Landelijke motordagen Assen

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Landelijke motordagen Assen

Bericht door Ti-BB » do jan 11, 2007 8:37 pm

Ik krijg net door dat de landelijke motordagen op Assen dit jaar op 21 en 22 april zijn.

Deze dagen kan je proeven aan het cirquitrijden en ik kan uit ervaring zeggen dat het een dag is om niet te missen.

Zover ik weet krijgen eerst de deelnemers die afgelopen jaar meegedaan hebben een kans om in te schrijven, en daarna iedereen. Je kan dan tegen een kleine vergoeding zo'n 20 a 25 minuten met een voorrijder rijden (die je niet mag inhalen --> de eerste keer aangeraden) of alleen rijden mét datalog.

Zelf ga ik eerst een groepsessie en daarna een sessie zonder voorrijder.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » do jan 11, 2007 11:02 pm

Is voor mij niet weggelgd ik mag de baan niet op TEVEEL LAWAAI noemen ze dat :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » vr jan 12, 2007 8:25 am

Hmmm, eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Mijn Lasers zijn ook niet echt stil...

Ik kan me van afgelopen jaar niet herinneren dat er op uitlaatgeluid gelet werd, maar ik had wel een originele uitlaat op de cbr1000. Aan de andere kant waren er in de groep twee Aprillia's die een donders kabaal bij zich hadden.

Kzal het wel ff navragen.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » vr jan 12, 2007 6:12 pm

prijs indicatie? :lol:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » vr jan 12, 2007 8:44 pm

Ff Googlen en dan kom je een stukje tekst tegen over 2006...

Motorrijders kunnen inschrijven voor één of méér sessies van 20 minuten Toerrijden op het TT Circuit Assen (kosten € 27,50 per 20 minuten) of één of meerdere keren 20 minuten Sterrijden met tijdopname (kosten € 47,50 per sessie). Wees er snel bij want vol is vol!

Natuurlijk is iedereen van harte welkom. De toegang tot het TT Circuit Assen is GRATIS. Motorrijders kunnen hun favoriete tweewieler parkeren in het Grand Prix-paddock. Een mogelijkheid die je als motorfanaat gewoon niet mag missen.


Ik neem aan dat het dit jaar ook zoiets kost. Afgelopen alleen aan de Toersessie meegedaan en ik vond het voor een eerste keer snel zat!!! Zie pixie van één van de groep.

Afbeelding

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » za jan 13, 2007 3:47 pm

ik wist niet dat MP ook mee deed?! :roll:

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » za jan 13, 2007 8:44 pm

Deze foto is van een rijder die zijn nieuwe fireblade ingeruild heeft voor een vfr omdat hij bang was voor het vermogen. (klinkt niet echt als MP :D ). Na 20 minuten had hij ook een ruime achterstand op de koplopers.

Als iemand die zijn beperkingen zo duidelijk aangeeft in 20 minuten zo'n achterband kan laten zien, ben ik benieuwd hoe dat met de BB gaat...

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » ma jan 15, 2007 7:20 pm

Ik hoor net dat er dit jaar in Assen een strenger geluidsbeleid is. Degene die dat wist dacht aan iets van max. 95 db.

Heeft iemand een idee hoeveel DB een BB met Lasers (track use only, staat erop) ongeveer uitbraakt?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten