Aan/af meldingen Droge rit van ReefeR in de Ardennen 15-10

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo okt 15, 2006 9:37 pm

Frank Switser schreef:Ik heb mijn eigen mening, maar die hou ik maar eens voor me (voor de verandering....... :lol: ).
Het was in elk geval een heel leuke dag!
Zeg dan niets 8)

Ratrace
Berichten: 98
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 10:41 am
Locatie: Helmond
Contacteer:

Bericht door Ratrace » zo okt 15, 2006 9:44 pm

Frank Switser schreef:Ik heb mijn eigen mening, maar die hou ik maar eens voor me (voor de verandering....... :lol: ).
Het was in elk geval een heel leuke dag!
Goed gedaan Frank, dat heet leren.

Mark

Ratrace
Berichten: 98
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 10:41 am
Locatie: Helmond
Contacteer:

Bericht door Ratrace » zo okt 15, 2006 9:45 pm

marcelcbrxx schreef:
Frank Switser schreef:Ik heb mijn eigen mening, maar die hou ik maar eens voor me (voor de verandering....... :lol: ).
Het was in elk geval een heel leuke dag!
Zeg dan niets 8)
Hoe was jou dag Marcel?

Mark

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo okt 15, 2006 9:45 pm

marcelcbrxx schreef:
Frank Switser schreef:Ik heb mijn eigen mening, maar die hou ik maar eens voor me (voor de verandering....... :lol: ).
Het was in elk geval een heel leuke dag!
Zeg dan niets 8)
Ik zeg toch ook niets? Ik schrijf alleen maar wat, en dat is dusdanig nietszeggend dat het boekdelen spreekt..... (alleen jammer dat het in het Sanskriet is, en dat begrijp ik niet). Gelukkig jullie ook niet, dus ik ga nog even door met niets te zeggen als jullie het goed vinden (en anders toch...). Ik wilde nog een poging wagen in spijkerschrift, maar ik kon mijn hamer niet vinden..... (en de spijkers ook niet). Daarentegen had ik wel een schroevendraaien en schroeven, maar de accu was leeg.........

Jawel, dit stukje slaat als een tang op een varken. Behalve dat dat veel herrie maakt komt er niet veel zinnigs uit...... Ik geloof dat ik maar ga slapen.....

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo okt 15, 2006 9:57 pm

Weltrusten Frank, je zal wel moe zijn. Hoeveel km's stonden op de teller vandaag? Jij zal wel het meeste hebben!

² Mark: Mijn dag was meer dan super. Jullie waren met meer zielen, dus normaal gesproken meer vreugd. Echter kan ik mij dat in dit geval niet voorstellen :wink:

Belachelijk gewoon zo'n blade in de Eifel! Mijn motor vriend met de GSXR 1000 was ooit mee met Lampje Hans en Twan en reed de hele dag lekker achter aan, met de smoes, jullie doen je best maar op die birds ik speel met jullie, want die mijne gaat veel makkelijker.

Ik denken: Ja Ja dat zal wel. Maar tis echt zo, en niet een beetje ook......
Tjonge wat een verschil. Was ook aan onze gemiddelde snelheid te zien.
2 van de sport rakkers door de Eifel is echt wat anders.

Maar op de snelweg is de Bird echt lekkerder hoor..... :roll:
En mijn vering moet ook harder op de blade, maar daar kom je pas achter als je daar geweest ben.

Ook wij hadden even mist, maar niet lang. Om 8.00 vertrokken en 20.00 terug Mark, en het hele rondje gedaan met daglicht, geen wild voor de fiets gehad zoals met jou en twan.

Had ook graag naar de Ardennen gegaan, maar wilde toch dit jaar nog Eifelen. Jammer dat er weer wat onrust is nu, maar neem aan dat jullie het verder ook allemaal perfect hebben gehad.

Ik heb wel foto's maar die horen niet thuis op het BOC forum. :xx
Laatst gewijzigd door marcelcbrxx op zo okt 15, 2006 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ratrace
Berichten: 98
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 10:41 am
Locatie: Helmond
Contacteer:

Bericht door Ratrace » zo okt 15, 2006 10:03 pm

Yep Marcel toffe dag, veel zon gehad alleen vanochtend nog wat brrrrrrrr.
Moest nog wel even aan de Eifel rit denken. Zitten meer bogggies in en wat heb ik de vorige keer geleeeeerd.

Plezierig voor je dat je nieuwe speelgoed bevalt en ik geloof goed dat hij veel soepeler de boggies maakt. Wat was je gemiddelde snelheid??

Zou leuk zijn om nog dit jaar met een mooie dag nog even een afsluitende Eifel te doen. Vanaf ons, peulenschilletje kwa aanrijtijd.

Groeten,

Mark

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo okt 15, 2006 10:06 pm

Kan altijd Mark, moeten we doen.

Zal echter als ik jouw was eerst de Powercommander monteren........
maakt het verschil wat kleiner. :P

Met gem snelheid durf ik hier niet te posten...... 8)

Als je het nog weet van toen.....meer dan 10 km harder, ik hou dat altijd bij met mijn Garmin namelijk en zet het in een spread sheat.

Echter op terug weg zakte het weer in, was erg druk en veel 60 km u files.
Vakantie tijd zeker. Maar in de Eifel juist opvallend rustig op de route.

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » zo okt 15, 2006 11:01 pm

fijn voor jullie, ik had mij inderdaad verslapen ben nog wel op goed geluk naar hazeldonk gereden maar daar was niemand meer, ben toen via een grote omweg weer terug gereden was een heel leuk tochje hoop motorrijders gezien en met een groepje mee gereden>>Dirkxx

zeker een groep Harley.s rijders Dirk :w :] :lol:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma okt 16, 2006 4:37 pm

Het enige wat ik op dat gezeik met diene bewuste Dirk te zeggen heb, en dat mag ik want Belgen mogen hier ook hun zegje doen :

MARK, VAN HARTE BETERSCHAP, VOND HET JAMMER DAT JE ER NIET WAS

dirkbbxx
Berichten: 133
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:56 am
Locatie: schiedam

Bericht door dirkbbxx » ma okt 16, 2006 6:45 pm

philipXX schreef:Het enige wat ik op dat gezeik met diene bewuste Dirk te zeggen heb, en dat mag ik want Belgen mogen hier ook hun zegje doen :

MARK, VAN HARTE BETERSCHAP, VOND HET

JAMMER DAT JE ER NIET WAS
helaas heren het was nooit mijn bedoeling geweest om jullie dag teverklooien hierbij mijn oprechte spijt maar ik leg mij neer bij jullie besluit en gooi mij er maar uit het beste en veel veilige kilometers ajuus
groetjes dirkbbxx

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma okt 16, 2006 7:12 pm

Dit gaat al lang niet meer over het aan- en afmelden van een heerlijke rit in de Ardennen, derhalve gaat deze opslot.

ReefeR
Webmaster
Proud member of the Adventure Chaptor

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten