Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Motorpsycho » za jun 20, 2009 6:54 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je de nachtrit van 20 op 21-06-'09 :?:

Post je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^


Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de bovenste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spaties :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Motorpsycho » za jun 20, 2009 11:20 pm

We hebben het prima naar het zin :] :] :] *-*

De koffie en worstenbroodjes smaken prima in huize V_Jell@ en Motorpsycho :p

Het is weer ouderwets gezellig :]

Zo op naar de de geheime pauze plaats :x
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Gerrit XX-L » zo jun 21, 2009 12:04 am

Maak er een mooie nacht van allen :D


en geniet van het ochtendgloren :!:

Als beroep chauffeur geniet je daar vaak van :D

Gr Gerrit
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door RRon » zo jun 21, 2009 5:28 am

Vond het vorig jaar gezellig, toen had ik nachtdiensten en nu dagdiensten!
Beetje jammer, maar ik ga er vanuit dat jullie weer hebben genoten! :D
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door BBMW » zo jun 21, 2009 5:48 am

Zo, net een kwartiertje thuis en ben moe maar voldaan.

Was wederom zeeeeeer geslaagd. Ik vind zo'n nachtrit toch de leukste rit met de BOC. Blijft een aparte ervaring en je belevenis van zo'n rit is heel intensief. Het geluid die de uitlaten produceren midden in de nacht klinkt als een symfonie van Mozart. Geweldig. :D Tevens ben ik erachter dat de Blackbird goed schansspringen. We leken soms wel een kudde springende kangaroes zoals we met "bescheiden" snelheid over de heuvels op de wegen sprongen. :lol:

Bij deze wil ik Jochem bedanken voor de rit en de organisatie. Marjella voor een lekkere bak koffie en lekkere worstenbroodjes. Franco en Renske voor hun gastvrije ontvangst in hun geweldige garage. Heerlijke bak soep, knakworsten en lekkere broodjes.

Verder bedank ik mijn mede nachtrijders voor een gezellige rit. Top mannen. Kijk al uit naar de rit van volgend jaar. Dat word ook weer een toppertje in weer een ander deel van Nederland.

En nu ga ik slapen.

Groetjes,
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Ankertje » zo jun 21, 2009 6:13 am

Klokslag zeven uur ging de garage weer dicht.
Het was een heerlijke nacht. Zo'n nacht die je alleen in fillems ziet. :D
Allemaal bedankt voor het samen zijn. Renske en Franko voor de goede zorgen en natuurlijk ook ons Marjel.

O ja Jochem heb een heel mooi pak. :lol:

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door black piet » zo jun 21, 2009 6:57 am

Ook ik zit weer lekker met een "colaatje speciaal" op de bank lekker na te genieten van een toch wel speciale nacht, vroeger nooit gedacht dat ik met een aantal mannen een heerlijke nacht zou kunnen hebben, nou het is wel degelijk zo, gewoon super.
Allemaal bedankt voor de verzorging en de support en volgend jaar weer :]

groet Piet
Here I am Will you send me an angel

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Faster » zo jun 21, 2009 6:58 pm

Ik hoorde ze van ver en dan bedoel ik heeeeeeeeeeeeel ver al aan komen, het duurde nog zeker 10 minuten voordat ik ze op de pmr hoorde.
Renske herkende het geluid van de bb's ook, het is volgens mij echt 1 van de avontuurlijkste ritten van het jaar, zo 's nachts. 8)
Het is ook heel mooi om dat geluid te horen en verder alles stil is. :P
Wij vonden het fijn dat jullie langs zijn gekomen.
:D

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Piet nog bedankt voor de lekkere jam.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Motorpsycho » zo jun 21, 2009 8:53 pm

Ik vond het weer geweldig *-* *-* *-*

V_Jell@ en ikke hadden wat eerder afgesproken met FilaMenT, om eerst nog even op een geheime missie te gaan :x
Voor een aantal van jullie zal binnenkort duidelijk worden wat die geheime missie was :wink:
Toen we dat achter de rug hadden zijn we met ze 3e lekker binnendoor via een grote omweg naar Meerkerk gereden, ook dat was al erg leuk :]

Toen we daar aankwamen stonden er al wat Birdies te wachten. Het was uiteraard meteen gezellig en we hebben even lekker staan kletsen.

Afbeelding

V_Jell@ had besloten om via de snelweg naar huis te rijden, zodat ze de koffie :coffee: en worstenbroodjes vast klaar kon zetten :p We hadden namelijk ook een koffie :coffee: stop bij ons thuis gepland :D

Met 6 Blackbirds gingen we de route rijden. Het blijft toch altijd een bijzonder iets, rijden in het donker, spoorzoeken waar loopt de weg :W En van alles en nog wat uit de berm zien opstijgen of nog even snel voor je langs de weg over zien steken. Maar stiekem is het niet echt donker met met die 2 xenon pitten aan :D
We hadden al snel een lekker tempo te pakken en we hadden het prima naar ons zin :]
Na iets meer dan 1 uurtje rijden kwamen we bij ons thuis aan voor een bakkie :coffee: en worstenbroodje voor de liefhebber :p
Helaas geen foto's gemaakt.

Afijn wij V_Jell@ welterusten gewenst en de Birdies vervolgde hun rit :] Na wederom iets meer dan 1 uurtje kwamen we bij de geheime pauze plaats aan.
Franco en Renske stonden ons al op te wachten. Kennelijk hadden ze ons aan horen komen :think:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Renske had verwacht dat we erg veel trek hadden :D Alles was tot in de puntjes verzorgt en we hebben echt genoten van Franco en Renskes warme Brabantse gestvrijheid (y)

Na ruim 'n uur gingen we ons nachtelijk uitstapje maar vervolgen. Eerst ff tanken bij de Esso op de A2 en vervolgens door het Brabantse land slingerde we weer noordelijker.

Rond 05:00 wordt het licht, dat is altijd een bijzondere gewaarwording als je met een groepje motoren onderweg bent :] Bij mij kwam op een gegeven moment wel de man met de hamer ff langs :?
Dus zijn we maar even gestopt net over de brug bij Heusden. FF peukie en blikje redbull doet wonderen :wink: Van af daar hoefde we nog maar 30 minuutje te rijden naar het eind punt. Dus zijn we maar weer verder gereden :]

Afbeelding

In Meerkerk aangekomen was het zonnetje ondertussen al op gekomen 8)

Afbeelding
Afbeelding

Na een kort praatje na zijn we allemaal moe maar voldaan richting huis vertrokken.
FilaMenT was nog mee gereden tot Etten-Leur waar we elkaar via de PMR gedag hebben gezegd :w:

@mijn mede nacht rijders :] Bedankt voor wederom een geweldige ervaring :hug:
@Franco en Renske: Super bedankt voor jullie gastvrijheid en de goed verzorgde pauze (y)
@FilaMenT: Bedankt voor de hulp maat :wink:

@ Iedereen: Ik kan alleen maar zeggen tot de volgende nachtrit, Die ga ik volgend jaar gewoon weer met liefde en plezier voor ons organiseren :] :] :] *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Blackmetal
Berichten: 1389
Lid geworden op: di aug 01, 2006 10:23 pm
Locatie: betuwe

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Blackmetal » zo jun 21, 2009 11:40 pm

Heb dit jaar net als vorig jaar weer heerlijk :]
Je moet wel iets beter geconcentreerd op de weg blijven letten, maar dat wordt helemaal goedgemaakt door de afwezigheid van ander verkeer.. :)
Eigenlijk zou er eens iemand met een camera achteraan moeten rijden, die dan al die bezopen gezichtjes in het uitgaansleven filmt als wij er midden in de nacht doorheen rijden..

Jochem....bedankt voor de lastige taak als voorrijder 8)
Franco & Renske...bedankt voor de broodjes, koffie, worst en soep.
V_Jell@...bedankt voor de koffie en de worstebroodjes
Medenachtridders. :wink: . bedankt en tot de nachtrit van 2010...
Afbeelding .

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Man in Black-Bird » ma jun 22, 2009 1:26 am

Mooie foto.s en tekst van jully allemaal!! :) en BB ziet er nachts ook geweldig uit :wink:

Het BOC club gevoel is duidelijk in wat je ziet en leest in deze topic en een bewijs dat de echte club mensen daarmee leveren :wink: !!


vgr MiBB

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Faster » ma jun 22, 2009 4:22 pm

Ik rijd volgend jaar ook mee, lijkt me echt kicken. 8)

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door Motorpsycho » ma jun 22, 2009 6:31 pm

Hou ik je aan :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BlackbirdRAY
Berichten: 344
Lid geworden op: di nov 20, 2007 5:08 pm
Locatie: Duiven (Arnhem)
Contacteer:

Re: Hoe vond je het jaarlijkse feest op 20/21-06'09 de nachtrit?

Bericht door BlackbirdRAY » ma jun 22, 2009 9:11 pm

Voor mij de eerste keer dat ik mee ben geweest en als er aan komende zaterdag weer 1 is ga ik mee. Wat is dat super gaaf om mee te maken. Ik hoop dat ik er volgend jaar er weer bij kan zijn.

Een leuk groepje moet denk ik niet groter zijn .

Onderweg de reacties van mensen die je tegen kom moet echt een keer gefilmd worden


Jochem bedankt voor de lastige taak als voorrijder en het mooie geluid van een knallende uitlaat onder een viaduct totdat mijn gehoor bescherming door een niesbui langzaam uit mijn linker oor ging dan is het wat minder.
Franco & Renske bedankt voor de broodjes, koffie, knakworst en soep.
V_Jell@...bedankt voor de koffie en de worstebroodjes
En mede nachtrijders het was erg gezellig
Na afloop ipv naar huis door gereden naar familie in Den Haag daar even geslapen verjaardag en vaderdag overleeft en dan 's avonds na het eten terug gereden naar huis.

Vanmorgen om 07.00uur weer begonnen met auto rijles en vanaf 11.00uur alweer op de BB voor rijles en mij glimlach in mijn helm kwam alweer te voor schijn voordat ik de motor had gestart dat maakt het moeilijke uit de veren komen van vanmorgen weer goed.


Nogmaals allemaal bedankt voor deze onvergetelijke ervaring.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten