Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2012?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2012?

Bericht door Motorpsycho » za apr 14, 2012 9:37 pm

Hoe vond je het K&K Stanley's Motor Centrale 15-04-2012 :?:


Post je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^


Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Eerst even gratis registreren, dan kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd. Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de Direct link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link[/ img ] Zonder spaties. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Ankertje » zo apr 15, 2012 5:16 am

Vroeg uit bed. Het is nu 06:15. Over een kwartier rij ik weg.
Eerst koffie drinken bij Pajaro.
:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Motorpsycho » zo apr 15, 2012 6:04 am

:Z morguh, hier ook vroeg uit bed. 'tis fris buiten.

Tot zo :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door BlauweEngel » zo apr 15, 2012 1:49 pm

Zo, we zijn weer thuis! vanmorgen om 9:50 weg, ff tanken en een ritje :] in de buurt. Om 11:15 aan de :coffee: bij het K&K.
Bij aankomst al een aantal mensen aanwezig. lekker een bakkie en beetje ouwe nelen. na het verhaal van onze tourboer de kofferbak verkoop begonnen. Met een broodje in de hand ( :klap: geregeld door de sponsort!) nog even BBhaast verteld dat die boutjes van je remklauw er toch echt in moeten zitten.... :shock:. Gelukkig was het magazijn aanwezig, en het probleem snel opgelost. Om 12:45 reden de mannen (en vrouw!) weg om de rit te beginnen. Ik ben weer naar huis getufd, om nog even wat :violin: in de potjes te doen. Wel zo gezellig!

Het was weer gezellig! dank aan stanley voor de gezellige ontvangst met koffie en natuurlijk Wilma voor het smeren van de lekkere broodjes!
New Zealand and Australia..awesome nature

blackbirdred
Berichten: 70
Lid geworden op: za mei 21, 2011 6:17 pm
Locatie: wierden
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door blackbirdred » zo apr 15, 2012 2:18 pm

Zo net weer thuis ?

was gezellig om de ouwe bekenden weer ff te zien en spreken.
Maar ooooooohhhhhhhh wat was het vanmorgen koud !!!

Stranley nog bedankt en uiteraard de organisatie ook..
GROET`N OET WIERD`N

Scuba
Berichten: 577
Lid geworden op: di aug 01, 2006 7:14 pm
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Scuba » zo apr 15, 2012 2:50 pm

Mensen allemaal bedankt voor de gezelligheid, Het was wel fris he. Leuke meeting en even lekker bijgekletst met iedereen ( die 50 gram klopt niet Mark en waar je nog betere resultaten mee behaald is klobossen, opgezocht is 100 gr per keer. Eert wel goed met je vrouw overleggen he :D :D :D :D :D ) Zonder gekheid het was weer erg leuk en gezellie. Ben samen met Piki ( erik) terug gereden en hoop dat de andere leden nog een mooi ritje gemaakt hebben Stan en vrouwtje ook nog bedankt voor de gastvrijheid en succes morgen !!!!! Tot de volgende keer :]]]

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Ankertje » zo apr 15, 2012 3:06 pm

Scuba schreef:Mensen allemaal bedankt voor de gezelligheid, Het was wel fris he. Leuke meeting en even lekker bijgekletst met iedereen ( die 50 gram klopt niet Mark en waar je nog betere resultaten mee behaald is klobossen, opgezocht is 100 gr per keer. Eert wel goed met je vrouw overleggen he :D :D :D :D :D ) Zonder gekheid het was weer erg leuk en gezellie. Ben samen met Piki ( erik) terug gereden en hoop dat de andere leden nog een mooi ritje gemaakt hebben Stan en vrouwtje ook nog bedankt voor de gastvrijheid en succes morgen !!!!! Tot de volgende keer :]]]
Ik neem je raad ter harte :-_ :-_ :-_

:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door newborn » zo apr 15, 2012 4:44 pm

Na de ledenvergadering is de K&K eigenlijk een soort van start van het seizoen, een langjarige traditie.
Ik vond het leuk er weer bij te kunnen zijn, gezellig bijpraten en een ritje rijden.
Stanley en Wilma, bedankt voor de gastvrije ontvangst en heerlijke broodjes met koffie !

Ik was nog maar juist van huis vanochtend toen ik over de PMR al contact kreeg. En ik maar turen of er blackbirds vóór me of achter me reden op de A4 waar ik me bij kon aansluiten :-_
Zie ik me daar ineens een zwarte BMW bolide met daarin grijnzend MarcB en BMWPeet!
MarcB volop experimenterend met PMR en iPhone, daarom moest BMWPeet rijden natuurlijk :lol:
Samen met MarcB konden we een paar geluidsopnames maken, bij verschillende rijsnelheden, het resultaat kon ik direct bij Stan aangekomen al beluisteren. Tot ongeveer 100 á 120 km/u oké, daarboven gaat de windruis overheersen. De tip voor mij is om voor mijn Schuberth helm een kinstukje aan te schaffen, dat zou nog een aanzienlijke verbetering moeten geven.
En ik sta op de film :]
@MarcB wil je me de tracks en het filmpje aub toesturen, of ga je het misschien posten?

Sid3ways n-h
Berichten: 230
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 9:22 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Sid3ways n-h » zo apr 15, 2012 5:11 pm

Goed dat jullie het gezellig hadden ! Wij zijn er volgend jaar waarschijnlijk weer bij!

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door MarcB » zo apr 15, 2012 5:47 pm

Het was wederom erg gezellig, bijgaand een korte impressie :)


Zoals Jos al aangaf kwamwen we onderweg naar het K&K Newborn tegen.
Afbeelding
Newborn op weg naar het K&K


Newborn had de porto aanstaan en we hebben gelijk even een soundcheck gedaan Klikkerdeklik :D



Met een kort filmpje van Newborn
[youtube][/youtube]Newborn in actie!


Afbeelding


Afbeelding


De Catering was weer perfect geregeld :D

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Golliwog » zo apr 15, 2012 5:49 pm

Ook weer thuis. Bedankt Stan en Wilma voor de super catering. Waar was iedereen nou ineens. we zaten met z'n vieren bij Vlinders !!! Terwijl we toch echt met een man of 12 bij Stan wegreden.
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Ankertje » zo apr 15, 2012 6:05 pm

In het echt is die oude Honda 750 echt een gaaf ding. En lekker klinken dat hij doet.
Mooie brommer Ed.

:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Ankertje » zo apr 15, 2012 6:10 pm

Leuke reportage MarcB.

:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
Too Cool Designs
Berichten: 336
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 3:33 pm
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Too Cool Designs » zo apr 15, 2012 6:59 pm

Alle oude bekenden weer gezien en ook vrij veel nieuwe gezichten.
Zoals altijd weer goed verzorgt door Wilma en Stanley :_-
Het was wel erg koud, zelfs achterop ..... :Q
De nieuwe veer is super, werd deze keer niet meer gelanceerd bij elke hobbel, kwam maar zelden wat los van het zadel zelfs !

We begonnen de rit met een groep van 12 tot 14 (heb niet precies geteld :P )
Onderweg moest Harald onverwacht het voorrijden overnemen :bleu
Hij heeft nog nooit zo zachtjes gereden :shock: , maar toen we voor mij een sanitaire stop maakte bij van der Valk in Breukelen bleken we dus nog maar met zijn vieren te zijn :?: :?: :?:
Onderweg verliet er wel eens eentje de groep om eerder naar huis te gaan, denk dat we daar de rest mee verloren zijn.....
Zaten uiteindelijk bij de Vlinders met zijn vieren en hebben daar nog wat gegeten en gedronken. Verder niemand meer gezien daarna.
Van daar uit nog een kort stukje met zijn 4en tot de afslag en met z'n 3en tot de pont gereden.
Tenslotte HaastBB weer naar Dongen gebracht :D en waarschijnlijk als laatste van de afvalrace weer thuis :]
See you soon at Too Cool Designs!
Jacky
http://www.toocooldesigns.nl

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Motorpsycho » zo apr 15, 2012 7:53 pm

Zo ook weer thuis :Q

Het begon vanmorgen al met hindernissen. Thuis ging het opstarten al niet zo als gewenst. Mijn arm en knie deden nog steeds vervelend, het regende zachtjes en we waren wat aan de late kant.
We hebben nog getwijfeld om met de auto te gaan, maar we dachten: We zijn toch geen BMW rijders :+

Dus toch lekker op de motor. Nou dat lekker werd al snel erg hard werken en verrekte koud. De windmolens vlogen zo wat van hun sokkel uit de grond, zo hard waaide het.
Ik had het idee dat we met 300 km/h naar Stanley gereden zijn. Maar dat scheen niet zo te zijn, we hadden gewoon wind tegen :?
Handvat verwarming op standje sauna bleek ook niet voldoende het was gewoon onvervalst bikkelen.

Toen we bij Stanley arriveerde kregen we het snel wat warmer door de warme deken van gezelligheid.
Of kwam het door dat we met ze alle boven een dampende koffiepot hingen met alle ramen en deuren potdicht :think:
Buiten was het koud, koud was het gespreksonderwerp van de dag :x
Op een gegeven ogenblik zo rond 11:00 zag Stanley een zonnestraal en werd de overheaddeur meteen open gegooid.
De kofferbak sale liep door de koude wind toch niet zo storm als de verkoper gehoopt had, al heeft de verkoper toch weer wat spulletjes kunnen verkopen.
De toerboer moest even zijn praatje houden en rond 13:00 zijn we vertrokken voor het ritje.
Zo'n K&K duurt voor sommige mensen toch net ff te lang. V-Jell@ had het zo koud gekregen dat haar batterijtje leeg was ze had er geen gewoon geen kracht meer voor.
Helaas hebben we daardoor de rit vroegtijdig af moeten breken het ging gewoon niet. Gelukkig wilde Harald en Jacky de rest van de rit voorrijden met Jos als achterrijder.
Ik had het graag anders gezien, maar als ik moet kiezen tussen de club of me vrouw dan is de keuze snel gemaakt. We gingen dus op huis aan.
Dat is nog een heel avontuur geworden. Door de kou ging het slechter en slechter, eigenlijk met ons beide.
Tijdens een stop om wat warms te eten en drinken hebben we besloten om naar Motor pa en ma te rijden, dat was het dichtste bij.
Het plan was dat ik dan alleen naar huis zou rijden om de auto met aanhanger te halen en vervolgens terug te rijden om vrouwlief met de motor op te halen.
Na een kopje thee en een warme douche heeft V-Jell@ toch besloten om zelf naar huis te rijden.
Dus vroeg ik moeders om 2 vuilniszakken die konden we dan onder ons pak aan doen om enigszins warm te blijven.
Dat heeft geholpen en we zijn toch rond 18:00 veilig thuis gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Verder geen foto's gemaakt de camera vond het te koud :shock:

Stanley & Wilma, bedankt voor je gastvrijheid en de goed verzorgde lunch (y)
Harald bedankt voor het overnemen van mijn taak als voorrijder (y)
Jos bedankt voor het achterrijden (y)

Tot en volgende keer met hopelijk een betere temperatuur :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

JayZer
Berichten: 49
Lid geworden op: wo jun 23, 2010 11:19 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door JayZer » zo apr 15, 2012 7:57 pm

Golliwog schreef:Ook weer thuis. Bedankt Stan en Wilma voor de super catering. Waar was iedereen nou ineens. we zaten met z'n vieren bij Vlinders !!! Terwijl we toch echt met een man of 12 bij Stan wegreden.
Bij het dorp waar we rechtsaf gingen, omdat we niet rechtdoor konden vanwege eenrichtingsverkeer.
Uit eindelijk toch weer terug naar het kruispunt waar we vandaan kwamen moest ik stoppen voor rood samen met Newborn en de matzwarte BB.
Bij groen was de groep weg en bleef ik bij de 2 heren rijden, omdat ik geen route op mijn navigatie had. Maar deze gingen blijkbaar naar huis.
Ik dus ook maar.

6:00 opstaan op zondag, 340km snelweg en kou lijden.
Ik vond het zuur en het was me dus een grote tegenvaller :roll:

Maar het was leuk om wat gezichten te zien.

Gebruikersavatar
Drover
Berichten: 458
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Drover » zo apr 15, 2012 8:14 pm

Was dat nou een oude Honda 750 K6 die ik voorbij zag komen???? Jeugdsentiment....
Lijkt me een leuke dag geweest en de broodjes zagen er ook aantrekkelijk uit. Alleen zo'n eind rijden vanaf hier.....
Koud zal best wel; ik wacht nog ff op mooi weer.
Afbeelding

Don't follow the crowd, let the crowd follow you

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door newborn » zo apr 15, 2012 9:40 pm

Too Cool Designs schreef: We begonnen de rit met een groep van 12 tot 14 (heb niet precies geteld :P )
Onderweg moest Harald onverwacht het voorrijden overnemen :bleu
Hij heeft nog nooit zo zachtjes gereden :shock: , maar toen we voor mij een sanitaire stop maakte bij van der Valk in Breukelen bleken we dus nog maar met zijn vieren te zijn :?: :?: :?:
Onderweg verliet er wel eens eentje de groep om eerder naar huis te gaan, denk dat we daar de rest mee verloren zijn.....
Zaten uiteindelijk bij de Vlinders met zijn vieren en hebben daar nog wat gegeten en gedronken. Verder niemand meer gezien daarna.
Compliment voor het feit dat Harald het voorrijden heeft overgenomen!
Echter, we hadden vanaf dat moment niet meer de mogelijkheid om over PMR met elkaar te communiceren (Harald als voorrijder en ik als achterrijder).
Zoals JayZer al aangaf, moesten Blackmat, JayZer en ik voor het genoemde stoplicht wachten. Omdat jullie flauw linksaf gingen, was ik ervan overtuigd dat Harald dat gezien had en bij eerste gelegenheid op ons zou wachten zodat we konden aansluiten. We zijn in dezelfde volgorde blijven rijden, Blackmat voorop, dan JayZer (bij wie ik navigatie op de motor zag zitten en waarvan ik dacht dat hij de route ook had) en ik als achterrijder als laatste. Op een gegeven moment werd wel duidelijk dat jullie niet stonden te wachten en dat we niet of niet snel meer zouden aansluiten en ik wist bovendien al dat bij Amsterdam Blackmat huiswaarts zou gaan. Ik heb toen zelf met handgebaar, en langszij rijdend, aan zowel JayZer als Blackmat getracht duidelijk te maken dat ik eveneens mijn eigen richting huiswaarts zou kiezen. Zij leken dat te begrijpen en dat heb ik toen gedaan. Tot zover het verhaal van de eerste drie negertjes die afvielen ....

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Golliwog » zo apr 15, 2012 9:55 pm

rgemert schreef:Was dat nou een oude Honda 750 K6 die ik voorbij zag komen???? Jeugdsentiment....
Lijkt me een leuke dag geweest en de broodjes zagen er ook aantrekkelijk uit. Alleen zo'n eind rijden vanaf hier.....
Koud zal best wel; ik wacht nog ff op mooi weer.
Nope het is een K2.. :lol:
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door motorrijder_2000 » zo apr 15, 2012 10:16 pm

Stan en Wilma, bedankt voor de gastvrijheid.
En ja, de rit is een afvalrit geworden.
De zorgen van MP over de grote groep, verdween als sneeuw voor de zon [ toch niet zo'n goede beeldspraak :wink: ]
Ik had op de kwaak geen last van de kou [en de regen], kennelijk goed gegokt met het kleden.
En..........Pajaro kan zijn stootrubbers bij mij op komen halen.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

gerkenator
Berichten: 372
Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door gerkenator » zo apr 15, 2012 10:28 pm

leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad, ik kon jammer genoeg niet, ik had een andere rit in de planning die ik al lang geleden beloofd had.
maar zo koud was het nou ook weer niet toch?? ik zat zelf ook 9 uur al op de motor. maar ik had de rit ook meer in het noorden, misschien dat het daar wat minder koud was.

HaastBB
Berichten: 81
Lid geworden op: za jun 18, 2011 3:12 pm
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door HaastBB » zo apr 15, 2012 11:09 pm

Het was een gezellige en leerzame dag! BlauweEngel nog bedankt voor je opmerkzame blik, je was mijn reddende engel.
Het was inderdaad jammer JayZer dat het bij de splitsing mis is gegaan! Hopelijk heb je nog wel een veilige rit naar huis gehad.

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Mr. Blue » ma apr 16, 2012 8:09 pm

Ik had mijn Zumo 770 al op de motor zitten. Helaas startte hij niet en heb ik mijn Zumo 770 weer in de garage gehangen. Volgende keer beter.

Afbeelding

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2012?

Bericht door BBMW » ma apr 16, 2012 8:16 pm

Mr. Blue schreef:Ik had mijn Zumo 770 al op de motor zitten. Helaas startte hij niet en heb ik mijn Zumo 770 weer in de garage gehangen. Volgende keer beter.

Afbeelding
Met de laatste update erop Hans? :-)
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je het K&K bij Stanley's Motor Centrale 15-04-2

Bericht door Mr. Blue » ma apr 16, 2012 8:18 pm

Yep, Google Maps versie 2013-5034467.09 :lol:

Oh ja, en lettergrootte 24 i.v.m. geintegreerd zonnevizier.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten