Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Ankertje » do okt 01, 2009 11:32 am

Een antwoord is ook meer dan voldoende.

Tot zondag. :D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door jorrin76 » vr okt 02, 2009 12:00 pm

Zonde....gisteren terug van vakantie en de motor stond er klaar voor.
Acute griep....nu ja beter hier dan vorige 2 weken in Turkije.

Veel plezier allemaal tis een mooi stukje heb recent een deel van deze rit met de motorrijders van de zaak gedaan.
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Motorpsycho » vr okt 02, 2009 11:04 pm

weer online schreef:Onstuimig weekend

De herfst heeft duidelijk zijn intrede gedaan. Deed september ons vooral aan de zomer denken, oktober laat zich vanaf het begin van zijn herfstachtige kant zien. Dit weekend wordt het echt najaar met de passage van een stormdepressie.

Vanavond is het wisselend bewolkt en lokaal valt er een enkele bui. Er staat weinig wind. In de loop van de avond neemt de bewolking toe. Daarna volgt een bewolkte nacht met in het noorden kans op lichte regen. De temperatuur daalt naar 12 graden aan zee en 8 graden in het binnenland.

Het weekend wordt afgetrapt met een venijnige wind uit het zuidwesten. Aan zee wordt er een harde tot stormachtige wind verwacht, windkracht 7 tot 8. Boven land waait het (vrij) krachtig, windkracht 5-6. De dag verloopt bewolkt waardoor de zon duidelijk het onderspit delft. Het regent af en toe maar meestal in kleine hoeveelheden. Door aanvoer van zachte lucht wordt er rekening gehouden met temperaturen van 16 tot 18 graden. Zaterdagavond neemt de wind geleidelijk in kracht af.

Zondag blijft het weerbeeld herfstachtig aandoen. De wind is weliswaar in kracht afgenomen maar is zeker niet gaan liggen. Overdag vrij veel bewolking en kans op een bui. De temperatuur moet een stapje terugdoen ten opzichte van zaterdag.

Na het weekend is de invloed van de stormdepressie voorbij. Hiermee is er geen einde gekomen aan het wisselvallige weer, dat houdt de rest van de week gewoon aan.

Zo slecht zijn de voorspelling voor zondag nog niet :] :] :] *-*

Ach met 6 brommers hebben we ook een hoop lol :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Super-bird » za okt 03, 2009 10:39 am

:y zo is dat, het wordt een mooie dag.

Motorpsycho schreef:
weer online schreef:Onstuimig weekend

De herfst heeft duidelijk zijn intrede gedaan. Deed september ons vooral aan de zomer denken, oktober laat zich vanaf het begin van zijn herfstachtige kant zien. Dit weekend wordt het echt najaar met de passage van een stormdepressie.

Vanavond is het wisselend bewolkt en lokaal valt er een enkele bui. Er staat weinig wind. In de loop van de avond neemt de bewolking toe. Daarna volgt een bewolkte nacht met in het noorden kans op lichte regen. De temperatuur daalt naar 12 graden aan zee en 8 graden in het binnenland.

Het weekend wordt afgetrapt met een venijnige wind uit het zuidwesten. Aan zee wordt er een harde tot stormachtige wind verwacht, windkracht 7 tot 8. Boven land waait het (vrij) krachtig, windkracht 5-6. De dag verloopt bewolkt waardoor de zon duidelijk het onderspit delft. Het regent af en toe maar meestal in kleine hoeveelheden. Door aanvoer van zachte lucht wordt er rekening gehouden met temperaturen van 16 tot 18 graden. Zaterdagavond neemt de wind geleidelijk in kracht af.

Zondag blijft het weerbeeld herfstachtig aandoen. De wind is weliswaar in kracht afgenomen maar is zeker niet gaan liggen. Overdag vrij veel bewolking en kans op een bui. De temperatuur moet een stapje terugdoen ten opzichte van zaterdag.

Na het weekend is de invloed van de stormdepressie voorbij. Hiermee is er geen einde gekomen aan het wisselvallige weer, dat houdt de rest van de week gewoon aan.

Zo slecht zijn de voorspelling voor zondag nog niet :] :] :] *-*

Ach met 6 brommers hebben we ook een hoop lol :]

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Motorpsycho » za okt 03, 2009 7:17 pm

Mijn lange onderbroek zit nu in de wasmachine :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

cock
Berichten: 146
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 8:50 am
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door cock » za okt 03, 2009 7:57 pm

dan is het te hopen dat je droger het nog doet :lol:
een dag niet gelachen een dag niet geleefd

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Motorpsycho » za okt 03, 2009 9:13 pm

Die hoeft (mag) niet in de droger :D

Als je motor onderkleding in de droger doet, dan zal het niet meer doen waar het voor bedoeld is. De coolmax zal je niet cool houden, het thermo setje zal minder warmte vast houden en de coldkiller (windstopper) zal zijn winddichtheid verliezen.

Ik heb alle 3. Ik rij met een geperforeerde race overall, dan heb je dergelijke onderkleding echt nodig, in de verschillende seizoenen :D

Vandaar dat de lange (thermo) onderbroek niet in de droger zal gaan :wink:

Wat ik morgen aan doe ben ik nog niet uit. Ligt aan de temperatuur morgen ochtend. Zal thermo of koldkiller worden.

ps. De langeonderbroek hangt aan de waslijn en is morgen wel droog :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

cock
Berichten: 146
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 8:50 am
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door cock » za okt 03, 2009 9:19 pm

morgen wel effe zwaaien he als je 3 1000f 1 1000rr en een :blue2t tegenkomt tussen Zoutelanden en Arnemuiden :oops:
een dag niet gelachen een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Golliwog » za okt 03, 2009 9:25 pm

Ik ga lekker in mijn nieuwe Dane jas met alle Gore tex shit er in.. Vanmiddag nog ff een nieuwe CCT in de bird gezet en de leo's even met staalfix bewerkt dus hij is weer helemaal nieuw. Ik ben er klaar voor. Tot morgen makkers.
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Ankertje » za okt 03, 2009 9:30 pm

Het gaat niet regen. :D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Gerrit XX-L » za okt 03, 2009 10:19 pm

Veel Plezier morgen :D

Zie van zelf wel een foto straks :!:

Gr Gerrit.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Motorpsycho » zo okt 04, 2009 8:13 am

Het zonnetje brand hier al goed :D Nog even ons koeievel aan doen en dan komen we er zo aan met een klein omweggetje :] *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Aanmelden, Langeonderbroekentocht 4 oktober 2009.

Bericht door Ankertje » zo okt 04, 2009 9:03 pm

XXGirlyXX schreef:
FilaMenT schreef:Herfst??

Het is zondag gewoon mooi weer.
Mooie witte wolken aan een helder blauwe lucht met een stralende zon daar tussen door.
Mooi Zeeuws weertje.
Thuisblijvers zijn in mijn ogen......
Nou vul het zelf maar in.

Tot zondag. :D

:idea:

.............................
hoeveel antwoorden wil je???
en dan kun je ook nog een keuze maken voor de positieve of de negatieve antwoorden :D

XXGirlYXX

Ik wil er graag zelf antwoord op geven omdat blijkbaar niemand anders het wilt invullen.

Thuisblijvers zijn in mijn ogen BOCers die een prachtige clubrit hebben gemist.

Met elkaar rijden lijkt helemaal uit te zijn. Ik vind dat gewoon jammer. Waar het binnen onze club om ging is er bijna niet meer. Sorry dat ik daar wat moeite mee heb.


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten