Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Motorpsycho » za nov 08, 2008 3:35 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je het grote BOC feest :cheers: *-* :+: :guitar: :friends: :doh: :beer: :-$ :reef: :cheers: :coffee: :friends: :me stupid: :xx :beer: :w op 08-11-'08 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Scuba
Berichten: 577
Lid geworden op: di aug 01, 2006 7:14 pm
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Scuba » za nov 08, 2008 6:10 pm

Weet zeker dat jullie er van genoten hebben en kan niet wachten op de foto s die er aan komen !!!! :D

Duke
Berichten: 63
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 11:48 pm
Locatie: Baarle-Hertog (B)
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Duke » za nov 08, 2008 11:15 pm

Nou mensen, ik zou er bij zijn, maar was vandaag dus zo dom om vanmorgen nog gauw even een linke klus op mijn garagedak te doen. Ben wel beneden gekomen maar niet op de gebruikelijke manier... :Q dagje in ziekenhuis, handje weer aan elkaar geopereerd en dus geen groot bocfeest helaas! Maar komt goed.. ik hoop er in 2009 weer bij te kunnen zijn! En jullie zullen er zeker een groots feest van maken! :cheers: Ik sluit me aan bij de pechbirds van dit seizoen....! :me stupid:

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door MXXL » za nov 08, 2008 11:25 pm

Dat klinkt heftig. Ik hoop dat je snel weer genezen bent.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door jorrin76 » za nov 08, 2008 11:26 pm

Das een vervelend bericht Duke........

Hoop dat je snel weer hersteld, enne ik neem aan dat ze er wel 1 op je gedronken hebben hoor :lol: :wink:

Beterschap.
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Burtonman » zo nov 09, 2008 2:45 am

twee ook, of ze slapen al, dat ken ook, :? 8) :lol: alvast goed herstel, volgend jaar ben ik er zeker bij

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Ankertje » zo nov 09, 2008 8:33 am

:D :D :D :D :D :D :D

Het eindbedrag dat we voor KiKa bij elkaar hebben gekregen is:

€1969,39

Het is een bijzonder mooi en fijn feest geworden.


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Ti-BB » zo nov 09, 2008 10:46 am

Fijn om te lezen dat het feest geslaagd is. (was ik ook niet bang voor)

Ik stel voor om het bedrag voor KIKA middels een kleine greep uit de kas naar een leuk bedrag af te ronden.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door MarcB » zo nov 09, 2008 11:39 am

Het was errug gezellig en voor herhaling vatbaar :D
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Mr. Blue » zo nov 09, 2008 12:37 pm

Fijne avond met allemaal leuke mensen. Het is goed om de verschillende mensen weer eens te zien en ook erg gezellig om te buurten. :hug:
Het was prima geregeld en de flesjes Jupiler gingen er goed in. :friends: en natuurlijk niet te vergeten het mooie bedrag voor KiKa!

Complimenten voor de organisatie. (y)

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Medic-XX » zo nov 09, 2008 12:41 pm

FilaMenT schreef::D :D :D :D :D :D :D

Het eindbedrag dat we voor KiKa bij elkaar hebben gekregen is:

€1969,39

Het is een bijzonder mooi en fijn feest geworden.


:idea:

Kijk dat is heel mooi. Mijn geboortejaar en me leeftijd. 1969,39
Geweldig

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door stanley » zo nov 09, 2008 1:04 pm

Zo wij zijn ook weer thuis,
wij hebben genoten, lekker bij babbelen en veel bier.
owja Snowy bedankt dat ik zo veellllllllllll loten moest kopen, :cry: en niets heb gewonnen :lol:
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door debvd » zo nov 09, 2008 1:13 pm

stanley schreef:Zo wij zijn ook weer thuis,
wij hebben genoten, lekker bij babbelen en veel bier.
owja Snowy bedankt dat ik zo veellllllllllll loten moest kopen, :cry: en niets heb gewonnen :lol:
:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

Troost je, je was niet de enige :D :D

Was errug gezellie en voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten :D
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door BBMW » zo nov 09, 2008 1:19 pm

Ik vond het een ontzettend leuk feest. De sfeer was top, eten was top, de loterij was top, hoeveelheid drank was top en de opbrengst voor KIKA was FANTASTISCH! Hulde voor de BOC dat ze zo'n geweldig bedrag bij elkaar hebben gesprokkeld.

Klasse dames en heren :klap:
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Motorpsycho » zo nov 09, 2008 1:54 pm

:Z

Jell@ en ikke zijn ook weer thuis.

Na dat we zaterdag nog druk bezig zijn geweest moesten we behoorlijk opschieten om op tijd te zijn. Na dat we aankwamen hebben we eerst de bagage naar de kamer gebracht voor we naar de tuinkamer gingen. Daar aangekomen uiteraard eerst iedereen begroet en gezellig wat gekeuveld. Toen FilaMenT het welkomst woord had gehouden met wat uitleg omtrent de verloting later op de avond, zijn we nog even gaan :-$ Toen was het tijd om van het buffet te gaan genieten. We hebben lekker gegeten en gedronken :beer: Na het eten de overdracht van het schilderijtje en de bekendmaking van het mooie totaal bedrag voor Kika :} :klap: :hail: *-* Vervolgen hard gelachen en veel lol gehad met de verloting en het envelopje ruilen :+ Toen werd het tijd om de ipod van FilaMenT aan de hypermoderne (kuch) geluidsinstallatie te koppelen voor wat muzikaal vermaak :guitar: :w :cheers: *-* :beer: :friends: De Jupi's smaakte goed en het was bere gezellig. Jell@ had een fles wijn gewonnen en ik een erg exclusieve sleutelhanger :D Rond 00:00 werden we de zaal uitgejaagd richting de kroeg van het klooster. Daar hebben we tot in de kleine uurtjes nog even gezellig door gefeest en gekletst. Natuurlijk gingen er al mensen naar bed :z Maar hoe minder mensen hoe luidruchtiger het werd :+
Martin en ik hebben het licht voor jullie uit gedaan :lampie: en de kaarsjes gedoofd, wij hielden het om 03:45 ook voor gezien. IK was blij dat ik aardig wat gedronken had :friends: Want dan had ik niet zo heel erg in de gaten op wat voor veredelde hangmat ik eigenlijk, de toch wel korte nacht, door ging brengen :think:
Om 09:00 werd ik heel lief :love: wakker gemaakt en zijn we ons klaar gaan maken voor het ontbijt en de reis richting huis.
Ook tijdens het ontbijt was het nog erg gezellig en hebben we ons nog goed vermaakt. Sommig waren toch wel stukken rustiger dan de avond/nacht er voor :D
Kort om het was een erg gezellig weekend en een leuk feest.
Bedankt allemaal :hug:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door The Doctor » zo nov 09, 2008 5:31 pm

debvd schreef:
stanley schreef:Zo wij zijn ook weer thuis,
wij hebben genoten, lekker bij babbelen en veel bier.
owja Snowy bedankt dat ik zo veellllllllllll loten moest kopen, :cry: en niets heb gewonnen :lol:
:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

Troost je, je was niet de enige :D :D

Was errug gezellie en voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

2 lotjes gekocht en meteen een carbon voorspatbord gewonnen. Tong

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Ankertje » zo nov 09, 2008 5:47 pm

Ti-BB schreef:Fijn om te lezen dat het feest geslaagd is. (was ik ook niet bang voor)

Ik stel voor om het bedrag voor KIKA middels een kleine greep uit de kas naar een leuk bedrag af te ronden.

We hebben beloten dit idd te doen. De penningmeester was het er helemaal mee eens. :D

Er zal € 2000,- worden over gemaakt aan KiKa.


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door RK » zo nov 09, 2008 6:46 pm

Het was een heel leuk feessie ....tot o2oo uur ....... daarna ben ik het spoor bijster geraakt :wink: :-$ :friends:

gelukkig werd ik door snowy en evelakes gewekt zodat ik nog net op tijd van een heerlijk ontbijtje kon genieten.....

FilaMenT geef jij die 2000 ballen aan kika in een netje?? :wink: :D

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Ankertje » zo nov 09, 2008 6:55 pm

Dat zal ik doen. :-_ :-_ :-_

Dat hangt zo mooi bij elkaar. :lol:


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Burtonman » zo nov 09, 2008 7:23 pm

The Doctor schreef:
debvd schreef:
:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

Troost je, je was niet de enige :D :D

Was errug gezellie en voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

2 lotjes gekocht en meteen een carbon voorspatbord gewonnen. Tong
Je gaat het toch neet opspuiten hé :lol:

Kurt
Berichten: 109
Lid geworden op: za jul 14, 2007 7:25 am
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Kurt » zo nov 09, 2008 7:54 pm

Wij vonden het toppie en zijn met een big smile naar huis gereden.

Proficiat en bedankt aan de organisatie.
Duke schreef:Nou mensen, ik zou er bij zijn, maar was vandaag dus zo dom om vanmorgen nog gauw even een linke klus op mijn garagedak te doen. Ben wel beneden gekomen maar niet op de gebruikelijke manier... :Q dagje in ziekenhuis, handje weer aan elkaar geopereerd en dus geen groot bocfeest helaas! Maar komt goed.. ik hoop er in 2009 weer bij te kunnen zijn! En jullie zullen er zeker een groots feest van maken! :cheers: Ik sluit me aan bij de pechbirds van dit seizoen....! :me stupid:
Ik miste je al, er was nog één plaatsje vrij aan de "Kempen"tafel. Ik wens je een spoedig herstel en hoop dat het leed snel geleden is zodat we je gauw terug zien.

stanley schreef:Zo wij zijn ook weer thuis,
wij hebben genoten, lekker bij babbelen en veel bier.
owja Snowy bedankt dat ik zo veellllllllllll loten moest kopen, :cry: en niets heb gewonnen :lol:
Owja Mark bedankt om ons die laatste loten aan te smeren want daar heb ik 2 prijzen mee gewonnen (waaronder een optimate :D )


Tot binnenkort allemaal.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Evelakes » zo nov 09, 2008 8:03 pm

zo zie je maar ""altijd prijs" :lol:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door The Doctor » zo nov 09, 2008 9:44 pm

Burtonman schreef:
The Doctor schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

2 lotjes gekocht en meteen een carbon voorspatbord gewonnen. Tong
Je gaat het toch neet opspuiten hé :lol:
Tuurlijk niet, zou zonde zijn van dat mooie carbon. :nono:

Heb em meteen doorverkocht. :lol:

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door black piet » zo nov 09, 2008 10:09 pm

Na zaterdagmorgen vroeg te zijn vertrokken van huis, eerst Rens naar vrienden gebracht en vervolgens richting Rilland onderweg op verschillende plekken nog wat http://www.geocaching.nl gedaan, om vervolgens nog een laatste schat in Bath te doen, met als gevolg niet op droge voeten in het hotel aan te komen. Hier werden we getrakteerd door een verrassing van Mark dachten we, een muziekband, en niet zomaar een, nee een schotse met doedelzak en rokje. Bleek toch minder verrassend te zijn als we dachten, gewoon gasten die al snel hun doedelzak aan de wilgen hingen. Na een heerlijk welkomstdrankje en het nodige geouwehoer en nog een welkomstdrankje en nog makkelijker geouwehoer mochten we aanschouwen hoe Jan zijn Repro overhandigde met een prachtige speech aan Raymond. Weer een welkomstdrankje en nog meer ouweh... om langzaamerhand richting het perfect verzorgde buffet te gaan, na een heerlijk buffet wat naborrelen en veel serieus gepraat de hilarische verloting die gewoon een groot succes was en goed verzorgd en opgezet door Mark met zijn vele charmante assistenten, ik ben niet zo van de loterijen maar dit was gewoon leuk. Hierna konden we lekker bijpraten en eventueel wat drinken. Sommige hielpen mee om de rokersruimte wat makkelijker toegankelijker te maken, andere waren zeer bezorgd dat het o zo rustige dameshoekje niet zou ontaarden in een klappertandende klagende bitchzaal en deden hun uiterste best om het daar zo warm mogelijk te krijgen en sleepte een boel straalkachel voorzien van trekkoord richting het meer en meer enthousiaste verwenhoekje. Toen begreep ik waarom we, in de bijzaal van het klooster welke door een lange gang aan de westerscheldeoever stond, geparkeerd waren. Kon het nu nog gezelliger worden dacht ik bijmezelf? En tot mijn grote verbazing van het antwoord op deze vraag, mocht ik later toen we terug in het klooster waren constateren, ja het kon. Muziek uit alle hoeken, dansen, lachen, gillen, live optredens van zichzelf overtuigde A-artiesten, pinda's en limonade het kon niet op. Wat is er nou mooier om zoveel gezellige en blijde mensen om je heen te hebben, een kloosterbaas, die zo'n grote biker in het bijzijn van z'n vrouw, probeert te versieren, een knipperend Rktje zien rond te huppelen met een steeds groter wordende smile, ik weet het niet, als ik zag hoe het barpersoneel volledig uit hun dak gingen, als ik zag hoe iedereen steeds vrolijker ging denken, kan ik alleen maar zeggen deze middag,avond, de morgen was wat au, kan niet meer stuk en kan wat mij betreft de geschiedenis in als een ouderwets gezellig BOC feest, wat van ons een 10 krijgt. Allemaal bedankt en in het bijzonder diegene die zijn stinkende best heeft gedaan dit te organiseren, gewoon TOP. :klap:


:w: Susan & Piet
Here I am Will you send me an angel

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het grote BOC feest op 08-11-'08?

Bericht door Man in Black-Bird » zo nov 09, 2008 10:14 pm

Meegereden met Martin (bedankt ) naar Rilland een erg leuk feest gehad met leuke mensen en goed eten en drinken en natuurlijk de loterij voor KiKa die een succes werd!!

Ook de BOC envelop was een leuk idee !! :) BOC bestuur en anderen bedankt voor een 100% geslaagde feestavond :D


vgr MiBB

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten