Hoe vond je het: Met Stanley door Noord Holland op 03-05-'08

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het: Met Stanley door Noord Holland op 03-05-'08

Bericht door Motorpsycho » vr mei 02, 2008 11:15 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je het Met Stanley door Noord Holland :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BlauweEngel » za mei 03, 2008 7:25 am

ZO, ff een :coffee: en een broodje, het zonnetje schijnt volop, dat komt wel goed!! Dan pakkie aan, ff aftanken en bandjes op druk en op naar akersloot! tot straks!!!
New Zealand and Australia..awesome nature

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door ranjoles » za mei 03, 2008 8:09 am

Heel veel plezier mensen... aan het weer kan het niet liggen!!

:w:

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » za mei 03, 2008 8:17 am

ranjoles schreef:Heel veel plezier mensen... aan het weer kan het niet liggen!!

:w:
Je zal maar een verjaardag hebben. Jammer dat je niet mee kan :cry: .
Zo ff motorpakie aan ff tanken en tot straks. Het word mooi weer. 8) 8)

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » za mei 03, 2008 8:50 am

Veel plezier mannen, ik zal aan jullie denken als ik op mijn knieeen lig een tuinpad te bestraten :(
Proud member of the Adventure Chaptor

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » za mei 03, 2008 10:34 am

veel plezier .... het zal zeker beter weer zijn dan op hemelvaartsdag....

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » za mei 03, 2008 3:02 pm

:shock: :shock: :shock: Wat een voortreffelijk weer het echte BOC weer en weet zeker dat jullie mogen genieten 8) 8) 8)

Helaas moet ik nu weer verder met mijn voorbereidingen:
- sate's klaar
- gamba's klaar
- sauzen klaar
- alles verder voorbewerken zodat alles stand-by staat

Met andere woorden ook wij zullen genieten :evil: :evil: :evil:

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » za mei 03, 2008 4:26 pm

Ik heb in een woord een TOP dag gehad. Stanley bedankt voor de route. Jochem en Jell bedankt voor het Voor & Achterrijden. Wat een weertje we hebben het getroffen.

Wat is het heerlijk ook om te zien dat de Ring Alkmaar vernieuwd is. De zumo's genoten ervan. We hebben extra dingen gezien :lol: :lol: :twisted:

Iedereen bedankt en tot een volgende keer.

ps Sorry heb deze keer geen foto's gemaakt.

T-Real
Berichten: 50
Lid geworden op: wo jun 14, 2006 11:15 am
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Bericht door T-Real » za mei 03, 2008 5:05 pm

PikiPikiKubwa schreef::shock: :shock: :shock: Wat een voortreffelijk weer het echte BOC weer en weet zeker dat jullie mogen genieten 8) 8) 8)

Helaas moet ik nu weer verder met mijn voorbereidingen:
- sate's klaar
- gamba's klaar
- sauzen klaar
- alles verder voorbewerken zodat alles stand-by staat

Met andere woorden ook wij zullen genieten :evil: :evil: :evil:
Hoe laat kennen we anschuifen ??

xxaid
Berichten: 278
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 12:26 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door xxaid » za mei 03, 2008 5:15 pm

Ik heb ook een topdag gehad. Het weer was schitterend, de route erg mooi en de groep erg gezellig. Heren, dame bedankt.
Deze dag kreeg trouwens nog wel een staartje. Ik moest nog even naar Schiphol geld wisselen. Ik parkeerde vlakbij de verkeerstoren. Het eerste wat me opviel, is dat ik het alarm er niet op kreeg, maar geen probleem, want na een minuut gaat ie er vanzelf op. Kom ik terug, krijg ik het alarm er niet meer af, dus heb ik de ANWB moeten bellen. Na een uur kwam hij en zei meteen welkom op Schiphol. De zenders zijn daar zo sterk, die drukken het signaal van een afstandsbediening gewoon weg. De wegenwachter liet mij de motor onder een gebouw duwen en liet het mij nog eens proberen en toen werkte het weer, dus 1,5 uur later dan op gerekend toch nog met een voldaan gevoel thuis. Tot de volgende keer.
Never let a motorcycle take you somewhere your brain didn't get to three seconds earlier


Afbeelding

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » za mei 03, 2008 5:17 pm

Was een mooie dag de weer goden was ons goed gezind, voor het eerst heb ik voor gereden en vond het niet moeilijk om te doen,
( zal er geen gewoonte van maken om het te doen :lol: )

:roll: ik moet zeggen dat het idd een mooie route was en wij (duo) hebben genoten.

Maatjes bedankt voor alles en zeker de achterrijder, hoop wel dat de verkoudheid van mijn vriend burt snel over zal zijn.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BlauweEngel » za mei 03, 2008 5:40 pm

8) in één woord: topdag!!!! lekker gereden, stanley, thanx voor de rit en het voorrijden!! tot de volgende keer maar weer!
New Zealand and Australia..awesome nature

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » za mei 03, 2008 5:58 pm

Ook wij zijn weer thuis en hebben genoten! Heerlijk weer, goed geregeld Stanley!
Leuke route met leuke bochtjes. Vandaag ook mijn eerste stoppie gemaakt, niet zolang als die gozer op Zandvoort, maar het kan dus wel met een BB!! :wink:
Op terugweg nog een vreemde controle, vlak voor we de A8 opgingen. Wij moesten eerst naar de kant en toen we daar bijna waren werd ons gebaard dat we verder moesten rijden!!??

MP en Jell@, ook vandaag vormden jullie een geweldig duo, onze dank is groot!! :D
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » za mei 03, 2008 6:18 pm

Lekker, lekker, lekker....dat was het eigenlijk kort samengevat.

Behalve wat hoogtevrees (gelukkig ligt zandvoort onder zeeniveau :wink: ) zijn er geen gekke dingen gebeurd bij mijn weet...ik heb genoten in ieder geval.

Wat het zaterdag rijden betreft, het was mijn eerste keer met de BOC op zaterdag, maar het bevalt me uitstekend...ben nu morgen gewoon nog een keer vrij..heerlijk gevoel, ga ik gewoon weer een toggie rijden...dit weekend kan niet op!!! *-*
Mag van mij vaker op een zaterdag, denk ook dat het het verkeer ten goede is gekomen. Naast wat wandelaars hebben we weinig drukte ervaren (naast zelf opgewekte trekkerdrukte door Jochem dan :shock: ), ik denk dat we als we deze route morgen zouden rijden, dat we dan een stuk meer rijdende chicanes tegen zouden komen.

Bedankt aan iedereen voor de gezellige dag en ondanks dat we drie rijders zijn verloren van ons groeppie tijdens de rit, toch bedankt voor een veilige ronde door Noord Holland!!! (y) (y) (y) (y)
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » za mei 03, 2008 6:22 pm

blackbirdy schreef:Ook wij zijn weer thuis en hebben genoten! Heerlijk weer, goed geregeld Stanley!
Leuke route met leuke bochtjes. Vandaag ook mijn eerste stoppie gemaakt, niet zolang als die gozer op Zandvoort, maar het kan dus wel met een BB!! :wink:
Op terugweg nog een vreemde controle, vlak voor we de A8 opgingen. Wij moesten eerst naar de kant en toen we daar bijna waren werd ons gebaard dat we verder moesten rijden!!??

MP en Jell@, ook vandaag vormden jullie een geweldig duo, onze dank is groot!! :D
Idd vreemd die soort controles. Er worden nieuwe verkeersregelaars in gewerkt. Deze staan overal vooral in de stad maar ook op de snelweg die verkeers deelnemers aan de kant moeten kunnen zetten. Dus idd na het laten stoppen mag je dan zonder controle gewoon weer verder. Of stonden er ook echt agenten te controleren. en he idd BB kan ook stoppie. :lol:

rich
Berichten: 752
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:20 pm
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Bericht door rich » za mei 03, 2008 6:59 pm

Ik heb een mooie dag gehad mooie route bedankt stanley heerlijk weer.
Martin en Eddy bedankt voor het voor en achter rijden.
Was lang geleden dat ik met de BOC gereden heb maar het was weer top.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » za mei 03, 2008 8:27 pm

Ik heb niet 1 maar 2 heel mooie dagen gehad. Gisteren morgen in een stralend zonnetje vertrokken richting Alkmaar. Bij Stanley aangekomenhad ik al 250km achter de kiezen maar het hartelijke onthaal maakte meteen alles goed. Effe bijgekletst met Burtonman en daarna meteen begonnen met mijn niefe pijpies te monteren. En die moesten getest worden dus onder ons 3 tjes de rit eens gaan voorrijden in minder dan 3u 8) :oops: .

Lekker gegeten, heerlijk geslapen, leuk gespeeld met de katten en vanmorgen naar de motogp kwali gekeken.

Natuurlijk waren wij weer de laatste op het verzamelpunt, maar ja, we moesten ook weer van zover komen.

De rit vandaag gereden als achterrijder van Stan en dat beviel heel goed. Het was een lekker tempo, snel genoeg om niet in slaap te dommelen en rustig genoeg om nog van de omgeving te kunnen genieten. Ik vond het vandaag een heel gezellige groep met een leuke mix van oude bekenden en leden waar ik nog niet mee had gereden. Ik had het 2de deel van de rit zelfs een duo, das dubbel gezellig.

Daarna met pijn in het hart afscheid genomen van mijn maatje en na 2,5u snelweg gummen waren we weer thuis.

Stan en Wilma, bedankt voor een prachtig weekend. Gaan we zeker meer doen. Groepje bedankt, ik had een heel gezellige middag.

tot de 25ste

groetjes

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Bericht door newborn » za mei 03, 2008 8:38 pm

Helemaal top Stanley!
Bedankt voor de moeite die je hebt gedaan om een superrit uit te zetten. Ik ben menigmaal in Noord-Holland geweest en toch heb ik nu heel veel nieuwe plekjes, plaatsjes en weggetjes gezien. Met name de Westfriese Zeedijk en daarnaast de bloeiende bloembollenvelden vond ik heel apart.
Als (ongediplomeerde :lol: :lol: :lol: ) wegkapitein deed je het meer dan voortreffelijk. Je hield rekening met de gemeleerde samenstelling van de groep en, ik spreek voor mezelf, dat beviel goed.
Met den Doctor als achterrijder (mét diploma :read: ) liep het op rolletjes!
Leven en laten leven ...

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za mei 03, 2008 8:55 pm

Zo ook weer thuis en op 't forum aanwezig :typing:

Was een heerlijke dag. Begon wat lastig, vanmorgen :z waren we een minder geweldig duo. We leken wel een stel oude diesels met startproblemen :+
Gelukkig nog net op tijd bij mijn BOP. Heeft ook zijn voordelen kan je meteen doorrijden :D

Na aankomst bij hotel Akersloot eerst even gezellig zitten kletsen en de formulieren in gevuld :read: :D

Ik had nog niet getankt voor aanvang van de rit (kwam door de startproblemen :z ) Dus meteen maar even gevraagd wie er nog meer moesten tanken. Ik heb ze maar ff mee genomen naar de dichtstbijzijnde benzinepomp. Bij terug komst stond onze tourbaas (Martin) al te trappelen om weg te rijden. Vrij kort er na vertrok onze groep ook. Daarna nog een groepje die de rit maker van de dag (Stanley) voorreed :]

Jell@ en ik hadden een leuk groepje mee. In willekeurige volgorde: Martin :beer: , Raptor & Turbo-tje, Blackbirdy & Heid, Henny met zijn Neef en Jaaacobus :] :] :]

Ik vond het een aangename route, veel afwisseling van diverse wegen en lekkere bochies, lopende chicanes en rijdende roadblocks |B Gelukkig is er dan altijd mijn lieve vriendinnetje dat me dan via de PMR verteld dat, het niet zo'n zin heeft om je daar druk om te maken :+ Maar ook mindere bochies met zand en grind :( Maar waar heb je dat tegenwoordig niet :W

Henny zijn Neef had van te voren al aangegeven dat hij rond 13:00 af zou haken. Hij melde zich netjes af bij de verkeerslichten ter hoogte van de Lelydijk richting Lelystad. Dus hadden we een Brommer minder in de groep. Ik vond dat het wel wat lang duurde voor we bij de lunch stop waren. Ik had al behoorlijk trek. Maar kon Geen contact maken via de PMR met de groep voor ons om te vragen of hun al bij de lunch waren. Gelukkig heb je dan een Zumo *-* Dus ik zat vrolijk door mijn telefoon boek te bladeren. Toen ik met de hele groep de lunch stop gewoon voorbij reed :oops: Zo zie je maar weer dat je altijd goed om je heen moete blijven kijken. Ik had ondertussen Martin al aan de lijn en die zei je rijd ons net voorbij :-_ Vrijwel meteen daarna schreeuwde jell@ door de PMR, ZE STAAN HIER LINKS :!: Dus ik ook :-_ en op een rotonde verderop netjes met het hele groepje omgedraaid. Het was een gezellige snackbar / videotheek :? Waar we de luch genoten hebben. De bediening aldaar was zo slim om ons zelf op te laten schrijven wat we wilde eten/drinken. Dat werkte redelijk goed. Ik denk dat sommige niet zo netjes schrijven :D

Na de lunch besloot Jaaacobus weer richting de veerboot te rijden met zijn grote klappen snel thuis cavia. Hij melde zich ook netjes af en wenste ons nog veel plezier. Henny had nog een afspraak dus die ging er ook van tussen. ( :n Raptor we zijn ze dus niet verloren) Dan blijven er nog maar 6 Brommers over :D Makkie dus :wink: Ik heb Heidi maar ff wat bochten technieken laten zien. Kon ze al vast een beetje oefenen voor hun circuit dag a.s. donderdag. Ik vind dat je al lekker rijd Heidi :wink:

Bijna aan het einde van de rit nog ff verkeert gereden maar daar zijn ze al 3 jaar de weg aan het verbouwen, dus de Zumo kan je daar wel uitzetten :D Ook een beetje mijn eigen schuld want ik had niet genoeg geduld om op die *(&%&((^% |B pont te wachten. Waar je zelf nog net niet hoefde te roeien :+ Toch weer €1,50 pp bespaart met die 10km omrijden. Ik weet niet wat het aan extra brandstof gekost heeft :think: maar plezier hadden we dus extra :]
Toen we weer bij hotel Akersloot aankwamen hebben we eerst maar even het terras verbouwd. De dames van de bediening keken verschrikt :shock: naar hun computer scherm, omdat het plaatje op hun beeldscherm niet echt meer klopte met zo als het op het terras stond :+

Ik moet zeggen een mooie locatie voor een begn / eind punt. Je kan je brommer goed in de gaten houden en er wat eten/ drinken. Wel een beetje prijzig maar goed :D

Helaas weer geen foto's. Omdat ik nog steeds een nieuw toestel moet halen |(

Mensen bedankt weer. En tot de volgende keer :] :] :] Sommige van jullie zien we de 17e in Vlissingen *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » za mei 03, 2008 9:19 pm

Hoi, Hoi,

Ook wij hebben erg genoten van deze rit. Was lekker in de buurt.

Stan dank je voor het uitstippellen van de route :cheers: helemaal topppie , bracht zelfs ons langs wat onbekende stukken. :oops:

Onderweg weliswaar bijna een racefiets, auto en een zwaan gescoord, zelfs een duo onderweg(na het eten weer kwijt :cry:) , maar mocht de pret niet drukken. Lekker zonnetje en lekker gegeten onderweg :P

1ste deel lekker gereden en kon lekker tempo bijbenen, het 2de deel op de westfriese dijk moest ik ff lossen en was fijn dat ik ff een tussendoor route kon rijden zodat ik verderop weer kon aansluiten. Topppie

PMR storingsvrij en duidelijk verstaanbaar *-*, kunnen we nu aan die van bandita gaan werken. :shock: :) :D

Op naar de volgende rit...


OH ja Stanley & DOctor, wij rijden graag nog een keer met jullie als voor en achterrijder :wink: 8)
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

The Habu
Berichten: 71
Lid geworden op: za apr 14, 2007 7:24 pm
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door The Habu » zo mei 04, 2008 11:44 am

's ochtends om 8:00 uur vanuit Hengelo samen met ICEMAN vertrokken naar de BOP van Jochem voor weer een mooie (motor) dag.
:D
Het was heel gezellig, Stanley bedankt voor het uitstippelen van de route, en Martin en Eddy thanks voor het voor- en achterrijden.

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo mei 04, 2008 7:43 pm

Na een regenritje te zijn aangekomen op mijn voorlopig domiciel, kreeg ik eerst ein lekker :beer: van Stan, toen iedereen goedendag gezegd en kusjes gegeven, na ein paar :friends: lekker gegeten, gedoucht, en weer :burp: en daarna ook weer :beer: :burp: :W toen het bed-tijd begon te worden , werd mien bedje opgeblazen :shock: (ik maak dat wel meer mee hoor) een heerlijke dikke matras, toen lekker gemaft. S'morgens heerlijk ontbijt en voor de rest niks doen, alleen voelde ik mij zieker worden, en het was neet het :burp: :evil: , Rond een uur of één kwam der docteur, heerlijk bijgekletst, en toen nog iets aan den doc zijn tuf gedokterd, en zijn we de rit eens gaan voorrijden, ik was niet zo goed geconcentreerd, maar ik zag al direct, het was een heerlijke rit, perfect met voor ieder iets, door ein chinees konden we de rit niet geheel uitrijden, dus in ijl tempo, naar de casa, toen kon Stan die chinees gaan halen, nog voor hij kwam had ik weer ein paar :beer: op, toen eten , kletsen , tv kijken en :beer: , toen gebeurde er iets heel raar, ipv Jakelientjen lag nu der herr doctore, bij mich in bed :shock: , maar hij heeft zich gedragen 8) , weer lekker geslapen , en weer lekker ontbijt, om dan naar de rit te vertrekken, aangekomen vroeg Martin mij of ik een groep wilde voorrijden, ik zij "geen probleem", naderhand dan toch maar samen met Martin één groep van 10 man gemaakt, met mij als achter rijder, eerlijk gezegd ging mij dat ook beter af, en kon ik lekker relaxt rijden, ik kende nog een paar stukjes, zodat ik Martin af en toe een seintje kon geven, en dat lukte perfect, in elk geval ik heb 3 heel goede motor dagen gehad, en wil mij nog aan iedereen bedanken, zeker voor de goede zorgen bij Stanley en Wilma, zo moeten, nog van die gezellige dagen komen dit seizoen, en daar ben ik zeker van, groeten *-* :w:

Black is Black
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 10:11 pm
Locatie: Hoofddorp

Bericht door Black is Black » ma mei 05, 2008 10:33 pm

Ik heb ook erg genoten, voor de 1e keer een echte rit als boc lid, heb toch nog twee fototjes geschoten, altijd leuk om te zien een aantal bb naast elkaar.http://img504.imageshack.us/img504/7460/dsc02667sf1.jpg

Afbeelding
Black is Black

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » di mei 06, 2008 4:05 pm

Ed van Rooyen schreef:Ik heb ook erg genoten, voor de 1e keer een echte rit als boc lid, heb toch nog twee fototjes geschoten, altijd leuk om te zien een aantal bb naast elkaar.http://img504.imageshack.us/img504/7460/dsc02667sf1.jpg

(picture)
Nu ik je onderschrift lees weet ik wie je bent. *-* *-* *-* Denk ik :oops: :oops:

Heb jij Black is Black op je b.o.c. shirt? :y :y

Black is Black
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 10:11 pm
Locatie: Hoofddorp

Bericht door Black is Black » di mei 06, 2008 9:03 pm

Klopt, die man met die grijze haren, het is me prima bevallen de rit. Zal zeker proberen er een volgende keer weer bij te zijn.
Black is Black

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten