Daar zijn we erg blij meeRayR schreef:Ik kom ook!
Groetjes,
RayR
Maar wat voor kleur Bird heb je
Pas dan kan ik je in de lijst vermelden
U heeft een PM
Daar zijn we erg blij meeRayR schreef:Ik kom ook!
Groetjes,
RayR
Volgens mij een zilveren. Zie topic over motorverleden.Motorpsycho schreef:Daar zijn we erg blij meeRayR schreef:Ik kom ook!
Groetjes,
RayR![]()
Maar wat voor kleur Bird heb je
Pas dan kan ik je in de lijst vermelden![]()
U heeft een PM
martinbiertje schreef:http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken Het weer zit er goed uit. Hopen dat het zo blijft![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jeMr. Blue schreef:
Volgens mij een zilveren. Zie topic over motorverleden.
FilaMenT schreef:Dat vinden we leuk.ICEMAN schreef:Oke Motorpsycho, Ik kom ook de 23e en neem mee 1x blackbird in de kleur zilver
![]()
![]()
GeweldigBurrito schreef:Ik neem misschien nog 2 BB's mee die geen lid zijn (nog niet)....
De vader van een vriend van me met een maat.... hoor ik van de week en zal ik zsm laten weten... 1 zwarte en 1 geen idee welke kleur
The Doctor schreef:Jij je zin.Kurt schreef:Heb juist die dag wel andere verplichtingen maar ben volop bezig daar een oplossing voor te zoeken en ben vastberaden daar in te slagen. Dus zet ons er maar bij (Kurt & Chantal) met onze zilveren BB.
Zal jammer genoeg niet kunnen overnachten en zal dus 's morgens op tijd m'n bed uit moeten. Zal me tegen dan wel aanmelden bij één of andere BOP.
Kurt
MP voor regio Limburg en de belgen
Carpool Parking Veldhoven-zuid A2/A67 ring Eindhoven Afslag 32, Bij stoplichten links, Onder snelweg door, Na snelweg oprit 1e links (je zie de parking al liggen)
Je kunt ook gewoon vanaf de afslag de bordjes Carpool Parking volgen
Coordinaten: N51 24.975 E5 25.586
VOORLOPIGE UREN( ze kunnen nog veranderen indien er word aangesloten aan een volgende bop)
Verzamelen 7.45u
Vertrek 8u
Webbie : Rij je mee?
ReefeR schreef:Ik meldt me af voor mijn BOP, maar Lampie gaat het waarnemen, ik kom rechtstreeks over de altijd saaie snelweg
FF in juiste topic gezetTheo Peek schreef:wij hopen aanstaande zondag met onze zwarte bird aanwezig te kunnen zijn. Marion en Theo Peek, Zandvoort
[/quote]Theo Peek schreef:wij hopen aanstaande zondag met onze zwarte bird aanwezig te kunnen zijn. Marion en Theo Peek, Zandvoort
Oh Yeah I have don itReefeR schreef:FF in juiste topic gezetTheo Peek schreef:wij hopen aanstaande zondag met onze zwarte bird aanwezig te kunnen zijn. Marion en Theo Peek, Zandvoort
@ MP do ya thing baby
Ace schreef:Theo Peek schreef:wij hopen aanstaande zondag met onze zwarte bird aanwezig te kunnen zijn. Marion en Theo Peek, Zandvoort
Check de BOP plaatsen, misschien kunnen jullie met een groepje BB-ers meerijden naar Hollandsche Veld.
BOP-Muiden![]()
![]()
debvd schreef:martinbiertje schreef:http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken Het weer zit er goed uit. Hopen dat het zo blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar www.weer.nl is beter
![]()
![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten