Hoe vond je de mooiste rit van het jaar door Dirko

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de mooiste rit van het jaar door Dirko

Bericht door Motorpsycho » zo jul 23, 2006 6:23 am

Hallo BB vrienden :+: :+: :+:

Hoe vond je De mooiste rit van het jaar door Dirko. 23-07-‘06 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed nog bedankt BB vrienden :hug:





Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je het beste http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten Door op bladerenen te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Daarna druk je op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de 5e link van boven kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de hotlink voor forums te knippen en in je posting te plaatsen. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen.
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken :!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » zo jul 23, 2006 11:46 am

:evil: :twisted: :evil: baal,baal....jullie lekker aan't gummen :cry: ikke aan t worstelen met mijn Engels..... :me stupid:

XX@nder
Berichten: 539
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door XX@nder » zo jul 23, 2006 5:54 pm

In een woord: Geweldig!

Maar zo gemakkelijk maak ik me er niet vanaf. Dirko hartelijk dank voor de mooie rit en supergoed geregelde ontvangst. Zelfs een werkplaats om gebroken kabels van de PMR te maken was aanwezig. :}

De stops onderweg waren weer erg gezellig. Gelukkig waren er ook weer nieuwe gezichten bij. De clubvreugde breidt zich dus nog steeds verder uit. Tijdens de rit was het echter opvallend stil op de PMR. Mijn spamfilter heeft deze rit geen werk gehad :W

Dirko had de organisatie zelfs zo goed voor elkaar dat alle birds nog even door de wasstraat konden. Jammer genoeg was die wasstraat een half uur rijden lang maar de motoren zijn weer schoon. Groningen had helaas nog een bak met vliegen achter de hand gehouden met als resultaat allemaal gespikkelde blackbird rijders.

Oh ja, wat onze voorzitter zei: "elke mooiste rit van het jaar bevat een forse regenbui" De laatste ledenvergadering ben ik niet bijgeweest en ik heb het politieke programma dan ook niet gelezen voor zijn verkiezing maar ik vraag me af of we nu niet een beetje bedrogen uitkomen...

Aan het eind heb ik af moeten haken omdat ik dacht niet voor 7 uur thuis te kunnen zijn. Gelukkig was er maar een file van een km of 5 op de A50 zodat ik fijn om 18.20 thuis was. Wist je trouwens dat een politieauto met sirene en zwaailicht maar 150km/u rijdt op de snelweg? Ik heb nog even overwogen om met mijn safetylights hem aan de kant te knipperen maar dat idee maar snel laten varen :D

Ow jah, en dan vergeet ik zomaar te melden dat we een uitvaller hebben gehad met problemen. Er was een aprillia bij die al voro aanvang een gesmolten(?) demper had. De superpole uitlaat was drie weken oud en nu al aan gort. Tijdens de rit reed ik achter de motor en er was al eerder resonantie te horen van de pijp. Eenmaal zijn we gestopt en weer verder gereden tot er uiteindelijk wol oid uit de pijp kwam tijdens het rijden. Helaas hebben we dus voortijdig afscheid moeten nemen.

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Albert » zo jul 23, 2006 6:23 pm

Hallo medebirdbestuurders,

Het was echt een super mooie rit! Mooi landschap en mooie wegen! *-*

De stops waren ook prima!! Lekker eten en lekker drinken samen met onze kriebelende vriendjes.

Ook de voorrijder hield een lekker tempo aan die goed te volgen was, zelfs met duo.

Kortom...zeker voor herhaling vatbaar!!

Bedankt en tot de volgende keer!!

Groet Albert en Renessa
Groeten Albert

Lidnummer #160

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jul 23, 2006 8:59 pm

Ook ik vond he tin één woord geweldig (maar ik en dan bevooroordeeld misschien) De rit was mooi gezelschap was goed, eten en drinken was goed en heerlijk gereden ondanks een 45 minuten regen , hieronder volgt een sfeerimpresssie..........

hier begon het allemaal vandaag....

Afbeelding

er stond wel een heel raar tekstje op deze motor of ik het allemaal moet geloven???

Afbeelding

dit was em dan

Afbeelding

Het blijft een mooi gezicht

Afbeelding

Sommige foto´s zeggen alles....

Afbeelding

Het zijn altijd dezelfden die aan de Bar hangen ook Nu weer

Afbeelding

En ja hoor wie staat er weer te kanen

Afbeelding

En op weg gaan we .........

Afbeelding

Eerste stop in Termunten..

Afbeelding

Debielen heb je overal (zijn wel vaak dezelde by the way

Afbeelding

FF kwekken met elkander....

Afbeelding

Stoppie van de tweede groep...

Afbeelding

En ja hoor daar is ze weer .........

Afbeelding

en ook deze hebben we vaker zien eten .......

Afbeelding

Plaatje !!!!!!

Afbeelding

Tweede stop mooie Birdie´s

Afbeelding

Daar bij die Molen die mooie Molen!!!

Afbeelding

Tweede Groep Tweede stop

Afbeelding

Plensbui niet normaal Schuim op de weg ....

Afbeelding

Mooie Lampen hebben ze ook in éénRum..

Afbeelding

En we zijn weer terug hoor Veilig moe maar zeker voldaan bedankt allemaal hoor en tot de volgende keer .

Afbeelding


Ik heb nog een idéé voor een leuk treffen, maar daarover later meer .....
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » zo jul 23, 2006 9:00 pm

Ik heb vandaag genoten,het was echt super :D
geweldig mooie route met weinig verkeer,allemaal gezellige mensen ontmoet.
Iedereen bedankt , het was zeker voor herhaling vatbaar.
:D :D :D

780km weer bij geteld.
het was een geslaagde dag:!: :!: :!: :D




En Phillip ben je al thuis,vrouwtje ook weer blij? :lol: :hug:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jul 23, 2006 9:34 pm

Hallo BB vrienden :hug:

Heerlijk :]
Lekker gegeten en :burp:
fijn aan 't :twist: geweest
En een lekker buitje gehad :twisted: *-0 |B Zelfs onder de douche duurt t langer voor je nat ben :? :? :? :shock: |B |B |B :lol:

Dirko bedankt voor deze geweldige rit :hug: :respect:
RK bedankt voor 't voorrijden. Ging erg goed die dolemieten hebben jou geen wind eieren gelegd :hug: :respect: *-*

Mede birdies bedankt voor wederom een top dag :love: :hug: *-* *-* *-* :] :] :] :} :y

Tot de volgende keer :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » zo jul 23, 2006 9:53 pm

Wij bennuh oek weer in Den hoag vanuut Grunn...

SUPERRRRRRRDAGJE!!!!!!!!!!! :guitar: :guitar: :guitar:

Dirko bedankt voor de mooiste en even natste rit van het jaar. Dirko rules :+: :+: :+: :+:

Roodkapje bedankt voor het voorrijden, je rijd als een DOLLE(mieten) :+: :+: *-* *-* :] :]

Errug gezellig, zoals altijd en tot snel allemaal....
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » zo jul 23, 2006 9:55 pm

Owjahhh... de fillum staat natuurlijk morgen op het forum...nuff' said :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll:
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo jul 23, 2006 9:55 pm

Superdag weer ,met zo'n mooie rit!

DIRKO ;GOED BEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enorm genoten en gelachen en ... uiteraard gegeten !!

Ach en die regen!!! is een kwestie van acsoberen :!: :?: :wink:

Iedereen bedankt voor de complimenten voor mijn voorrijden ,vind ik heel leuk om te horen!!

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » zo jul 23, 2006 10:03 pm

Afbeelding

Mooi gezicht he drie rijen Blackbirds.

Wat was het weer een fantastische dag ,mooie route ,perfecte stops, goed gezelschap,mooie motoren ,een verkoeling op tijd :wink: het was een top dag .Ik heb genoten. Dirk bedankt voor de mooie rit .Tot een volgende keer :hug:

Afbeelding

Wie durft er nog te zeggen dat we herrie maken :o
Laatst gewijzigd door martin op zo jul 23, 2006 10:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

oet grunn
Berichten: 6
Lid geworden op: wo jul 05, 2006 1:47 pm
Locatie: groningen
Contacteer:

mooiste rit van het jaar

Bericht door oet grunn » zo jul 23, 2006 10:07 pm

he jonges allemaal bedankt voor de mooie rit
ik heb er een hoop van geleerd en zal de tip van xx@nder ter harte nemen
volgende keer als ik wat meer ervaring heb neem ik het vrouwtje ook mee vind ze gezellie
jongens bedankt was voor mij een leerzame dag en zal de volgende keer met een volle tank van start gaan


hoop dat jullie dankzij mij niet te veel vertraging hebben gehad

PS ZAL MORGEN DE FOTO,S PROBEREN BIJ TE PLAATSEN :idea: :idea: :idea: :idea:

GROETJES OET GRUNN

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

yep klasse

Bericht door Man in Black-Bird » zo jul 23, 2006 10:44 pm

Dirko bedankt voor de mooie route en de ontvangst en je moeite voor het kettingset!!

Het was wederom gezellig en neem wel de volgende keer een Cola Licht :wink: bij een stop > want wat ik dronk smaakte naar niks :lol: :wink:

Allemaal verder bedankt voor de gezellige dag ! ben dus na de wereld stad Eenrum richting Groningen vertrokken en was om 17.15 in Leeuwarden met nog een beetje regen !!


Foto,s morgen op de site wanneer ik weer thuis ben :)


vr gr MiBB
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma jul 24, 2006 3:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

aquaboy1874
Berichten: 43
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:07 am
Locatie: limburg
Contacteer:

op tijd op het werk

Bericht door aquaboy1874 » zo jul 23, 2006 10:59 pm

JJJJJJJaaaaa dirko het was een mooie tocht helaas niet helemaal mee kunnen rijden maar IK HED HET DROOG GEHOUDEN :lol:
maar wel het laatste stuk gemist helaas.
volgende keer beter.
Ik hoop dat de :police: mij niet heeft gezien :shock:
moest volgens de nav er 3 uur en een beetje over rijden om terug te gaan en heb er uiteindelijk 2.6 uur over gedaan. :oops:
Heerlijk gereden overgens mijn BB is mij trouw gebleven en ik heb weer genoeg leuke ideeen om mijn BB eens te blingen.
Faster, heeft een mooi achterlicht en mooie knippers komen die van Frank? Lijken me mooi bij mij 8) mag het Faster :?
hier ook een paar foto's van mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Far nie sneller dan deine Shutsengel fliege kan.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo jul 23, 2006 11:20 pm

Een heel andere rit dan we normaal hebben. Hier in het noorden is er wat minder verkeer. Daardoor kan je lekker doorrrijden in een zeer ontspannen decor. Het landschap de huizen en de dorpen hebben een heel eigen sfeer die heel erg aangenaam is. Rust, rust en nog eens rust. Het plaatsje Doodstil. Even opgeschrikt door een een stelletje onverlaten op een BB. Het is er weer stil. Ik ben nu net een uurtje thuis. Mamabeer en de berekindjes liggen al te slapen. De verhalen zullen tot morgen moeten wachten. Ja het was een lange maar heel erg mooie dag. Regen? Een paar spetters. Dat was de eerste keer dit jaar. Net als vorig jaar bij de mooiste rit van het jaar in Zeeland. Hoort er ook een keer bij.
Dirk en de rest van de bende ik heb genoten. Allemaal bedankt het was een geweldig fijne dag.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma jul 24, 2006 6:52 am

Mooie foto's, leuke verslagen :D

Ik heb wat gemist, dat is wel zeker :(
Proud member of the Adventure Chaptor

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jul 24, 2006 7:54 am

Ook ik heb op mijn manier genoten van de rit. Lekker vroeg op pad en elkaar ontmoeten bij een BOP-plaats.
Afbeelding

Mijn uitzicht, geen motor te bekennen.
Afbeelding

Aankomst bij Motoport in Stadskanaal
AfbeeldingAfbeelding

Er zijn er weer genoeg aanwezig, leuk hoor zo'n opkomst.
Afbeelding

Aankomst eerste groep bij de eerste stop in Termunten.
Afbeelding

Mooi windmolenpark, maar ook weer geen motor te bekennen.
Afbeelding

Stop bij de molenmakerij in Eersum, mooi plekkie alleen wat later erg nat daar.
Afbeelding

De reden dat ik steeds geen motoren zag is deze, ik was met de auto.
Jewel is ook lekker meegeweest en vond het prachtig.
Afbeelding

Aankomst bij het TT-Circuit in Assen.
Afbeelding

Hier nog even wat na kletsen.
Afbeelding

Met Dirko, RK, FilaMenT, Piet en RiRoJ lekker wat gegeten bij van der Valk in Assen, was errug gezellig.
Om 20.15 uur de reis naar huis begonnen, ik moest nog 182 km.
Tegen 22.00 uur thuis. Moe maar voldaan.
Vond het een hele aparte manier van meerijden. Heb enorm genoten.
Goed georganiseerd Dirko, bedankt.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma jul 24, 2006 9:39 am

Wat een dag!!!!!!
Ik ben vertrokken om 5.45u met een ritje van 340km voor de boeg. Ik was wel blij dat ik die hele weg niet alleen hoefde te maken. Meer dan 4 uur later en met een pak b.o.c.`ers bij me kwamen we aan in Stadskanaal. En waar kan je nu beter samenkomen dan in een motorzaak waar koffie en gebak klaarstond.
Lekker bijkeuvelen en ondertussen motoren bewonderen, je zou zelfs vergeten dat we een rit hadden. En wat voor eentje.
Dit was idd zoals aangekondigd een heel speciale. Je kon kilometers gummen zonder ook maar 1 auto tegen te komen. De natuur was prachtig, de dorpjes lekker gezellig en de rit heerlijk. Een prachtig tempo aangegeven door onze toergoeroe en fijn gezelschap(kan ook niet anders met XX@nder in de groep :lol: ), wat wil je nog meer.
Dirko had mooie stopplaatsen voorzien. Zelfs de massaal aanwezige vliegjes en de regen konden mijn dag niet verknoeien.
Volgend jaar doe ik deze zeker opnieuw en ik ga waarschijnlijk nu onder het verlof nog een weekendje terug met het vrouwtje.

Dirko, jonge, deze rit heb je perfect geregeld :respect: :respect: . Hier kom ik zeker terug.

Kortom ik heb weer GENOTEN.

P.S. : Ben thuisgekomen om 9u met 880km op de teller. Was voor mij een hele rit. Ben er wel stiekem een beetje trots op. :lol:


faster schreef:En Phillip ben je al thuis,vrouwtje ook weer blij? :lol: :hug:
Het vrouwtje was blij dat ik weer thuis was. Het was toch een hele rit he. Hopelijk ga je volgende keer weer mee want ik heb heel heel fijne dag gehad.

groetjes allemaal :w:

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

DE MOOISTE RIT VAN HET JAAR??????????

Bericht door RiRoJ » ma jul 24, 2006 10:40 am

Ja, "de mooiste rit van het jaar......", wat zegt zo'n titel. Groningen, toch niet de provincie die te boek staat als mooi. Groningen is vlak, plat, grijs, grauw, klei, wind, regen, akkers, wijds met een horizon die kilometers verder ligt dan "bij ons". Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo over Groningen dacht. "Er gaat niets boven Groningen" zeggen de promotors van die provincie. Nee, logisch, daar wil toch niets boven liggen! Groningen kan zo de zee ingeschoven worden. 't Is jammer dat die daar zo ondiep is. Wegen? Ze hebben geloof ik 1 snelweg om van daar naar hier te komen (andersom doe je toch gewoon niet), een paar van die rechte, vlakke, door klei bevuilde asfaltstroken zonder begin en eind en verder grind- of zandpad naar de boerderie. Oh ja, en de Martinitoren. Het hoogste punt van Groningen. "d'Olle Grieze". wat 'olle' betekent weet ik niet, oud soms.....? "Grieze" staat natuurlijk voor grijs. Net als de rest van het landschap.Als ik Groninger was haalde ik hem naar beneden, 'k zou me dood schamen. Oh ja en die taal....., ze zijn daar voor ons Nederlanders echt niet te verstaan dus. Zondag 23 juli. Verzamelen in Stadskanaal. The place of all places zal ik maar zeggen. 't Zal mij benieuwen maar ik wil persé alle ritten meerijden. Schijnt een soort kompetitie te zijn, dus ik ga……..

Afgelopen zondag (gisteren) naar Groningen afgereisd. Syllie Thing ging niet mee vanwege de hond. Ze had geen oppas en tussen ons in of in de topkoffer paste het beest net niet (eigenwijze Labrador. Rooie bestaan niet dus maar en zwarte uitgekozen). Syl bleef thuis. 's Morgens om 6.45 u. ff bakkie doen bij haar voordat ik de reis aanving. Soort van moed indrinken.

"Zou je het leuk vinden als ik met de auto (en de hond) toch ook naar jullie toe kwam" vroeg ze. Ja, da's een vraag voor een rechtstreeks antwoord hè? Gezien mijn verwachtingspatroon zoals hierboven beschreven had ik de neiging te zeggen dat het de moeite niet waard was maar zoals het vaak gaat durf je niet voor de (imaginaire) waarheid uit te komen en ik reageerde dus positief. "Ja joh, moet je doen. Gezellie…. (in dat vlakke, grouwe, platte, naargeestige land). Zie je het voor je?

225 km tot de verzamelplaats. Om 7.25 uur vertrokken naar "tussen Amersfoort en Nijkerk". Een parkeerplaats aan de A28 waar ik Lampie zou ontmoeten. Syl had besloten toch mee te gaan, ging zich voorbereiden (vrouwen doen dat iets anders dan mannen, het duurt langer maar het resultaat blijft hetzelfde) en zou op eigen gelegenheid, met de Ford Ka gaan. Klokslag acht uur (de afgesproken tijd) Lampie over de snelweg langs de parkeerplaats. Gelukkig zag hij mij en met een korte bocht rechtsaf, tegen de richting in, de parkeerplaats op gereden. Even bijpraten, even Syl bellen (zat iets voorbij Utrecht) zien we MotorPsycho en maatje voorbij stuiven. Hé Mark, wat doen we? Aanhaken? Helm op, handschoenen aan, PMR aanzetten, testen, motor van het alarm/de startblokkering, starten en rijden (wat een gedoe, ik lijk wel een vrouw). Er achteraan. Met 180 - 200 over de A28 richting het noorden om ze in te halen en aan te sluiten. Heeft het opstarten toch te lang geduurd natuurlijk. Na 15 km staan zij (met nog een aantal anderen) bij een tankstation waar wij met genoemde snelheid langsstuiven. Okee, zien we ze wel bij de officiële BOP in de buurt van Saphorst ehhh, sorry, STAPHORST. Zo gezegd (geschreven) zo geschiedt. Uiteindelijk 14 motoren (13 birds, 1 Bm.......(nee, nee, geen oma deze keer)) en een auto met hond. Op naar Dirkoe, de managing director van deze rit. Het laatste stuk zonder problemen afgelegd, ff getankt en daarna naar Motoport, de ontmoetingsplaats. Het viel mij op dat we door een mooie omgeving waren gereden maar ja, da’s Drenthe (oude spelling) hè. En die provincie ga je naar toe op vakantie. Mooi zat.

Hartelijk welkom geheten bij Motoport Stadskanaal. Koffie met cake, ff bij kletsen, wat reparaties aan kabels en kettingen (makkelijk zo’n startpunt), deelnemers (toch nog 18 stuks) verdeeld over twee groepen en gaan.

Wat een verschrikkelijke mooie rit. Geweldig, het landschap, de wegen de bochten. Wat heb ik me vergist met het beeld wat ik van Groningen HAD. Ik heb, en ik denk dat ik voor iedereen mag spreken, met volle teugen genoten. En wat een rust. Het haastige gejakker van met name automobilisten kennen ze daar niet. Ik heb het in ieder geval niet gezien. Sterker nog, ze doen daar moeite om je te laten passeren, onvoorstelbaar. Lijkt België wel. Dirko (één keer Dirkoe is voldoende), fantastisch. Mooie wegen tussen lommer en groen, langs akker en weide, door bos en langs water. Ik heb Groningen van de goede kant leren kennen. Zelfs de meeste verkeersdrempels zijn lager dan elders. Perfect om te rijden met de motor alleen……, halverwege de rit miste ik iets. Kon niet bedenken wat maar mijn gevoel zei me….. En opeens, daar was er één. Een stop- (eigenlijk verkeers-) licht. Die hebben we nauwelijks gezien. Ik meen me er drie te herinneren op ruim 200 km rijden. Wat een verademing en wat een verschil t.o.v. hier in het westen. Gek hè, dat je die krengen kan missen........

Kortom, geweldig naar mijn zin gehad. Doe ik graag nog een keer zo’n rit. Goed uitgedacht (voorgereden) en een schitterend parcours.

And here are the votes from Reeuwijk:
Rit 8 punten (ben benieuwd of de Ardennen dit kan overtreffen)
Voorrijder (FilaMenT) 8+ punten (heeft wat extra rondjes gereden bij de 2e stop, jammer)
Omgeving 9 punten (in één woord geweldig)
Vliegjes 9+ punten (daar waren er wel héééééééééééél veel van)
Hoosbui 10 punten(voornamelijk beoordeeld door groep 1, die zaten er midden in, maar hij was zeker heftig. Had overigens weer als voordeel dat de vliegjes er na verdwenen waren)
Dirko 11 punten voor de fantastische organisatie, bedankt.

Voor echte sfeer-impressies moet je de foto’s op dit topic bekijken.
De verhalen gepost door de andere deelnemers spreken voor zich. Volgens mij denken we allemaal hetzelfde.


RiRoJ

P.S. Één ding moet me nog van het hart, als je twee echte Groningers met elkaar hoort praten dan is het echt niet te verstaan. Heb ik dan toch nog een beetje gelijk.

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » ma jul 24, 2006 11:21 am

tja wat kan ik nog zeggen wat niet al gezegd is? Geweldig gewoon...

Ook de terugweg tussendoor naar Meppel met MP, Albert en Renessa... lekker tempo... hehe, later met alleen nog MP door naar Harderwijk (daar ben ik na een MC de snelweg opgegaan) pfff, je weet wel door te rijden over die rotondes, daar mag ik nog wel ff op oefenen... maar het ging wel lekker.... paar keer verkeerd gereden maar daardoor een paar hele leuke bochten gehad op een industrieterrein (geen idee waar)...

Voor mij ook zeker voor herhaling vatbaar, maar eens kijken of ik de ardennen ook kan komen... lijkt me erg leuk!

En de regen... tja, als iemand daar boven een emmer omgooit dan wordt je beneden nat... HEEL NAT! Ik was bijna naar huis gegaan maar toch nog maar een stukje meegereden, en gelukkig maar want het viel uiteindelijk mee en het is wel zo leuk om tot het einde er bij te zijn.

T'was gezwellig en tot de volgende keer!

Oh ja, en ik ben niet 1 keer mn tas vergeten!! woohoo :lol:

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » ma jul 24, 2006 2:34 pm

Burrito schreef:
Oh ja, en ik ben niet 1 keer mn tas vergeten!! woohoo :lol:
Ik wel mijn flesje fris,maar onze malt :shock: drinkende vriend heeft het me achter na gebracht :beer: :cheers: :burp: :hug:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jul 24, 2006 4:30 pm

Burrito schreef:pfff, je weet wel door te rijden over die rotondes, daar mag ik nog wel ff op oefenen... maar het ging wel lekker....
Welke rotondes :? :? :? :shock: Je bedoelt die chicanes :? :?: :lol: :lol: :lol: :] :] :] *-* :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » ma jul 24, 2006 4:35 pm

BIRDIES, ZIET ER SUPER UIT ALLEMAAL!!

Jaaaa, Groningen....waar je nog 10 minuten kunt rijden zonder te remmen.

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

FOTO.S

Bericht door Man in Black-Bird » ma jul 24, 2006 4:37 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jul 24, 2006 7:48 pm

Leuke foto's MiBB :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten