Blackbird CBSHOP Eifel rideout test.

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Blackbird CBSHOP Eifel rideout test.

Bericht door marcelcbrxx » ma mar 26, 2007 3:51 pm

Zoals jullie al elders op het forum hebben kunnen lezen hebben wij gisteren de Eifel even verkend welke gedeeltes het beste kunnen worden meegenomen in de komende CBSHOP Blackbird Eifel rideout.

Eenmaal van de snelweg af in de Eifel was de verbazing groot dat daar nog sneeuw langs de weg lag. Op de ene plek meer dan de andere, de wegen waren vaak ook nat van het smelt water.

Afbeelding

De Blade in de sneeuw

Afbeelding

Filament zijn dash met Zumo

Afbeelding

De Zumo was dan ook de enige overeenkomst met de koene Eifel ridders.
Het lijkt zo lekker warm, maar was echt koud.

Afbeelding

Vaker dan normaal tanken, omdat het constant aan het gas hangen de nodige liters peut verbruik omhoog brengt. De nieuwe shock en remmen zijn tot het uiterste uitgeprobeerd bij Filament. Niet alleen over mooi glad asfalt maar ook over hobbelige bochtige wegen kan het verschil met standaard goed ervaren worden.

Afbeelding

Terwijl de Mark bedenkt dat hij misschien beter toch gewoon een blade erbij had moeten nemen ipv zijn winterprojekt (nee hoor, staat gewoon te genieten)

Afbeelding

Denkt de andere Mark, ik ben niet hier om te posen, maar om te rijden en neemt de bochtige afdaling naar de Moesel even op en neer.
Tenslotte ben je in de Eifel om te rijden.

Wij hebben besloten maar de rit maar meer in de Noord Eifel te houden, de Zuid Eifel is ook prachtig maar dat is voor velen een beetje ver.
Ach de Eifel is overal mooi. In een dag alles mee maken houdt wel in dat je dan ook de hele dag niets anders doet dan sturen en tanken met maar een echte Mac stop.

Wij willen dat de tocht leuk is voor iedereen en niet alleen voor de zogenaamde bikkels. Doelstelling is genieten voor iedereen.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma mar 26, 2007 4:14 pm

Ook Gregor Faster en ik zijn de Eifel ingetrokken. Ook veel natte banen, koude en sneeuw. Maar het was toch een fijne dag gehad. Hier is echter 1 foto die Gregor gemaakt heeft die we jullie niet willen onthouden.

Afbeelding

En genieten dat ie deed. :lol: :lol:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma mar 26, 2007 4:38 pm

Mooie plaatjes mannen :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma mar 26, 2007 8:29 pm

Die hond heet zeker Zumo. :lol:


Op de foto ziet het er inderdaad zonniger uit.:lol:

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » ma mar 26, 2007 9:05 pm

moooie foto´s inderdaad heb er al weer zin in om te gaan knapp´n 8) 8) 8)
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » ma mar 26, 2007 10:15 pm

Er was nog een mystery fotograaf in de buurt die ook nog wat foto's heeft gemaakt. Die moeten er zeker bij:

Afbeelding

Ja ik weet het, en deze foto was voor mij ook wel weer confronterend. Maar het genieten op die mini bike weegt toch niet op tegen het mini uiterlijk. In een haarspeldbocht moet ik met mijn been naar buiten anders komt het stuur tegen mijn knie. Volgens kenners ziet het er een stuk beter uit als ik in een lerenpak rijdt. Maar die zijn misschien wel bi....?

Afbeelding

Hier een voorbeeld van zo'n typisch natte bocht. Altijd opletten.

Afbeelding

Maar dit is toch wel de foto van de dag. Let op het jongetje!
En dan had is mijn Blade als enige met originele pijpen. Maar Duitse jongetjes in de Eifel zullen wel verstand hebben van motoren. En hij had die kachelpijpen op de SV en de hoorn op de Bird natuurlijk zien zitten. :-_

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma mar 26, 2007 10:18 pm

Volgens mij heb je gewoon tegen hem zitten schreeuwen. :lol:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » di mar 27, 2007 6:43 am

leuke foto's!! wordt tijd dat er weer gereden wordt met de BOC!

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » wo mar 28, 2007 12:59 pm

Nu het een paar dagen geleden is kan ik niet anders zeggen dat ik een topdag heb gehad. Eigenlijk een hele mooie dag vakantie.
Een dag van geweldige en bijzondere indrukken. Indrukken die alleen een motorrijder kan begrijpen en eeuwig wil laten voortduren.

De Eifel is een perfecte plek om je uit te leven en je nieuwe spulletjes te testen. Dat heb ik dan ook gedaan en ik moet bekennen dat ik zeer tevreden ben. Het is de moeite van het uitdenken en sleutelen meer dan waard geweest. Het rijden door de besneeuwde bossen vond ik ronduit geweldig. Sommigen hadden daarvoor een speciale elekstrische deken aangetrokken. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat het redelijk confronterend is als je daarmee je PK Kg verhouding zo ruimtelijk op de foto laat vastleggen.

Twee.

:lol: :lol: :wink:

Bedankt M&M.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » vr dec 07, 2007 3:19 pm

Vandaag kreeg ik een meeltje van de redaktie van Motor.

Daar komen ze binnenkort met een Fireblade special. Ze vroegen dan ook om foto's in te sturen.

De foto van dat gevoelige jongetje heb ik ingezonden en die komt nu in Motor dan. :D

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » vr dec 07, 2007 5:32 pm

marcelcbrxx schreef:Vandaag kreeg ik een meeltje van de redaktie van Motor.

Daar komen ze binnenkort met een Fireblade special. Ze vroegen dan ook om foto's in te sturen.

De foto van dat gevoelige jongetje heb ik ingezonden en die komt nu in Motor dan. :D
Je hebt toch wel eerlijk erbij gezegd dat die jongen zijn oren beschermde
tegen die "Blue Flame" demper.. he :wink:

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » vr dec 07, 2007 5:59 pm

:n
Die Blue flame was toen heel netjes met een dB killer, dus die maakte niet eens z'n gewone herrie. Het was het trio tje, op de SV zitten ook luide kachel pijpen.

Moet wel zeggen dat het hele dag rijden in de Eifel met een open Blue Flames rijder in de buurt kwa herrie niet te harden is. Daar heb je dan ook meteen een probleem mee met die groene jongens.
Het geluid met demper is dan ook al mooi genoeg.

Hou er maar rekening mee met de Moesel ritten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten