Hoe vond je het 3e Waalkade treffen op 01-07-'07?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het 3e Waalkade treffen op 01-07-'07?

Bericht door Motorpsycho » zo jul 01, 2007 9:07 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je het 3e Waalkade treffen 01-07-2007 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Simon
Berichten: 69
Lid geworden op: di apr 17, 2007 8:12 pm
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Simon » zo jul 01, 2007 7:33 pm

Ik heb het super naar mijn zin gehad! Heerlijk weer ondanks de slechte berichten....

Ik heb voor het eerst met de "snelle"groep meegereden. Ging i.d.d. erg snel. Vandaag heb ik weer een hoop geleerd.

Voor de andere leden uit de snelle groep: Ik hoop dat ik jullie niet teveel opgehouden heb! :oops:

Bedankt allemaal en hopelijk tot de 15e in Maasmechelen!
IF TODAY IS THE FIRST DAY OF THE REST OF OUR LIVES... WHAT THE HELL WAS YESTERDAY??

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo jul 01, 2007 7:41 pm

Het was leuk, het was gezellig en zoals altijd hadden we prachtig weer. Weer enkele nieuwe b.o.c.`ers leren kennen. Het blijft me verbazen hoeveel sympatieke mensen er in Nederland rondlopen. :lol: :lol: Vandaag voor de eerste keer een groepje een deel van de rit mogen voorrijden. Was een leuke ervaring. 8) .

De route was mooi gemaakt. Mooie snelle bochten afgewisseld met een prachtige omgeving. Meer moet dat niet zijn.

Het leukste is wel dat de rit ineens een stuk langer word als er een duc komt langsgereden. Maar, je had hem wel te pakken hè Twan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

Ik ga nu een lekkere douche nemen. Ik hoop jullie binnen 2 weken allemaal te zien in het verre Limburg,

groetjes

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jul 01, 2007 8:33 pm

hmmmmmmm :oops: :oops: helaas had ik ongelijk dus vanorgen keek ik uit het raam en het regenden nogal bij ons dus ik dacht deze jongen slaapt nog maar ff verder ........ helaas dus naar blijkt later had dus toch naar het Waalkade treffen moeten en kunnen gaan , volgende keer beter dus maar .
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Bericht door Dopey » zo jul 01, 2007 8:43 pm

het was weer een geweldige dag.
mooi weer
leuke mensen
veel plezier
lekker gereden.
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door LeoFric » zo jul 01, 2007 8:49 pm

Geweldig genoten.... En allen bedankt voor de eerste stint. Omdat we onze zoon op moesten halen bij Oma, zijn we na de eerste stop afgehaakt.

Wegens omstandigheden moest ik maar mee met de snelle groep. En dat met 600km op een BB was dat met name de eerste 40 km ff wennen. Maar dankzij tips van Dennis, Twan en Phillip kwam ik aardig mee. Maar sjees I got a long way to go... Al kijkend en tips verwerkend, nog een beetje droog oefenen dan komt dat allemaal goed. Hyperpro zal wel moeten anders hoor ik er niet bij volgens RK, nou dan moet je wel natuurlijk. (ff sparuh zeg maar)

Bij deze even dank aan de organisatie, superrit, mijn vrouw en ik hebben erg genoten en laat dit gezegd zijn. De BOC is een E.R.G. gezellig club mensen. Dit hebben wij jaren gemist, daar kwamen wij vanavond wel achter.

Het was mooi weer. En ik heb alleen in het begin een paar foto's geschoten die zal ik morgen ofzo wel ff plaatsen. (was niet zo indrukwekkend er liepen meer mensen met camera's)

@Simon: Ik weet niet hoe het was de 2de stint maar ik denk dat ik meer mensen heb opgehouden in deel 1 dan jij! Waarvoor mijn oprechte excuses... (ahum.... yeah!)

Ik moet wel zeggen dat op de terugweg ik heel anders reed dan op de heenweg... Het is qua gewicht enzo echt wel ff wennen tov een CBR 600 F, niets mis mee maar ut kost ff tijd.

Ik heb nog 1 vraag....... Waar is die derde groep eigenlijk gebleven? Die hebben we nooit meer gezien bij de eerste stop? Iemand????

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » zo jul 01, 2007 9:00 pm

The Doctor schreef:
Het leukste is wel dat de rit ineens een stuk langer word als er een duc komt langsgereden. Maar, je had hem wel te pakken hè Twan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .



groetjes
Was allang blij dat ie niet meer op mijn motor zat, had ik weer nieuwe schijven moeten kopen :shock: :wink: Maar super voorgereden Twan, je hebt je uitstekend aangepast, zelfs iemand met nog geen 1000km op de Bird is tevreden huiswaarts gekeerd...of was dat juist de reden dat ie halverwege afhaakte... :roll: Maar serieus complimenten Twan, mooie tocht goed georganiseerd, strak weertje, super tevreden met mijn stuurtje en tja...nu toch ook wel een beetje ohlins fan...bedankt Twan, dat gaat geld kosten.... :D

Oh ja, en ook nog bedankt voor het lekkere eten, je kookt heerlijk Snowy!!!!
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door LeoFric » zo jul 01, 2007 9:06 pm

Raptor schreef:Maar super voorgereden Twan, je hebt je uitstekend aangepast, zelfs iemand met nog geen 1000km op de Bird is tevreden huiswaarts gekeerd...of was dat juist de reden dat ie halverwege afhaakte... :roll:
Nee eigenlijk ben ik afgehaakt omdat ik zoveel input kreeg dat ik eerst geestelijke bijstand moest krijgen..... Al je tips en truuks... weet je wel wat dat met een ego van een man doet?


(En natuurlijk omdat we onze zoon op moesten halen ineens !!!! :) )

Nu de echte reden: We wilden na de Posbank huisewaarts keren... Maar goed... We zijn iets later vetrokken in Nijmegen dus ik heb het vervroegd... Juist het leukste stuk rondom de Posbank heb ik moeten missen...

Shit welk verhaal klopt nou? hehehehehe...
Owja....

Ohlins ... wil je ruzie met RK????? Doe nou HP!!!!
Laatst gewijzigd door LeoFric op ma jul 02, 2007 8:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Rhino
Berichten: 222
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 12:18 pm
Contacteer:

Bericht door Rhino » zo jul 01, 2007 9:14 pm

Vanmorgen 6.00u: het regende pijpestelen.. :( Toch maar ff kijken op de buienradar. De vooruitzicht liet zien tot Zwolle regen en daarna droog en een mooie dag...Dus de boel gepakt en zuidwaarts gesjeest....

Geen moment spijt gehad :lol: De rit ging voorspoedig en ik was er samen met RK's broertje als eerste van de BOCersnop de waalkade 8) Het treffen was weer eens heel erg leuk en voor mij geslaagd in ieder opzicht. RK rijd altijd lekker voor en het gaat hard genoeg. Geeft me de tijd rustig rond te kijken in een omgeving die ik helemaal niet kende. Erg fraai!!
Maarreh volgende keer ga ik toch eens met de snelle groep mee. Wil toch wel eens weten of ik het dan net zo naar m'n zin heb. Bedankt allemaal voor weer een heerlijk dagje.
@Dirko; volgende x gewoon samen; weer of geen weer?

greetz, Rhino

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jul 01, 2007 9:30 pm

Jell@ en ikke zijn vanmiddag ff wezen kijken op de waalkade :D

't was gezellig en leuk om de bende aan te zien/horen komen. Daarna nog ff van de kookkunsten van Snowy mogen genieten en toen weer huiswaards :] :] :] *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Turbo-tje
Berichten: 877
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:43 pm
Locatie: Den Haag (LEGAAL!!!)
Contacteer:

Bericht door Turbo-tje » zo jul 01, 2007 9:40 pm

Nah, hier dan wat foto-tjes...nie zoveel...maar om een indruk te krijgen denk ik wel voldoende.
Allen...het was een leuke dag, met heel mooi weer en leuke mensen. De rit was ook erg leuk en mooi. Vooral op de dijkjes, he Twan? :wink:
Je was weer eens een beetje het beest :twisted: .

De aankomst...

Afbeelding

Yo heeft het reuze naar zijn zin...
Afbeelding

Kleine speech van Evelakes, vervolgt door inschrijvingen
Afbeelding

Niemand wilde met the Doctor mee, hij was voorrijder...
Afbeelding

Hij neemt namelijk iedereen mee naar...
Afbeelding

Naderhand toch maar in overleg waar we naar toe moeten...
Afbeelding

Na drie keer de postbank gereden te hebben, door Twan en door onze Doctor...door de vieze gore rotzooi van het bos...toch maar ergens middenin afgeslagen en uiteindelijk op de juiste weg gekomen...bedankt Evelakes! :wink:
De bochies waren super op de dijkjes, de veertjes deden het goed, stuurtje was super, leuk om nieuwe mensen te zien en te leren kennen, Dirko beetje dom dat je niet bent komen opdagen Rhino is zelfs gekomen en heeft het naar zijn zin gehad...maar ik kan me voorstellen dat je het risico niet wilde nemen...volgende keer beter en kijken op internet op weerradar!
Evelakes, Snowy en Motormuis bedankt voor de afsluiter van de dag...het was weer eens altijd gezellig ook met RK-Arwin (RoodKontje)...tjemig wat kan hij weer eten zeg...Psycho en Jella, leuk dat jullie beide mee zijn gekomen om een kopje water te nuttigen :twisted: :wink: :-_
Terugrit naar huis was supersnel en droog...tot de volgende keer maar weer...
Oog om oog...TAND door de lip!

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jul 01, 2007 9:46 pm

Turbo-tje schreef:Nah, hier dan wat foto-tjes...nie zoveel...maar om een indruk te krijgen denk ik wel voldoende.
Allen...het was een leuke dag, met heel mooi weer en leuke mensen. De rit was ook erg leuk en mooi. Vooral op de dijkjes, he Twan? :wink:
Je was weer eens een beetje het beest :twisted: .

De aankomst...

(picture)

Yo heeft het reuze naar zijn zin...
(picture)

Kleine speech van Evelakes, vervolgt door inschrijvingen
(picture)

Niemand wilde met the Doctor mee, hij was voorrijder...
(picture)

Hij neemt namelijk iedereen mee naar...
(picture)

Naderhand toch maar in overleg waar we naar toe moeten...
(picture)

Na drie keer de postbank gereden te hebben, door Twan en door onze Doctor...door de vieze gore rotzooi van het bos...toch maar ergens middenin afgeslagen en uiteindelijk op de juiste weg gekomen...bedankt Evelakes! :wink:
De bochies waren super op de dijkjes, de veertjes deden het goed, stuurtje was super, leuk om nieuwe mensen te zien en te leren kennen, Dirko beetje dom dat je niet bent komen opdagen Rhino is zelfs gekomen en heeft het naar zijn zin gehad...maar ik kan me voorstellen dat je het risico niet wilde nemen...volgende keer beter en kijken op internet op weerradar!
Evelakes, Snowy en Motormuis bedankt voor de afsluiter van de dag...het was weer eens altijd gezellig ook met RK-Arwin (RoodKontje)...tjemig wat kan hij weer eten zeg...Psycho en Jella, leuk dat jullie beide mee zijn gekomen om een kopje water te nuttigen :twisted: :wink: :-_
Terugrit naar huis was supersnel en droog...tot de volgende keer maar weer...

Ja wrijf het nog maar es in die domme kop van me in ik :oops: :oops: :oops: me diep xuzeeee
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gebruikersavatar
Too Cool Designs
Berichten: 336
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 3:33 pm
Locatie: Dongen
Contacteer:

Waalkade-treffen

Bericht door Too Cool Designs » zo jul 01, 2007 9:58 pm

Heb me uitstekend vermaakt, lekker gereden !
Wij hebben de Posbank maar één keer gedaan (in de andere richting) , kwamen wel een stelletje erg enthousiaste tegenliggers tegen :lol: :lol: .....ik weet natuurlijk niet welke van de 3 keer dat is geweest.......
We zijn zelfs niet één keer verkeerd gereden :P
Posbank was inderdaad nat en veel zooi op de weg, later een paar druppeltjes en verder gewoon heel de dag droog !
Perfect georganiseerd Richard !!!, volgend jaar gewoon weer 8)
See you soon at Too Cool Designs!
Jacky
http://www.toocooldesigns.nl

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo jul 01, 2007 10:04 pm

was een geslaagd treffen :lol: 8)

Na een verjaardag in de kroeg tot 0300 uur toch weer fris en fruitig om 1030 uur op de waalkade aan , na een paar kopjes koffie de groepindeling
en mocht ik groepje 2 leiden .... wat ik niet zo erg vond .... ik bedoel fit voeld anders :wink
Opeens kwam er een aangeschoten vogel aanvliegen, bleek het ducktape te zijn ....... het waren RiRoJ en ST uit Noorwegen , leuk dat jullie toch ff gekomen zijn ... :lol:

Na een lekker tempo kwamen Twan en zijn achtervolgers tegen dus maar ff stoppen voor de inwendige mens en een portie slap lullen :lol:

Bij terug komst op de kade zaten MP en Marj@lla ook uit Noorwegen al op het terras dus verhalen genoeg zoveel dat we maar zijn gaan chinezen....
en das altijd goed !! :wink: 8)

kortom de dag was weeer veeeel tekort !

Hee broer en schoonzusje naar jullie zin gehad vandaag ???

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » ma jul 02, 2007 5:28 am

Was een mooie rit en het was heerlijk weer…

Bij Zelhem ben ik afgeslagen naar Doetinchem omdat ik om 16.00 uur in Amsterdam moest zijn.

Maar ik heb de Waalkaderoute wel helemaal gereden. het eerste stuk gisteren tot aan Zelhem en de rest samen met Richard toen de route op de Garmin werd gezet.

Mooie route en perfect georganiseerd Richard!!

Hier wat Pixies…



Afbeelding

Afbeelding

Mag ik ff de aandacht...!!
Afbeelding

Strak palletje!!
Afbeelding

Afbeelding

Het reisgezelschap.

Afbeelding

Boekie
Berichten: 49
Lid geworden op: ma apr 09, 2007 7:53 pm
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Boekie » ma jul 02, 2007 12:17 pm

Ontzettend genoten. Fantastiche rit. Mooie omgeving, mooie bochten.
Hartstikke gezellige mensen.
Ik heb weer gemerkt dat ik nog een hoop moet leren qua rijden. Volgende keer ga ik zeker weer mee.

Groetjes,
Erwin
:matt

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » ma jul 02, 2007 12:50 pm

Heerlijke dag gehad ontzettend genoten, ook als vuurdoop om als
(mits verkozen) bestuurslid de organisatie te regelen, maar middels een
stel super gemotiveerde deelnemers was dit een makkie..
Iedereen heeft zich keurig aan de regels gehouden meneer de
voorzitter :wink:
Het weer was zoals altijd weer toppie (90% kans op neerslag ha ha.)
we hebben bij elkaar 3 min regen gehad en dat was genoeg om
bijna alle vliegen weer eraf te spoelen :lol:
De rit verliep vlekkeloos, althans sommige groepen wel drie keer op
de postbank zijn geweest :?? (ja ja mooi excuse om dat mooie stukkie
Nederland eens goed te bekijken he.)
De dijkkies waren goed begaanbaar (bijna geen fietsers en auto's)
Voor diegene die twijfelden, echt jammer wat een spijt!! :_-
Mensen bedankt voor deze topdag..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ja dat was het geloof ik wel!! :wink:

PINO
Berichten: 4
Lid geworden op: zo feb 18, 2007 12:35 pm
Locatie: Elst (Gelderland)
Contacteer:

Bedankt.

Bericht door PINO » ma jul 02, 2007 2:37 pm

Bedankt voor de gezellige en mooi rit.
Judith en ik hebben erg genoten.
We vonden het zo mooi dat we het stuk uit Nederland snel weer een keer met zun 2tjes gaan rijden.
Met deze rit ook de nieuwe veren goed op de proef kunnen stellen en niks anders dan tevredenheid over mijn laatste aanwinst.

Bedankt en tot de volgende rit.

Simon
Berichten: 69
Lid geworden op: di apr 17, 2007 8:12 pm
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Simon » ma jul 02, 2007 4:41 pm

@Simon: Ik weet niet hoe het was de 2de stint maar ik denk dat ik meer mensen heb opgehouden in deel 1 dan jij! Waarvoor mijn oprechte excuses... (ahum.... yeah!)
....excuses aanvaard...... :lol: geintje!
IF TODAY IS THE FIRST DAY OF THE REST OF OUR LIVES... WHAT THE HELL WAS YESTERDAY??

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jul 02, 2007 6:33 pm

Toch even onze vermoeide smoelen laten zien op de Waalkade.
En vermoeid was ik zeker. Had de route in de Garmin geladen, zodat we in tegengestelde richting de rijders wilde begroeten, maar ik had niet de goede kaarten geladen. Zodoende zijn we maar naar huis gereden.
Blij dat iedereen plezier heeft beleefd.

Hier toch een paar pickies.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Bericht door Super-bird » ma jul 02, 2007 7:28 pm

Mijn eerste treffen en meteen een fantastische dag gehad, gekozen voor de middelste groep niet te snel maar ook niet langzaam dus mee met RK, en dacht nog zo hard zal het wel niet gaan (hij slaapt nog). :lol:

Maar niks is minder waar op de dijkjes lekker het rubber gebruiken en effe een Suzuki opduwen !! echt helemaal super, en ondanks dat we ingehaald werden door de langzame groep toch als eerste weer op de Waalkade.

Super georganiseerd en wat een mooie route.

Bedankt voor de mooie dag en hopelijk tot snel.

Super-bird

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 02, 2007 8:07 pm

ReeF volgens mij hoord deze reactie bij het waalkade treffen :wink:

http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/vi ... t=2416#top

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma jul 02, 2007 8:34 pm

RK schreef:ReeF volgens mij hoord deze reactie bij het waalkade treffen :wink:

http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/vi ... t=2416#top
:^ en geregeld :wink:
Proud member of the Adventure Chaptor

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » ma jul 02, 2007 8:47 pm

RK schreef:ReeF volgens mij hoord deze reactie bij het waalkade treffen :wink:

http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/vi ... t=2416#top
snapdurniksvan, link naar dit topic en je broertjes reactie is er niet, of ben ik nu....
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 02, 2007 9:10 pm

Raptor schreef:
RK schreef:ReeF volgens mij hoord deze reactie bij het waalkade treffen :wink:

http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/vi ... t=2416#top
snapdurniksvan, link naar dit topic en je broertjes reactie is er niet, of ben ik nu....
Pino had perongeluk zijn reactie in een eigen topic gemaakt ..... zodoende en zijn reactie staat er wel alleen dan mot je een beetje naar boven scrollen ..... tolletje :wink: :lol: :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten