Hoe vond je de rit van Motorpsycho en de Meet 'n Greet?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » di okt 17, 2006 8:32 pm

Raptor schreef:En waar blijft de rest van alle foto's??? Je was wat aan het afklikken de hele tijd, daar moet toch meer uit zijn gekomen dan alleen Dirko...
Je vergeet Frank Switser :+

@XXviking ik ben blij dat jullie het naar het zin hebben gehad. En ik vond het een EER om Jou en je vrouw samen met RiRoJ richting (huis) te begleiden.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » di okt 17, 2006 8:35 pm

Motorpsycho schreef:
Raptor schreef:En waar blijft de rest van alle foto's??? Je was wat aan het afklikken de hele tijd, daar moet toch meer uit zijn gekomen dan alleen Dirko...
Je vergeet Frank Switser :+
Hoe kan ik die nou vergeten???!! Hoef alleen niet altijd aan hem herinnerd te worden...laat me toch in mijn eigen wereldje leven :wink:
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » di okt 17, 2006 8:41 pm

Raptor schreef:
Motorpsycho schreef:
Raptor schreef:En waar blijft de rest van alle foto's??? Je was wat aan het afklikken de hele tijd, daar moet toch meer uit zijn gekomen dan alleen Dirko...
Je vergeet Frank Switser :+
Hoe kan ik die nou vergeten???!! Hoef alleen niet altijd aan hem herinnerd te worden...laat me toch in mijn eigen wereldje leven :wink:
Wat je wil gozer :+ Ik ben t wel met je eens FOTO'S :!: :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » di okt 17, 2006 10:42 pm

Harmen heeft zo te zien de 2 lelijkste mannen op de foto gezet en op het forum geplaatst , my God wat ben ik lelijk van dichtbij :shock: ik had het al vaak van anderen gehoord maar nu zie ik het zelf!!!!!

Nog een leuk Feitje, Toen we ´s avonds laat weggingen bij het restaurant en ik Harmen zijn zoon een hand gaf zij hij tegen mij dat mijn Bird de mooiste was die er stond ha ha tis maar ff dat je het weet 8) 8) 8) 8)
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » di okt 17, 2006 10:51 pm

Dirko schreef:Harmen heeft zo te zien de 2 lelijkste mannen op de foto gezet en op het forum geplaatst , my God wat ben ik lelijk van dichtbij :shock: ik had het al vaak van anderen gehoord maar nu zie ik het zelf!!!!!
Hahaha, wat dacht jij, ik zal ze voor zijn..... Zeker bang dat Turbo-tje weer met Photoshop aan de gang gaat. Bange poep :-_

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » di okt 17, 2006 11:28 pm

Nog een leuk Feitje, Toen we ´s avonds laat weggingen bij het restaurant en ik Harmen zijn zoon een hand gaf zij hij tegen mij dat mijn Bird de mooiste was die er stond ha ha tis maar ff dat je het weet DIRKO


is het NOORS dan verstaanbaar voor een grunningerrrrrrrr>? of lijkt het erop :roll: :wink:
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op di okt 17, 2006 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » di okt 17, 2006 11:30 pm

Dirko schreef:Harmen heeft zo te zien de 2 lelijkste mannen op de foto gezet en op het forum geplaatst , my God wat ben ik lelijk van dichtbij :shock: ik had het al vaak van anderen gehoord maar nu zie ik het zelf!!!!!

Nog een leuk Feitje, Toen we ´s avonds laat weggingen bij het restaurant en ik Harmen zijn zoon een hand gaf zij hij tegen mij dat mijn Bird de mooiste was die er stond ha ha tis maar ff dat je het weet 8) 8) 8) 8)
Heeft pas errug laat zijn bril opgezet

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » wo okt 18, 2006 7:02 am

MarcB schreef:
Dirko schreef:Harmen heeft zo te zien de 2 lelijkste mannen op de foto gezet en op het forum geplaatst , my God wat ben ik lelijk van dichtbij :shock: ik had het al vaak van anderen gehoord maar nu zie ik het zelf!!!!!
Hahaha, wat dacht jij, ik zal ze voor zijn..... Zeker bang dat Turbo-tje weer met Photoshop aan de gang gaat. Bange poep :-_
:-_ :-_ :-_
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » wo okt 18, 2006 4:56 pm

Raptor schreef:En waar blijft de rest van alle foto's??? Je was wat aan het afklikken de hele tijd, daar moet toch meer uit zijn gekomen dan alleen Dirko...
Klopt, komt nog wel, maar ben nog maar net t'huis....
Maar hier dan om dat jij zoon ongeduldigge bent:
Afbeelding
Van achteren ben jij ook wel mooi hoor Dirko :wink: :_-
Afbeelding


En de mooiste ja... dat was... een van dezen? naaaa
Afbeelding

of deze??
Afbeelding
deze ook niet gek, of juist wel?
Afbeelding
Dirko heeft zo diep in het glaasje gekeken dat hij zijn motor niet op de foto durft te hebben?
Afbeelding
Nee een BB is gewoon mooi!!!! met of zonder diamantje!

Nog wat leuke mensen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door XXviking op za okt 28, 2006 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » wo okt 18, 2006 9:30 pm

Mooie foto's...brengt al weer een glimlach op mijn gezicht en ik kan niet wachten op de lente...weer lekker sturen... *-* *-* *-* *-* *-* *-* :+: :+: :+: :+: :] :] :] :]
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten