]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Motorpsycho » zo sep 09, 2012 9:55 am

Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012. (Rondje van Ankertje) :?:


Post je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^


Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Eerst even gratis registreren, dan kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd. Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de Direct link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link[/ img ] Zonder spaties. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

KleinDuimpje
Berichten: 254
Lid geworden op: ma sep 01, 2008 9:21 pm
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door KleinDuimpje » zo sep 09, 2012 3:37 pm

Zo wij hebben heerlijk gereden.
Zijn net thuis :]]

Ben benieuwd naar de foto's Mark :wink:
Carpe Diem......

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Ankertje » zo sep 09, 2012 3:41 pm

Het werd op het laatst wel heel erg warm. :D

Was een leuke dag. Bedankt allemaal.

Wel heel veel Kawa's.

:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door MarcB » zo sep 09, 2012 4:19 pm

Ankertje schreef:Het werd op het laatst wel heel erg warm. :D

Was een leuke dag. Bedankt allemaal.

Wel heel veel Kawa's.

:]]]
Er waren ook behoorlijk wat BMW's, zeker 2 :mrgreen:

Was erg gezellig én we hebben netjes gereden, met dank aan de voorrijder :)

Foto's volgen nog!
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door MarcB » zo sep 09, 2012 6:05 pm

Afbeelding
Aankomts bij de McDonalds in Bergen op Zoom om 10:00, temperatuur 20 graden


Afbeelding
Kleinduimpje met Broertje


Afbeelding
En als eerste gezellig bijkletsen uiteraard met koffie, van links naar rechts, Jacky, Scuba, Debvd, Motorrijder_2000 en Harold



Afbeelding
Jacky en Frans (Scuba)

Om 11:00 begon de rit, temperatuur begon al aardig op te lopen. Rond 12:30 begon m'n maag te knorren toen Mark over de porto riep dat we op weg waren naar ons Mosselrestaurant aan zee.... De zee hebben we wel gevonden maar het restaurant was spontaan weggespoeld, snif, geen mosselen voor de lunch....

Gelukkig kent Mark de weg redelijk goed en zijn we bij "Eetcafe de Meiden" terecht gekomen! Temperatuur inmiddels 26 graden.

Afbeelding
Eetcafe de Meiden


Afbeelding
Eetcafe de Meiden


Afbeelding
Scuba, aka de "FartKing....". Frans had alleen net te laat in de gaten dat Jacky nog zat te eten :-___




Afbeelding
En als de Voorzitter het glas leeg heeft komt het tweede deel van de rit


Afbeelding
Je pak droogt wel lekker snel, maar er komt een moment dat je dat opgewarmde pak mag aantrekken....


Samen met Motorrijder_2000 (Jaap) en Scuba (Frans) ben ik vervolgens richting huis gegaan. Ondertussen was het een aangename 30 graden geworden waarna ik voldoende redenen had om thuis aangekomen een lekker biertje te pakken!

Was een leuke rit met Mark als voorrijder, lekker bijgekletst en gegeten. Luitjes, bedankt voor de gezelligheid :D
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door motorrijder_2000 » zo sep 09, 2012 6:59 pm

Ik sluit me bij alle vorige sprekers aan.
Jammer, dat we vroegtijdig huiswaarts moesten.
Ennuh...... er waren hele mooie BlackBirds bij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mark, ik nu de werking van je shifter gezien, eeeeeeeeeeeeen rechte lijn :D
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Boldy
Berichten: 159
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 7:39 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Boldy » zo sep 09, 2012 7:11 pm

Het was weer gezellie,

Als van ouds,heb het wel een lange tijd moeten missen maar vandaag heerlijk achter mark aan kunnen tuffen.
Het is wel een allessie geworden me al die super motoren maar ze doen niet onder voor elkaar,het geweld en een aardig geluid bij elkaar.
Voor mij was het een dag om niet te vergeten geweldig om jullie weer te hebben ontmoet.
Voor het hotel weekend wens ik jullie het zelfde weer als wij hebben gehad vandaag en natuurlijk veel plezier

Tot een volgende keer, Boldy,Rotterdam

Scuba
Berichten: 577
Lid geworden op: di aug 01, 2006 7:14 pm
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Scuba » zo sep 09, 2012 7:39 pm

Het was weer beregezellig, lekker gereden, gekletst en gelachen met elkaar. Het is toch elke keer weer een feestje om weer gezellig bij elkaar te zijn EEn Topklup Jammer dat ik af moest haken voor het laatste gedeelte. Dat van die Fartking snap ik niet Mark, :oops: :oops: ben me van geen kwaad bewust. Voor degene die met het BOC weekend meegaan veel plezier, en de mensen die er vandaag bij waren bedankt. Het was een topdag. :]]] :]]] :]]]

benar156
Berichten: 8
Lid geworden op: zo aug 07, 2011 9:42 pm
Locatie: Maarssen

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door benar156 » zo sep 09, 2012 7:57 pm

En meteen al mooie foto's op het forum...
Het was een mooie rit, enorm mooie stukken zeeland gezien, het weer was super .
Ik heb enorm lol gehad ( zowel met rijden als op het terras ).
Allen ( uitzetter, voorrijder en mederijders ) bedankt voor de prachtige dag en graag tot een volgende rit !

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door MarcB » zo sep 09, 2012 8:21 pm

Scuba schreef:Het was weer beregezellig, lekker gereden, gekletst en gelachen met elkaar. Het is toch elke keer weer een feestje om weer gezellig bij elkaar te zijn EEn Topklup Jammer dat ik af moest haken voor het laatste gedeelte. Dat van die Fartking snap ik niet Mark, :oops: :oops: ben me van geen kwaad bewust. Voor degene die met het BOC weekend meegaan veel plezier, en de mensen die er vandaag bij waren bedankt. Het was een topdag. :]]] :]]] :]]]
Plaatjes zeggen meer dan woorden :-__

Afbeelding
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
Too Cool Designs
Berichten: 336
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 3:33 pm
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Too Cool Designs » zo sep 09, 2012 9:45 pm

Ook wij hebben ons weer goed vermaakt en veel gelachen.
Veel water, windmolens en boomgaarden gezien.
Nooit geweten dat er zoveel fruit groeit in Zeeland :shock:

@Frans...ben bang dat het plaatje klopt, maar mij krijg je niet vies tijdens het eten :lol: ,ben van oorsprong medisch analiste 8) en heb 2 broers..... :-__
See you soon at Too Cool Designs!
Jacky
http://www.toocooldesigns.nl

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door debvd » ma sep 10, 2012 6:55 am

Ook ik heb mij uitstekend vermaakt :D

Was leuk om weer ff mee te toeren :-__

Heeft voor mij wat dingen op de juiste plaats gebracht in mijn besluitvorming om wel of niet verder te gaan met motorrijden.

Mark, was een erg leuke route errug van genoten onderweg... dank je daarvoor en aan de anderen dank voor jullie leuke gezelschap :-__
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Super-bird » ma sep 10, 2012 3:10 pm

debvd schreef:Ook ik heb mij uitstekend vermaakt :D

Was leuk om weer ff mee te toeren :-__

Heeft voor mij wat dingen op de juiste plaats gebracht in mijn besluitvorming om wel of niet verder te gaan met motorrijden.

Mark, was een erg leuke route errug van genoten onderweg... dank je daarvoor en aan de anderen dank voor jullie leuke gezelschap :-__

En Bjorn wat is de conclusie geworden... :?:

Scuba
Berichten: 577
Lid geworden op: di aug 01, 2006 7:14 pm
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Scuba » ma sep 10, 2012 5:01 pm

Zie je wel Jacky , Mark overdrijfd een beetje over dat jij niet lekker gegeten zou hebben door mij, Wij uit Dongen zijn wel wat meer gewend , niet dan :lol: :lol:

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door debvd » di sep 11, 2012 6:51 am

Super-BMW schreef:
debvd schreef:Ook ik heb mij uitstekend vermaakt :D

Was leuk om weer ff mee te toeren :-__

Heeft voor mij wat dingen op de juiste plaats gebracht in mijn besluitvorming om wel of niet verder te gaan met motorrijden.

Mark, was een erg leuke route errug van genoten onderweg... dank je daarvoor en aan de anderen dank voor jullie leuke gezelschap :-__

En Bjorn wat is de conclusie geworden... :?:

Dat het zoals het nu staat, ik afscheid moet gaan nemen van het motorrijden.. :cry: ...ik merk gewoon dat ik teveel nadenk tijdens het rijden...en dat kan gewoonweg een keer funest zijn...sinds het ongeluk van vorig jaar ben ik gewoon niet meer in staat geweest om de motor met tempo een bocht in te gaan...afgelopen weekend bleek elke keer dat ik langzaam de bocht in moet om weliswaar met het gas erop eruit te komen...maar merk gewoon dat ik dan een rijer nem die in de weg rijd.....als ik zie hoe Harold en Marc de bochten ingaan, weet dat ik dat nooit zo gedaan heb...maar wel heel behoorlijk in die richting en merk nu dat ik bijna elke bocht de motor bijna stilleg en daarvoor ging ik gewoon met gas erop de bocht in ...daarbij komt dat ik tijdens aardig wat bochten denk...als ik hier nu zou vallen....teveel momenten aan het denken...

De weg terug kwam ik ook amper een bocht door op het rottepolderplein (a15(schiedam)=>A13) teveel aan het nadenken hoe ik de bocht door moet...

ben nog wel aan het nadenken over een cursus...maar denk niet dat het wat oplevert....dit zit in mijn gedachtenpatroon....en is heel frusterend kan ik je zeggen....

Maakt me langzaam gek hier de keuze over te moeten maken...maar ik mis gewoon het gevoel "doen" en niet nadenken....en het is nu omgekeerd....en dat is vragen om ongelukken :cry:
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Super-bird » di sep 11, 2012 8:46 am

debvd schreef:
Super-BMW schreef:
debvd schreef:Ook ik heb mij uitstekend vermaakt :D

Was leuk om weer ff mee te toeren :-__

Heeft voor mij wat dingen op de juiste plaats gebracht in mijn besluitvorming om wel of niet verder te gaan met motorrijden.

Mark, was een erg leuke route errug van genoten onderweg... dank je daarvoor en aan de anderen dank voor jullie leuke gezelschap :-__

En Bjorn wat is de conclusie geworden... :?:

Dat het zoals het nu staat, ik afscheid moet gaan nemen van het motorrijden.. :cry: ...ik merk gewoon dat ik teveel nadenk tijdens het rijden...en dat kan gewoonweg een keer funest zijn...sinds het ongeluk van vorig jaar ben ik gewoon niet meer in staat geweest om de motor met tempo een bocht in te gaan...afgelopen weekend bleek elke keer dat ik langzaam de bocht in moet om weliswaar met het gas erop eruit te komen...maar merk gewoon dat ik dan een rijer nem die in de weg rijd.....als ik zie hoe Harold en Marc de bochten ingaan, weet dat ik dat nooit zo gedaan heb...maar wel heel behoorlijk in die richting en merk nu dat ik bijna elke bocht de motor bijna stilleg en daarvoor ging ik gewoon met gas erop de bocht in ...daarbij komt dat ik tijdens aardig wat bochten denk...als ik hier nu zou vallen....teveel momenten aan het denken...

De weg terug kwam ik ook amper een bocht door op het rottepolderplein (a15(schiedam)=>A13) teveel aan het nadenken hoe ik de bocht door moet...

ben nog wel aan het nadenken over een cursus...maar denk niet dat het wat oplevert....dit zit in mijn gedachtenpatroon....en is heel frusterend kan ik je zeggen....

Maakt me langzaam gek hier de keuze over te moeten maken...maar ik mis gewoon het gevoel "doen" en niet nadenken....en het is nu omgekeerd....en dat is vragen om ongelukken :cry:
Pfff dat is een moeilijk besluit Bjorn....

Als ik je een tip mag geven: vraag eens aan Stan, hij heeft een bevriende rijinstructeur met engelengeduld. Misschien kan hij je helpen..

Suc6

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Albert » di sep 11, 2012 3:07 pm

Denk eerst eens aan een VRO 1 cursus bij een instructeur die de tijd voor jouw neemt. Geef niet direct op!

Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Marc1100xx » di sep 11, 2012 6:08 pm

Ik denk dat je geen VRO moet doen maar een instructeur vinden die aan je bepaalde angst kan werken.
Als ik je verhaal zo lees heb je die overgehouden aan je ongeval.
Er zijn volgens mij wel instructeurs die je daar bij kunnen helpen .
Een VRO is vaak in een groep en zal je niet de aandacht krijgen die nodig hebt en kost bijna 200 euro.
Voor dat geld kan je zeker wel een flinke dag rijden met een prive instructeur.

Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Marc1100xx » di sep 11, 2012 6:11 pm

En leuke foto's jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Was wel in de ochtend bij ouddorp en brielle aan het rijden met een vriend.
Was heerlijk weer in de ochtend qua temperatuur...

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Albert » di sep 11, 2012 7:11 pm

Ma®c1100xx™ schreef:Ik denk dat je geen VRO moet doen maar een instructeur vinden die aan je bepaalde angst kan werken.
Als ik je verhaal zo lees heb je die overgehouden aan je ongeval.
Er zijn volgens mij wel instructeurs die je daar bij kunnen helpen .
Een VRO is vaak in een groep en zal je niet de aandacht krijgen die nodig hebt en kost bijna 200 euro.
Voor dat geld kan je zeker wel een flinke dag rijden met een prive instructeur.
De VRO die ik onlangs gedaan heb met een KLPD instructeur kostte 150,= en duurde van 0900 tot 1700 uur. Voor zulk geld kan je met een rijles instructeur amper 4 uurtjes sturen.
Daarbij werd alles rustig aangepakt voor degene die het e.a. niet in 1 keer oppakten. Ook het vertrouwen krijgen in het kunnen van de bestuurder met motorfiets was een item die goed behandeld werd en op meerdere fronten kwam dat terug. Zowel met bijzondere verrichttingen als met sturen op de openbare weg. De "groep" bestond uit 3 personen.
Als je wil weten waar ik dat gedaan heb mag je Pb`en, daar reclame hier niet op prijs wordt gesteld denk ik...

Marc1100xx
Berichten: 327
Lid geworden op: do jun 01, 2006 3:51 pm
Locatie: bleiswijk
Contacteer:

Re: ]Hoe vond je de BOC ledenrit op 09-09-2012?

Bericht door Marc1100xx » di sep 11, 2012 8:57 pm

Albert schreef:
Ma®c1100xx™ schreef:Ik denk dat je geen VRO moet doen maar een instructeur vinden die aan je bepaalde angst kan werken.
Als ik je verhaal zo lees heb je die overgehouden aan je ongeval.
Er zijn volgens mij wel instructeurs die je daar bij kunnen helpen .
Een VRO is vaak in een groep en zal je niet de aandacht krijgen die nodig hebt en kost bijna 200 euro.
Voor dat geld kan je zeker wel een flinke dag rijden met een prive instructeur.
De VRO die ik onlangs gedaan heb met een KLPD instructeur kostte 150,= en duurde van 0900 tot 1700 uur. Voor zulk geld kan je met een rijles instructeur amper 4 uurtjes sturen.
Daarbij werd alles rustig aangepakt voor degene die het e.a. niet in 1 keer oppakten. Ook het vertrouwen krijgen in het kunnen van de bestuurder met motorfiets was een item die goed behandeld werd en op meerdere fronten kwam dat terug. Zowel met bijzondere verrichttingen als met sturen op de openbare weg. De "groep" bestond uit 3 personen.
Als je wil weten waar ik dat gedaan heb mag je Pb`en, daar reclame hier niet op prijs wordt gesteld denk ik...
Dat is stukken goedkoper als de knmv die 217 euro vraagt.
Ik heb dit jaar een dag met de Alp d'huzes Motards een trainingsdag gehad en daar ook de geijkte VRO oefeningen gehad en wat nadruk op rijden op een helling.
Deze is dan gratis en word gegeven door rijinstructeurs van de politie.
Ikzelf zou niet snel een rijopleiding doen omdat er 2 vrienden rijinstructeurs zijn en 1 ervan KNMV gecertificeerd.
Als we dan wel eens rijden worden er wel eens tips/adviezen gewisseld.

Maar zoals Bjorn al zei dat hij een soort angst heeft waardoor het rijden niet lekker gaat.
Dus een behendigheidsdag is niet aan de orde lijkt mij.
Bochtentraining zou dan wel een uitkomst zijn vanwege zijn probleem met makkelijk/relaxed bochten rijden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten