En ik heb gisteravond wel lopen beesten MarcB
Groeten, Hertog Jan

Hahahahaa, je hebt je laten pakkenMXXL schreef:Toen ik vanaochtend opstond en op de weerradar keek was ik blij met mijn keuze. Regen harde wind, tussendoor zelfs hagel.
Ik hoop dat het de rest een beetje goed is vergaan.
Toen het tussendoor eindelijk droog was ben ik op de fiets gestapt en me even gaan uitleven in het bos. Helaas na een half uur ook weer een flinke regenbui en om het helemaal af te maken ook nog de boswachter tegen het lijf gereden die mij trakteerde op een boete van 30 eurie
Niks ellende. Op de heenweg wind mee. Twee keer een klein buitje en veel zonnige momenten tijdens de rit. Veel gelachen. Het was zo het altijd is. Kei gezellig.Motorpsycho schreef:Morguh
Jell@ en ikke hebben na dat we vanmorgen uit 't raam keken, besloten niet te gaan. Heb de Baas gebeld met die mededeling. Het waaide hier belachelijk hard en de regen ging horizontaal door de straat![]()
Wij rijden voor ons plezier en dik 400km door de elende vind ik niet leuk
Om 10:30 was het weerbeeld hier nog niet veranderd.
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en allemaal heelhuids weer thuis komen

Jaja uit het raamgekeken..........met dichte ogen zekersMotorpsycho schreef:Morguh
Jell@ en ikke hebben na dat we vanmorgen uit 't raam keken, besloten niet te gaan. Heb de Baas gebeld met die mededeling. Het waaide hier belachelijk hard en de regen ging horizontaal door de straat![]()
Wij rijden voor ons plezier en dik 400km door de elende vind ik niet leuk
Om 10:30 was het weerbeeld hier nog niet veranderd.
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en allemaal heelhuids weer thuis komen

Ja dat zou kunnen, alleen wordt dan de boete een flink stuk hoger als ze je toch pakken. Probleem is ook dat ik daar vaker fiets dus als hij me nu niet kan aanhouden doet hij dat wel een andere keer.MarcB schreef:
Hahahahaa, je hebt je laten pakkenJe hebt niet eens een kentekenplaat op je MTB, dan is het toch een kwestie van vinger omhoog en gas geven, uh trappen maar.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast