Voorijder / achterrijder Int treffen

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » di jun 06, 2006 8:41 pm

Gregor schreef:
FilaMenT schreef:
Gregor schreef:
FilaMenT.. heb begrepen dat de route voornamelijk in Belgie is. Als je de route eens kan doorsturen, bekijk ik ze eens. Ken normaal de regio tamelijk goed :lol: Als het voor mij gekend terrein is wil ik me wel opofferen als voorrijder... Heb begrepen dat de voorrijders van iedereen in zijn groep een :cheers: krijgt :lol: :jj
Dat biertje krijg je van de BBers die je hebt voor gereden. :wink:

Zal eens een kaartje maken en een bschrijving naar je sturen.
FilaMenT,
Ben vandaag de route eens gaan verkennen. Vertrokken in Heerlen , (is een heel leuke locatie), dan je gegevens gevolgd maar is zonder Garmin niet te doen. In de Voer heb ik er de brui aan gegeven. :cry: De beschrijving met straatnamen en het kaartje dat je me gestuurd hebt is niet voldoende om het zo te rijden. Indien er niet voldoende voorrijders zijn met Garmin zal ik wel voorrijden maar het zal dan niet exact dezelfde route zijn als jij hebt opgegeven. Heb de indruk dat er nu al voldoende voorrijders zijn.. laat maar ietske weten.. :lol:
oplossing!! koop ff een garmin !!!!!!!!!!!!! :lol:

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » di jun 06, 2006 9:02 pm

oplossing!! koop ff een garmin !!!!!!!!!!!!! :lol:
RK, mag ik een stekje van die geldboom van je? :D

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » di jun 06, 2006 9:31 pm

Pfffffffffff te duur voor hetgeen ik het zou kunnen gebruiken. Mijn speeltuin is de Eifel en het Zw woud.... en daar heb ik geen Garmin voor nodig :lol: Liever eerst stalen remleidingen en HP veren... :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten