Hoe vond je het Int, Treffen van 9,10 en 11-06???

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het Int, Treffen van 9,10 en 11-06???

Bericht door Motorpsycho » vr jun 09, 2006 1:26 am

Hallo BB vrienden :+: :+: :+:

Hoe vond je de Het Internationale Treffen van 9,10 en 11 juni :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed nog bedankt BB vrienden :wink:





Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je het beste http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten Door op bladerenen te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Daarna druk je op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de 5e link van boven kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de hotlink voor forums te knippen en in je posting te plaatsen. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen.
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken :!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :lol: :lol: :lol:

Zie ook:

http://www.super-blackbird.de/modules.p ... oc&start=0

http://ixxra.co.uk/ipw-web/bulletin/bb/ ... hlight=boc

http://blackbirdsbelgium.be/phpBB/viewtopic.php?t=127

http://blackbirdsbelgium.be/phpBB/viewtopic.php?t=53

http://www.honda-blackbird.dk/index.php ... ang=en#186

http://www.blackbird.ru/blackbird.htm

Voor de reacties van onze buitenlandse gasten :w: :respect: :] :+:

:w:
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo jun 11, 2006 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr jun 09, 2006 1:57 am

alles in gepakt - check
motor gepoetst - check
deze topic gemaakt - check
:? Wat vergeet ik nou :? Oh slapie doen :wink:
Wekker gezet - check
Trusten en tot in Heerlen :] :+: :] *-* :+: :w :beer: :beer: :beer: :burp: :guitar: :guitar: :guitar: *-* *-* *-* :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » vr jun 09, 2006 2:02 am

Slapen? Moet dat ook nog dan? Dat dacht ik wel op de motor te doen.....

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr jun 09, 2006 3:04 am

Frank Switser schreef:Slapen? Moet dat ook nog dan? Dat dacht ik wel op de motor te doen.....
Daar begint 't bij mij ook aardig op te lijken :wink:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr jun 09, 2006 9:53 am

Hoi Birdies

Alles is klaar voor vertrek :] *-*

Nog 1 peukie roken en dan vertrek ik naar RK en ega voor de lunch :hug: Na de lunch gaan we samen met Caradoc en duo lekker binnendoor naar Heerlen via duitsland :] :] :] :+: *-*

Voor de gene die naar 't int treffen komen tot vanavond of morgen ochtend @ de thuisblijvers fijn weekend en tot ziens :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Heel veel plezier van het weekend (gehad)

Bericht door PikiPikiKubwa » vr jun 09, 2006 10:44 am

:twisted: :twisted: :twisted: :oops: :oops: :oops: :twisted: :twisted: :twisted:

Helaas van het weekend niet mogelijk maar wil iedereen veel plezier wensen en dat iedereen mag genieten van dit speciale event.

:oops: Next time i'll be there !!!!!!!!!!!!

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » vr jun 09, 2006 11:03 am

:( Vond er niets aan :( // :lol: Wil er wel wat aan gaan vinden :lol:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » vr jun 09, 2006 4:36 pm

Ondanks lichte technische problemen ga ik nu vertrekken. :?
Effe Pluisje bezoeken in Heerlen, misschien kan hij een handje helpen. :lol:

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » vr jun 09, 2006 7:58 pm

Hebben ze bij In Den Hof ook een internet aansluiting ?
Ben benieuwd hoe de Chinees was
:r :-_

Tot Morgen !


Groeten, Hertog Jan

XX@nder
Berichten: 539
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door XX@nder » vr jun 09, 2006 9:26 pm

Ik vond de rit richting Heerlen erg leuk met Caradoc, Gerda, MP, RK en Jeannette. Wel jammer dat we steeds zo op werden gehouden maar ik heb op de terugweg nog even lekker uit kunnen leven op de Duitse autobahn :] Jammer dat ik niet het hele weekend kon blijven maar dat doe ik een andere keer nog wel.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » vr jun 09, 2006 10:06 pm

De chinees vonden ze allemaal lekker. Het weer was prachtig. Alleen jammer dat het zo kort is.
Nu lekker in mijn eigen bedje slapen en dan morgen vroeg uit de veren want om half negen staat het ontbijt klaar.

@ RK Mijn velgen zijn echt niet te koop :lol: 8) :lol:

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door black piet » za jun 10, 2006 9:45 pm

Deze morgen toch nog afgereisd naar Heerlen, en zoals verwacht een heerlijke gezellige :w dag gehad. Een mooie :klap: lokatie, jammer genoeg maar kort van kunnen genieten. Een mooie route met aan het begin een leuk grapje :-_ van de routelegger door ons steeds maar weer terug naar In Den Hof te willen laten rijden, maar daar zijn we uiteindelijk niet ingetrapt :naughty: en hebben we Heerlen toch maar verlaten. Wat ik wel leuk vond is dat de organisatie :wistle: ook wat wielrenners de route hebben toegestuurd zodat het qua tweewielers erg afwisselend werd. Uiteindelijk hebben we die mooi zoek gereden, ik denk dat dat door onze belgische vriend Georges kwam die ons met gezwinde spoed naar een :+: mooi klooster wist te brengen waar we gastvrij werden ontvangen. Nog bedankt hiervoor. Hierna wisten Wim en Gerda ons via een afleidingsmanoeuvre naar een friteskot te brengen waar de heren bleven bestellen, en dit kwam niet door de honger, maar ik denk door het parmantige stringetje *-* van de uitbaatster. Achtereenvolgens zijn we met de steppies :oops: aan de grond richting Heerlen Hof gesjeesd om daar nog even na te kletsen, voor mij echt maar even en toen weer naar huis, 650 km verder, moe maar voldaan, weer een leuke BB dag erbij allemaal bedankt en tot gauw. :wave:
Piet.
Here I am Will you send me an angel

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » za jun 10, 2006 11:25 pm

Ben ook net thuis. Gisteren al eens gaan buurten en dan vanmorgen om half 9 vertrokken. Om 9 uur zat ik met Gregor al aan het ontbijt. Das het leuke als je zo kort bij woont. :lol:

In een lekker zonnetje vertrokken in het groepje met Reefer. Het was een lekker tempo en dus voor mij genieten geblazen. :+: :+:

Ongeveer halfweg pauze aan een frietbarak waar de bediening in string gebeurde maar de frieten wel lekker waren.

Hoorde ik daar plots geruchten over een snelle belg die de Ardennen onveilig maakte met zijn verschroeiend tempo. :lol: :lol: :lol: , en als zelf de beruchte PLUISJE zegt dat het erg snel ging, nou dan weet je het wel.

Op de terugweg nog een BB moeten achterlaten met denkelijk kapotte lagers. :cry:

Ondertussen was de temperatuur op en rond de motoren serieus opgelopen en ik was blij dat we terug in Heerlen waren. (MXXL ook denk ik :lol: :lol: ).

Daarna was het tijd voor het serieuze werk, nl de ledenvergadering.
Verkiezing van nieuwe voorzitter stond op het programma, en voor degenen die niet aanwezig waren, de toekomst voor het b.o.c. ziet er goed uit met een vernieuwd en super gemotiveerd bestuur.

Lekkere bbq, daarna nog uitgebreid een terrasje gedaan en bij Evelakes een prachtige BB jack besteld voor mij en het vrouwtje.

Toen was het stilaan tijd om op te stappen want mijn 2 schatten thuis hadden mij nog niet veel gezien vandaag.

CONCLUSIE: Prachtige organisatie, mooie ligging en prachtig weer. Het gezelschap was weer goed(zoals altijd bij het b.o.c.), de rit leuk en het eten lekker.
Volgend jaar zeker weer en dan blijf ik het hele weekend, dan zat ik nu nog met een lekker fris biertje voor mij.

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » zo jun 11, 2006 8:02 am

Beste vrienden. Met 1 woord het was geweldig. Als nieuweling in het BOC kan ik jullie zeggen dat het een geweldige vereniging is. Prachtige kameraadschap en perfect sfeertje . Voelde mij onmiddellijk thuis in het BOC. Wil de organisators een dikke proficiat wensen... het was perfect. Ook dank aan Wim voor het leiden van ons groepje. De samenstelling van ons groepje was ook dik in orde. Lekker gummen, bij de breaks lekker lachen ...en belangrijk iedereen veilig thuis. Dank aan iedereen ..het was nogmaals prachtig.
Hier enkele foto's....


Afbeelding

Afbeelding

thanks Phillipxx voor de Buel steuntjes....

Afbeelding

Afbeelding

Pitstop aan de abdij van VAL-DIEU

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

2de pitstop aan fritkot ...met string :lol:


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


voila...hoop dat er geen storende foto's bijzijn :wink:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo jun 11, 2006 8:20 am

Prachtige fotoos Gregor! Ziet er zeer gezellig uit!

Enne...heppie nog een foto van de uitbaatster met string? :shock:

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » zo jun 11, 2006 8:25 am

YO schreef:Prachtige fotoos Gregor! Ziet er zeer gezellig uit!

Enne...heppie nog een foto van de uitbaatster met string? :shock:
YO, kerel je hebt iets gemist.... :lol:
:cry: neeje geen foto van de string...maar denk dat Pluisje er eentje heeft...die bleef maar in dat frietkot.... en met zijn beste frans het maar uitleggen :-_ :-_

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » zo jun 11, 2006 8:52 am

Ik ben maar een half dagje geweest, maar ook ik vond het SCHITTEREND ! *-* *-* *-*

Heb een hele tijd met m'n Deense BB maat MadMax zitten praten, volgende keer zal ik wat meer bij de NL afdeling aanschuiven :cheers: :friends:

Nog 2 foto's van de vergadering:
Afbeelding

Afbeelding

En ooooohhhh wat was die mooooi die Glazen 'Bird !

Afbeelding

ORGANISATIE BEDANKT !!!!

Groeten, Hertog Jan :xx

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo jun 11, 2006 10:53 am

Ik ben gisteren nacht ook weer heelhuids thuisgekomen (bij mijn ouders). de teller van de bird staat nu al 900km verder en dan moet ik vanavond nog 200km terug!

Ik vond het jammer dat ik gisteren aan het eind van de dag terug moest, maar ik heb genoten van het weekend en de rit, ik ben gestart als staartrijder van de 1e groep, maar halverwege de rit heb ik bij het frietkot met de string maar bij reefer aangehaakt. Volgens mij heb ik net zoveel water gebruikt als mijn bird benzine :D Daarnaast heb ik mij suf gelachen tijdens de eerst avond waarin we met een klein gezelschap, veel bier en shoarma tot 02:30 op het terras hebben gezeten.


Organisatie, bestuur en iedereen allemaal ontzettend bedankt.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo jun 11, 2006 11:56 am

Ik ben vanmorgen om 10.25 ook weer veilig thuisgekomen. Over de heenweg heb ik 5 uur gedaan, over de terugweg nog geen 2 uur..... Wat een beetje verkeer al niet voor verschil maakt....

Wat ook heel veel verschil maakt is mijn Rukka Coolmax onderkleding. Bij de tropische temperaturen van de laatste dagen heb ik het wel warm gehad, maar niet heet. MarcB kwam werkelijk drijfnat van de motor af, en ik was droog. Zelfs onder mijn niergordel was het vrijwel helemaal droog! Absoluut een aanrader voor de Dolomieten-gangers!
Er zijn 5 dealers in NL die ze verkopen, w.o Nico v.d. Kuinder in Hilversum.

Het treffen was leuk, de dagen waren lang, de nachten kort. De rit was qua landschap heel mooi, maar sommige wegen hadden wel wat beter gekunt.....
Ook de moeizame start was in mijn groep een probleem, en als je dan pas de tweede rit met de Garmin rijdt, weet je echt niet meer wat je bebeurt....
Ook de vele fietsers waren wel eens lastig. Van de tienduizend deelnemende fietsers was er net eentje te veel.... Die heb ik dus (per ongeluk) van zijn fiets afgereden, hij dook met volle vaart de struiken in nadat ik hem geraakt had.... (zijn fout trouwens).

Volgend jaar weer?

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo jun 11, 2006 12:47 pm

GENOTEN

GENOTEN
&
GENOTEN

Heb ik van de gezelligheid,
van het over Blackbirds ouwehouren,
van de leuke rit (ondanks te veel fietsers en wat mindere wegen op de 1e helft),
van het feit dat ik wel meteen goed ging vanaf de start ;),
van alle complimenten van iedereen over het nieuwe forum,
van de 2e nacht waarbij er natuurlijk weer Shoarma moest komen,
van de leuke contacten met andere Bird Clubs,
etc etc etc etc

@MMZ: Perfecte locatie :respect:
@RK: Zelden heb ik zo hard gelachen als gisteravond, bedankt daarvoor
het is hier met die ene van gisteren
:-_:-_:-_
@Arnold: Bedankt voor de jaren van inzet, we houden contact en erg leuk dat je er was
@Frank: Alles is al gezegt maar kan niet vaak genoeg, bedankt voor de gedrevenheid als VZ de afgelopen jaren & ik ben zeker dat we erg prettig verder samen zullen werken
@Wim: Geweldig om met iemand als jou in 1 team te mogen zitten :}
@Mark: Heel veel suc6 en ik ben zeker dat jij de juiste persoon op de juiste plek bent :!: (vergeet je gezinnetje niet)

@ Iedereen die er niet was, niet meer doen :naughty: het is te leuk om te missen.

@ Iedereen die er wel was......volgend jaar weer ? :roll:
Proud member of the Adventure Chaptor

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » zo jun 11, 2006 1:26 pm

yes!!! ik vond het ook super... moest helaas onverwachts eerder weg waardoor ik met Arnold terug richting de achterhoek / twente ben gereden... was lekker tempo :)

Heb dus helaas de BBBBQ moeten missen, net als de ongetwijfeld erg gezellige laatste avond...

Volgende keer zorg ik gewoon dat ik zeker niet terug hoef voortijdig!!

Natuurlijk niets dan lof en dank voor iedereen behalve Garmin... had graag de hele route gereden...

Geloof wel dat wij nu een unieke route hebben gereden (niet vaak 3x op 1 rotonde uit gekomen en 3x een andere afrit eraf gegaan) pannenkoeken voor lunch gingen er ook wel in...

Super gezellig en ik ga zeker volgend jaar weer mee!!!

Op naar het volgende treffen!!

MMZ
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
Locatie: Alkmaar (Holland)
Contacteer:

Bericht door MMZ » zo jun 11, 2006 1:36 pm

Nou jongens, ik ben ook weer thuis.
In 2,5 uur 268 km gereden met een verbruik van 1:18,85 :shock: oftewel 400 km op één tank. Snelheden waar 100 toegestaan was, 108 km/u en 128 bij 120. Daarnaast een paar keertjes doorgetrokken :oops: :wink:
De Dyno Kit + K&N rijden wel degelijk goedkoper dan standaard BB, ondanks dat MADRACING iets anders zei.]
Tijdens de rit van gisteren heb ik 1:14,80 gereden en ik reed in de 2e groep die lekker doorreed. Ik = tevreden :lol:

Zoals al eerder door anderen gezegd: een heerlijk weekeinde. Genoten van de rit en de avonden. Slecht geslapen ??? Nee hoor :!: :twisted:

We kregen trouwens als club zijnde de complimenten van In de Hof (voor intimie die geweest zijn :arrow: van Maurice dus).

Ik zal medio november (ofzo) een poll houden en inventariseren hoeveel BB's komen.

Voor wat betreft de buitenlanders: zij waren zeer te spreken over het INT TREFFEN en komen zeker weer !! Wel vond men de opkomst van de NL rijders aan de magere kant :cry:

Nou ja, volgend jaar weet ik zeker dat er meer zullen zijn; diegenen die wat huiverig voor zo'n eerste keer waren, gaan nu vast overstag, zodat we volgend jaar met zo'n 100 birds daar zullen samenkomen !

Verder iedereen bedankt voor de lof !

CU

Stefan

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo jun 11, 2006 1:41 pm

ReefeR schreef:@ Iedereen die er wel was......volgend jaar weer ? :roll:
ZEKER WETEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :y :y :y :y :y

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo jun 11, 2006 1:48 pm

Gregor schreef:Pluisje....die bleef maar in dat frietkot.... en met zijn beste frans het maar uitleggen :-_ :-_
Zijn frans bleeft beperkt tot, bonjour, au revoir en frikandel!!!!!
Wat had hij ze graag mee naar zijn tentje genomen.
Ik geloof dat ie nog nooit zolang in een frietkot heeft rondgehangen, en na afloop ging ie nog opruimen omdat ie dan de dienbladen terug naar stringie mocht brengen :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

@Gregor : Ik heb er weer een goede maat bij. Binnenkort de Eifel onveilig maken samen. :lol: :lol: :lol: :lol:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo jun 11, 2006 1:50 pm

Jij hebt plezier gehad. Dat was het eerste dat mijn meisje tegen me zei. Zelfs met de helm nog op heeft ze de grijns van oor tot oor kunnen zien.
Ik heb heel veel plezier gehad. Allemaal bedankt daar voor.

Tot op het Waalkade treffen.

:D :D
Laatst gewijzigd door Ankertje op zo jun 11, 2006 5:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten