Hoe vond je de BBQ bij DT-tje op 28-07-'07???

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de BBQ bij DT-tje op 28-07-'07???

Bericht door Motorpsycho » za jul 28, 2007 9:38 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de JAARLIJKSE BB-BBQ 2007!! met thema... :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » za jul 28, 2007 11:57 am

Nou, tot nu toe ............ errug druk met bezigheden :D

Ik heb er zin in, het is gelukkig bijna zover :Q

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » za jul 28, 2007 1:47 pm

Ik vond het met de Garmin..... (althans, ik moet het nog gaan vinden.... :lol: )

De tourclub is hier net een half uurtje geleden vertrokken met koffie en koek in de maag.... Ze hebben goed weer (behalve wat wind), en er wordt pas laat op de avond regen voorspeld...

Tot straks!

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BlauweEngel » za jul 28, 2007 2:19 pm

Hallo luitjes!!

In iedergeval zit het weer mee! Veel plezier en eet smakelijk!
New Zealand and Australia..awesome nature

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » za jul 28, 2007 4:19 pm

veel plezier jullie, baal er van dat ik er niet bij kan zijn.

Johnv@nVliet
Berichten: 339
Lid geworden op: di jun 06, 2006 1:46 am
Contacteer:

Bericht door Johnv@nVliet » za jul 28, 2007 4:28 pm

Veel plezier, ik ga nu ook weg, alleen naar andere BBQ.

John
Afbeelding


Be Your Self, There Are So Many Others.

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door LeoFric » za jul 28, 2007 5:16 pm

Ik baal als een stekker dat we er niet zijn.. Volgende keer zijn wij iig van de partij...

Maar goed...vandaag andere belangrijke dingen gedaan.

Gelukkig hebben jullie mooi weer...
Veel plezier...
Laatst gewijzigd door LeoFric op za jul 28, 2007 9:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » za jul 28, 2007 6:29 pm

En dan moet je weten dat ik alleen thuis zit :twisted: Vrouw en kinderen zijn op vakantie en ik kan niet naar de BBQ vanwege 3 honden (2 vakantiehondjes) in huis. :cry:

Veel plezier daar met z'n allen :!: (maar dat zal wel lukken)

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » za jul 28, 2007 6:39 pm

Ti-BB schreef:En dan moet je weten dat ik alleen thuis zit :twisted: Vrouw en kinderen zijn op vakantie en ik kan niet naar de BBQ vanwege 3 honden (2 vakantiehondjes) in huis. :cry:

Veel plezier daar met z'n allen :!: (maar dat zal wel lukken)
Ik weet niet of die ook smaken op de BBQ???? :lol:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » za jul 28, 2007 6:58 pm

Mr. Blue schreef:
Ti-BB schreef:En dan moet je weten dat ik alleen thuis zit :twisted: Vrouw en kinderen zijn op vakantie en ik kan niet naar de BBQ vanwege 3 honden (2 vakantiehondjes) in huis. :cry:

Veel plezier daar met z'n allen :!: (maar dat zal wel lukken)
Ik weet niet of die ook smaken op de BBQ???? :lol:
Kzou het niet doen. Oud en taai vlees. Ik geloof dat de jongste een jaar of 10 is....

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » za jul 28, 2007 7:35 pm

Ik ben ook ff op de koffie geweest bij Frank. Helaas met koekblik maar ja, je kan niet alles hebben. Heb ff wat piccies geschoten. MP je voorwiel is idd echt van de grond op de foto 8)

De link met piccies:
http://picasaweb.google.nl/BBPeet/AFSBBBBQ280707

Leuk om jullie ff gezien/gesproken te hebben.

Groetjes
Laatst gewijzigd door BBMW op za jul 28, 2007 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

rich
Berichten: 752
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:20 pm
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Bericht door rich » za jul 28, 2007 9:55 pm

Was gezellig weer wat BB vrienden gesproken moest helaas weer op tijd weg de kits zaten alleen thuis en die laten we niet graag lang alleen.

Nightwish
Berichten: 240
Lid geworden op: za mei 27, 2006 1:47 pm
Locatie: den helder
Contacteer:

Bericht door Nightwish » za jul 28, 2007 11:03 pm

ik heb het ook prima naar mn zin gehad. het was leuk om iedereen weer ff te spreken. heerlijk gegeten.

Daan en Hubbie, hartelijk bedankt voor deze gezellige dag. Jullie hebben het geweldig geregeld allemaal.
Afbeelding

PIP-XX
Berichten: 27
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 9:41 am
Locatie: noord-holland
Contacteer:

Bericht door PIP-XX » zo jul 29, 2007 1:38 am

Net thuis van de BB-BBQ! Het was weer super gezellig!! :P :P

Daan en Marcel bedankt voor alle het goede eten en drinken, was weer uitstekend verzorgd. :!: :!:

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » zo jul 29, 2007 5:02 am

Net weer thuis! Prima geregeld Daan en Hubbie :BOC
Alleen op de terugweg kwam het met bakken regen uit de hemel vallen.
Dus ik denk dat de tentgangers wel peddels hebben gekregen,
van de gastvrouw en heer. :lol: :lol: :lol:
Weer lekker genoten met de familie, op naar het volgende treffen.
Viel me alleen op dat sommige bejaarden het echt niet meer trokken. :roll: Dus volgende keer een paar rol(bb)lators meenemen. :lol:
Ook moesten enige het onderspit delven, maar op therapeutisch
basis, er wonder wel weer bovenop kwam. :friends:
Andere hadden de navigator nodig om de WC te vinden...
Nee, weer een fraai stelletje bij elkaar! 8)
Geweldig dit had je niet willen missen..

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo jul 29, 2007 10:20 am

Het was gezellig, lekker en leuk (zo, nu is mijn posting net zo kort als mijn bezoekje.... :lol: )

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo jul 29, 2007 10:21 am

Het was een Last Minute boeking en hélemaal geslaagd :D Daan en Marcel, bedankt voor de gastvrijheid!! Erg leuk om weer eens met iedereen bij te kletsen, jammer dat ik het afbieren heb moeten missen.

Ook de rit over de ijsseldijk was geweldig, lekker kunnen sturen met JXXW. Voor het eerst gereden met Variobars in de stand à la TwanV wat meer lijkt op een Superbike houding. Dit in combinatie met 16/45 maakt zo'n ijsseldijk net een speeltuin :lol:

Enige minpuntje was dat ik bij de BOP aan de A1 bijna op m'n snuit lag. Wat er nu precies gebeurde weet ik nog niet maar met het maken van een scherpe 180 graden draai om de pomp heen was in een keer m'n snelheid eruit. Met een flinke hink-stap-sprong ben ik op een haar na niet onderuit gegaan. Op zo'n moment is een Bird wel heel erg zwaar. Resultaat was een omgeklapte nagel van m'n grote teen maar gelukkig wel een onbeschadigde Bird :?

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo jul 29, 2007 10:27 am

MarcB schreef:
Ook de rit over de ijsseldijk was geweldig, lekker kunnen sturen met JXXW.
Was je verdwaald?
Of bedoel je de IJsselmeerdijk....???? :lol:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo jul 29, 2007 10:48 am

Zou best kunnen hoewel ik deze keer niet in een bos terecht ben gekomen :lol:

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jul 29, 2007 11:13 am

Wij 3en vonden het ook leuk, en lekker hoop vanavond wat ploatie´s te kunnen uploaden, moet eerst weer weg zo :?
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo jul 29, 2007 11:57 am

Zo net wakker ....... lag om ongeveer 0600 u in ons bedje gedoucht en wel wat een fiklucht in mijn kleren :wink:

We waren om 1300uur vertrokken vanuit wijchen omdat ik volgens de dokter spit heb en we onderweg zodoende 2 noodzakelijke stops konden maken ....... 2de stop ff Evelakes gebeld en hij reed 10 min achter ons bij purmerend en daar ff gewacht......aankomst 1600 uur tegelijk met die te gekke bikers( was ff balen dat ik niet met de BB kon komen ) maar dat was zo weer over ...... Weer vele bekenden en 1 onbekend bekkie gezien ..... heerlijk ouwehoeren over van alles en BB's natuurlijk... 8) Rich kwam met een supertip ..... hij heeft ook zware rugpijn gehad en had dezelfde medicijnen als ik en had daarbij elke avond 2 pilsjes bij gedronken en dat ging goed dusss dat had hij niet tegen een dove gezegd :lol: :wink:

Daan en Hubbie toppie BBBBQ weer......alles in overdaad en ook een goed thema ..... Daan je zag er echt Hawaiaans uit mag wat mj betreft elk jaar zijn(had ook een genezende werking op mijn gestel :wink: )

Hubbie wat ken jij lekker stom praten en goeie fikkies maken :wink:

Ricj en Sil wat een stel zeg!!!! Hadden denk ik de spelletjes georganiseerd ... oud hollands kokos zwiepen en een soort van BB sjeu de boel.....toppie errug gelachen....... Alleen rickie de avond ervoor wat vroeger naar bed en dan ook gaan slapen jongen ................. :wink: :lol:

MP /Jell@ ik heb dat supershirt nog aangehad maar het is echt waar ik pas heb hier ook thanks MAAT ... hiermee ga ik in de toekomst nog lachen :lol:

DBVD mooie fiets ....... houden zo! :wink:

Verder iedereen die er was bedankt voor het praten en de gezelligheid en zowiezo tot de 23 sept !!!!

foto's wederom niet ....... toestel vergeten gvd
Maar gelukkig heb ik verschillende met zo'n ding zien lopen.......

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » zo jul 29, 2007 12:42 pm

DAAN EN HUBBIE het was weer als gewoonlijk ouderwets gezellig in het Winkelse. Niets anders als lof over al dat overdadige eten en sapjes.

Voor een ieder die aanwezig waren jullie waren ook allemaal ouderwets gezellig hoor :oops:

Volgende keer weer hoop ik op de brommer want aankomen in een koekblik dat kan toch eigenlijk niet op een BBQ

Hoop voor de tentgangers dat ze een luchtbed hadden kunnen ze zo wegvaren in de achtersloot om zichzelf even te wassen :lol:

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » zo jul 29, 2007 2:41 pm

Wij vonden het GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een opkomst, en wat een gezellige mensen allemaal, totaal 44 personen (jammer genoeg waren er 2 afzeggingen).
Vanmorgen met een klein groepje (10) nog ontbeten en lekker suf zitten kijken :z

Net klaar met alle 'troep' op te ruimen, nu nagenieten en vréééééselijk uitrusten.

Mensen BEDANKT allemaal dat jullie dit festijn weer tot een succes hebben helpen maken *-*
We mogen best heel erg trots zijn op zo'n club :!:

Ik heb geen foto's gemaakt, dus jullie zouden nog even moeten wachten totdat de fotografen/fotograafsters :wink: er tijd voor hebben.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo jul 29, 2007 3:43 pm

Wij waren 15.45 uur thuis. Helemaal droog gebleven. Wel erg veel wind.

Daan & Marcel het was geweldig. We hebben het heel erg goed naar ons zin gehad.

Nog steeds. :D :D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

JXXW
Berichten: 118
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:31 pm
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer:

Goed bevallen.

Bericht door JXXW » zo jul 29, 2007 3:46 pm

Daan en Hubbie en iedereen het was gezellig, en het was me goed bevallen.
Was om 02:30 thuis en met een lach op mijn gezicht gaan slapen.

Tot de volgende samenkomst.

Groeten John.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten