Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2012?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2012?

Bericht door MarcB » ma apr 16, 2012 8:33 pm

...en leeftijd.....:-)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Mr. Blue » ma apr 16, 2012 8:38 pm

MarcB schreef:...en leeftijd.....:-)
ssssssttt.... :shh

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Man in Black-Bird » ma apr 16, 2012 9:38 pm

Mr. Blue schreef:Ik had mijn Zumo 770 al op de motor zitten. Helaas startte hij niet en heb ik mijn Zumo 770 weer in de garage gehangen. Volgende keer beter.

BB starte niet ? >accu leeg ? Had je Zumo onder spanning gestaan de hele nacht ? :)

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door PikiPikiKubwa » di apr 17, 2012 10:22 am

Vertrokken die ochtend samen met Scuba in de regen maar daarna werd het gelukkig weer droger. Bij aankomst in een warme bak koffie en een broodje - Stanly en Wilma bedankt wederom voor de goede zorgen, maakte de barre tocht naar het noordelijk Alkmaar weer helemaal goed. Gezellig weer even bijpraten om daarna weer terug te rijden over die vreselijke A2 - moet nog even ontdekken waar / wanneer het traject stuk begint het laatste stuk bij Utrecht konden we het niet laten kwam een eend voorbij Kwaaken dus toen ook maar teruggeschakeld en het gas opengetrokken om diegene ook van mijn pijpen te laten genieten.

Hopelijk is mevrouw Psycho weer een beetje opgeknapt - heel verstandige meid uiteindelijk ook wel een lief jochie die MP om even op en neer te rijden. Ik zou overigens dat nieuwe regenpak uitbrengen is een goedkope oplossing in deze tijden misschien nieuwe business. :-__

Zien elkaar weer binnenkort :stop:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Motorpsycho » di apr 17, 2012 2:06 pm

Ehm Piki, je hebt denk ik niet goed gelezen. We zijn uiteindelijk toch samen naar huis gereden.

Als regenkleding werkt het denk ik niet de vuilniszak wordt namelijk onder je motorpak gedragen :wink:

Mevrouw Psycho heeft overigens nog behoorlijk last van afgelopen zondag *-0
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door PikiPikiKubwa » di apr 17, 2012 4:36 pm

Motorpsycho schreef:Ehm Piki, je hebt denk ik niet goed gelezen. We zijn uiteindelijk toch samen naar huis gereden.

Als regenkleding werkt het denk ik niet de vuilniszak wordt namelijk onder je motorpak gedragen :wink:

Mevrouw Psycho heeft overigens nog behoorlijk last van afgelopen zondag *-0
Ikke wel goed gelees - Ikke zach jij pappa doen - Majel nu weer even rustig aan doen helaas, sterkte daar !
Kranten werken ook weer wat beter overigens, kan ik mij nog heugen van de tijd toen ik de elfstedentocht nog deed in mijn vroegere jaren - oeps wandeling madurodam |(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten