Hoe vond je, De achterhoekrit op 22-05-2011?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je, De achterhoekrit op 22-05-2011?

Bericht door Evelakes » do mei 26, 2011 1:35 pm


zilverbird
Berichten: 17
Lid geworden op: di sep 16, 2008 8:18 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Hoe vond je, De achterhoekrit op 22-05-2011?

Bericht door zilverbird » za mei 28, 2011 7:31 pm

ik vond de eerste rit leuk om te doen, aleen heb ik de 2de rit niet meegemaakt,omdat ik er achter kwam ,dat ik m,n tanktas had laten staan tijdens het tanken,en het pas door had in zelhelm,ik had het binnen verteld,om te vragen waar het tankstation was en of het ver was,toen ging er iemand met me mee terug,na een half uur te hebben gereden,vond ik toch gelukkig m,n tanktas ,iemand had ,m netjes bij de deur van het tankstation gezet,dus bij het clubhuis was iedereen al weg voor de 2de rit,daarna ben ik maar wat gaan eten en drinken,en een praatje maken was ook gezellig,en heb ik gewacht tot m,n groepje terug was,daarna hebben we nog wat gegeten en gedronken,en zijn we weer met z,n 3en naar alkmaar gereden.

al met al een gezellige dag. gr peter. :)

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je, De achterhoekrit op 22-05-2011?

Bericht door Gerrit XX-L » za mei 28, 2011 9:03 pm

zilverbird schreef:ik vond de eerste rit leuk om te doen, aleen heb ik de 2de rit niet meegemaakt,omdat ik er achter kwam ,dat ik m,n tanktas had laten staan tijdens het tanken,en het pas door had in zelhelm,ik had het binnen verteld,om te vragen waar het tankstation was en of het ver was,toen ging er iemand met me mee terug,na een half uur te hebben gereden,vond ik toch gelukkig m,n tanktas ,iemand had ,m netjes bij de deur van het tankstation gezet,dus bij het clubhuis was iedereen al weg voor de 2de rit,daarna ben ik maar wat gaan eten en drinken,en een praatje maken was ook gezellig,en heb ik gewacht tot m,n groepje terug was,daarna hebben we nog wat gegeten en gedronken,en zijn we weer met z,n 3en naar alkmaar gereden.

al met al een gezellige dag. gr peter. :)

Peter ik was blij dat alles weer op zijn plaats was, Wilco ( smurfke ) heeft je even naar Lochem gebracht van de zamc :D

Groeten Gerrit xx-l
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je, De achterhoekrit op 22-05-2011?

Bericht door Gerrit XX-L » zo mei 29, 2011 9:13 pm

Eind filmpje forumtreffen :D



Gr Gerrit xx-l.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten