Hoe vond je de mooiste rit van het jaar op 15-07-'07?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de mooiste rit van het jaar op 15-07-'07?

Bericht door Motorpsycho » zo jul 15, 2007 7:16 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de Mooiste rit van het jaar op 15-07-2007 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo jul 15, 2007 7:22 am

Tis nog vreug maar het weer is in elk geval al goed begonnen, moet wel den brommert nog naar buiten rollen, de rest komt later,en voor de afwezigen ......ze hadden/hebben weer eens ongelijk, *-* :w: :] :]

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jul 15, 2007 7:07 pm

Zo ook weer terug bij Jell@ :D

Ik vond het een gevarieerde rit. Ik persoonlijk vond de +/- 50 km na de lunch het leukste :] :] :] *-*

Die dorpjes en drempels kennen me gestolen worden |B Werd gek van de drempels en drukte in de dorpjes |B Sorry Philip maar ik vond de route niet echt geweldig. Het had van mij minder door de dorpen gemogen :wink: Maar goed iedereen heeft daar zo zijn eigen meening over. Ik hoop niet dat ik je tegen 't zere been schop MAAT :D De lunch plek was wel uitstekend :!: Heb me daar goed vermaakt :+

Na afloop van de rit kon ik niet te lang blijven :( Dus was ik al vrij vlot weer richting Jell@ gegaan :D Er stond namelijk een koude Jupiler en koel zwembad op me te wachten *-*

Mensen bedankt voor de gezellige dag en tot de volgende keer :hug: :D :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Hans
Berichten: 98
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 11:03 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Hans » zo jul 15, 2007 7:43 pm

Pffff.............

Net thuis, de thermometer staat hier op 26 graden. Ik vond het al zo lekker afgekoeld :oops: :oops:

Ik heb een prima dag gehad, een leuke rit ook. Jammer van die bekeuring :oops: :wink:

Gelukkig viel het mee, met niet geheel legale uitlaten kan het ook anders aflopen.
Ik ben de dans ontsprongen :D hoewel zoals gezegd de schade te overzien was.

Hans

XX@nder
Berichten: 539
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door XX@nder » zo jul 15, 2007 9:17 pm

Ook ik heb me prima vermaakt. Jammer dat het zo ontzettend druk was, echt aan de gashandle draaien was er niet bij. Net na de lunch had ik tegen Philip gezegd dat ik nog niet echt spannende beelden had kunnen maken. Oom agent hielp daar wel even bij. Net 5 minuten onderweg na de tweede stop werd bijna de hele groep aan de kant gezet. Hans was de agent "net voorbij" en kon door maar de rest van de groep moesten allen naar de kant. We reden op een weg die op zon en feestdagen verboden was voor motoren. We hebben nog geprobeerd de onschuld zelve te spelen maar helaas, oom agent was onvermurwbaar. Net toen Dt-tje haar charme offensief in wilde zetten zei de beste man: "Einer zahlt €15" Snel betaalt niet meer over praten, dank u wel meneer en weer weg. Geen geld die boetes in Duitsland, ik stel voor dat we daar vaker gaan rijden. Verder was het ontzettend heet en mag de verwarming volgende keer wel een standje lager.

Philip, bedankt voor het uitzetten van de route. DT-tje en Hans, bedankt voor de alternatieve routes :wink:

Oh ja, en laat al die spookverhalen over gestapo in Duitsland die je uitlaten eraf zaagt nou voorbij zijn. De plisie kijkt er niet eens naar als je aangehouden wordt :D
Laatst gewijzigd door XX@nder op zo jul 15, 2007 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door LeoFric » zo jul 15, 2007 9:17 pm

Hans schreef:Jammer van die bekeuring :oops: :wink:
Shit... aangehouden? Waar en waarom dan alleen jij?

Hans
Berichten: 98
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 11:03 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Hans » zo jul 15, 2007 9:31 pm

Ha, nee, ik juist niet. Ik was net langs de agent. Zie xxander!! :lol:

Maar goed, 15 euro is niet veel voor zo'n overtreding. In nederland kost het overschrijden van een wit lijntje meer :?

Hans

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo jul 15, 2007 10:04 pm

We hebben lekker gereden, maar van mij mag het wel wat heter.... Ik begon net opgewarmt te worden, en toen was het ritje alweer voorbij (het was maar bijna 800km vandaag...).
Geen politie gezien (volgens de jongens wel geflitst), geen spannende dingen meegemaakt, wel lekker om weer eens een behoorlijk ritje te maken.Vandaag heb ik net zo veel kilometers gereden als in heel 2007 bij elkaar.... :oops:

rich
Berichten: 752
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:20 pm
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Bericht door rich » zo jul 15, 2007 10:14 pm

ook ik ben weer thuis leuke dag gehad en weer 825 km meer op de teller gezet.
Jammer dat het zo druk was en ook ik vond dat we wel erg veel door de dorpen reden verder een mooie rit en een top lunchlokatie.
Philip bedankt voor het uitzetten van de route en alle anderen bedankt voor de gezelligheid.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma jul 16, 2007 6:34 am

Ik vond het een mooie route om te rijden, ook door de dorpjes.
Het was alleen druk.
Philip 8)

Lange nog bedankt voor het meerijden, en ik weet al wat coolboy van pappa krijgt met zijn verjaardag :lol:

Martin thnx

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jul 16, 2007 7:15 am

Zo zien jullie maar weer hé, dat naar den Doctor gaan erug gezellig ken zijn :shock: heeft geen pien gedaan en geen spuitje gezet, Martin bedankt veur t voorop rijden :] heb erug genoten, goed geschakeld ,flink gaaaas gegeven, ik vondt wel dat ik nog reserve over had 8) en in die leuke dorpjes ken ich meer één ding op zeggen HYPERPRO RULES en de hobbeltjes verdwijnen, het was weer een leerijke dag, heb mij zelfs laten verleiden voor een flitsje, veel gedronken ,lekker ijsje, en zeer tof gezelschap, Faster je hebt een mooi xenon ampoeletje, moet ikke ook heppen :y aan onze andere vrienden, ongeveer 800km gemaakt :shock: ikke maar 260km hoe komt datte nouw :+ , maar allemaal bedankt om te komen , tis alltijd leuk als er veel volk komt opdagen, tot ziens op de BBQ of bij de volgende rit als ik mij neet vergis 5 / 12 de eifel rit, ps daar zitten geen kleine dorpjes in en drempelkes .

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jul 16, 2007 7:43 am

Awel, wij zijn ook weer veilig thuis en na, een naar mijn idee, veel te korte nacht (slopend zo’n weekend) post ik hier de foto’s.

Samen met Martin waren wij zaterdag al vertrokken naar het mooie zuiden. Zeker een aanrader voor een ieder die van ver moet komen.
Neem een hotelletje, maak er een gezellige avond van en kom ‘s morgens fris aan bij het startpunt,
je hoeft dan niet meer zo ver.

RiRoJ had een mooie route gemaakt. Van Veenendaal via Overloon (stoppie bij CB-shop) helemaal binnendoor naar Gulpen gereden.
Prachtig weer, redelijk rustig dus lekker gereden.

Martin in actie.
Afbeelding

Uitzicht.
Afbeelding

Zonder pontje was het niet compleet.
Afbeelding

Uiteraard een stop voor een drankje.
Afbeelding

Mooi plaatje
Afbeelding

Omdat het hotel van RiRoJ en ikke vol zat heeft Martin in een ander hotel de nacht doorgebracht.
Wij zijn daar met de taxi naar toe gegaan en hebben daar een heerlijke avond gehad.
Lekker buiten gegeten, gedronken en gelachen.
Afbeelding

Die kant op.
Afbeelding

Hotel van Martin.
Afbeelding

Wat een service daar in het zuiden. RiRoJ zat zonder zijn verslaving en de hotelmanager was zo aardig om met RiRoJ naar een bezinepomp te rijden.
Nog ff een kopje koffie. In de glazen heeft water gezeten hoor.
Afbeelding

Gasthof waar RiRoJ en ik vertoefden.
Afbeelding

Na een half uurtje rijden kwamen we bij het startpunt van de rit.
Daar stonden de meeste al verkoeling te zoeken in de schaduw.
Afbeelding

Langen en Coolboy
Afbeelding

Helaas mocht Coolboy niet mee vanwege verkeerde kleding.
Volgende keer beter.
Afbeelding

MP was deze keer onze spreekmeester en verzocht een ieder zich in te schrijven in de groepen.
Hij reed groep 1 voor.
GROEP 1, KLIKKEN

Wij, groep 1,5 ook gestart.
Afbeelding

Even wachten bij een spoorwegovergang.
Afbeelding

Mooi plaatje.
Afbeelding

En omdat we tijdens de rit in de buurt waren van het hotel waar Martin
Had gelogeerd, zijn we daar maar de lunch gaan nuttigen.
Daar haakte Langen aan. Hij had Coolboy weggebracht.
Afbeelding

Kanonnen (stopwoordje van deze man). Dat was gaaf dat jullie hier kwamen lunchen.
Afbeelding

Mooi plaatje.
Afbeelding

Deze ook.
Afbeelding

Omdat wij al geluncht hadden kwamen we een latere groep tegen.
Dus deze even voorbij.
Afbeelding

Weer mooi.
Afbeelding

Deze ook.
Afbeelding

Richting Eifel.
Afbeelding

Gregor vroeg tijdens de lunch of ik al een mooi plaatje van hem had.
Hoe vind je deze?
Afbeelding

Of is deze beter?
Afbeelding

WIJ, KLIKKEN

In Duitsland kwamen alle groepen weer bij elkaar bij een Biker Ranch.
Groep 1 aan het opzadelen.
Afbeelding

Dt-tje helemaal verstopt, lekker in de schaduw.
Afbeelding

Witte kon niet kiezen, zon of schaduw? Ik weet het niet.
The Doctor wist het wel.
Afbeelding

En zij ook. Schaduw en veel vocht.
Afbeelding

Alweer mooi.
Afbeelding

Eifelllllllllllllllllllllll. Wat een mooi stuk was dit.
Afbeelding

Bochies. Heerlijk.
Afbeelding

Nog meer bochies. Zalig.
Afbeelding

Na de stop bij de ranch bleek een aantal van ons aangehouden te zijn .
Er bestond een rijverbod voor auto’s en motoren in dat gebied.
Dus betalen.
Afbeelding

Bij het eindpunt weer het nodig vocht tot ons genomen en daarna met een behoorlijke club richting huis.
We zouden bij Eindhoven een hapje gaan eten, maar omdat de stoplichten een beetje tegen zaten raakte we een heel stel kwijt.
Via de PMR nog gepoogd om contact te leggen, maar helaas.
Met MarcB, CorW en Dirko hebben we de weg vervolgd.
Dirko haakte bij Eindhoven af. MarcB en CorW bij ’s Hertogenbosch.
Tijdens een stop nog telefonisch contact gehad met Martin.
Zij bleken in Valkenswaard te zitten, maar om nou weer 40 km terug te rijden als je het thuishonk al ruikt was iets te veel van het goede. Volgende keer beter.

Philip bedankt. Het was een prachtige rit.
Martin bedankt. We hebben het heel gezellig gehad en we hadden een leuke groep om mee te rijden.
De groep dus ook bedankt.
En alle anderen, het was weer leuk, zeker ook de nieuwe smoelen.

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jul 16, 2007 12:00 pm

Na afloop van de rit kon ik niet te lang blijven :( Dus was ik al vrij vlot weer richting Jell@ gegaan :D Er stond namelijk een koude Jupiler en koel zwembad op me te wachten *-*



http://picasaweb.google.com/Eddyxx13/ZwembadBier

dus MP dit was ook mijn gedacht, hmmmmm lekker!

Simon
Berichten: 69
Lid geworden op: di apr 17, 2007 8:12 pm
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Simon » ma jul 16, 2007 5:05 pm

ook ik heb het prima naar mijn zin gehad!

Dit keer toch maar weer met niveau 3 meegereden. Was voor mij beter bij te houden! Mooie omgeving en leuk om voor het eerst een keer in de eiffel gereden te hebben met de BB. Rich bedankt voor het voorrijden het was super.

Enne doctor: Graag tot de volgende keer! :red
IF TODAY IS THE FIRST DAY OF THE REST OF OUR LIVES... WHAT THE HELL WAS YESTERDAY??

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma jul 16, 2007 6:08 pm

Hey, leuke rit gehad.

Kon maar aanpikken bij de lunch en bij groep 1.5 omdat ik alleen gregor's nummer bijhad om te vragen waar ze zaten.

Coolboy (en ik ook trouwens, het wes eigenlijk mijn eigen schuld) vond het niet erg dat hij niet mee mocht. Hij heeft de ganse dag in een zwembad gezeten. Dat was eigenlijk wel beter als stomen op die motor zei ie.
Ik had hem snel weggebracht naar Herentals.


Ik heb dus het eerste deel gemist met die dorpjes.
Dus ik heb een compleet mooie rit gehad.
Echt waar.



Coolboy gaat deze week nog achter een nieuwe motorbroek aan en gaat volgende keer dus gewoon mee.

Ik kan alleen maar nageven dat de voorrijders van groepen 2 en 3 perfect hun verantwoordelijkheid genomen hebben. Het strekt tot eer.
Blij dat ik bij de club mag horen.
If you got nothing decent to say!!!

SHUT THE F*** UP WILL YA!!!

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Bericht door Super-bird » ma jul 16, 2007 6:20 pm

Fantastische dag gehad mooie route, ik heb er alleen niets van gezien dan alleen asfalt en scherpe bochten. Maar daarvoor ben ik dan ook meegegaan.

Heerlijk gereden in groep 1½ met de voorrijder Martin en dat is echt SUPER. :D

“The Doctor” Bedankt voor de mooie dag.

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » ma jul 16, 2007 6:47 pm

Ik heb dit weekend ontzetend genoten , zaterdag met Syl en Rick vanuit Veenendaal binnendoor naar Gulpen gereden ,mooie rit Rick :D
Onderweg even bij Marcel aan geweest om Rick zijn PMR aan te sluiten, werkt weer perfect, erg rustig :) eerst in Euverum langs bij het hotel van Syl en Rick , en toen naar mijn hotel in Gulpen.
In één woord geweldig, zeer gastvrij ontvangen . Toen Syl en Rick met de taxi bij mij ariveerden een paar biertjes gedronken, was erg gezellig :cheers: daarna lekker gegeten en na het diner koffie :coffee: met iets waar we warm van werden, en daarna ijs om weer af te koelen 8) s'avonds tot half één buiten op het terras gezeten :beer: we hebben besloten het hotel als start basis te maken voor dit soort ritten :D dus meld je aan.
De volgende dag langs Euverum Syl en Rick op gehaald en naar Maasmechelen vertrokken voor de rit
Met groep 1 half gestart, lekker groepie hielden van doorrijden 8) daardoor konden we regelmatig stoppen voor een verfissing. We zijn iets van de route af geweken voor de lunch in mijn hotelAfbeeldingAfbeelding
25 km voor het einde nog een lekker ijs gegeten op een leuk teras
Afbeelding
De route was afwisselend, de drukte namen we op de koop toe, ik heb genoten.
Syl en Rick bedankt voor het erg gezellige weekend :wink: :hug: en groep voor het lekkere rijden :] en de gezelligheid 8) en Philip bedankt voor de route maatje.
Ik heb niet zoveel foto's genomen, maar dat hoeft niet als je Sylie het hele weekend bij je hebt he :hug:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » ma jul 16, 2007 6:49 pm

Ik vond het een geslaagde dag :) Ben alleen bang dat sommigen dit misschien naderhand niet zo leuk zullen vinden...
Flitsservice schreef:radar li a2 weert ri maastricht thv hmp 209.9 bij kelpen achter viaduct (joske) 15/07/07 08:23:07

We hebben een paar mooie momenten meegemaakt die helaas niet op de foto staan.... Maar een ding mag duidelijk zijn, als Motorpsycho het op zijn heupen krijgt van al die fietsers, kunnen ze maar beter uit zijn buurt blijven, ik weet nu wat de ultieme methode is om ze van je weghelft af te krijgen :lol:

Ook plotseling opdoemende rotondes deden het erg goed en we hebben er gelukkig achteraf flink om gelachen :lol:

Al met al, prima dag was alleen een beetje aan de frisse kant!

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma jul 16, 2007 7:04 pm

MarcB schreef:Ik vond het een geslaagde dag :) Ben alleen bang dat sommigen dit misschien naderhand niet zo leuk zullen vinden...
Flitsservice schreef:radar li a2 weert ri maastricht thv hmp 209.9 bij kelpen achter viaduct (joske) 15/07/07 08:23:07

We hebben een paar mooie momenten meegemaakt die helaas niet op de foto staan.... Maar een ding mag duidelijk zijn, als Motorpsycho het op zijn heupen krijgt van al die fietsers, kunnen ze maar beter uit zijn buurt blijven, ik weet nu wat de ultieme methode is om ze van je weghelft af te krijgen :lol:

Ook plotseling opdoemende rotondes deden het erg goed en we hebben er gelukkig achteraf flink om gelachen :lol:

Al met al, prima dag was alleen een beetje aan de frisse kant!
Ja dank je wel hoor..... Ik wist al dat ik op post uit Leeuwarden moest wachten.....

Sommigen onder ons, die zaten al in Engeland, en nemen een rotonde gewoon linksom.....

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma jul 16, 2007 7:17 pm

Ik heb er spijt van dat ik niet mee kon. Het was niet echt verantwoordt geweest. Fijn dat het zo'n mooie dag is geworden.
Toch van mijn kant bedankt voor de organisatie daar in het Limburgse. Top mannen.

:D :D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » ma jul 16, 2007 7:56 pm

Nog een paar plaatjes van het verzamelpunt in Belgie.


Afbeelding
Motorpsycho aan het woord om de rit toe te lichten


Afbeelding
Volledige aandacht van de leden

Afbeelding
Onze RedBull Warrior....

Afbeelding

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » ma jul 16, 2007 8:14 pm

Frank Switser schreef: Ja dank je wel hoor..... Ik wist al dat ik op post uit Leeuwarden moest wachten.....
Net mijn track informatie nagekeken, op het stuk A2 tussen de N280 en de N273 zaten we tussen de 134 en 155..... :roll: Dit zijn gemiddelden, gemeten over afstanden van zo'n 300m. Het goede nieuws is dat een "remdip" niet wordt gemeten......

Kurt
Berichten: 109
Lid geworden op: za jul 14, 2007 7:25 am
Contacteer:

Bericht door Kurt » ma jul 16, 2007 8:54 pm

Ook wij hebben een super(BB)leuke dag gehad. Zoals eerder aangegeven was ook voor ons (en nog vele andere denk ik) het stuk na de lunch het mooiste om te rijden en wat de drukte betreft tja met mooi weer komt iedereen naar buiten en dan liever dat dan een hele dag regen maar dan hadden we wel met z'n allen door de braderie kunnen rijden, nu was dit voorrecht enkel voor een enkele groep (heb ik me laten vertellen).

Om als nieuwelingen bij een groep "stoere" motards te komen is toch altijd wat afwachten hoe het gaat lopen maar het was prettig om zo'n warme ontvangst te krijgen (waarvoor dank "doctor" en andere vroege "vogels"), ook in dit onderdeel zijn jullie een topclub.

Speciale dank aan Philip voor het uitzetten van de route en Rich voor het voorrijden en je op te offeren om een groentje, en dan nog met duo, op sleeptouw te nemen.

In totaal 412 km gereden en veeeel geleerd.

Groeten en tot een volgende gelegenheid.

Kurt en Chantal.

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » ma jul 16, 2007 9:51 pm

Hé Hé ook ik ben eindelijk thuis verkeerde Afslag en dus moest ik via De ardeché in Zuid Frankrijk weer terug en nu heb ik dus 2400 km totaal gereden :shock: :shock:


Nee hoor ik was om 23,00 uur thuis moest nog ff rusten op de trugreis omdat ik weer es last van giga pijn in me pens had, of te weinig gedronken of teveel Snitzel dat kan ook natuurlijk .

Ik vond het Gister weer zeeeer aangenaam en heb me prima vermaakt, heerlijk rustig gereden op een weg waar je niet mocht, maar daar conroleren ze toch nooit dus dat was voor niemand een probleem :+ :+

Ook ben ik tot de ontdekking gekomen dat Rontondes op Verschillende wijze genomen kunne worden Linkom Rechtsom en Halfom :lol: :lol: .

Ook de Dorpjes zien er gezellig uit in die omgeving :lol: maar ze volgen mekaar wel snel op :wink: :wink:

Het Rustpunt was zeer gezellig lekkere Snitzel en een zeer Goede Bediening was lekker :lol: ehhh ik bedoelde de Salade natuurlijk .

Kortom veel lol gehad veel gezien lekker veel kilometers (870) goed gezelschap lekker eten Super weertje en 240,000 Vliegen op me Motor en zo´n 500,000 op me Vizier toen ik terug was, wat wil je nog meer niets toch :?: :?:

Dames en Heren het was me weer een waar genoegen en Philip bedankt voor de Rit en we zien mekaar weer de volgende keer :!: :!: :!:

Greetz

Dirk
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

MarcoXX
Berichten: 101
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:18 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MarcoXX » ma jul 16, 2007 10:51 pm

Ik heb weer lekker genoten. Het was het vroeg opstaan meer dan waard. Weer het 1 en ander opgestoken (links de rotonde om.... HEEL SPANNEND :oops: ) en dat er meerdere manieren zijn om auto's op de snelweg in te halen..noem geen namen want zo ben ik niet maar heb gehoord dat ie wat in banden doet. Dus ook ik rijd weer in de toekomst een stuk veiliger :wink: :wink: . De stop was super gezellig en lekker in het windje gezeten. Heb s'avonds nog een hoop napret beleefd van het eten, dus Dirko voor mij is die snitsel de hoofverdachte, maar ondanks dat was het een super gezellige dag. Mannen bedankt en Jochem voor het voorijden en tot the next time
Ze trekt als een beest en ik wil haar elke dag nemen........mijn BIRD

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten