Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Motorpsycho » za okt 03, 2009 11:36 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09 :?:

Post je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^


Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de bovenste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spaties :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Golliwog » zo okt 04, 2009 5:30 pm

Ben net thuis, ik heb echt heerlijk gereden vandaag. Heb er bijna 500 km op zitten. Lekker tempo, prachtig weer en een schitterende omgeving. Het was weer toppie mannen. Ennu hoezoo lange onderbroeken. Het was gewoon warm vandaag. Konniebeternie.
groetjes Ed en bedankt voor de gezellige dag.
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Motorpsycho » zo okt 04, 2009 6:25 pm

Ook weer thuis. Chineesje naar binnen geschoven en nu ff me verhaaltje doen.

Voor ons was het maar 15 min rijden naar de start. Maar V_Jell@ voelde zich niet echt geweldig dus die ging weer lekker naar huis, toen wij de rit gingen rijden. We begonnen met 6 brommers en we eindigde met 4 brommers. FilaMenT ging na de lunch ook richting huis van wegen andere verplichtingen.
Samen met Stanley, Goliwog en Superbird het 2e deel van de route gescheurd :x gereden lekker tempotje en heerlijk weer met een klein beetje wind :D

@de route maker: Leuke route :] Jammer dat mapsource en de zumo niet altijd feilloos werken. In het 2e deel wilde de zumo ons weer over een stuk onverhard sturen :? Daar zijn we dit keer maar omheen gereden. Hier en daar nog wat last van zondagsrijders gehad. De min puntjes mochten van mij de pret niet drukken :wink: Ik vond het weer heerlijk :] :] :] *-*

Hier de beloofde foto's

@ Mac Roosendaal.

Afbeelding
Afbeelding

Het selecte gezelschap aan de koffie :coffee: 1 iemand had een bicmac :n ik was het niet :D

Afbeelding

Vlissingen, bij Michieltje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo okt 04, 2009 7:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Golliwog » zo okt 04, 2009 6:41 pm

Jochem, je plaatjes doen het niet.
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Motorpsycho » zo okt 04, 2009 7:37 pm

Nu wel, imageshack deed weer eens niet wat ik wilde |B Het is altijd wat met die foto upload programma's :twisted:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Ankertje » zo okt 04, 2009 8:16 pm

Die kleine heeft genoten met emmers. Ook heeft hij voor het eerst in zijn leven benzine gezien.
Die ouwe heeft net zo genoten. Het was leuk en gezellig en ook vooral heel erg mooi weer.
Ik heb er nu twee die het achterop verschrikkelijk naar hun zin hebben.
Een luxe probleem? Nee hoor gewoon een geweldig vooruitzicht voor de toekomst.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door stanley » zo okt 04, 2009 8:26 pm

Ook even wat chinees naar binnen geschoven had het wel nodig na 611km die soep en boerenomelet vulde totaal niet :P
Mooi weer leuke route goed gezelschap, wat wil je nog meer, jammer voor de thuis blijvers jullie hebben weer eens wat gemist.
Mijn nieuwe HP veer 3d doet het perfect een goede aanwinst onder de BB. ( nee de ohling heb ik nog, ja deze wordt nagekeken nee ik hou hem niet wat moet ik er met twee) voor dat jullie dit gingen vragen 8)
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Dirko » zo okt 04, 2009 9:02 pm

Ziet er gezellig uit mannen :D :D , ik had andere verplichtinen die ook leuk waren :) , hoop dat die kiddo's van ons ook es bij hun ouwe heer achterop de brommert mee willen/kunnen gaan 8) 8)
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door Gerrit XX-L » zo okt 04, 2009 9:48 pm

ziet er goed uit mannen :!:
Heb vandaag nog wel een paarkeer aan jullie gedacht :!: prachtig motorweer.

Had vandaag een BOKBIER middag. doen we altijd de eerste weekend van oktober, smaakte prima.

Gr Gerrit.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 04-10-'09?

Bericht door jorrin76 » zo okt 04, 2009 10:08 pm

stanley schreef:Ook even wat chinees naar binnen geschoven had het wel nodig na 611km die soep en boerenomelet vulde totaal niet :P
Mooi weer leuke route goed gezelschap, wat wil je nog meer, jammer voor de thuis blijvers jullie hebben weer eens wat gemist.
Mijn nieuwe HP veer 3d doet het perfect een goede aanwinst onder de BB. ( nee de ohling heb ik nog, ja deze wordt nagekeken nee ik hou hem niet wat moet ik er met twee) voor dat jullie dit gingen vragen 8)
Stan, je hebt een PB :wink:
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten