Ti-BB schreef: Deze kleur heet "Misty Black". Eigenlijk past het ook wel bij de muzieksmaak van de eigenaar

Zwijmel
Mooie foto's TI en leuke texten erbij ook.
ps je hebt pb

Rich, je hebt helemaal gelijk heb het ook gelijk laten liggenrich schreef:Ja prima kleur om op de grond te gooien en dan die mooie blauwe met zijn standaard er op te zettenRK schreef:Trouwens wie hebben er zo'n mooie onderzetter voor zijn motor gekregen ????????
GAAAAFFFF he die mooie KLEUR !!!!!![]()
PikiPikiKubwa schreef:Ik vond nog een (on)betrouwbare hond op de camping
(picture)
Die schreeuwlelijke en vervelende boodschappen jongen steeds over het veld
(picture)
De borduurwinkel
(picture)
De koek en zopie tent
(picture)
De mokken boer en boerin
(picture)
Ik zeg bepakt en bezakt sommige onder ons
(picture)
De schaduwzijd van het veld
(picture)
Blue brothers
(picture)
Blauw lijn op het veld
(picture)
Doffe mochten er ook zijn natuurlijk
(picture)
Titanen slagveld
(picture)
Rode gevaren hoek
(picture)
Omgebouwde bak (kan niet zeggen dat die zich er juist voor lenen)
(picture)
RK schreef:Piet nog gefeliciteerd met je dochter Eva!!black piet schreef:
WIJ WILLEN IEDEREEN DIE GEWEEST IS EN DEZE DAG(EN) TOT ONVERGETELIJK HEBBEN GEMAAKT ZO ONGELOFELIJK BEDANKEN,
(En mocht het bestuur de wijze beslissing nemen dit te willen herhalen.) BIJ DEZE UITNODIGEN OM VOLGEND JAAR ONZE CAMPING WEER TE BEZOEKEN.
Van ons een veilige winter en tot treffen's
Rens,Susan,Eva en Piet.
En bij deze melden wij ons alvast aan voor volgend jaar....
Ik zie alleen maar slijm uit zijn bek hangenmartin schreef:Ik vond nog een (on)betrouwbare hond op de camping
(picture)
Valt best mee hoor, dat zie je toch aan die smile
stanly schreef:PikiPikiKubwa schreef:Hoezo - wil je weer "naast" een blauwtje lopendebvd schreef:
En waar zijn de unieke BB's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan het niet vinden...black piet schreef:Volgens mij zou FilaMent het online toegestuurd krijgen, dan is het natuurlijk makkelijker hier neer te zetten.
website is www.dvhn.nl
De krant is Dagblad van het Noorden en het gaat om editie Drenthe zuidwest.
groet Piet

Mocht je ze mee nemen dan????????PikiPikiKubwa schreef:Rich, je hebt helemaal gelijk heb het ook gelijk laten liggenrich schreef:Ja prima kleur om op de grond te gooien en dan die mooie blauwe met zijn standaard er op te zettenRK schreef:Trouwens wie hebben er zo'n mooie onderzetter voor zijn motor gekregen ????????
GAAAAFFFF he die mooie KLEUR !!!!!![]()
![]()
vergeten mee te nemen
Ach ik denk dat piet er nog wel een paar over heeft, heb je weer een reden om er een keer een bakkie te doen!!Droopy schreef:Mocht je ze mee nemen dan????????PikiPikiKubwa schreef:Rich, je hebt helemaal gelijk heb het ook gelijk laten liggenrich schreef:
Ja prima kleur om op de grond te gooien en dan die mooie blauwe met zijn standaard er op te zetten![]()
![]()
vergeten mee te nemen
Is me niet verteld anders had ik hem zeker mee genomen, altijd handig...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten