Hoe vond je het Kijk & Klets treffen op 20-04-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het Kijk & Klets treffen op 20-04-'08?

Bericht door Motorpsycho » zo apr 20, 2008 12:37 am

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je het Kijk & Klets treffen op 20-04-'08 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo apr 20, 2008 5:26 am

Helaas moet ik mij afmelden :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ik ben vannacht getroffen door een heftige buikgriep..voel me knap beroerd.. :(

Wens jullie allemaal veel plezier en maak maar veel fotoos.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo apr 20, 2008 6:40 am

*-0 *-0 *-0 Dat is knap balen Yo :cry: Beterschap :wink:

We zullen voor mooie foto's zorgen :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » zo apr 20, 2008 6:42 am

Goedemorgen. Yo beterschap man :( . Hoop dat je snel opknapt. Zo ff aankleden en dan zo lekker de deur uit. Tot straks. :lol:

starlingmountain
Berichten: 182
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 11:45 am
Locatie: Horst
Contacteer:

Bericht door starlingmountain » zo apr 20, 2008 7:20 am

Wens iedereen veel plezier vandaag bij het treffen. :typing: :D

En denk aan je snelheid onderweg :police:

BenXXBird
Berichten: 188
Lid geworden op: di mei 30, 2006 6:53 am
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Bericht door BenXXBird » zo apr 20, 2008 7:33 am

He Yo, Yo.

Heb ik mijn uitlaatbeugel, al voor je klaargelegd....
Stuur me je adres even als PM, stuur ik hemmorgen naar je op.

Ben
Speed is my need

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » zo apr 20, 2008 7:48 am

Motorpsycho schreef:*-0 *-0 *-0 Dat is knap balen Yo :cry: Beterschap :wink:

We zullen voor mooie foto's zorgen :wink:
:^

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » zo apr 20, 2008 9:04 am

Wat fototjes van de BOP van The Doctor in Veldhoven.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Het beloofd een mooie dag te worden.

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » zo apr 20, 2008 9:57 am

Bijna was het gelukt om op tijd op te staan en te komen kijken. Maar helaas, het was gisteren iets te gezellig :friends: :beer: :burp: :beer: :burp: :beer: :burp: :beer: :burp: :beer: :cheers:
Veel plezier vandaag !

Groeten, Hertog Jan :xx

RAGS
Berichten: 1007
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:40 pm
Locatie: Arnhem - Nederland
Contacteer:

Bericht door RAGS » zo apr 20, 2008 3:13 pm

was leuk om weer een aantal mensen te spreken. Mooie banner!

http://cid-a22607d704fd9a80.skydrive.li ... CT1942.JPG

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » zo apr 20, 2008 6:37 pm

Het was een reuze gezellige dag. Heerlijk weer. De ochtend was wat aan de frisse kant. Maar de middag en de terugweg heerlijk wat en weertje we hebben het getroffen. Grappig was het zeker toen de DB meter achter de pijpen ging. Hihi :lol: en maar denken dat ik een bak herrie maak. Echt niet. Tot ruim 4000 toeren nog onder de 90DB. Mannen en Dames bedankt op naar 1 mei. Maken we er weer zo'n gezelige dag van. Zal zo ook nog ff de foto's posten ff linkie maken.

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » zo apr 20, 2008 6:51 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » zo apr 20, 2008 6:53 pm

De dag begon 's ochtends al gezellig bij de BOP in Hoofddorp met Martin en Robin :lol: Vanaf daar gingen naar de De slaag waar we ons bij MP en een aantal anderen voegden :lol: In een lekker (vors) tempo gingen we er weer vandoor 8) Het treffen was erg gezellig en ik heb weer nieuwe gezichten leren kennen :!: :!: :!: Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's :!: :!: De rit hebben we niet meegereden in plaats daarvan ben ik samen met Martin, Robin en RoBird binnendoor terug gereden, dit was ook een hele mooie rit, heren bedankt daarvoor :lol: :lol: :lol:

Martin en Robin het was weer heel erg gezellig :hug: -:^ (y)
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » zo apr 20, 2008 7:48 pm

Was weer een gezellige dag en lekker rondgereden! Mooie route met leuke bochtjes, in het begin wel veel grint op de weg!
MXXL bedankt voor het wijzen van de weg. :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Scuba
Berichten: 577
Lid geworden op: di aug 01, 2006 7:14 pm
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Scuba » zo apr 20, 2008 8:03 pm

Wat een leukeochtend is het geweest, goed weer, veel birds en wat het belangrijkste is het was bere gezellig. Zo zie je maar dat ons cluppie springlevend is en volop in beweging
APPLAUS VOOR JEZELF LEDEN
Volgende keer rij ik op zeker weer mee!!!!!!!!!!!

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » zo apr 20, 2008 8:25 pm

Balen dat ik er niet bij kon zijn, zo te zien was het gezellig. 8)
Zal er volgende keer wel bij zijn.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo apr 20, 2008 8:44 pm

Was een erg geslaagde dag, veel nieuwe gezichten gezien. We hadden heerlijk weer al was het wel wat kouder dan voorspelt.

Lekker gereden met een klein groepje en Blackbirdy als achterrijder, genoten van de mooie IJsseldijk en het overige natuurschoon.

Voor iedereen die niet mee was, GEMISTE KANS!!!!!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

MauriceA
Berichten: 164
Lid geworden op: do mar 22, 2007 10:13 pm
Locatie: Oss

Bericht door MauriceA » zo apr 20, 2008 8:48 pm

Leuk om toch weer een groot aantal BB-fanaten te zien.
Even wat bijpraten, even rondkijken en met een lusje weer naar huis.
Wat een lekker motor weer.
tot de volgende keer. :w:

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door black piet » zo apr 20, 2008 9:48 pm

Leuk om te lezen dat het ouderwets gezellig was, jammer dat ik niet kon.


Groet Piet.
Here I am Will you send me an angel

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo apr 20, 2008 10:01 pm

Ook wij zijn weer thuis :D

Het was al gezellig toen we bij mijn BOP aankwamen :shock: Van Golliwog wist ik dat die er zou zijn. Maar Frank Switser, Robird, besbird en rob b stonden er ook al onaangekondigd te wachten :D Geeft natuurlijk niks, hoe meer zielen hoe meer vreugd *-* Al snel kwamen Martinbiertje, Blackbird024 en ranjoles ook aan rijden. Daarna lekker met ze 10e als een geoliede machine naar Gebroeders Mendel gereden :] :] :] Bij de Texaco op de A50 nog even afgetankt. En het laatste stukje gereden. We waren bijna als eerste aanwezig :shock:

Het beloofde een mooie dag te worden. Dat is het zeer zeker ook geworden. Eerst lekker gekeken en gekletst over van alles en Blackbird's natuurlijk :D Lekker gelucht :p Nog even met ze alle op de foto. Voor de PR van de club :D En daarna klaar maken voor het ritje. Zo als altijd kwamen we weer pennen te kort met het invullen van de route lijsten. Wat dat betrefd zal het wel nooit veranderen :+ Maar goed omdat het een klein ritje zou zijn en we eigenlijk wat wegkapiteins te kort kwamen. Hadden we besloten dat ik voor zou rijden met Jell@ als achter rijdster. We hadden een mooi groepje van totaal 6 man. Ik voorop The Habu, ICEMAN, MarcoXX, Frank Switser en Jell@ er achter aan :] We reden als eerst groep weg. Nog even goed aan Martin gevraagd waar hij de pauze :coffee: had gepland :D Zodat we alle groepen weer bij elkaar kregen tijdens de pauze. Wel zo gezellig *-* Het was een leuke gevarieerde rit :] Met wel af en toe wat rommel op de weg. Maar waar heb je dat niet :think: Het was de eerst keer voor Jell@ dat ze oficieel als achter rijdster functioneerde. Ik moet zeggen ik ben zo trots als een aap met 7 l*llen, omdat ze het fantastische heeft gedaan met haar 600tje :D (@Frank Switser bedankt voor je hulp zo nu en dan, namens Jell@) Ik heb onder weg wel 'n rake uitspraak over de PMR gehoort van uit de achter hoede :D Maar ondank dat, durf ik te stellen dat we een schitterde rit hebben gehad met ze alle. We waren ruim voor de andere groepen weer terug bij Gebroeders Mendel. Daar nog lekker zitten kletsen en wat drinken op het terras met een hapje en drankje :p
Helaas weer geen foto's kunnen maken. Dit keer geen camera bij ons :think:

Al met al dus weer een schitterend BOC treffen -:^

Tot de volgende keer :] :] :] *-* Groetjes Jell@ en Motorpsycho :xx
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

gezellie

Bericht door Man in Black-Bird » zo apr 20, 2008 10:04 pm

Was ouderwets gezellie en en goede sfeer !!was niet van plan om met toertocht

mee terijden !! ivm met gekneusde duim (maarja kon het toch niet laten !) waardoor ik na de eerste helft

het toch wel erg moeilijk kreeg oelala veel kramp :wink:

Mark en Peet en Kurt bedankt voor het voor en achter rijden !! :)


vgr MiBB

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo apr 20, 2008 10:07 pm

Heerlijke ochtend, kon helaas niet meerijden met de rit, maar heb me geweldig vermaakt tijdens het kijken & kletsen.

Was voor mij de eerste rit van het jaar :oops: en dat viel 100% mee, ook alle wintermods werken als een tierelier :D
Proud member of the Adventure Chaptor

MarcoXX
Berichten: 101
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:18 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MarcoXX » zo apr 20, 2008 10:38 pm

Ik ook weer thuis.....wat een hoop mooie birds gezien. Ik krijg het haast mn strot niet uit maar toch ook een paar hele mooie blauwe gezien :shock: . Jochem....thanks voor het voorijden en je meis deed het perfect achteraan. Met Frank de terugreis gedaan en ondanks de drukte toch nog redelijk snel weer terug in amsterdam. Hoop jullie allen weer snel te zien :D
Ze trekt als een beest en ik wil haar elke dag nemen........mijn BIRD

Droopy
Berichten: 260
Lid geworden op: zo feb 25, 2007 10:01 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Droopy » ma apr 21, 2008 12:07 am

Helaas, kon er vandaag niet bij zijn maar zoals ik al zei was het een thuiswedstrijd voor mij en toen we naar mijn werk gingen spotten we er een heleboel....vlak bij ons huis op de laan van spitsbergen in Apeldoorn...was te laat met seinen..

En ff later op de europaweg kwamen we een groep tegen bij dat ongeluk als jullie van Uchelen afkomen... Ik heb nog gezwaaid...reed in een seat alhambra, misschien dat 1 van jullie het gezien heeft...


Was toppie om de club zo voorbij te zien komen.... *-*
Greetz

:xx Droopy :xx
_______________________________________
We rijden niet hard..... We vliegen gewoon laag!!!

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma apr 21, 2008 6:58 am

Zoooooo, na een lange maar geslaagde dag en een heerlijke nachtrust ben ik er ook weer met mij fotootjes.
Afgesproken voor de BOP van MXXL bij de Andel nabij Gouda en met 5 motoren lekker op weg.
We hadden prachtig weer, maar naarmate we in de buurt kwamen van Beekbergen werd het steeds frisser.
Bij aankomst was het al gezellig druk en leuk om veel bekende, maar ook veel onbekende gezichten te zien.
Ik heb een aantal foto’s geplaatst, de rest staat met een linkie in Picasa.

De BOP bij de Andel
Afbeelding

En uiteraard 1 van mijn favoriete bezigheden op de motor………………
Al rijdende een plaatje schieten (heerlijk hoor duo zijn).
MXXL en Mirjam
Afbeelding

BB Peet
Afbeelding

Jantje57
Afbeelding

T-Real
Afbeelding

Er stonden zo’n 60 motoren geparkeerd. Een mooie opkomst.
XX- City komt hier aan.
Afbeelding

Gezellig kletsen en decibellen meten van de nieuwe uitlaatjes.
Afbeelding

Mooooooooooi (het t-shirt bedoel ik dus). De achterkant staat op Picasa.
Afbeelding

Ook moooooooooi (t-shirt).
Afbeelding

Na het kijken en kletsen kon men zich inschrijven voor de rit.
Niet iedereen reed mee en daarom waren er 5 groepen.
Onze groep bestond uit Martin (voorrijder), RK, Evelakes, Dopey en Rhino. Wij reden als achterrijder.
Wij zijn er klaar voor, het wachten was op de groep van Burtonman, die moest nog vertrekken.
Afbeelding

Tijdens de rit haakten we aan bij de groep van Burtonman.
We zijn iedereen voorbij gereden om wederom een plaatje te schieten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na afloop van de rit was het heerlijk vertoeven op het terras.
Afbeelding

Martin, we hebben weer lekker gereden met jou als voorrijder.
Onze andere mede reisgenoten ook bedankt.



Toch kwam er aan deze mooie dag een einde met een wrange smaak.
Wij zaten nog met RK en Evelakes op het terras om een hapje te eten.
Op een gegeven moment reden er 3 motorrijders langs met een snelheid van ongeveer 60 km per uur.
Nog geen 2 seconden later hoorde we na een klap een schurend en brekend geluid van plastic en metaal op het asfalt.
Ze waren van plan om rechtsaf te slaan om wat te drinken bij Gebroeders Mendel.
Eén van de motorrijders zag de vluchtheuvel niet en knalde met zijn fiets er tegen aan.
Hij werd zo’n 10 meter gelanceerd, dus wij er naar toe gesneld.
Overal lagen brokstukken.
Bij de man was hulp genoeg en samen met 2 vreemden heb ik het verkeer staan regelen tot de politie het overnam (mijn gele hesje kwam goed van pas).
Voorlopig bleek er uit onderzoek van de ambulance-medewerkers dat hij zijn sleutelbeen gebroken had.
RiRoJ vertelde dat hij er zelf niets meer van weet, zelfs zijn naam niet.
De man werd afgevoerd naar het ziekenhuis en zijn maten hebben naderhand de motor weggehaald, daar was niet veel meer van over.

ALLE FOTO’S OP EEN RIJ
Laatst gewijzigd door Syllie Thing op ma apr 28, 2008 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten