zoektocht naar een geschikte motor :]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@ Marc B. Als ik de op de link klik die jij opgeeft dan krijg ik de volgende melding :shock:

Afbeelding
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen

Bericht door motorrijder_2000 » do feb 07, 2013 11:16 pm

Welkom Igor,dat Blackbird virus ben je nooit kwijt geweest, daar kom je nl nooit meer van af :D
Ik wil je wel wijzen op de GTR1400, is redelijk sportief [uit te voeren], zit sportief en comfortabel, zeker als je het zadel aanpast, gaan we dit voorjaar demonstreren.
Zijn er tegen redelijke prijzen nogal wat van te koop.
Ik rijd er één, dus ik kan je daar het nodige over vertellen.
En, als 'ouwe stomp', zouden we het als bestuur fijn vinden, als je ook betalend lid zou willen worden.
Dit is dan meteen een mooi voorbeeld voor anderen :D , en blijft onze club nog lang bestaan :]
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

gerkenator
Berichten: 372
Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen

Bericht door gerkenator » vr feb 08, 2013 1:55 am

blackbird virus kom je nooit van af, die zin kom ik hier wel vaker tegen. :wink:

welkom hier trouwens.

Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen

Bericht door Marc1100xx » za feb 09, 2013 7:17 am

iblauw schreef: Als ik weer ga motorrijden (wat ik wel van plan ben) dan zal het een motor worden met wat meer een tour-zit.... Dus een VFR of indien dit niet wil, erger: een Pan of een BMW.

Je rijd al BMW dus zo erg is het niet om er 1 op 2 wielen te nemen. :]]]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten