Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Motorpsycho » za jun 19, 2010 6:39 pm

Beste mede nachtbrakers :] *-*

Afbeelding

Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010 :?:

Deze rit werd mede mogelijk gemaakt door:
Too Cool Designs
Afbeelding



Post je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^


Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de bovenste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spaties :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BB-Spot
Berichten: 105
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 10:19 pm
Locatie: BETUWE
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door BB-Spot » za jun 19, 2010 10:59 pm

De 2coole NACHTRIT is van start gegaan !!
De heren hadden er duidelijk zin in !
Na een gezonde( ?)voedsel buffer voor deze zware nacht ,
gingen de mannen op hun Blackbirds van start.
De voorrijder Motorpsycho op zijn FACTORY R en als hekkensluiter nog een FJR1300
en een Fireblade voor het snelle bochtenwerk.

Een kleine impressie:

[youtube][/youtube]

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door RRon » zo jun 20, 2010 5:13 am

Zo ik ben thuis!!

Alle deelnemers bedankt en welterusten!! Jacky en aanhang bedankt voor de geweldige verzorging en gastvrijheid!! MP, route was geweldig en het voorrijden ook!! :wink:

Ga nu effe pitten, tot de volgende keer!! :D
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Ankertje » zo jun 20, 2010 5:37 am

Het was leuk. Echt leuk en gezellig. Allemaal bedankt voor de mooie nacht.

Jacky en Harold een extra bedankje voor het lekkers, de koffie en de goede bassen.

MP kwam nog een ezel tegen en kreeg daarna kramp maar moest niet poepen.

Jochem bedankt voor het voorrijden. Ik heb lekker ontspannen achteraan kunnen rijden.
Het 4 x off road rijden was totaal 8 meter. :wink:

En ikzelf bedankt voor het goede weer. Bijna geen regen. Ik had een goede zon in het hoofd. :D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door jorrin76 » zo jun 20, 2010 10:01 am

Ook ik heb mijn nachtritontmaagding gehad nu en ik moet zeggen t was super !
Allereerst Jochem bedankt voor het voorrijden, dat valt toch niet mee in t donker.
De groep bedankt voor de gezelligheid, zo ook Harold, Jacky en zoon bedankt voor de heerlijke versnaperingen tussendoor dat deed de inwendige mens weer goed.

Het was zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft, op de droge lenzen na ( bedankt voor de vloeistof jochem :wink: ) was het goed te doen.....
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Motorpsycho » zo jun 20, 2010 9:59 pm

Zo ik ben ook weer in de gelegenheid mijn verhaaltje te posten.

Ik "moest" vandaag ook nog naar de kermis :?

De voorbereidingen voor een geslaagde nachtrit beginnen meestal al een paar weken vooraf. En de laatste dingen zijn dan, voorslapen en goed uitgerust op het gemakje bedenken, wat doe ik aan :think: Natuurlijk de gebruikelijke kleding voor op de motor. Echter met een nachtrit dien je wel rekening te houden met het weer 's nachts. Nou zal je denken dat, dat niet veel anders is dan overdag. Dat is echter niet zo. Je dient je zelf extra goed te kleden tegen de kou want de zon schijnt alleen in onze hoofden Afbeelding Je krijgt het steeds kouder mits je, je goed aankleed. Omdat ik met een geperforeerde lederen race overall rij kan je dan kiezen om er een goede windbreker broek en vest onder te doen of een regenpak er overheen aan te trekken. Met de weersomstandigheden die voorspeld waren heb ik er voor gekozen om maar het regenpak er over aan te doen. Dan hoef ik onderweg ook niet te stoppen om dat regenpak aan te doen als het gaat regenen en het veel te warm te krijgen want de windbreker en regenpak samen aan is toch echt te warm. Nou ben ik gezegend met een race regenpak wat dus echt niet wappert onderweg :D En het houd je ook nog warm omdat er geen wind doorheen komt. Dat regenpak zit als een 2e huid zo strak :D Een thermo broek en vest eronder aan en je bent klaar voor de rit. Nadeel is wel dat je wat minder grip op de buddy hebt dan met de lederen overall (vandaar de kramp bijna aan het einde van de rit) Natuurlijk blikken redbull en dekstro energie snoepjes mee om de man met de hamer op ruime afstand te houden. Ik vertrok hier om 21:00 naar de BOP om van daaruit samen met FilaMenT naar Meerkerk te rijden.

BOP Etten-Leur:

Het donderende zwarteschaap stond te trappelen voor vertrek :]
Afbeelding

FilaMenT kwam er al snel aan en hij had overduidelijk goede zon in het hoofd.
Afbeelding
Afbeelding

In Meerkerk natuurlijk eerst even bijpraten met alle vaste en maagdelijke nacht rijders. Het was erg gezellig en zo als altijd een goede ongedwongen sfeer.
De grappen, grollen, anekdotes en sterke verhalen gingen natuurlijk onder luid gebulder weer over tafel. De stemming was gemaakt, het werd al wat donker dus werd het hoog tijd voor vertrek.
Onverwachts kwamen efxnine44 en zijn vrouw ons nog even uitzwaaien, leuk filmpje (y)

Nu was de nachtrit 2010 toch echt begonnen, Door de regen die af en toe viel was het af en toe toch knap lastig om de weg te lezen en heb ik wel wat momentjes gehad. Maar niks om ons zelf zorgen over te maken. Het was vooral lastig als we een tegenligger hadden en er van die miezer druppels op me vizier zaten. Ook moet ik nog steeds wennen aan de Tuono. ik ben er natuurlijk nog niet zo op thuis als op een brommer waar je 5 jaar op gereden hebt. Het was ook nog de 1e keer op een nat wegdek met de Tuono en daar moet je ook even aan wennen. Dus de nieuwe one-liner van de 2010 editie was voor mij: Liever als een oudwijf dan op je plaat :D Gelukkig waren de rest van de deelnemer het met me eens :D Alleen Jorrin had iets met ze billen :-_
Na een lekker stukkie met veel variatie. Bochten, snelle bochten, scherpen bochten, dijk bochten, linker bochten, rechter bochten, gladde bochten en nog meer bochten zijn we even gestopt bij, ja je raad het al een Mac Donalds. Die overigens net op slot ging om 01:00. Ik hoorde iemand uit het noorden van het land over de PMR zeggen: We kunnen het beter een Mac D rit noemen :D Maar we moesten even stoppen omdat we anders veel te vroeg bij Jacky en Harald aan zouden komen.

Even kletsen over de verbazende blikken en andere rariteiten die we onderweg al tegen gekomen waren. Konijnen, drollen, grind, gaten in de weg, drempels, egels en ezels, maar de rest heeft die ezel niet gezien :W

'S nachts foto's maken valt toch niet mee :?

Zonder flitser met lange sluitertijd
Afbeelding
Afbeelding

Met flitser :?
Afbeelding

Na dat ik Jacky op de hoogte had gebracht zijn we verder gereden om lekker van het mooie Brabantse landschap te genieten.
Het was nu lekker droog en we vermaakten ons uitstekend :]
Dus waren we al snel bij Jacky voor de pauze. Ik iedereen voor aanvang van de rit gevraagd een beetje zachtjes te doen staat me daar een partij kolere herrie uit een tentje bij de buren te bulderen :shock: Er waren eindexamen feesten, nou daar waren wij vroeger braaf bij of we hebben onze opleiding niet afgemaakt was de conclusie die we al snel trokken :lol:
Jacky, Harald, hun zoon en de huisdieren verwelkomde ons en al snel werd de innerlijke mens volgens goed Brabants gebruik goed verwent :p
De goede sfeer veranderde van goed naar uitstekend, even lekker tv gekeken en muziek geluisterd onder het genot van een hapje en drankje. Het was zo gezellig dat ik er niet aan gedacht heb foto's te maken :doh:

Al snel was het tijd om afscheid te nemen om de laatst 94 km te gaan aanvangen :] *-*
Natuurlijk hebben we weer zachtjes gedaan voor de buren :lol:
Tijdens het uitrijden van de BBK stond er nog een boer met lek slangetje onze net schoongemaakte vizeren te bevuilen. Ik hoop voor de boer dat hij de verwensingen die over de PMR de ether in geslingerd werden ter harte nam :-_
Zo'n ramp was het nou ook weer niet want al snel konden we stoppen voor onze tankstop en het reinigen van onze vizeren :twisted:
Het 2e deel van de route was erg leuk rijden over dijkjes waar het normaal wemelt van de fietsers en en andere weggebruikers de weg was droog en de bochtjes gingen lekker. Rond die tijd is er echt geen kip op de weg en ligt iedereen lekker te slapen. We konden dus lekker doorrijden :] *-*
Totdat ik kramp kreeg zo'n 30 min voor het einde van de rit. Dus weer even stoppen om de benen te strekken. Gelukkig was ik goed voorbereid op weg gegaan en kon ik Jorrin van zijn opgedroogde contactlenzen afhelpen met een beetje vloeistof. Geen dank overigens :wink:

Het ochtend gloren diende zich al aan.
Afbeelding

Het was nog maar een klein stukje rijden naar het einde waar we snel afscheid namen om lekker naar onze, door de vrouwen opgewarmde bedjes te gaan :Z :z

Tot slot:

Jacky, Harald, hun zoon (naam vergeten :oops: ) ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen zo midden in de nacht (y) Prima geregeld zo :}
Mark, Piet, Jorrin, Raymond en Ron weer ontzettend bedankt dat jullie dit toch aandurven met mij als voorrijder en het nachtelijke avontuur "weer" mee wilde maken. Natuurlijk ook bedankt voor de sfeer, gezelligheid en humor. Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat, of het nou allemaal Blackbirds zijn of dat we op andere brommers rijden het gaat om de personen het gevoel wordt er niet anders van. Ik heb me in ieder geval weer uitstekend vermaakt en ging met een brede glimlach en uitermate gelukzalig gevoel om 06:15 mijn voorverwarmde bedje in :D

Allemaal nogmaals bedankt :}

Ik reken weer op jullie met de nachtrit 2011 :] *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

mikeCBR1100
Berichten: 160
Lid geworden op: do sep 07, 2006 2:51 pm
Locatie: almere

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door mikeCBR1100 » zo jun 20, 2010 10:13 pm

Damn, dat ziet er goed, leuk, en gezellig uit. Damn omdat ik mee had gekund maar er pas vandaag achter kom dat het gisteren was |( . Leuke rit, mooie uitdaging, s'nachts rijden. Nog koud gehad Jochum? En niet meer op een bird Jochum? Ik begrijp het wel dat je bent overgestapt, denk er stiekum af en toe ook aan. In ieder geval hebben jullie mooie rit gemaakt. Ezel?
Groeten van Mike.

BB 2002 zilver
kawa 305 csr (pekelfiets)

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Motorpsycho » zo jun 20, 2010 10:24 pm

mikeCBR1100 schreef:Damn, dat ziet er goed, leuk, en gezellig uit. Damn omdat ik mee had gekund maar er pas vandaag achter kom dat het gisteren was |( . Leuke rit, mooie uitdaging, s'nachts rijden. Nog koud gehad Jochum? En niet meer op een bird Jochum? Ik begrijp het wel dat je bent overgestapt, denk er stiekum af en toe ook aan. In ieder geval hebben jullie mooie rit gemaakt. Ezel?
Als je gisteren nog mee had gewild was je toch al veel te laat geweest. Je kon je aanmelden tot donderdag 17-06-'10 18:00 uur :wink: En of het verstandig is wanneer je nog herstellende bent en een hele tijd niet hebt gereden durf ik aan te twijfelen.
Jochem heeft het niet koud gehad :D Dat verhaal van de Tuono kan je in het speciale Aprilia gedeelte op ons forum lezen :wink:
Voor die Ezel had je er bij moeten zijn, ondanks dat ik de enige ben die de ezel gezien heeft :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door jorrin76 » zo jun 20, 2010 11:28 pm

Ik denk dat ik de ezel gemist heb omdat ik bij het samenknijpen van de billen ook mijn ogen dichtgeknepen heb :lol: :wink:
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Motorpsycho » ma jun 21, 2010 12:13 am

:-_

LOL
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Mr. Blue » ma jun 21, 2010 5:44 pm

Mooi verslag van een mooie rit Jochem. Je kunt altijd noch bij RTL als verslaggever aan de slag.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Motorpsycho » ma jun 21, 2010 9:07 pm

:think:

Moet ik dat van RTL als compliment opvatten of :W Ik vind de verslaggevers bij RTL namelijk vaak jip en Janneke nieuws brengen |(

:+

Ik mag dan wel een leuk verhaaltje hier neer zetten maar dat kost me altijd erg veel tijd. Zal er maar niet me werk van maken :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Gerrit XX-L » ma jun 21, 2010 10:05 pm

Prachtig verslag Motorpsyscho. (y)

Ik lees zulke dingen met plezier of ik er zelf bij was. :n
Klasse dat je zulke dingen organiseert waar motorrijders plezier van hebben . :BOC
Groeten Gerrit xx-l
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Gebruikersavatar
Too Cool Designs
Berichten: 336
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 3:33 pm
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Too Cool Designs » di jun 22, 2010 11:27 am

Wij zijn hier ook weer bijgekomen van het nachtelijk bezoek :P
Van dichtbij zijn sommige van jullie toch wel erg groot :y 8) , volgens Yves kon er eentje maar net door de deur (ik zal niet zeggen wie voor hem liep :lol: )
De buren dachten iets gehoord te hebben met het wegrijden, maar hadden veel meer last van de examenfeesten rondom.....al dacht ik zelf dat Jochem een tank startte :shock:

Kreeg gisteren nog een verrassing........
Afbeelding

Hartelijk bedankt allemaal en tot ziens :D
See you soon at Too Cool Designs!
Jacky
http://www.toocooldesigns.nl

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door Motorpsycho » di jun 22, 2010 4:27 pm

Tank :?

:D

Ik ben blij dat je de verrassing leuk vind :wink:

Nogmaals dank voor de goede zorgen (y)
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door jorrin76 » di jun 22, 2010 7:59 pm

De bloemen waren wel het minste wat we konden doen, voor de heerlijke versnaperingen die we gekregen hebben ;)

En daar ligt dan ook het feit dat een bepaald iemand...geen idee wie er bedoeld word :roll: ....maar net door de deur pastte, of ging het om de hoogte van de deur ???, die heerlijke worstenbroodjes !

Inderdaad nogmaals bedankt en de buren zullen zeker meer gehoord hebben van t feest dan van de bescheiden uitlaatgeluiden.
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Re: Hoe vond je de 2coole nachtrit van 19 op 20 juni 2010?

Bericht door black piet » di jun 22, 2010 9:34 pm

Wat mij betreft mag dit tot in de eeuwigheid duren, ik bedoel de :Z nachtrit uiteraard, ongeacht de soort van motor dat is nu wel gebleken. Echt weer een heerlijke nacht gehad, super om te ervaren wat er met je gebeurd als je zo tegenstrijdig met je zelf bezig bent. Van slapen voor die tijd was niks meer gekomen dus na het gras maaien en snoeien even lekker douchen en op pad richting de eerste stop mc-d te meerkerk (kunnen ze ons onderhand niet eens sponseren) na wat leuk bijgepraat :y te hebben op pad richting de eerste tussenstop (het is geel en begint met een m, ra ra) daarna rustig aan Dongen binnen gereden en genoten van de heerlijke Brabantse gastvrijheid met mooie achtergrond muziek, leuk om elkaar weer eens te zien en goed om te zien dat het goed met Jacky haar been gaat. Leuk om te zien dat onze maagdelijke nachtrijder jorrin ook als maagd door twee groenendalers werd herkent en hem erg :hug: aantrekkelijk vonden. Na een wat trage :oops: opstapaktie van mezelf (helm/vizier reinigen) het tweede gedeelte van onze nachtelijke escapade, toch is het elk jaar een stuk rustiger op de pmr in de vroege ochtend uurtjes, hoe zou dat komen. Een heerlijke rit zonder ellende dat is waar we voor gaan en ook gelukt is. Dat beetje apri..... kramp telt niet echt mee en moet je meer als BB afkick moment zien, ik denk dat Jochem gewoon vlak voor het einde nog eventjes van die 3 mooie BB's wilde genieten. Na een kleine korte twijfel aan het eind van de rit met wat extra rotonde's als schijnbeweging zijn we toch nog bij mc-d gestopt ook al was deze gesloten. Nog even geknuffeld om ieder ons eigen weg richting huis te gaan.Thuis om een uur of 7, een lekkere ochtend borrel, en daarna met een smile in een heerlijke slaap gevallen. Allemaal :} :klap: bedankt voor deze onovertroffen gezellige nachtrit. Volgend jaar weer? :y
Groet Piet,
Here I am Will you send me an angel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten