Hoe vond je de 4 machtige motordagen (beurs Utrecht) 2007

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Johnv@nVliet
Berichten: 339
Lid geworden op: di jun 06, 2006 1:46 am
Contacteer:

Bericht door Johnv@nVliet » zo feb 25, 2007 12:26 am

Kosten parkeren de hele dag, inclusief retourtje voor de tram € 3,50.
Zo doe ik het ook al jaren wanneer ik naar een beurs in het jaarbeursgebouw ga, ik werd er ook gestoord van om met je wagen bij het beursgebouw te komen.
Een keer een uur over gedaan om uit de parkeer garage te komen.

John
Afbeelding


Be Your Self, There Are So Many Others.

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Bericht door Peter XX » zo feb 25, 2007 11:46 am

Ik ben vrijdag geweest samen met mijn maatje,lekker gewandeld en gesnuffeld,ook even bij Frank een bakkie gedaan,en dat wordt binnenkort ook een ritje naar Purmerend,mooie nieuwe jas gescoord en verder nog ff een rolletje velgstriping,ik heb nooit last met parkeren als je maar zo rond 10.30u er bent kan je hem makkelijk kwijt achter het Beatrix gebouw en was zelfs zo prettig dat ik niet eens hoefde te betalen (uitgaande slagboom bleef open staan),alleen om de files te ontwijken moet je wel door de binnenstad rijden anders is het idd een drama.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo feb 25, 2007 7:50 pm

Was erg gezellig en lekker druk op zondag. De nodige BOC'ers ontmoet op de AFS stand en mogen aanschouwen hoe Frank eruit ziet na 4 dagen beurs.....hij zag er dus aardig beurs uit maar ik geloof dat de zaken behoorlijk goed gegaan zijn :)

Wat overigens erg leuk was, was dat we met onze BOC Leden Pas korting op de toegangsprijs van de beurs kregen :D

Verder veel moois gezien maar niets gekocht behalve dat ik gelijk lid geworden ben van de MAG.
Laatst gewijzigd door MarcB op zo feb 25, 2007 8:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » zo feb 25, 2007 7:54 pm

Wij zijn ook net terug, meteen bij Frank langs geweest om bandjes te bestellen.Zijn we maar kort gebleven effe gebuurt met Miep Miep Zoef,
maar we wilden snel rond gaan kijken naar al dat moois.
Want ik had onderweg al de Duc.1098 zien staan, mooie machine.
En ik heb een nieuwe helm kunnen vinden, het is een Schubert S1 geworden.Na heeeeeeeeel veel helmen te hebben gepast, bleek de Schubert nog het fijnste te zitten.
Al bij al, vond ik het een mooie geslaagde dag.

@Hans= nog bedankt voor de tip om bij het transferium te parkeren!

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo feb 25, 2007 8:33 pm

@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Proud member of the Adventure Chaptor

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo feb 25, 2007 8:36 pm

ReefeR schreef:@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Moet je eens meerijden naar Aken, kan je ze beide proberen. :wink:

starlingmountain
Berichten: 182
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 11:45 am
Locatie: Horst
Contacteer:

Bericht door starlingmountain » zo feb 25, 2007 8:37 pm

ReefeR schreef:@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Ik ook !??!
Laatst gewijzigd door starlingmountain op zo feb 25, 2007 8:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo feb 25, 2007 8:42 pm

MarcB schreef:Wat overigens erg leuk was, was dat we met onze BOC Leden Pas korting op de toegangsprijs van de beurs kregen :D.
:shock: :shock: :D Onder het motto van wie niet waagt die niet wint? :P

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo feb 25, 2007 8:53 pm

MarcB schreef:
Wat overigens erg leuk was, was dat we met onze BOC Leden Pas korting op de toegangsprijs van de beurs kregen :D
Hoe heb je dat weten te regelen :? :think: :?:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo feb 25, 2007 9:13 pm

Motorpsycho schreef:
MarcB schreef:
Wat overigens erg leuk was, was dat we met onze BOC Leden Pas korting op de toegangsprijs van de beurs kregen :D
Hoe heb je dat weten te regelen :? :think: :?:
Door gewoon brutaal te zijn en net te don of je neus bloed.


:-_
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » zo feb 25, 2007 9:14 pm

Ik ben donderdag geweest met een maat, heb het een en ander gekocht zoals: druppellader (oude was stuk) gehoorbescherming, MQP zomer handschoenen, en nog een andermerk, Winterhandschoenen (heb niet bij de koopjes gekeken :lol: ) een lul ijzer voor onderweg te kletsen met elkaar,
Civi koffers 3 stuks, die ik al had zet ik wel tekoop, Let knippers, en nog een aantal dingen waar ik wel een foto van zal maken als alles binnen is en op de BB zit.

:lol: vandaag (zondag) weer geweest maar nu om Frank te helpen heb heel veel plezier hier aan beleefd en Frank gemeld dat hij volgend jaar op mij kan rekenen zelfs voor 4 dagen.

Al met al een zeer goede week voor mij en de BB

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo feb 25, 2007 10:02 pm

FilaMenT schreef:
Motorpsycho schreef:
MarcB schreef:
Wat overigens erg leuk was, was dat we met onze BOC Leden Pas korting op de toegangsprijs van de beurs kregen :D
Hoe heb je dat weten te regelen :? :think: :?:
Door gewoon brutaal te zijn en net te don of je neus bloed.


:-_
Nee hoor, boven de kassa hing een A4'tje met daarop de mededeling dat Motorclubs korting krijgen. En aangezien wij een officiele vereniging zijn en ik ook nog eens mijn BOC 2007 Lidmaatschapspas bij me had, was het kat in het bakkie :lol:

Dus, voor de niet betalende forum leden, gelijk lid worden want de kosten heb je er zo uit :wink:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » zo feb 25, 2007 10:05 pm

MarcB schreef:
FilaMenT schreef:
Motorpsycho schreef:
Hoe heb je dat weten te regelen :? :think: :?:
Door gewoon brutaal te zijn en net te don of je neus bloed.


:-_
Nee hoor, boven de kassa hing een A4'tje met daarop de mededeling dat Motorclubs korting krijgen. En aangezien wij een officiele vereniging zijn en ik ook nog eens mijn BOC 2007 Lidmaatschapspas bij me had, was het kat in het bakkie :lol:

Dus, voor de niet betalende forum leden, gelijk lid worden want de kosten heb je er zo uit :wink:
Gewoon via de site bestellen (zie startposting), dan kost een kaartje 11 euro (inclusief kosten) en je kan hem direct thuis printen.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo feb 25, 2007 10:17 pm

MarcB schreef: Nee hoor, boven de kassa hing een A4'tje met daarop de mededeling dat Motorclubs korting krijgen. En aangezien wij een officiele vereniging zijn en ik ook nog eens mijn BOC 2007 Lidmaatschapspas bij me had, was het kat in het bakkie :lol:

Dus, voor de niet betalende forum leden, gelijk lid worden want de kosten heb je er zo uit :wink:


Oke :y das me niet opgevallen omdat wij de kaarten a €10,50 in de voorverkoop op internet gekocht hadden. Wat moest je dan met korting betalen Marc :?:

En je hebt gelijk het lidmaatschap heeft zo enorm veel voordelen dat krijg / vind je nergens :!:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo feb 25, 2007 10:22 pm

MarcB schreef: Nee hoor, boven de kassa hing een A4'tje met daarop de mededeling dat Motorclubs korting krijgen. En aangezien wij een officiele vereniging zijn en ik ook nog eens mijn BOC 2007 Lidmaatschapspas bij me had, was het kat in het bakkie :lol:
|( |( |( HEB IK NIET GEZIEN!! :evil: :evil: :evil:

Kan ik eindelijk een keer officieel met mijn BOC pas zwaaien en dan hebbik het niet gezien.. |( |( |( SHIIIIIITTTTTTTTTT :evil: :evil: :evil: :D

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » zo feb 25, 2007 10:40 pm

Hoe is het Frank???
Moe maar voldaan???

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo feb 25, 2007 10:46 pm

Mr. Blue schreef:Hoe is het Frank???
Moe maar voldaan???
Dat kan je wel zeggen....
Het is een goede beurs geweest, waarbij ik meer verkocht heb dan ik tevoren hoopte. Daarnaast heb ik ook meer hulp gehad van BOC-leden dan ik verwacht had, dus dat is ook erg prettig! Allemaal bedankt jongens! Top :love:

Er zijn veel bezoekers geweest, en de standhouders zijn tevreden. Er is waarschijnlijk ook meer geld uitgegeven, dus iedereen blij (behalve de vrouwen thuis...)

Tot volgend jaar, dan deel ik de stand met de BOC.....

Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Robird » ma feb 26, 2007 7:50 am

Ook ik gisteren zondag dus naar de beurs geweest.

FF bij Frank langs en daar divers leden ontmoet...Namen helaas alweer vergeten. :oops: :oops: dat heb je na 1 keer.

Verder een hoop moois gezien en nog een paar nieuwe zomer wanten gekocht.

Ook ff gezocht naar de stand van Gerbing,ik heb daar al een paar jaar een set verwamder handschoenen van tot alle tevredenheid moet ik zeggen.

Helaas dit jaar merkte ik dat bij 1 vinger ik tegen de bedrading aanzat,de stof was dus weggesleten.

Gerbing claimt levenslange garantie te geven op zijn producten dus ff testen.

Handschoen daar aangeboden in de hoop dat deze dus gemaakt zouden worden,Helaasss :cry: niet dus.

Ze werden zonder morre of zonder een bon gezien te hebben gewoon vervangen voor nieuwe,dit terwijl ze al 4 jaar oud was. :lol: *-*
Dat noem ik nu service.

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » ma feb 26, 2007 9:03 am

Op de heenweg naar de beurs de TMC even uitgeprobeerd.. en we werden over leuke weggetjes om de file heen geleid, echt perfect. Ook wij hebben een leuke dag gehad. Het was wel goed zoeken naar de koopjes, maar we hebben toch twee jassen en een stel zomerhandschoenen kunnen scoren. Mijn maat was op zoek naar een Bertoni zonnenbril.. Frank had ze niet bij zich.., maar het was wel gezellig bij zijn stand.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma feb 26, 2007 6:09 pm

ReefeR schreef:@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Heb ik ook gepast, maar het maakte voor mij niets uit, zaten alle 2 voortreffelijk.(maar dat kun je pas zeggen als je hem een dag op hebt gehad natuurlijk). :D
Dus ik heb de S1nordic dragon gekozen ook voor de print die erop zit, die vond ik toch mooier. 8)
Maar niet de dezelfde print als Philip hoor :lol:
En het was goed zoeken naar eventuele beschadigingen, die door het vele vast pakken en het ruw terug zetten(knots, knots tegen andere helmen die ernaast stonden)door veel mensen. :evil:
Toch ene kunnen vinden, achterin een rek.
En na vele standjes bezocht te hebben, zat ik te twijfelen tussen de Schubert S1 en de Shoei RaidII, die zat namelijk ook heel fijn.
Maar toch maar de Schubert gekozen. :D
Ik heb er 439 euries voor moeten neertellen.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma feb 26, 2007 7:59 pm

Faster schreef:
ReefeR schreef:@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Heb ik ook gepast, maar het maakte voor mij niets uit, zaten alle 2 voortreffelijk.(maar dat kun je pas zeggen als je hem een dag op hebt gehad natuurlijk). :D
Dus ik heb de S1nordic dragon gekozen ook voor de print die erop zit, die vond ik toch mooier. 8)
Maar niet de dezelfde print als Philip hoor :lol:
En het was goed zoeken naar eventuele beschadigingen, die door het vele vast pakken en het ruw terug zetten(knots, knots tegen andere helmen die ernaast stonden)door veel mensen. :evil:
Toch ene kunnen vinden, achterin een rek.
En na vele standjes bezocht te hebben, zat ik te twijfelen tussen de Schubert S1 en de Shoei RaidII, die zat namelijk ook heel fijn.
Maar toch maar de Schubert gekozen. :D
Ik heb er 439 euries voor moeten neertellen.
Kijk das nog is info, thnx

Zelf ga ik natuurlijk voor een Doffe :wink: Die zijn er zowel in R als S uitvoering waarbij ik de R net iets sportiever vindt ogen :D
Proud member of the Adventure Chaptor

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma feb 26, 2007 8:18 pm

ReefeR schreef:
Faster schreef:
ReefeR schreef:@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Heb ik ook gepast, maar het maakte voor mij niets uit, zaten alle 2 voortreffelijk.(maar dat kun je pas zeggen als je hem een dag op hebt gehad natuurlijk). :D
Dus ik heb de S1nordic dragon gekozen ook voor de print die erop zit, die vond ik toch mooier. 8)
Maar niet de dezelfde print als Philip hoor :lol:
En het was goed zoeken naar eventuele beschadigingen, die door het vele vast pakken en het ruw terug zetten(knots, knots tegen andere helmen die ernaast stonden)door veel mensen. :evil:
Toch ene kunnen vinden, achterin een rek.
En na vele standjes bezocht te hebben, zat ik te twijfelen tussen de Schubert S1 en de Shoei RaidII, die zat namelijk ook heel fijn.
Maar toch maar de Schubert gekozen. :D
Ik heb er 439 euries voor moeten neertellen.
Kijk das nog is info, thnx

Zelf ga ik natuurlijk voor een Doffe :wink: Die zijn er zowel in R als S uitvoering waarbij ik de R net iets sportiever vindt ogen :D
439 is niet echt een koopje, heb ik ook betaald. Nen doffe zal wel goedkoper zijn.

starlingmountain
Berichten: 182
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 11:45 am
Locatie: Horst
Contacteer:

Bericht door starlingmountain » ma feb 26, 2007 9:11 pm

ReefeR schreef:
Faster schreef:
ReefeR schreef:@ Faster, heb je de R1 ook gepast ?

Ik twijfel namelijk nog tussen de S en R :roll:
Heb ik ook gepast, maar het maakte voor mij niets uit, zaten alle 2 voortreffelijk.(maar dat kun je pas zeggen als je hem een dag op hebt gehad natuurlijk). :D
Dus ik heb de S1nordic dragon gekozen ook voor de print die erop zit, die vond ik toch mooier. 8)
Maar niet de dezelfde print als Philip hoor :lol:
En het was goed zoeken naar eventuele beschadigingen, die door het vele vast pakken en het ruw terug zetten(knots, knots tegen andere helmen die ernaast stonden)door veel mensen. :evil:
Toch ene kunnen vinden, achterin een rek.
En na vele standjes bezocht te hebben, zat ik te twijfelen tussen de Schubert S1 en de Shoei RaidII, die zat namelijk ook heel fijn.
Maar toch maar de Schubert gekozen. :D
Ik heb er 439 euries voor moeten neertellen.
Kijk das nog is info, thnx

Zelf ga ik natuurlijk voor een Doffe :wink: Die zijn er zowel in R als S uitvoering waarbij ik de R net iets sportiever vindt ogen :D
Ik ben eruit, ga voor de R1.
Ga Zaterdag naar Louis.de, krijg je dan namelijk 20% korting op niet afgeprijsde artikelen.

Heb me pas aangemeld daar en kreeg vandaag een mail terug met een pdf voor een kortingsbon van 20% (Niet op naam)

Mail me maar als je ook zo'n kortingsbon wil hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten