INT. NATIONAAL TREFFEN WE GAAN ER VOOR! JULLIE OOK?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » do jun 08, 2006 11:25 pm

black piet schreef:Als ik kom dan is het spontaan zonder aan te melden, twee goede redenen zijn hiervoor, de kleine jongen hiernaast op de aviator wordt morgen ontdaan van zijn amandelen en krijgt er wat buisjes bij, dus afhankelijk van zijn toestand zaterdag kom ik wel of niet.
De tweede reden is dat er zondag een circuitdag is op Assen georganiseerd door Honda Nederland waar ik me voor ingeschreven heb, dit houdt in vroeg in Assen zijn en zeker niet zo'n unieke dag missen.
Dus nog een beetje twijfel. :??
Als je komt gezellig :!: *-* zo niet evengoede vrienden :wink:

Suc6 met de kleine man :!:

En veel plezier zondag :]

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » do jun 08, 2006 11:47 pm

Motorpsycho schreef:Bovenstaande info ook even in de start posting verwerkt :wink:

saldo aangemelde Bird´s:

Nederland: 21
België: 4
Letland: 1
Rusland: 2
Noorwegen: 1
Denemarken: 4
Groot Brittannië: 6
Frankrijk: 1
Duitsland: 1
--------------------------- = :?
41

41 Bird's
*-* *-* *-* *-* *-* *-* :] :burp: :guitar: :+: :coffee: :beer: :beer: :beer: :reef: :hug: *-* *-* *-* :} :y

ik vind het aantal van 21 BB's uit Nederland wel terleurstellend als we de Mega Meeting als voorbeeld nemen :twisted:

:+ :+ :+

mhoa 21 bird is toch best een behoorlijk aantal
:wink: :w:


Er komen wel meer dan 4 bird uit België :wink:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » do jun 08, 2006 11:52 pm

Waarom hebben die nie gemeld dat ze komen rijden :twisted: :twisted: :twisted:

Blijven ze ook BBBBQ :?:

Altijd gezellig hoor hoe meer zielen hoe meer vreugt :wink: *-* *-* *-* :] :] :] :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » vr jun 09, 2006 1:58 am

Ik vind het jammer dat ik niet kan komen, maar wil iedereen tovh nog even een geweldig weekend toewensen. Veel plezier en houd alles heel!! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr jun 09, 2006 3:04 am

Dank je wel blackbirdy :wink:

Idd jammer dat julie niet er bij kunnen zijn :(

Volgende keer beter :wink:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » vr jun 09, 2006 7:55 am

Gekke vraag misschien, maar als we met ons toerregelement rijden (wat me perfect bevalt) is dit ook bekend bij de buitenlandse gasten? Engelse versie ofzo??
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr jun 09, 2006 8:05 am

Raptor schreef:Gekke vraag misschien, maar als we met ons toerregelement rijden (wat me perfect bevalt) is dit ook bekend bij de buitenlandse gasten? Engelse versie ofzo??
Zo gek vind ik je vraag niet Raptor :wink:

Ik heb geen idee of onze toergoeroe een vertaling heeft gemaak :? Ik had gisteren avond ook zo´n gedachte. Stel je voor dat onze buitenlandse gasten als een stel dwazen rijden. Dus niet zo uitermate corect als wij altijd rijden. Dan wordt t een zooitje :shock: Ach de meeste Blackbird rijders weten heeel goed waar ze mee bezich zijn dus het zal allenmaal wel los lopen :wink:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » vr jun 09, 2006 8:05 am

He Birdies,

Ik wens jullie een toppie treffen toe!

Ik ben er zelf niet anders was ik wel ff gaan buurten.

greetz,

Yoan.

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » vr jun 09, 2006 1:59 pm

ik rijd op 17:30 weg uit amsterdam zuid-oost... is wat laat maar ik moet nou eenmaal werken....

als iemand mee wil knorren hoor ik het graag...

06-24608002

Frank Black
Berichten: 30
Lid geworden op: za mei 27, 2006 7:53 pm
Locatie: Oudenaarde
Contacteer:

Bericht door Frank Black » vr jun 09, 2006 9:36 pm

Motorpsycho schreef:Waarom hebben die nie gemeld dat ze komen rijden :twisted: :twisted: :twisted:

Blijven ze ook BBBBQ :?:

Altijd gezellig hoor hoe meer zielen hoe meer vreugt :wink: *-* *-* *-* :] :] :] :w:
Wij zullen rond 9u in Maasmechelen zijn en vandaar naar Heerlen rijden. De meesten komen gewoon meerijden en niet naar de BBQ. Geloof dat we toch met een 10tal zijn.

Denk niet dat er iemand wist of gelezen had dat je je moest aanmelden om de rit mee te rijden ? :oops: :oops: In ieder geval, tot morgen. En nu ga 'k slapen want 't is vroeg opstaan morgen.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » vr jun 09, 2006 9:38 pm

Als je toch blijft BBQ-en krijg je wel een stukkie vlees van mij hoor :wink:
Proud member of the Adventure Chaptor

Roland
Berichten: 8
Lid geworden op: za jun 10, 2006 8:11 pm
Locatie: Maldegem/belgenland
Contacteer:

Bericht door Roland » za jun 10, 2006 8:23 pm

Net terug van jullie treffen, en eigenlijk een beetje bekaf door de hitte op de snelweg :Q
Maar het mag gezegd zijn, de organisatoren verdienen alle lof. Puike rit ( beetje jammer met al die fietsers, bestaat daar geen spuitbus of zo tegen? :j )
Goede ontvangst deze morgen, leuke babbel met de andere deelnemers gehad, echt prima. Leuk detail; terwijl we zaten eten over de middag de groep waar Arnold bijzat - hij was nogal herkenbaar binnen een groep BB's :oops: - op tien minuten tijd twee keer zien passeren in verschillende richting!
Jammer dat we niet konden blijven voor de BBQ deze avond, het is nog een heel eind voor we terug thuis zijn ( ik woon bv bijna aan de kust, dus het andere eind van België). Ik denk dat het daar nog een leuke boel wordt vanavond. Groeten jongens, en bedankt voor de leuke dag :D

red-bird
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 1:33 pm
Locatie: gouda
Contacteer:

Bericht door red-bird » zo jun 11, 2006 2:19 pm

Voor het eerst meegedaan aan een black bird rit en een meeting .
En ik moet zeggen ,het viel harstikke mee en ik werd gelijk opgenomen door de groep . Die kale ziet er in het eerste gezicht levensgevaarlijk uit , daar moet je geen ruzie mee krijgen , dacht ik . Maar daar had ik geen gelijk in , hij is alleen maar pyscho ....
Bedankt jullie alle , ik heb het naar me zin gehad en tot de volgend ....

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo jun 11, 2006 3:07 pm

Post over hoe de meeting was in: Hoe vond je het...
Proud member of the Adventure Chaptor

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jun 11, 2006 5:51 pm

ReefeR schreef:Post over hoe de meeting was in: Hoe vond je het...

:^ Daarom heb ik DEZE (klik) topic gemaakt dat doe ik niet voor jan ... :twisted: :twisted: :twisted: :wink: *-0


:+ :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » zo jun 11, 2006 6:02 pm

Waarom doe je dat niet voor mij ???

(Oh ja ik heb een iets langere achternaam dan ...)

:-_


Groeten, Hertog Jan :xx

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jun 11, 2006 6:29 pm

Hertog Jan schreef:Waarom doe je dat niet voor mij ???

(Oh ja ik heb een iets langere achternaam dan ...)

:-_


Groeten, Hertog Jan :xx
Je mag al blij zijn dat je een geweldige tijd met ons zooitje netjes geregeld heb gehad :twisted: Wil je nou ook nog een eigen topic :? :? :? Als je dan op debuton met de tekst newtopic klikt kan je 't zelf maken :wink: :+ :+ :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten