Hoe vond je het K&K Treffen 22 / 23-09-'07 met 100 BB’s?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Blackbird024

Bericht door Blackbird024 » di sep 25, 2007 5:45 pm

Hey als je nieuwsgierig bent dan kan je mischien beter dit topic volgen

http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... php?t=2868
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Medic-XX
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » di sep 25, 2007 6:25 pm

Blackbird024 schreef:Hey als je nieuwsgierig bent dan kan je mischien beter dit topic volgen

Ja Sander heeft gelijk hier vind je alles terug.

Ankertje
Contacteer:

Bericht door Ankertje » di sep 25, 2007 7:49 pm

Mijn verhaal.

Het is vroeg deze zaterdagmorgen en koud. De zon schijnt flauwtjes om een paar kilometer verderop geheel achter een pak wolken te verdwijnen. Zoals altijd start de BB in een keer. Licht aan. Shit die doet het niet. Groot licht wel. Geen tijd om te repareren duurt veel te lang. De lampunit heb ik in de laagste stand gezet maar dat leverde toch wel protesten op onderweg. Maar ik werd goed opgemerkt en daar is dat licht voor bedoeld.
In Bergen op zoom staat mccuiness al te wachten. Ruim op tijd. De koffie had hij al op. We zijn direct doorgereden naar Nijkerk naar de BOB van Jochem. Met tien BB’s richting Zwolle waar Halbe ons staat op te wachten. Een gezellige rit werd het met een hoop lol op de pauzeplaatsen.
Precies om 14.00 uur komen we op de camping aan. Tentje opzetten en al snel werd het drukker op het veldje. Er waren 37 tentjes en uiteindelijk ca 50 slapers.
Samen met Dirko de route voor zondag even verkennen. De route is goed te rijden bleek later toen we binnen het uur weer terug waren. Lekker vlot rijden is aan ons besteed moet je maar denken. Niet verder vertellen maar die zilveren brommer van mij is echt sneller dan die zwarte van Dirko. Dat licht vast aan de kleur. Ben ik dan toch wat afgevallen?
De camping van Piet en Susan kreeg een sfeer die er nooit eerder was geweest. Vaste campinggasten bleven speciaal voor deze dagen op de camping. Piet had ze lekker gemaakt met zijn verhalen. Motoren en tenten stonden door elkaar. Overal mensen aan het kletsen. De sfeer was zoals je het graag wilt hebben.
De voorbereidingen op het grote veld waar de motoren moesten komen verliep vlot. Toch werd het een heel andere puzzel dan verwacht. Het zou mooi weer worden. Daardoor zouden de bijna 150 aanmeldingen best waarheid kunnen worden. Optimistisch als we waren hebben we het veld maar op dat aantal ingericht en dat was maar goed ook.
Intussen werd het eten verzorgd en zaten we al snel aan een lekker biertje in de zon. De medewerkers kregen hun briefing voor de volgende dag. Onze buitenlandse gasten werden apart in het Engels gebrieft. Was leuk om te doen. Ze stellen precies dezelfde vragen als dat jullie dat doen.
Het eten was eenvoudig maar erg lekker. Vooral het brood van Evelakes was favoriet. Bijzonder leuk om te zien was dat alles vanzelf ging. Soms leek het net of iedereen met potten en pannen liep.
Of ik even tijd had. Evelakes riep me bij zich. Gaat hij me feliciteren met mijn verjaardag. Nu was dat al even geleden en ik had gehoopt dat die vergeten was. Maar nee blijkbaar kon ik die dans niet ontspringen. Ik ben erg blij met de cadeautjes. Het glasblok en shirt van Jacky zijn spulletjes die ik erg kan waarderen. Er zit een stukje emotie in van de club en dus ook van jullie. Ik wil jullie hiervoor nogmaals bedanken.
De avond werd koud maar dat kon de pret niet drukken. Kletsen, ouwehoeren, slap lullen en uiteindelijk het nodige gelal en gebral hield ons warm. Rond 01.30 uur werd het stil. Af en toe het geluid van een uil of een vette scheet uit de tent van de buren, meer hoorde je niet. Mijn buurman is nog uit bed gevallen maar die had ook een hoogslaper in zijn tent staan.
De camping was in nevel gehuld. Het flauwe schijnsel van de enkele lantaarn en het eerste licht van de nieuwe dag zorgde voor een mystiek schouwspel. Doffe brommers in alle kleuren.
Zachtjes waren de eerste gesprekken. Allemaal slecht geslapen natuurlijk. Kou en al dat bier dat er uit moest werkte ook al niet zo mee.
Dan is er koffie. Lekker, speciaal op klompen, vers gezette koffie. Over sfeer gesproken. Het ontbijt maakte de tongen los en de laatste voorbereidingen werden gemaakt. Voor we het wisten kwamen de eerste motoren binnen rollen. Ze kwamen zo vroeg dat de briefing die we ’s morgens nog wilden doen niet door kon gaan.
Ik had hoofdpijn van het slechte liggen, het bier of de spanning. Na het douchen was het niet weg gegaan. Ik baalde daar van. De eerste groepen kwamen binnen en daarmee de vragen van hoe moet dit en dat. Allemaal kleine dingen die vlot werden opgelost. Intussen was het half elf geworden en stonden de eerste 100 al op het veld. Weg hoofdpijn. Het werd leuk het werd warm. De zon deed goed zijn best. Precies zoals ik dat met hem had afgesproken.
De motoren bleven maar komen. Soms leek het er op dat het wat minder werd maar dan kwamen er weer een paar. Tijd om het motorpak aan te trokken. Een zweterig klusje zo in je tentje het was behoorlijk warm geworden.
Bij de ingang van de camping kon je ze van ver zien komen aanrijden. Als men xenon licht zag werd er gelijk geteld. De tellijst werd afgeschermd en over de PMR werd het aantal BB’s dat binnen was niet meer genoemd. En, hoeveel al? Dat is geheim werd het antwoord. Even voor twaalf uur kwam de fotograag van Het Dagblad van het Noorden. Hij was ook op de motor. Die heeft hij bij de ingang laten staan. Vast bang om uit de toon te vallen denk ik. Na wat vragen is hij zijn gang gegaan.
Half een. De briefing voor de route begeleiders. Veel vragen veel uitleg maar het was duidelijk. Ook de filmploeg kreeg hier hun instructies. Ik heb ze tijdens de rit op mooie punten zien staan. Ik ben benieuwd.
Daarna zijn Piet en ik door de verslagever van de krant geïnterviewd. Die man wilde echt alles weten. De nieuwe BOC flyer die ik hem heb gegeven scheelde een hoop uitleg. Hij was verbaasd dat we die hadden. Ziet er goed zei hij.
Een uur. Tijd voor de laatste telling. Na een rondgang en controle van de lijsten waren we zo ver. Nog even met de golfkar over het veld. Kippenvel had ik terwijl het zweet me over de rug liep. Een genot voor het oog die Blackbirds. En allemaal gepoetst, zelf Frank Switser had een glimmende brommer mee gebracht.
Half twee. Het speeltoestel op het veld werd het middelpunt van de belangstelling.

Toespraak K&K 2007

Welkom

Het K&K is bedoeld om naar elkaars BB’s te kijken en er over te kletsen en gezellig samen te zijn.
Leuk maar dan moeten er wel een paar komen om over te kunnen praten. Er moet wat te zien zijn. Normaal komen er zo rond de 50 BB’s. Dat vonden we dit keer wat te weinig.
Vandaar dat er 100 BB’s op rij verzonnen werd.

Hoe komt een dergelijk evenement nu tot stand en hoe groeit het uit tot wat het nu is geworden? Dat is best even leuk om te vertellen. Te meer omdat het laat zien hoe de BOC als club functioneert.
Het is niet alleen een bestuur dat kleur aan deze club geeft maar ook de leden.

Toen Black Piet zijn camping aan het zoeken was, ooit tijdens een rit in Groningen waren er gelijk gedachten dat de club daar wat mee kon.
Veel later komt er idd een camping.
Piet en Susan vinden het Groene dak.

Riroj opperde een keer om een kampeer weekend met de BOC te organiseren bij Piet.
Dat moest bij voorkeur aan het einde van het seizoen zijn dachten we.
Op de terugreis van Noorwegen zat ik met Black Piet en Ti-BB hier lekker koffie te drinken en wat te eten en plotseling vielen de dingen samen.

Piet wat denk je van een K&K op je camping en dan kunnen de mensen van ver de dag vooraf hun tentje bij je opslaan.
Geweldig vond hij dat. Leuk man. Daar gaan we iets gezelligs van maken.
Maar ca 50 BB’s is toch wel wat weinig.
Ik laat ballonnetje op voor 100 stuks.
Wat denk je dat slaat aan en spontaan gaan er mensen aan het werk. Allerlei ideeën stromen binnen.
Daar sta je dan. Oeps. Wat denk je? Piet zie je dat zitten. Een hoop gelach aan de telefoon. Dat wordt een feest. Maar hoe doen we dat dan….. Weer een hoop gelach. De uitdaging wordt aangegaan.
Heel wat uren hebben we aan de telefoon gehangen. Mailtjes verzonden enz enz.
De bladen werden geïnformeerd en ik ben zelfs gebeld voor het geven van een interview. Ook Piet moest daar aan geloven. Het werd een leuk stuk.
Tegelijk begon het aantal aanmeldingen geweldig in aantal te groeien. Zouden we het halen die 100??
Veel meer aanmeldingen kwamen er da ooit gehoopt en verwacht.
Zie hier het resultaat.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie komst en belangeloze inzet en medewerking bij al het werk dat gedaan is en nog gedaan moet worden.
Een aantal personen in het bijzonder wil ik bedanken
Piet en Susan voor hun geweldige gastvrijheid.
En Yo voor al zijn getrommel aan de weg.
Yo, je hebt aan dit K&K een geweldige boost gegeven.

Uitslag: 161 BB’s bij elkaar op het veld.

Je kan wel zeggen dat ik daar trots op ben.
En dan worden we uit onze roes gehaald. De portemonnee van Suzan is zoek.
Het gaat om de hele opbrengt van het K&K. Maar Piet die altijd rustig blijft treft hem even later goed opgeborgen in de kast aan. Is toch knap, je geld zo goed opruimen dat je het zelf niet meer kan vinden en wel zo zuinig.
We zijn aan het opstellen voor de rit. Geheel volgens afspraak komt de stoet in beweging. Ca 100 BB’s rijden mee. Alles blijft netjes bij elkaar en de snelheid kan ik langzaam wat opvoeren zodat er op momenten zelfs een lekker tempo gereden kan worden. De routebegeleiding heeft goed geluisterd en doet zijn/haar werk alsof ze nooit anders gedaan hebben. Petje af.

Afbeelding

Zo’n K&k is voor mij een dag met vrienden. Net als de ritten die we samen rijden. Allemaal feestjes waar ik geen genoeg van kan krijgen.
Ik heb genoten van jullie deelname, jullie inzet, jullie hulp, het mooie weer, de motoren de camping, de kinderen die er waren, de aandacht en vooral van het samen zijn. Dat is voor mij de beloning voor de tijd en energie die ik in zo’n club als de BOC mag steken. Meer hoeft dat niet te zijn voor mij.

FilaMenT

:idea:
Laatst gewijzigd door Ankertje op di sep 25, 2007 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

XXGirlyXX
Contacteer:

Re: K1K TREFFEN

Bericht door XXGirlyXX » di sep 25, 2007 8:26 pm

XX RIDER schreef:hoi
ik ben nieuwschierig hoeveel bb op k&k treffen waren
kan iemand dat melden
groetjes XX RIDER :?:
:me stupid: :me stupid: :me stupid:

GOEDEMORGUHHHHHH

:z :z :z :z :z :z :z :z :z
Speed is my need 2
Afbeelding

Faster
Contacteer:

Bericht door Faster » di sep 25, 2007 8:46 pm

:shock: Ongelofelijk mooi 8) weekend gehad,
zaterdagmiddag stond Burtonman, Philip en Dagmar hier op de stoep. 8)
Om samen naar Hollandscheveld te rijden, zeer fijne mensen om mee op te rijden en om een gezellig weekend te hebben. :]
Renske heeft het ook naar haar zin gehad, dus zal ze er wel vaker voortaan bij zijn.
:D :D :D
Natuurlijk Hulde aan Piet en zijn familie :} , en iedereen die er aan hebben mee geholpen er een onvergetelijke weekend/dag van te maken.
een paar fotokes:
Philip zegt hier zich het hele weekend te gedragen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kadootje
Afbeelding
Onze B&B,toen iedereen zat te verkleumen in hun tentjes
AfbeeldingAfbeelding
De mannen
Afbeelding
Hertog Jan
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Faster op di sep 25, 2007 9:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gerwin (de knecht)
Contacteer:

Black bird weekend

Bericht door Gerwin (de knecht) » di sep 25, 2007 8:48 pm

Heey mensen Gerwin hier

Ik vond het een mooi en gezellig weekend :lol:

Ik hbe erg genoten vooral zaterdag avond :lol:

Maar het was best wel een vermoeiend weekend en daarom lag ik maandag onder de les ook te pitten :roll: 8)

Ik hoop dat er volgend jaar weer zo''n weekend komt dan ben ik er zeker weer bij.

De groeten van deze kant. Ajo

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » di sep 25, 2007 8:55 pm

Hey Gerwin !

Jij ook bedankt voor je inzet ! En die was er zeker, kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen !!!
:klap:

En zeker te weten tot volgend jaar ! :friends:

Groeten, Hertog Jan :xx

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » di sep 25, 2007 9:00 pm

Pas getrouwd en nu al apart slapen ? :j Zal wel voor de foto geweest zijn :wink:
Volgende keer wel gewoon tent mee hoor, hebt nogal wat gezelligheid gemist :y

Tot de volgende zitting ! :friends:

Blackbird024

Bericht door Blackbird024 » di sep 25, 2007 9:00 pm

Gezellig en leuk was het zeker, maar mischien moet je even in dit topic kijken, hier vind je ook foto's e.d. van het treffen.

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.

Ankertje
Contacteer:

Bericht door Ankertje » di sep 25, 2007 9:05 pm

Niet iedereen wet hier gelijk de weg.

Beetje begrip en hulp is wel zo aardig.

De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » di sep 25, 2007 9:06 pm

:wink:
Proud member of the Adventure Chaptor

Motorpsycho
Contacteer:

Re: Black bird weekend

Bericht door Motorpsycho » di sep 25, 2007 9:07 pm

Gerwin (de knecht) schreef:Heey mensen Gerwin hier

Ik vond het een mooi en gezellig weekend :lol:

Ik hbe erg genoten vooral zaterdag avond :lol:

Maar het was best wel een vermoeiend weekend en daarom lag ik maandag onder de les ook te pitten :roll: 8)

Ik hoop dat er volgend jaar weer zo''n weekend komt dan ben ik er zeker weer bij.

De groeten van deze kant. Ajo
Hoi Gerwin

Leuk dat je, je gevoel over afgelopen weekend ook even bij ons op het forum kwijt wil.

We vonden het geweldig hoe jij je ook belangenloos ingezet hebt voor dit fantastische weekend *-*

Wij zijn er uiteraard de volgende keer weer bij :D

M.v.g.r. Marjella en Jochem
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Faster
Contacteer:

Bericht door Faster » di sep 25, 2007 9:07 pm

Hertog Jan schreef:Pas getrouwd en nu al apart slapen ? :j Zal wel voor de foto geweest zijn :wink:
Volgende keer wel gewoon tent mee hoor, hebt nogal wat gezelligheid gemist :y

Tot de volgende zitting ! :friends:

Volgende keer blijf ik in een tentje :lol:

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » di sep 25, 2007 9:07 pm

FilaMenT schreef:Niet iedereen wet hier gelijk de weg.

:^

Topic ff op de juiste plek gezet, waardoor het een beetje chaos lijkt te zijn :oops:

Gerwin mega bedankt voor je inzet :hail:
Proud member of the Adventure Chaptor

Blackbird024

Bericht door Blackbird024 » di sep 25, 2007 9:16 pm

FilaMenT schreef:Niet iedereen wet hier gelijk de weg.

Das precies de reden dat ik ze even in de goede richting wilde sturen :+: *-*

RK
Contacteer:

Bericht door RK » di sep 25, 2007 9:20 pm

Faster schreef:
ja dat beloofde je ook al plechtig op het internationaal treffen..... werd je gedwongen om niet in een tentje te mogen liggen !???? :shock: :lol: :lol:

Faster
Contacteer:

Bericht door Faster » di sep 25, 2007 9:27 pm

RK schreef:
Faster schreef:
ja dat beloofde je ook al plechtig op het internationaal treffen..... werd je gedwongen om niet in een tentje te mogen liggen !???? :shock: :lol: :lol:
Bij deze beloof ik je dat :wink: :roll:

Motorpsycho
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » di sep 25, 2007 9:32 pm

Daar gaan we je aan houden MAATJE :wink:

Het staat hier zwart op wit he :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Rhino
Contacteer:

Bericht door Rhino » di sep 25, 2007 10:46 pm

Was er niet met de bird bij.... :? ...had andere verplichtingen die ook leuk waren...alleen...anders.... :?

Toch wat foto's gemaakt. Picasa doet raar (=het lukt niet :evil: ) Dus maar ff zo.
Zoals altijd; indien iemand een foto wenst stuur dan ff een bericht.

Show-1
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... a2c00f.pbw
Show-2
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... 1e6185.pbw
Show-3
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... 76be94.pbw
Show-4
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... 3f8ce5.pbw
Show-5
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... 99b277.pbw
Show-6
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... 2a2e80.pbw
Show-7
http://s213.photobucket.com/albums/cc24 ... 56989d.pbw

LeoFric
Contacteer:

Bericht door LeoFric » wo sep 26, 2007 10:01 am

@Ranjoles: Op de foto's van Faster kun je jou kleur pas goed zien.
Ik heb een paar keer zondag met mijn neus op die van je gelegen om te bekijken hoe het eruit ziet..

Maar op die foto's komt die gloed eroverheen..

ERRUG MOOIIIIII..... (Ja ik kan dan ook die rode grondverf wel waarderen) ;)

ranjoles
Contacteer:

Bericht door ranjoles » wo sep 26, 2007 10:39 am

Thx LeoFric. Ik ben er ook heel erg blij mee.
Heb ik nou ook nog even met je staan babbelen? (ik weet de namen niet meer :oops: )

Je bedoelt toch wel die met die tanktas op het zadel he :lol: (beetje zwartig 8) )

stond naast die hele paarse flipflop (ook heel mooi btw)

Medic-XX
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » wo sep 26, 2007 10:49 am

ranjoles schreef:Thx LeoFric. Ik ben er ook heel erg blij mee.
Heb ik nou ook nog even met je staan babbelen? (ik weet de namen niet meer :oops: )

Je bedoelt toch wel die met die tanktas op het zadel he :lol: (beetje zwartig 8) )

stond naast die hele paarse flipflop (ook heel mooi btw)

Last van het geheugen Robin...haha :lol:

Of was het toch te ver voor je.

LeoFric
Contacteer:

Bericht door LeoFric » wo sep 26, 2007 10:50 am

ranjoles schreef:Thx LeoFric. Ik ben er ook heel erg blij mee.
Nee we hebben niet gebabbeld. Er waren ook zo verschrikkelijk veel mensen ;)

Ik heb hem alleen staan bewonderen (Ja ik had de goede motor, kan ook niet missen als je je nick op je nummerplaat plakt :))

Maar hij is strak!

ranjoles
Contacteer:

Bericht door ranjoles » wo sep 26, 2007 11:05 am

LeoFric schreef: kan ook niet missen als je je nick op je nummerplaat plakt :))

Maar hij is strak!

Bedankt kerel!

Die nick vond mijn vrouw een leuk idee....ben je herkenbaar zei ze :lol:

Het werkte dus ook nog

ranjoles
Contacteer:

Bericht door ranjoles » wo sep 26, 2007 11:05 am

martinbiertje schreef:Last van het geheugen Robin...haha :lol:

Of was het toch te ver voor je.

Ik ben ook geen 20 meer :lol:

Plaats reactie