Hoe vond je de MidwinterMafkezenRit van 10-12-'06???

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » zo dec 10, 2006 6:53 pm

Ik had deze dag weer niet willen missen, lekker gereden, gekletst (zelfs op de motor :lol: :x )heerlijk gegeten, en uiteraard weer de gebruikelijke gezelligheid . Een ieder weer bedankt voor deze fantastische dag.

De bruine kroeg
Afbeelding
Afbeelding

Vertrek groep één
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door martin op zo dec 10, 2006 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » zo dec 10, 2006 7:45 pm

Man in Black-Bird schreef:
Ti-BB schreef: "Gelukkig" heeft een opkomende buikgriep de keuze makkelijker gemaakt. Ik ga wel rijden, maar blijf in de buurt van plaatsen waar ik mensen ken. :wink:

Veel plezier allemaal, en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

:lol: SCHIJTERT
:-_ :-_ Mijn vrouw zegt nog: Drie dagen achtereen feest vieren gaat niet meer op jouw leeftijd :beer: ... Maar ja... :beer:

Gelukkig voelde in me vanmiddag een stuk beter, en omdat ik minstens zoveel bochies dan jullie wilde ronden heb ik de BB voor het laatst dit jaar het Bergische land laten zien. :]

Qua lol wil ik niet wedijveren, maar rijgenot... :wink:

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo dec 10, 2006 8:04 pm

Helaas kon ik niet mee rijden, maar al aan het verzamelpunt was het mij duidelijk dat ik een top dag zou missen.

Toch was het ook voor mij al leuk om geweest te zijn :D
Proud member of the Adventure Chaptor

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » zo dec 10, 2006 8:08 pm

Wil iedereen bedanken voor de gezelligheid :jj , was weer super, heb heerlijk genoten :lol:
Proficiat voor onze voorzitter, lekker ritje. Perfecte afstand; geeft je wat meer tijd om wat bij te kletsen :coffee:

@ ReeFer: hopelijk alles in orde met junior :roll:

@ Martin: vertel me eens hoe jij zo'n warme handjes had :think:

@ De Witte: proficat voor je 1ste ritje, je hebt perfect gereden maatje :klap: :y


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Aiki
Berichten: 608
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 10:23 pm
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door Aiki » zo dec 10, 2006 9:18 pm

Het was pittig koud aan de vingertoppen vooral als je thuis vertrokken bent met ZOMER handschoenen :lol:
Gelukkig had Gregor nog een extra paar winterhandschoenen bij ( daarvoor nog eens men dank Gregor ) dat maakten de rit toch iets aangename :lol:
Heb extra genoten van de rit, alhoewel het soms voor dit groentje hard ging vooral de natte bochtige stukken. :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » zo dec 10, 2006 9:49 pm

Aiki schreef:Het was pittig koud aan de vingertoppen vooral als je thuis vertrokken bent met ZOMER handschoenen :lol:
Gelukkig had Gregor nog een extra paar winterhandschoenen bij ( daarvoor nog eens men dank Gregor ) dat maakten de rit toch iets aangename :lol:
Heb extra genoten van de rit, alhoewel het soms voor dit groentje hard ging vooral de natte bochtige stukken. :oops:
graag gedaan :burp: :burp: :+: ging toch lekker :wink: en met zo een ervaren duo vliegt je door de bochten :lol:

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo dec 10, 2006 9:54 pm

Nog effkes wat fotokes:

Hoezo Psycho? Sta niet te lachen man, en neem het seriues.

Afbeelding

De Garmin bedeelden hadden de overhand in Zeeland

Afbeelding

De Belgen wachten op de laatste Belg die de butsmuts nog niet op heeft terwijl de rest al aan het gas hangt.

Afbeelding

De motor Close - terlingingen

Afbeelding

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door black piet » zo dec 10, 2006 9:54 pm

Heerlijk gereden vandaag, mooi weer, goed gezeldschap, wat wil een mens nog meer. :klap:
En Aiki volgende keer gewoon vragen :y of zeggen doen we het gewoon wat rustiger, hoef je je echt niet voor te schamen we willen geen BROKKEN maar gezonde en tevreden Leden!
Allemaal bedankt, en sorry :me stupid: voor de remproef, bijna allemaal geslaagd.

Groeten Piet :)()
Here I am Will you send me an angel

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo dec 10, 2006 9:56 pm

Aiki schreef:Het was pittig koud aan de vingertoppen vooral als je thuis vertrokken bent met ZOMER handschoenen :lol:
Gelukkig had Gregor nog een extra paar winterhandschoenen bij ( daarvoor nog eens men dank Gregor ) dat maakten de rit toch iets aangenamer :lol:
Dat komt ervan maat, als je te moe bent om de trappen te maken. :lol: . Moet je in het vervolg beter naar je dochter luisteren.
Aiki schreef:Heb extra genoten van de rit, alhoewel het soms voor dit groentje hard ging vooral de natte bochtige stukken. :oops:
Voor een groentje heb je goed gereden kerel. :wink: . Die natte bochten zijn altijd een moeilijke kwestie.

Vandaag weer een heerlijke dag gehad. Het was een heerlijk weertje, ik snap niet dat jullie het koud hadden. Het zonnetje scheen lekker en de sfeer zat er weer goed in.
Vandaag voor de afwisseling in de oude lullen groep meegereden :-_ :-_ :-_ .
Samen met Riroj, Silly Thing, Martin, Piet en het belgisch zooitje ongeregeld een leuke rit gemaakt. Het eerste deel van de rit lag er op plaatsen verradelijk bij. Met Piet voorop rustig gereden tot aan het eerste koffie-pause punt.
Tijdens het tweede deel was de baan mooi opgedroogd en kon met momenten het tempo er lekker in. Het was voor mij de eerste keer in Zeeland en ga er zeker terug naar toe. Hier wil ik meer van zien.
Nog effe lekker gegeten, een beetje bijgekletst en daarna huiswaarts.
Enerzijds blij dat ik zoveel gereden heb met het b.o.c., anderzijds teleugesteld dat ik jullie nu zo lang moet missen.

@ Filament : Maak er maar een mooi ritje van voorzitter want na de winter kom ik eraan. Ben uiterst gecharmeerd geraakt door Zeeland.

@ Piet en Martin : Was weer bijzonder leuk met jullie, tot volgende keer

@ Martin : Ik zie je in het voorjaar voor ons projectje :wink:

@ de belgen : bedankt voor het ritje, het was weer de moeite vandaag

@ Dark Angel : Leuk je weer eens gezien te hebben, als paps volgend jaar geen tijd heeft geef je maar een seintje, mag je altijd met mij meerijden. :lol:

@ Riroj : Proficiat, alle ritten meegereden dit jaar, een puike prestatie
@ Iedereen : Bedankt allemaal. Het was een mooie dag en een heerlijk jaar. Ik zie jullie allemaal de 14de.

groetjes :w:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo dec 10, 2006 10:24 pm

Zo ook weer thuis na een super dag met de B.O.C. familie :love:

Voor mij was het eigenlijk een PMR, Winterhandschoenen en Kuipruitje test rit :wink: 8)

Wat betrefd de hier voor genoemde artikelen perfect ik ben tevreden :D

Wat betrefd de rest van de dag:

Vlak voor aankomst bij me 1e BOP hoorde ik black piet al kletsen via de PMR. En kort daarna Martin ook. Toen we compleet waren MiBB nog ff opgepikt bij me 2e BOP. Daarna gezellig kletsent met Piet en Martin naar Ettenleur gereden.

Daar gekomen vroeg FilaMenT of ik zijn achter rijder wilde zijn omdat ik nu toch PMR heb :lol: Uiteraard maak ik daar geen probleem van :)()

Heerlijk gereden en gegeten. Pluim voor dirkbbxx goed gereden kerel :wink:

Lekker 2 rondjes over Tholen gedenderd met af en toe een kleine powerslide :] :] :] *-*

Daarna na het eten met RiRoJ & Syllie Thing, Piki en Dirkbbxx binnen door huis waards.

Piki en ik zijn nog ff met RiRoJ & Syllie Thing mee naar huis geweest voor Syl's over heerlijke macronie :hug: Daar troffen we Raptor & Turbo-tje ook. Dus allemaal nog ff gezellig zitten kletsen en eten. Waarna Piki en ik samen richting huis vertrokken. Blijft leuk die Xenon ze vliegen voor je aan de kant :+

Mensen bedankt en tot de volgende keer :hug: :love: :hug: :] *-*

@ ReefeR: Hopenlijk gaat het al beter met het nieuwe aanstormend race talent. Jammer dat je niet mee kon :( Ik hoop dat Axel zich al beter voelt :wink:

ps weer geen foto's gemaakt :oops:
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo dec 10, 2006 10:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » zo dec 10, 2006 10:27 pm

MXXL schreef:
FilaMenT schreef:Het was idd lekker fris. Verder een geweldige rit met de heerlijk ouderwets bekende gezelligheid. Heerlijk gereden. Wel redelijk vlot en daarom hebben we maar twee rondjes Tholen gedaan. Rond 15.00 uur waren we klaar met eten en is ieder zijns weegs gegaan. Het fijn zo'n laatste rit. Echt een Midwintermafkezentocht. Rijp op de weilanden en de handvaten stonden te snorren op 4. Natte neuzen en bibbers. Rugklachten en zieke kinderen (beterschap). Kipsate en Jupiler Malt. Soep en boeren omelet. Grappen en grollen. En heel veel plannen voor volgend jaar.

Bedankt allemaal. Ik heb genoten.

:idea:
Ondanks de rugproblemen ben ik wel erg blij dat ik gegaan ben, was heerlijk om weer te rijden, had ik al een tijdje niet gedaan. Ook genoten van de spectaculaire powerslide van Lampje. Ben uiteindelijk eerder met Peet (en veel snelheidsovertredingen) richting huis gereden. Na een warmbad heerlijk thuis de kerstboom opgetuigd en nog even nagenoten van et rijden.
Zo ben ook weer thuis. Kon helaas de rit niet helemaal meemaken, familaire verplichtingen :me stupid: , maar ben blij dit ik het eerste stuk heb meegereden. Het was erg gezellig en heerlijk om ff lekker te rijden. Na de stop samen met MXXL en Eric (op Yamaha Diversion 900) vanuit Steenbergen naar huis geknalt over de A29 :twisted: Volgend jaar ga ik een betere agenda bijhouden :wink:

Groetjes
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » ma dec 11, 2006 8:42 am

bb peet schreef:
MXXL schreef:
FilaMenT schreef:Het was idd lekker fris. Verder een geweldige rit met de heerlijk ouderwets bekende gezelligheid. Heerlijk gereden. Wel redelijk vlot en daarom hebben we maar twee rondjes Tholen gedaan. Rond 15.00 uur waren we klaar met eten en is ieder zijns weegs gegaan. Het fijn zo'n laatste rit. Echt een Midwintermafkezentocht. Rijp op de weilanden en de handvaten stonden te snorren op 4. Natte neuzen en bibbers. Rugklachten en zieke kinderen (beterschap). Kipsate en Jupiler Malt. Soep en boeren omelet. Grappen en grollen. En heel veel plannen voor volgend jaar.

Bedankt allemaal. Ik heb genoten.

:idea:
Ondanks de rugproblemen ben ik wel erg blij dat ik gegaan ben, was heerlijk om weer te rijden, had ik al een tijdje niet gedaan. Ook genoten van de spectaculaire powerslide van Lampje. Ben uiteindelijk eerder met Peet (en veel snelheidsovertredingen) richting huis gereden. Na een warmbad heerlijk thuis de kerstboom opgetuigd en nog even nagenoten van et rijden.
Zo ben ook weer thuis. Kon helaas de rit niet helemaal meemaken, familaire verplichtingen :me stupid: , maar ben blij dit ik het eerste stuk heb meegereden. Het was erg gezellig en heerlijk om ff lekker te rijden. Na de stop samen met MXXL en Eric (op Yamaha Diversion 900) vanuit Steenbergen naar huis geknalt over de A29 :twisted: Volgend jaar ga ik een betere agenda bijhouden :wink:

Groetjes
Dat was nogal knallen ja, ik dacht ik ga rustig 140 rijden, wordt ik ineens voorbij geragt :D
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma dec 11, 2006 11:11 am

MidWinterMafkezenrit, inderdaad een stelletje mafkezen bij elkaar. Wie gaat er nu rijden met zulk schitterend weer? De weergoden waren ons weer goed gezind, want als ik nu naar buiten kijk is het zeer triest weer, regen en veel wind.
’s Morgens uiteraard eerst weer een hapje gegeten met mafkees RiRoJ. Deze keer was het boerenkool met worst (dat zei ik tegen Rick en hij geloofde het ook, maar werkelijk was het gebakken ei met ham).

Ook kwam mafkees Piki naar Reeuwijk en na een kop koffie richting BOP aan de A16.
Afbeelding

Bij de BOP stonden al een aantal mafkezen te wachten.
Afbeelding

Op de weg was het redelijk rustig en zo ook op het water.
Afbeelding

Volgens mafkees RiRoJ waren er 17 mafkezen op de motor.
Afbeelding
Afbeelding

En zie hier een aantal daarvan. Mafkees ReefeR kon helaas niet mee met de rit maar had toch even zijn tronie laten zien.
Afbeelding

En zie hier dames, hij ging nog op zijn knieën ook. Dit i.v.m. topic contributie 2007.
Het is je nu echt vergeven Reef.
Afbeelding

Mafkees MP ging even zijn Bird laten drinken. Ook hij heeft nu PMR en werd achterrijder bij mafkees FilaMenT.
Afbeelding

Om 11.00 uur ging mafkezengroep 1 van start.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En na een kleine 10 minuten kon mafkezengroep 2 vertrekken.
Afbeelding

Hier moesten we naar een rotonde, maar daar kon je alleen komen via een heel klein stukje fietspad.
Afbeelding

Prachtig weer. Lege weilanden, kale bomen, echt een beetje winter.
Afbeelding

Lege wegen, komt dat ook door de winter?
Afbeelding
Afbeelding

Mafkees Black Piet zag iets aan de verlichting van mafkees Aiki.
Afbeelding

Bij de Wallevis kwamen alle mafkezen bij elkaar voor de eerste stop, helaas was het daar gesloten. Mafkees FilaMenT ging verder kijken en vond al snel een gelegenheid waar we wat konden drinken.
Afbeelding

Met alle mafkezen in de kroeg.
Afbeelding
Afbeelding

Mafkezengroep 1 weer bijna klaar om de rit te vervolgen.
Afbeelding

En uiteraard deden wij dat na 10 minuten ook weer.
Afbeelding

Op een enkel koekblik na reden wij heerlijk over de Zeelandse wegen.
Afbeelding
Afbeelding

Hier alle mafkezen uit groep 2 langs rijdend voor een foto.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook in de lucht een boel mafkezen bezig met hun rit naar warmere oorden.
Afbeelding

Respect van een paar lantaarnpalen. Of trekken ze krom van het lachen. Wat een stel mafkezen zeg.
Afbeelding

Prachtig……………………
Afbeelding

Gewoon een paar mooie plaatjes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Even voor de mafkezengroep gaan rijden voor de foto.
Afbeelding

Bij het Klooster van Rilland aangekomen was mafkezengroep 1 nog nergens te bekennen. Waren wij dan zo snel? Maar mafkezengroep 1 bleek nog een rondje Tholen te doen.
Afbeelding

Mafkees FilaMenT van groep 1 kwam helemaal alleen aan, waar was de rest?
Afbeelding

Dit verklaarde alles. Mafkees MiBB arriveerde als 2e, maar wel 2 minuten later.
Afbeelding
Afbeelding

Binnen was het een gezellige boel. Eindelijk eten, zeker voor mafkees Marcel, die zag er slecht uit. Maar na een hapje en een drankje trok hij weer aardig bij.
Afbeelding

Onze trouwe tweewielers staan geduldig te wachten.
Afbeelding

Mafkees philipXX moest Dagmar even inlichten dat hij naar huis kwam. Nou Dagmar, het duurde weer lang hoor. Voordat hij op zijn motor zit ben je wel een poosje verder. Zeker als je je helm binnen laat liggen.
Afbeelding

Eindelijk onze mafkees Belgen op een rij.
Afbeelding

Na afscheid genomen te hebben van de meest mafkezen zijn mafkezen RiRoJ, MP, Dirkbbxx en Piki via secundaire wegen, een klein stukje snelweg en de binnenstad van Rotterdam naar huis gereden. In Rotterdam afscheid genomen van mafkees Dirkbbxx. Ik heb het niet koud gehad op de motor, maar nu gingen mijn spieren toch wel vreselijk af koelen.
Op de dijk richting Moordrecht heeft mafkees MP dit verkeersbord krom gepiest. Onderin is te zien wat er op stond.
Afbeelding

Aangezien ik een flinke pan macaroni had klaar staan had ik de laatste 3 mafkezen uitgenodigd om een hapje mee te eten. Thuis zaten Raptor en Turbo-tje al op ons te wachten. Zij hadden al lekker de open haard aangestoken, gezellig.
Afbeelding

Mafkees MP had veel bekijks van mijn katten tijdens het eten.
Afbeelding

Het is bijna niet te zien maar die zwarte kat op schoot vond dat hij niet op schoot.
Afbeelding

Mafkees Piki, wat heb jij met je broek gedaan?
Afbeelding

Nadat iedereen vertrokken was lag Stootle helemaal uitgeteld op de bank. Hij had vreselijk zijn best gedaan om bij mafkees MP het bord met macaroni uit zijn handen te trekken.
Afbeelding

Iedereen bedankt, het was ook de laatste rit van het jaar weer prachtig weer. Heb het geweldig naar mijn zin gehad, ondanks dat de meeste mafkezen het op mij voorzien hadden.
Mafkees Black Piet en mafkees Martin, bedankt voor kop en staart begeleiding. Mafkees Belgen, was gezellig met jullie te rijden.

CU next Year.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma dec 11, 2006 11:19 am

Prachtige foto's weer :}
Proud member of the Adventure Chaptor

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » ma dec 11, 2006 11:24 am

ReefeR schreef:Prachtige foto's weer :}


Ja vooral die 1 ne :lol: :wink:

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » ma dec 11, 2006 12:34 pm

Ha ha leuke mooie foto´s allemaal jongens vindt het toch weer jammer dakt er niet bij was !!!!!

Maar zo ben ik er otch weer een beetje bij geweest :lol: :lol: :lol:

@psycho :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: PMR neeeeen jij ook al :n :n :n

Nou kan ik haast niet achter blijven wat iederéén heeft het nu al en ik niet en dan kan ik dus wel raden over wie ze zitten te roddelen :oops: :oops: :oops:

Maar ik heb bija alles al compleet (een jaar al ) ik heb al een autocom en ik moet nog de kabels een antenne en een porto hebben wat gaat dit weer kosten ???????

Tot volgend jaar allemaal .........
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » ma dec 11, 2006 12:45 pm

Leuke fotoos Mafkees Syl!! :D

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » ma dec 11, 2006 1:18 pm

YO schreef:Leuke fotoos Mafkees Syl!! :D



:) YO je hebt zeker wat gemist het was een perfecte tourdag !!

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » ma dec 11, 2006 1:31 pm

Mooie foto's Syl, zie je wel dat we niet zonder je kunnen , dat je er gewoon bij moet zijn :lol:

Aiki
Berichten: 608
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 10:23 pm
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door Aiki » ma dec 11, 2006 3:33 pm

black piet schreef:Heerlijk gereden vandaag, mooi weer, goed gezeldschap, wat wil een mens nog meer. :klap:
En Aiki volgende keer gewoon vragen :y of zeggen doen we het gewoon wat rustiger, hoef je je echt niet voor te schamen we willen geen BROKKEN maar gezonde en tevreden Leden!
Allemaal bedankt, en sorry :me stupid: voor de remproef, bijna allemaal geslaagd.

Groeten Piet :)()
Zal ik dan doen :wink:
En wat die remproef betreft was ik grandioos gefaald :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Aiki
Berichten: 608
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 10:23 pm
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door Aiki » ma dec 11, 2006 3:53 pm

Mooie foto reportage. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » ma dec 11, 2006 5:45 pm

ALS EERSTE : Voor iedereen die meegereden heeft was het een mooie rit waar iedereen van heeft kunnen genieten. Voor diegene die er niet bij hebben mogen zijn - jammer maar de indrukken zeggen wederom genoeg.

Dan hebben we er nog 1-tje die noemt ineens iedereen MAFKEZEN.
Syllie Thing schreef:MidWinterMafkezenrit, inderdaad een stelletje mafkezen bij elkaar. Ook kwam mafkees Piki naar Reeuwijk en na een
Mafkees Piki, wat heb jij met je broek gedaan?
Ik ben bij Jouw thuis en nu heb ik het in eens gedaan - Volgens MIJ kon JIJ je niet meer beheersen - en ben ik bij jouw GEKOMEN. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Overigens heb ik nog een aantal getuigen :!: .

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma dec 11, 2006 6:10 pm

Ja sorry, op die foto zit je broek vol met witte spikkels. Heb je een sneeuwbui gehad onderweg?
En volgens mij heb ik MP de meeste keren mafkees genoemd.
*-0 *-0 *-0

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma dec 11, 2006 6:13 pm

Aiki schreef:
black piet schreef:Heerlijk gereden vandaag, mooi weer, goed gezeldschap, wat wil een mens nog meer. :klap:
En Aiki volgende keer gewoon vragen :y of zeggen doen we het gewoon wat rustiger, hoef je je echt niet voor te schamen we willen geen BROKKEN maar gezonde en tevreden Leden!
Allemaal bedankt, en sorry :me stupid: voor de remproef, bijna allemaal geslaagd.

Groeten Piet :)()
Zal ik dan doen :wink:
En wat die remproef betreft was ik grandioos gefaald :lol: :lol: :lol:
En ik dan denk je. :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma dec 11, 2006 6:17 pm

black piet schreef: Allemaal bedankt, en sorry :me stupid: voor de remproef, bijna allemaal geslaagd.

Groeten Piet :)()
Wie is dan wel geslaagd? Ik kon zo het stuur van RiRoJ overnemen, dus wij zeker niet. :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten