Hoe vond je de Snert-PickNick met een ritje op 26-11-'06???

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Contacteer:

Hoe vond je de Snert-PickNick met een ritje op 26-11-'06???

Bericht door Motorpsycho » zo nov 26, 2006 8:24 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de Snert-PickNick met een ritje. Van 26-11-‘06 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:

Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je het beste http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de 5e link van boven kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de hotlink voor forums te knippen en in je posting te plaatsen. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen.
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken :!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo nov 26, 2006 5:23 pm

:D van oor tot oor :D
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo nov 26, 2006 5:25 pm

FilaMenT schreef::D van oor tot oor :D
:^ puur genieten
Proud member of the Adventure Chaptor

Duitse Dog
Contacteer:

Bericht door Duitse Dog » zo nov 26, 2006 5:30 pm

Mooi weer Fijne rit hardstikke jofele dag

Frank Switser

Bericht door Frank Switser » zo nov 26, 2006 5:32 pm

We hebben toch maar de hele rit uitgereden, nadat ik hoorde dat mijn etentje vanavond niet door zou gaan.
Wat moet je er nog van zeggen: het was gewoon top! Ik had tevoren nooit geloofd dat wij dit geweldige weer zouden hebben. Goed, het was een beetje glad af en toe, maar het was goed te doen om een normaal tempo te rijden (weleenswaar afgeleid door een zuchtende en steunende vrouw :oops: over de PMR, die er spontaan voor zorgt dat je de rotonde twee keer rijdt.... :lol: ).
Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en de inspanningen!

Hans
Contacteer:

Bericht door Hans » zo nov 26, 2006 5:37 pm

Daar sluit ik me bij aan. :D

Net thuis, het schoot de terugweg nog aardig op. Heerlijk gereden, mooi weer, soms iets teveel zon tegen en heerlijke snert.
Dank!!!

Hans

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » zo nov 26, 2006 5:51 pm

Ook ik ben weer thuis. Samen met Faster en Philip tot vooraan Brabant samen naar huis gereden. Bedankt mannen, was een leuk groepje.
Ook bedankje aan Groep 2, zo hoort een groep te rijden !!! :}
Snert was super, rit was super, iedereen was super !!!
En over dat teveel aan zon hoor je mij niet klagen, was soms wel lastig, maar we mogen blij zijn dat het weer ontzettend mooi was !!!
Onderweg nog rechtsachter m'n knipper eraf getrokken omdat die los zat.
Verder alles paletti !!!

Organisatie en leden bedankt !!

Groeten, Hertog Jan :xx

RRon
Contacteer:

Bericht door RRon » zo nov 26, 2006 6:32 pm

Wij hebben een heerlijke dag gehad met lekkere soep en prachtig weer! Erg leuk ook om toch iedere keer weer met anderen in gesprek te komen! Lampje en Martin bedankt voor het voorrijden, ging geweldig! :wink: :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

The Doctor
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo nov 26, 2006 6:41 pm

Ook weer thuis en al lekker warm gedoucht. Zoals altijd weer tijd te kort om met iedereen bij te praten. Kijk nu al uit naar de nieuwjaarsparty zodat ik weer eens met iedereen kan bijkletsen.
Het was heerlijk weer vandaag, lekker zonnetje en een heerlijke temperatuur en goed gezelschap. Wat wil je nog meer. :lol: :lol:
Met Faster, Jantje en Roadpilote opgereden. De sfeer zat er in Veldhoven al goed in.
De rit gereden met onze ouderdomsdekens Martin en Piet. :wink: Heerlijk rijden met jullie. We hadden een heel leuke groep en de rit verliep toppie!!! 8)
In het Hilletje lekkere snert gegeten en en al enkele leuke afspraken gemaakt voor het nieuwe seizoen.
Met Faster en Jantje naar huis gereden via mooie binnenwegen en het laatste stuk snelweg effe tegen een redelijk gemiddelde :oops: op een half uurtje van Budel tot thuis gegumd.
Het was weer een heerlijke dag.
@ Martin: Zoals altijd heb je weer perfect voorgereden(al moesten we ons af en toe serieus inhouden :-_ :-_ ). Ons knutselprojektje gaan we zeker werk van maken.
@ groep 2 : Jullie waren zoals altijd leuk gezelschap
@ Jantje : Heerlijk die garmin hè, mag je in het vervolg altijd voorrijden :lol:
@ Faster : je word met de dag sneller jongen, straks of morgen kan ik je niet meer volgen :wink:
@ MP : leuke kuipruit maatje :shock: :-_
@ Stanly : :+: :+: Alweer een BB bij men collektie. Thanks
Afbeelding
Afbeelding
@ Gregor : Heb je gemist vandaag, hoop dat je er volgende keer weer bij bent maat :cry:
@ iedereen : BEDANKT, HET WAS WEER EEN HEERLIJKE DAG

martin
Contacteer:

Bericht door martin » zo nov 26, 2006 6:59 pm

Ik heb er alweer van genoten, mooie rit, wederom goed gezelschap, lekkere snert,mooi weer, wat kan een mens nu nog meer wensen.
Piet ik heb je de hele dag in mijn spiegels gezien, ging top man.
Even een paar foto's, ik heb er niet zoveel gemaakt want er komen er nog genoeg dacht ik zo.

Afbeelding
Die hoeft niet meer voorgesteld te worden

Afbeelding

t'is maar goed dat die boot geen remmen heeft.

Afbeelding

En of die BB'ers lenig zijn.
Laatst gewijzigd door martin op zo nov 26, 2006 7:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FiliAmEnt
Contacteer:

Bericht door FiliAmEnt » zo nov 26, 2006 7:15 pm

Ik vond het heel erg leuk, zo'n eerste rit met de BB's :D

martin
Contacteer:

Bericht door martin » zo nov 26, 2006 7:24 pm

FiliAmEnt schreef:Ik vond het heel erg leuk, zo'n eerste rit met de BB's :D
Wij vonden het ook leuk dat je er bij was :hug:

stanley
Contacteer:

Bericht door stanley » zo nov 26, 2006 7:37 pm

ook ik heb het zeer naar mijn zin gehad het was gewoon top.
Sorry voor het ongemak de volgende keer zal ik de koffers thuis laten offff
ik doe wat klinkers of stoep tegels onder mijn koplamp.
@Philipxx hij is je gegund

JABB

Bericht door JABB » zo nov 26, 2006 9:06 pm

Dat was 'm dan , m'n eerste ritje bij de club. Ik moet zeggen het is me erg goed bevallen.
Ik had in verband met werk een erg korte nacht gehad. ( 2 uur slaap) maar dat mocht de pret niet drukken. Mooie route perfect weer, gezellige groep mensen. Prima verzorging ! Dat smaakt naar meer.
Tot een volgende keer allemaal.

JABB

Ankertje
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo nov 26, 2006 9:17 pm

Who payed the ferryman?

Ik stond al klaar met mijn centjes. Was niet nodig. Iemand had de overtocht al betaald.
Sinterklaas, die ook op de veerboot was Kan het niet geweest zijn. Die moest namelijk zelf rijden in zijn busje.

Bedankt.

:D
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo nov 26, 2006 9:19 pm

Ben erg benieuwd naar de foto's van de vergelijking H7 / 8000K / 6000K life was het erg indrukwekkend en - dit is persoonlijk - een bevestiging dat ik de juiste kleur Xenon gekozen heb met die 8000k
Proud member of the Adventure Chaptor

Man in Black-Bird
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » zo nov 26, 2006 9:24 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
FSA rijdende BBshop
Afbeelding
Afbeelding
FilaMenT met FiliAmEnt >> of tewel Mark met dochter die voor de eerste keer meewas en de Snert heel lekker vond !!
Afbeelding
Victor onze Gastheer en Kok van het tHilletje ik mag wel zeggen THANKS voor je lekkere Snert en Roggebrood koffie en Thee en wederom goede ontvangst!! namens ons allen en niet tevergeten de Dames die de soep en koffie voorraad op peil hielden!! en zelfs het terras voor ons heropent hadden :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Aankomst bij BOP bij BP a27

Het leek zeker op een voorjaars meeting >>rit het weer was pefect

ook door het t,Hilleje was weer alles goed geregelt !!

Lekker gereden met de groep Martin en leuk dat ook de nieuwe BB rijders positief zijn over deze dag !

Daarna gezellig nagegeten met een groepje in Veenendaal

waar de Sate perfect was !!

Iedereen bedankt voor de positieve bijdrage aan deze dag !!had het nooit verwacht dat het zo.n grote groep zou worden :D :klap:

vr gr MiBB

ps. het nieuwe clubhuis.>>>met logo
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma nov 27, 2006 3:08 pm, 11 keer totaal gewijzigd.

caradoc
Contacteer:

Bericht door caradoc » zo nov 26, 2006 9:34 pm

Hai Birdies:

Nix lukte vandaag:

Opstaan niet :wink:

Starten van de Bird niet :wink:

2e gedeelte van de route meerijden niet :wink:

Restaurant met de "zwembandjes" regelen niet :wink:

Rustig dineren met vrienden niet :wink:

was de *-* *-* hele dag *-* *-* met mijn familie opstap :+ :+

Bedankt allen weer voor de reuze gezellige dag

Caradoc en Caradin

RiRoJ
Contacteer:

Geen snertweer snert en weer geen snert

Bericht door RiRoJ » zo nov 26, 2006 9:43 pm

Net thuis. Gezond, wel, tevreden en weltevreden.

Wat een mooie dag weer. Begonnen met Syl haar eieren (ja....., ik mag haar eieren proeven. Voor elke rit (of ze nou meegaat of niet bestaat het ontbijt uit eieren met spek, door haar gebakken) en vervolgens naar Eric (PikiPiki) gereden. Ontvangen met koffie (en gastvrijheid) nog ff aan de PMR geknoeid, Miek gedag gezegd en met zijn drieën naar Meerkerk. Tanken en vervolgens McDonald. Alle bekenden handen geschud, praatje gemaakt en als eerste groep vertrokken.

Wat een mooie rit en wat een mooi weer weer. De BOC dwingt dat af volgens mij. Lekker gereden en aangeland bij 't Hilletje. Lekker buiten gezeten, 26 november en buiten op het terras koffie, snert en roggebrood met spek. OP HET TERRAS, BUITEN, GEWELDIG.

Gekletst, gekeken en gekletst. Een K&K treffen was er niets bij.

Vervolgens de laatste 70 km naar Veenendaal afgelegd. Bij de Goudreinet met een man of 20 koffie/thee/limonade gedronken en samen met +/- 13,5 man/vrouw (ja Zoë was er ook bij) lekker gegeten in "Stadscafé meneer de Uil" (jawel........, de Fabeltjeskrant). Nou die fabels waren er voldoende onder het gezelschap. Wat een ouwe h...... dat stel. Gezellig, lekker en een mooie afsluiting (formeel) van de dag. Met 8, met 4 door Veenendaal richting huis (wat een drukte als zo'n kerk uitgaat). Vervolgens Mibb en Mp dag gezwaaid en met Piki weer terug richting huis. Bij de Meern nog éénmaal gezwaaid, de A12 afgebonkt en met een voldaan gevoel nu m'n bericht aan het typen.

Dariëlle: De volgende keer GAAT beter. Swing op dat ding, je hebt het in je.
Wim: Succes vanaf januari. Lang geduurd maar mooi perspectief.
Nicole: Volgende keer reserveer ik een plekje naast Syllie Thing voor je.
RK: Was weer vanouds, hoogste woord, meest gegeten, minst gezegd.
Gerda: 100% werken is (bijna) beter. Letterlijk en figuurlijk een mijlpaal.
Richard: Nog een stukkie vlees???????????
Piki: Leuk hè, mee lullen
Dirko, Anita (en Zoë), tof dat jullie er waren. Gezelligheid kent dus echt geen tijd.
MP: Mooi lichie (overigens van meer dus).
MiBB: Top geregeld. We hebben nu een nieuw clubhuis. Volgende keer beetje vrieskou regelen (altijd wat te zeuren toch?).

De rest, ja wat moet je daar tegen zeggen. Zat nog maar vooral: Tot de volgende keer.

Het was weer goed

RiRoJ

Ti-BB
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » zo nov 26, 2006 10:06 pm

Afgelopen dagen heb ik al zoveel achter het toetsenbord gezeten dat ik de dag nu maar met foto's vertel.

Zoals al vaker verzamelden we bij de Mac in Meerkerk.
Toch wel lekker zo'n mc ontbijt.
Afbeelding

Vervolgens een stukkie rijden, en zoals afgelopen 2 ritten wederom een pontje...
Afbeelding

Daar staan we dan...
Afbeelding

In Kootwijk op het terras aangekomen hadden de dames het koud.
Afbeelding

En dat terwijl Martin het warm had. (Alleen een t-shirt :!: :!: :!: . Het is bijna december hoor :!: )
Afbeelding

Ik denk dat Martin het warm kreeg van die mooie kleur op zijn Bird.
Afbeelding

In Kootwijk werd ook gekeken welke BOC-member het knapst is......

Oh nee: De heren met Xenon wilden pronken met hun blauw / witte lampies. Volgens mij is origineel toch feller :wink:

Afbeelding

En omdat ons jongste forumlid ook aanwezig was...
Afbeelding

Gingen twee Zwarte pieten (nee Black piet, ik bedoel de echte) samen met ons op de foto.
Afbeelding

Eenmaal bij de Goudreinet liet Roodkapje mij zijn rug zien.

Eigenlijk vind ik dat er een piepklein landje onder geborduurd moet worden....
Afbeelding

Kortom, het was weer gezellig. Iedereen bedankt, en tot de volgende keer.

RAGS
Contacteer:

Bericht door RAGS » zo nov 26, 2006 10:07 pm

Top dag. 8)

Lang leve de "global warming". *-* *-* *-* *-* *-* *-*

Zal niet lang meer duren dan betalen we gewoon weer voor het hele jaar wegenbelasting. :wink:

dirkbbxx

Bericht door dirkbbxx » zo nov 26, 2006 10:21 pm

echt een hele leuke dag geweest toppie heb het reuze naar mijn zin gehad :+: :+: :+: :black :black :black

Motorpsycho
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo nov 26, 2006 10:25 pm

Zo ook weer thuis :D

Alles is al gezegt maar toch moet dit me van 't hart :wink:

Was weer TOP
:!: :!: :!: :] :] :] *-* :black :] :] :] :] :] :] :] :} :y :D

Iedereen (familie) bedankt :hug: :love:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Dirko
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo nov 26, 2006 11:36 pm

Ook wij Anita,Dirk & Zoë zijn weet terug we waren om 22.00 uur weer terug moe maar voldaan, we zijn blij dat we gegaan zijn al baalde ik natuurlijk wel dat ik niet op de motor kon , maar nu met het hele gezin erbij is ook mooi en je moet geven en nemen toch?? :P

Heb weer een hoop gebabbeld met bekenden, en weer een hoop niet gebabbeld met mensen die ik nog niet ken en dat moet de volgende keer maar es gebeuren, en ook met mensen gebbbeld met mensen die ik wel van gezicht ken maar niet van Nickname ook heeft Zoë nog oppas gehad van een dame van wie ik de naam ook niet ken maar bedankt ervoor :D

Ook het eten was zeeeer lekker heb zelden zulke lekkere Saté gehad en ook daar was het weer gezellig .

En zelfs snert ben ik lekker gaan vinden zo zie je maar ook wat de boer niet kent vreet hij wel (es) :lol: :lol:

Kortom geslaagde dag met al mijn motormaten en familie tot de volgende keer maar weer ..........

Nu gaan we maar naar Bed morgen komen de foto´s wil alvast excuus aanbieden voor wat ik nog ga plaatsen .

PS : De Xenon daar ga ik zeker naar uitzien om dat te monteren wat een verschil zeg met de originel waxinelichie´s die er standaard inzitten

@ Snowy kom ik thuis moet je es raden wat er achter mijn oren zat :lol: :lol:
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

MXXL
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo nov 26, 2006 11:40 pm

Heerlijk dat jullie het zo leuk hebben gehad, ik zou meegaan maar heb helaas telefonisch moeten afzeggen omdat de vlucht waarmee ik zou teruggaan overladen was (vanwege een container asperges) hierdoor hebben we een vlucht later gepakt met als gevolg dat ik vanochtend om 07:00 uur pas thuis was. Meerijden daarna leek mij niet zo fantastisch.

Overigens moet ik zeggen dat ik afgelopen week wel met mijn vriendin, mijn broer en zijn vriendin een "motor"rit over het eiland Bonaire heb gemaakt. :D

Afbeelding

Oke, iets minder cc's dan de BB maar zonder helm met 35 graden wel erg leuk!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Plaats reactie