Hoe vond je het 2e 3 daagse Int, B.O.C. Treffen 2007 :?:

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo jun 10, 2007 3:07 pm

Het feest begon al heel goed met zo'n 7 Birds op vrijdagmiddag hier in de wijk :) Onderweg maar een paar druppels gehad. Vrijdagavond was erg leuk en zaterdagavond zeer geslaagd, perfecte band én geweldige clubleden!

Voor het eerst mee mogen maken dat onze Voorzitter voor ons op de vuist wilde gaan met een paar bonnenschrijvers maar gelukkig hadden we Eddy nog wat ons toch zo'n €300,- bespaarde :lol:

Al met al een hoop lol gehad, heel bijzonder om te zien dat ook putdeksels spontaan uit het wegdek kunnen komen, en zondag net op tijd thuis voor het judoexamen van mijn zoontje die nu vol trots de groene band mag dragen. :)

Oh ja, op de A58 wilden ze me nog op de foto zetten bij paal 26.7 maar dat is ze nét niet gelukt :u

En John / Snowy bedankt voor de super taxi service :!:

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Treffen

Bericht door RiRoJ » zo jun 10, 2007 4:53 pm

Ik vond het wel aardig


Groet, RiRoJ

Roland
Berichten: 8
Lid geworden op: za jun 10, 2006 8:11 pm
Locatie: Maldegem/belgenland
Contacteer:

Bericht door Roland » zo jun 10, 2007 5:21 pm

Eindelijk ben ik er ook geraakt, gisteren kon ik om een of andere reden niet inloggen op het forum.
Mijn kleren zijn ondertussen bijna droog, het was me het dagje wel. Als je naar het nieuws keek 's avonds weet je wel hoe het er daar aan toe ging. Maar ik heb me toch best geamuseerd en daar gaat het tenslotte om. Leuke ontvangst, lekker ontbijtje ter plekke, en daar zelfs nog oude bekenden van een ander forum tegengekomen (reed vroeger BMW, maar het zij hem vergeven :oops: )
Gewoon doodzonde van het weer, maar zo hebben we wat meer kunnen kletsen samen, zoals bij deze gelegenheid bv.:
Afbeelding
Afbeelding

Leuk toch? :lol: :lol:
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij! Ik wist trouwens niet dat het in Nederland verboden was om je motor horizontaal te parkeren, hier doe ik dat altijd zo :?
Nog even dit: ik heb de GPS route doorgemaild gekregen, en vond het al gek dat ik niet gezien had dat er een korte en lange route was. Als ik nu vergelijk zie ik dat ik de verkeerde route doorgemaild heb gekregen, die loopt helemaal anders dan wat wij gereden hebben. Kan ik de juiste ergens krijgen, want ik zou best nog wel eens dit willen overdoen met iets mooier weer 8)
Groetjes jongens!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jun 10, 2007 5:56 pm

Ola Birdies :D

Jell@ en Motorpsycho zijn ook weer thuis :D

Was een erg leuk weekend. Vermoeiend maar absoluut TOP *-* *-* *-*
We hebben niet zo veel foto's gemaakt :( Waren te druk met andere dingen :D

We hebben erg genoten. Vrijdag middag zeiknat pak van 't zweet. Jell@'s accu besloot er 200 meter voor In den Hof mee op te houden |B Dankzij de super service van Maurice (eigenaar In Den Hof) Had ik Jell@'s brommert snel weer aan de praat :D Toen tentje af bouwen. Caradoc en Jell@ waren alvast begonnen toen ik Jell@'s brommer aan 't maken was Daarna de rest van onze tijdelijke vila ingedeeld :+

Afbeelding

Daarna lekker relaxed op 't terras gaan hangen wachten tot de rest aankwam :D

Afbeelding

Zaterdag ochtend werd ik wakker van de regen |B Dat is niet prettig opstaan als je weet dat je een rit wil gaan rijden |B Afijn rond 11:30 toch gaan rijden :] Nou nou wat we tijdens het ritje gezien hebben nie normaal meer :n Op 'n zeker moment reden we berg op door een stroom water,blubber en kiezelstenen van 10 a 15 cm dik :W Toen door een gelooiing in de weg waar zeker 30cm water stond het water kwam over mijn kuipruit heen alsof ik op een duikboot zat :W :?
Op dat moment liepen via mijn buik en bovenbenen mijn laarzen vol met water |B Na 124 kilometer heb ik maar besloten om mijn volgelingen veilig terug te brengen naar In Den Hof. Druipend en bibberend van het water kwamen we daar aan. Waarna Jell@ en ik eerst maar 'n lekkere warme douche hebben genomen :p Geen foto's van :+

Daarna was het feest met een leuke band en lekkere muziek :+: :w
Moest nog ff met RK in gevecht :+ En dus waren we de regen snel vergeten :D

Zondag de heleboel ingepakt en samen met de voorzitter nog ff bij ReefeR op bezoek geweest :D We moesten ff zijn nieuwe stulpie keuren :+ Ik kan je melden dat het erg mooi wordt :wink:

Het resultaat van een weekendje met iets wat regen :+ Je motorkleding aan 'n droogmolen in de tuin :D

Afbeelding

Al met al was het echt een super weekend *-* Organisatie, B.O.C. Bezoekers bedankt :hug: :BOC

Tot volgend jaar :!:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jun 10, 2007 6:52 pm

Hmmmmmmmm Heel jammer dat ik erniet bij kon zijn volgend jaar gaat dat vast en zeker lukken , de paar foto´s die ik heb gezien zijn leuk mooi en nat !!!

Moet toch ff vertellen dat Er hier bijna geen regen gevallen is alleen gister avond dus volgende internationale treffen toch maar in Grunn doen :+ :+ :+
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » zo jun 10, 2007 6:56 pm

Het was leuk :lol:, weergoden waren ons niet gunstig maar je kan niet alles hebben. :lol:
Heeft ons wel de tijd gegeven om lekker bij te kletsen...

@Martin: toch bedankt voor de 40 Km voorrijden :wink:

@Langen: leuk ventje had je bij je. Je mag een trotse vader zijn :wink:

@Roland: :think: rare methode om je motor te parkeren :-_ :-_ was wel even schrikken

@de organisatie: :jj :jj :klap: :klap: prachtige band, heel fijne sfeer :lol:

Scuba
Berichten: 577
Lid geworden op: di aug 01, 2006 7:14 pm
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

reactie BB treffen

Bericht door Scuba » zo jun 10, 2007 8:36 pm

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D Het was fantastisch, Jammer dat de rit zo in duigen viel maar
:D toch bedankt Martin voor het voorrijden. S avonds even lekker
:D gegeten en de avond was verschrikkelijk gezellig. Het was zeker
:D de moeite waard om een nacht over te blijven. Heb veel mensen
:D leren kennen, en nu eens niet alleen van het forum.
:D Mark en Wim nogmaals bedankt voor het geweldige weekend
:D Snowy bedankt voor de perfecte lottotrekking
:D Alle blackbirders bedankt voor de onvergetelijke avond
Ik wilde die hoofdprijs toch eigenlijk niet!!!!!!!!!!!!!!!

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » zo jun 10, 2007 8:47 pm

Het was een gezellig weekend!!

Vrijdagmiddag aangekomen en heerlijke taart (met koffie) gekregen.
's Avonds een goed smakende bbq, daarna alternatieve bingo door RiRoJ en Syl, deed erg zeer aan de lachspieren..
Ik baalde erg van de regen zaterdag, zo'n mooie rit. We hebben maar 180 km. gereden.
Na een aantal glijers had ik er genoeg van en zijn we weer naar het honk gegaan, echt zonde, maar ja, het is niet anders.

Gelukkig was het feestje 's avonds [vliegerrrrr]* ernstig gezellig, ik heb nog zere voeten van het dansen [vliegerrrr]*.
Super goeie band, en lekker de ruimte op de dansvloer :wink:

Lekker geslapen (alleen die k*^*&$ haan..., die mag volgend jaar mee bbq-en :twisted: )


* wordt gesnapt door intimie..


Bedankt organisatie, jullie hebben goed je best gedaan, dat was te merken *-*

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » zo jun 10, 2007 9:22 pm

Motorpsycho schreef: Na 124 kilometer heb ik maar besloten om mijn volgelingen veilig terug te brengen naar In Den Hof. Druipend en bibberend van het water kwamen we daar aan. Waarna Jell@ en ik eerst maar 'n lekkere warme douche hebben genomen
WAAW 124 Km!!!!
Dat was halfweg de rit 8)

Ben je toch de enige die de rit heeft uitgereden?
de korte rit was toch maar 140 km? :roll: :roll: :roll:
If you got nothing decent to say!!!

SHUT THE F*** UP WILL YA!!!

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo jun 10, 2007 10:36 pm

EEN TOPWEEKEND!!!

met Evelakes en jeannette achterop eerst een beahr ultima xl opgehaald en mijn MONO verso xl daar achtergelaten, overgelukkig (wat een geluid) naar brunsum gereden.
ff inchecken en vervolgens naar HEERLEN gegaan.
Daar op het terras een heerlijk pilsje gepakt en genieten van de BB 's die nog moesten komen ....

sävonds BBQen en een uiterst grappige bingo meegemaakt georganiseerd door meesterverteller RiRo en zijn assistente ST :D
SUPER GEZELLIG!
Zaterdag door helaas zeer slecht weer toch met een groepje de rit gaan rijden maar na 35 km vlogen de putdeksels de lucht in en kwamen fonteinen water uit het wegdek... was voor ons groepie de laars vol en zijn terug naar het tijdelijke clubhuis gereden .
Na een half uurtje gezeten te hebben kreeg ik telefoon .... Evelakes belde en in zijn groep had Dirk een lekke achterband.
Snowy was met het koekblik gekomen vrijdag dus er was gelukkig een auto , ik had een bandenrepareerset en Raptor de nowhow.
Dus Raptor , Turbootje en ikke naar Sibbe waar de groep gestrand was .... Raptor heeft de band gemaakt en ondertussen een live how too gegeven :D Thanks!
Vervolgens op de terugweg zagen we Evelakes en kornuiten bij een motorzaak staan en heeft Dirk zijn band laten vervangen , en ik kreeg van Dirk een nieuwe set voor lekke bandjes .. Thanks Dirk :D

sávonds na een heerlijke maaltijd naar een goeie live band mogen luisteren en aan een gezellige lotto meegedaan .. daar nog leuke prijsjes mogen weghalen :wink: :cheers:

En toen werden MP en ik naar voren geroepen omdat wij mekaar op het forum nogal af zaten te zeiken moesten we elkaar proberen kapot te gooien met natte WATJES :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: daar zijn hoop ik geen foto's van .... maar ik verwacht het ergste :shock: :lol:

FileMenT strakke organisatie helemaal top! Bedankt voor je Petje ook namens Eddy want die vond hem zo blauw dat ik die aan hem gedoneerd heb

Caradoc tevens super georganiseerd heel jammer van het bussie maar daar kon je niks aan doen en bedankt voor het praten :wink: :lol:

MP ik hoop dat ik jouw niet te veel pijn heb gedaan met die natte pluisjes :wink: :hug:

Dt-je was weer gezellig .. swingend op de dansvloer :wink: thanks :lol:

ST thanks voor de dvd ... gelijk bij thuiskomst gekeken en :lol: :lol:

Gregor neem je de volgende keer en iets grotere cabrio mee :wink: :lol:

Enne Snowy ...... altijd prijs ... altijd prijs!!!! :-_

En als ik nog mensen vergeten ben :oops: dat kan want er zitten wat gaten in mijn geheugen :burp: ..... DANK JULLIE WEL voor dit onvergetelijke weekend !!!!!
:BOC RULES!!
sorry geen foto's van .... ik was nogal druk :wink:

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jun 11, 2007 9:11 am

I nteressant
N ogmaals
T oppie
E norm
R ete gezellig
N ieuwe gezichten
A ardige mensen
T ranen gelachen
I edereen plezier
O nwijs gaaf
N at weer
A uto’s als taxi
A lweer voorbij
L ekker geslapen

T enten lek
R egen regen regen
E venement
F rietjes met vlees
F eest feest feest
E igenlijk te kort
N uff said

Om 13.00 uur BOP bij mij gestart met Raptor, Turbo-tje, MXXL en Mirjam.
Het was erg warm en broeierig, dus even snel wat drinken.
Afbeelding1

Om 13.30 uur op naar de BOP van MarcB.
Lekker stukkie binnendoor tuffen.
Afbeelding2

Bepakt en bezakt en verhit op weg.
Afbeelding3

Wachten op de pont bij Schoonhoven.
Afbeelding4

Bij Marc aangekomen en de anderen waren er al. Lekker glaasje fris en een heerlijke koek.
Afbeelding5

Alle brommerts bij elkaar.
Afbeelding6

Mooie pose.
Afbeelding7

Nu de handel van de oprit en klaar om te gaan.
Afbeelding8

Zal hij nou denken: Schiet nu Ohhop……….
Afbeelding9

LETS GO

Onderweg veel last gehad van het overige verkeer. Het was zo ongelooflijk druk.
Het was net of heel Nederland ineens de weg op was gegaan.
Al snel misten er een paar de afslag maar we konden weer bij elkaar komen.
Toen de groep wederom uit elkaar viel lukte dat niet meer en zijn we in 2 groepen verder gereden.
Inmiddels werd de lucht steeds dreigender en begonnen de eerste buien te vallen met onweer.
Afbeelding10
Afbeelding11
Afbeelding12
Afbeelding13

Om 17.30 uur eindelijk bij het hotel. Net op tijd want het begon te hozen en te onweren, niet te zuinig.
De anderen waren ook al aangekomen en al vertrokken naar de camping.
Snel de spullen op de kamer, taxi gebeld en ook naar de camping.

Op de camping was het al gezellig druk. Even iedereen begroet en bijgekletst.

Rappie hield zich bezig met de eekhoorntjes.
Afbeelding14
Afbeelding15

Dave, onze man uit Engeland werd er al snel bijgetrokken. Hij heeft met iedereen lekker zitten kletsen.
Als we zagen dat hij zich weer afzonderde (taalbarriére) werd hij er weer bij gehaald. Hij vond het geweldig.
Afbeelding16

En zoals gezegd, lekker bijkletsen.
Afbeelding17
Afbeelding18
Afbeelding19
Afbeelding20

Toen ging de bbq aan. Die lag al snel helemaal vol.
Afbeelding21
Afbeelding22
Afbeelding23

Mini en Maxi in een heftig gesprek.
Afbeelding24

Maar ze zijn nog wel vriendjes hoor.
Afbeelding25

MarcB en Dave lekker aan het schransen.
Afbeelding26

Na de bbq was er tijd voor een bingo. FilaMenT deed de intro en vervolgens werden de bingokaartjes verkocht.
Een andere motorclub moest er ook aan geloven, maar er zat al zo veel drank in dat dat geen probleem was, ze hebben goed gesponsord.
Alle getallen waren verwerkt in een verhaal.
Maar omdat er tijdens de bingo geen mogelijkheid was om naar het verhaal te luisteren omdat iedereen zich concentreerde op de getallen, zal ik hem nogmaals vertellen:
Het verhaal over beschermende motorkleding.
De vraag is of je altijd beschermende kleding aan moet……………………..NEE ik zal jullie dit niet aan doen.
Aan de bingo hingen 3 prijzen, een voorband, een achterband en een waardebon voor een testbankrun.
De eerste 3 met een bingo zouden de gelukkigen zijn.
Op alle kaartjes, maar dan ook op alle, kwam getal 29 op voor.
Dit was ook het laatste getal van de bingo. Het gevolg was dat iedereen tegelijk bingo riep. Dus geen winnaars.
Voor de verkoop hadden we 3 kaartjes gestempeld. Snowy won de 3e prijs, MauriceA won de 2e prijs en FilaMenT won de 1e prijs.
Afbeelding27

Laat op de avond nog heerlijk buiten gezeten en uiteraard veel te laat naar bed.

Zaterdag ochtend om 10.00 uur verzamelen op de camping. De groepen werden samengesteld en met goede moed gingen we op pad.
Het weer was dermate slecht, dat we na modderstromen en onweersbuien (na circa 55 km) besloten om te rit te staken.
Helaas geen foto’s. Was aan het filmen gegaan maar de camera gaf het ook op. Geen leven meer in te krijgen.
Dankzij goede regenkleding, behalve de handschoenen, toch behoorlijk droog gebleven.
Op naar het hotel, lekker warme douche en terug naar de camping.
En dat zal je altijd zien, het werd droger en droger.
Maar wel weer weetjes en ervaringen kunnen uitwisselen over en bij de motoren.
Afbeelding28

En lekker buiten zitten op het terras, wachten op wat komen gaat.
Afbeelding29

Er was een keigave band ingehuurd die de hele avond aan het spelen is gegaan.
Heerlijke muziek.

MUSIC

Dus bij de band lekker kletsen, relaxt luisteren of gewoon maf doen.
Afbeelding30
Afbeelding31
Afbeelding32
Afbeelding33

Ook de inwendige mens werd weer goed verzorgd.
Afbeelding34

Ik weet niet wat RK hier zit te doen, maar heeft volgens mij niet met eten te maken…….
Of toch wel. Na het eten tijd voor sche…………..
Afbeelding35

Zijn wij geen geweldig stel????????????????
Afbeelding36

Dansen, dansen, dansen.
Afbeelding37

Tijdens deze avond was er tijd voor een leuke verloting met ALTIJD PRIJS.
Snowy, Gerda en Jeanette werden er op uitgestuurd om loten te verkopen.
Nou dat was gelukt, alles verkocht. Top.
De mooiste reactie kwam van Coolboy. Hij won een tas en was er zo enorm blij mee.
2CD zal er nog zijn naam in borduren zodat er niemand op de hele wereld ook zo’n tas heeft.

Halverwege de loterij moest er nog even iets uitgevochten worden.
Onze watjes mochten elkaar bekogelen met natte wattenbollen.
Helaas, weer geen winnaar. Maar misschien krijgen we nu op het forum koosnaampies te zien
i.p.v. scheldnamen.
Afbeelding38
Afbeelding39
Afbeelding40
Afbeelding41
Afbeelding42
Afbeelding43

En net als altijd, werd ook deze loterij niet eerlijk gespeeld.
Voor de loterij waren de prijzen te bezichtigen en Scuba werd helemaal verliefd op de Blackbird in 3D.
Hij zei tegen zijn maatje Goofy: Die ga ik winnen. Waarop Goofy uiteraard reageerde dat dat niet zou lukken want hij ging hem winnen.
Als dat zo zou zijn dan was de vriendschap over zei Scuba. Dus werd er al snel op ingespeeld.
Goofy sprak met de loterijcommissie af dat 1 van zijn lotnummers de Bird zou winnen.
Mij werd gevraagd om de reactie van Scuba op foto te zetten. Nou, dat is gelukt. Wat kan iemand balen zeg. GEWELDIG
Afbeelding44
Afbeelding45
Afbeelding46
Afbeelding47
Afbeelding48

Maar helaas, de prijs ging naar een ander.

De band speelde zo lekker dat er zelfs andere campinggasten kwamen dansen.
Zo ook deze jongen. Hij ging helemaal in trance en trok zich van niemand wat aan.
SUPER.
Afbeelding49
Afbeelding50

Maar hij was niet de enige. Dt-tje en RK konden er ook wat van.
Afbeelding51

Wat is dit voor een geniepig lachje? Of was het een genietig lachje?
Afbeelding52

Zelfs 2 ouwe bokken konden niet stil blijven staan.
Maar ja wat wil je ook met muziek van vroeger.
Afbeelding53

Alleen MarcB was moeilijk te overtuigen dat dansen best leuk is.
Afbeelding54

KIJK MAAR

Martin wilde eigenlijk niet dansen, want als er gedanst wordt moet er ook gevreten worden.
Maar ja, dat laatste ging niet door dus dan maar volledig uit je dak met dansen.
Afbeelding55
Afbeelding56
Afbeelding57

SWINGEN

Het laatste half uur dat de band speelde was de dansvloer vol.
Afbeelding58
Afbeelding59
Afbeelding60
Afbeelding61
Afbeelding62

Wat een avond. Genoeg gedanst, genoeg gedronken, genoeg lol gemaakt.
En weer was het laat. Op het terras nagekletst over alles.

Zondagochtend was het tijd voor afscheid. Er was nog geopperd bij mooi weer de rit nog te gaan rijden, maar iedereen was toch te moe.
En zo vertrok iedereen moe maar voldaan richting huis.
Eerste stuk met RK en Evelakes via de snelweg en daarna binnendoor.
EN WAT WAS HET MOOI WEER.
Vlak bij Schoonhoven even de benen gestrekt en dit kwam ons tegemoet.

MOTOREN

Later kwamen Raptor en Turbo-tje nog even aan, zij waren bij opa geweest in Almelo Gezamenlijk wat gegeten en de MotoGP gekeken.

Organisatie, BEDANKT

ps, de foto's zijn genummerd. Wil je ze hebben, een pm en het komt voor elkaar. Ja MP ik weet het, jij krijgt ze automatisch.
Laatst gewijzigd door Syllie Thing op ma jun 11, 2007 10:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma jun 11, 2007 9:21 am

Heeft "die ene van gisteren" geen Shoarma laten komen? :lol:
Ziet er gezellig uit......

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jun 11, 2007 9:29 am

Frank Switser schreef:Heeft "die ene van gisteren" geen Shoarma laten komen? :lol:
Ziet er gezellig uit......
Nee het waren deze keer diepvriespiza's :lol:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » ma jun 11, 2007 9:39 am

Geweldig verslag Syl. Mooie en sfeervolle foto's en video-tjes.
Super verhalen en reacties van iedereen.
Helemaal top, ik ben stik jaloers!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jun 11, 2007 10:09 am

Mooie foto's weer Syl :hug:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma jun 11, 2007 10:19 am

Motorpsycho schreef:Mooie foto's weer Syl :hug:

:y en filmpies!! :-_ :-_

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jun 11, 2007 10:20 am

RK schreef:
Motorpsycho schreef:Mooie foto's weer Syl :hug:

:y en filmpies!! :-_ :-_
:^ :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma jun 11, 2007 10:30 am

Motorpsycho schreef:
RK schreef:
Motorpsycho schreef:Mooie foto's weer Syl :hug:

:y en filmpies!! :-_ :-_
:^ :D

:y :hug: :love: :hug: :w:

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jun 11, 2007 10:36 am

RK schreef:
Motorpsycho schreef:
RK schreef:

:y en filmpies!! :-_ :-_
:^ :D

:y :hug: :love: :hug: :w:
Goed zo en je snapt waarom :wink: :wink:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » ma jun 11, 2007 11:27 am

Schitterende repo Syllie :D
Syllie Thing schreef:Martin wilde eigenlijk niet dansen, want als er gedanst wordt moet er ook gevreten worden.
Uhm, volgens mij is dit niet helemaal juist en houd Martin er andere ideeen op na :lol: .....

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jun 11, 2007 11:32 am

MarcB schreef:Schitterende repo Syllie :D
Syllie Thing schreef:Martin wilde eigenlijk niet dansen, want als er gedanst wordt moet er ook gevreten worden.
Uhm, volgens mij is dit niet helemaal juist en houd Martin er andere ideeen op na :lol: .....
Nee hoor, dit is wat ik post :wink: en voor intimi is dit genoeg :wink:

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » ma jun 11, 2007 12:17 pm

Schitterend... Jammer van al die regen. Achteraf blijkt het schip waar ik naartoe moest pas vandaag tegen de kade te liggen.. :evil:

Is de datum voor volgend jaar al bekend? Dan plan ik 'm alvast in.

Halbe
Berichten: 657
Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Halbe » ma jun 11, 2007 2:35 pm

Goeie sfeer.
Leuke foto's.

Ondanks de regen.

Volgend jaar in het noorden of oosten van Nederland?
Bij ons weinig tot geen regen gehad.
Zelfs nu niet. Wat warmteflitsen gisteravond, maar geen noemenswaardige regen.

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jun 11, 2007 3:34 pm

Halbe schreef:Goeie sfeer.
Leuke foto's.

Ondanks de regen.

Volgend jaar in het noorden of oosten van Nederland?
Bij ons weinig tot geen regen gehad.
Zelfs nu niet. Wat warmteflitsen gisteravond, maar geen noemenswaardige regen.
Nee waarom verhuizen naar een andere lokatie? Voor een beetje regen?
Vorig jaar vielen hier de mussen dood van het dak en was het bijna onmogelijk om je motorkleding van je lijf af te pellen.
Ja, dit jaar wat pech, maar daarom was de pret niet minder. De lokatie is geweldig, zo ook de omgeving. :) :)

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jun 11, 2007 4:03 pm

:^

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten