Blackbird CBSHOP Eifel rideout test.
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
- Locatie: Overloon
- Contacteer:
Blackbird CBSHOP Eifel rideout test.
Zoals jullie al elders op het forum hebben kunnen lezen hebben wij gisteren de Eifel even verkend welke gedeeltes het beste kunnen worden meegenomen in de komende CBSHOP Blackbird Eifel rideout.
Eenmaal van de snelweg af in de Eifel was de verbazing groot dat daar nog sneeuw langs de weg lag. Op de ene plek meer dan de andere, de wegen waren vaak ook nat van het smelt water.
De Blade in de sneeuw
Filament zijn dash met Zumo
De Zumo was dan ook de enige overeenkomst met de koene Eifel ridders.
Het lijkt zo lekker warm, maar was echt koud.
Vaker dan normaal tanken, omdat het constant aan het gas hangen de nodige liters peut verbruik omhoog brengt. De nieuwe shock en remmen zijn tot het uiterste uitgeprobeerd bij Filament. Niet alleen over mooi glad asfalt maar ook over hobbelige bochtige wegen kan het verschil met standaard goed ervaren worden.
Terwijl de Mark bedenkt dat hij misschien beter toch gewoon een blade erbij had moeten nemen ipv zijn winterprojekt (nee hoor, staat gewoon te genieten)
Denkt de andere Mark, ik ben niet hier om te posen, maar om te rijden en neemt de bochtige afdaling naar de Moesel even op en neer.
Tenslotte ben je in de Eifel om te rijden.
Wij hebben besloten maar de rit maar meer in de Noord Eifel te houden, de Zuid Eifel is ook prachtig maar dat is voor velen een beetje ver.
Ach de Eifel is overal mooi. In een dag alles mee maken houdt wel in dat je dan ook de hele dag niets anders doet dan sturen en tanken met maar een echte Mac stop.
Wij willen dat de tocht leuk is voor iedereen en niet alleen voor de zogenaamde bikkels. Doelstelling is genieten voor iedereen.
Eenmaal van de snelweg af in de Eifel was de verbazing groot dat daar nog sneeuw langs de weg lag. Op de ene plek meer dan de andere, de wegen waren vaak ook nat van het smelt water.
De Blade in de sneeuw
Filament zijn dash met Zumo
De Zumo was dan ook de enige overeenkomst met de koene Eifel ridders.
Het lijkt zo lekker warm, maar was echt koud.
Vaker dan normaal tanken, omdat het constant aan het gas hangen de nodige liters peut verbruik omhoog brengt. De nieuwe shock en remmen zijn tot het uiterste uitgeprobeerd bij Filament. Niet alleen over mooi glad asfalt maar ook over hobbelige bochtige wegen kan het verschil met standaard goed ervaren worden.
Terwijl de Mark bedenkt dat hij misschien beter toch gewoon een blade erbij had moeten nemen ipv zijn winterprojekt (nee hoor, staat gewoon te genieten)
Denkt de andere Mark, ik ben niet hier om te posen, maar om te rijden en neemt de bochtige afdaling naar de Moesel even op en neer.
Tenslotte ben je in de Eifel om te rijden.
Wij hebben besloten maar de rit maar meer in de Noord Eifel te houden, de Zuid Eifel is ook prachtig maar dat is voor velen een beetje ver.
Ach de Eifel is overal mooi. In een dag alles mee maken houdt wel in dat je dan ook de hele dag niets anders doet dan sturen en tanken met maar een echte Mac stop.
Wij willen dat de tocht leuk is voor iedereen en niet alleen voor de zogenaamde bikkels. Doelstelling is genieten voor iedereen.
-
- Berichten: 3794
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
- Locatie: thuis
- Contacteer:
-
- Berichten: 9801
- Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
- Contacteer:
Mooie plaatjes mannen
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
- Berichten: 1863
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
- Locatie: Budel
- Contacteer:
-
- Berichten: 1946
- Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
- Locatie: Stadskanaal
- Contacteer:
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
- Locatie: Overloon
- Contacteer:
Er was nog een mystery fotograaf in de buurt die ook nog wat foto's heeft gemaakt. Die moeten er zeker bij:
Ja ik weet het, en deze foto was voor mij ook wel weer confronterend. Maar het genieten op die mini bike weegt toch niet op tegen het mini uiterlijk. In een haarspeldbocht moet ik met mijn been naar buiten anders komt het stuur tegen mijn knie. Volgens kenners ziet het er een stuk beter uit als ik in een lerenpak rijdt. Maar die zijn misschien wel bi....?
Hier een voorbeeld van zo'n typisch natte bocht. Altijd opletten.
Maar dit is toch wel de foto van de dag. Let op het jongetje!
En dan had is mijn Blade als enige met originele pijpen. Maar Duitse jongetjes in de Eifel zullen wel verstand hebben van motoren. En hij had die kachelpijpen op de SV en de hoorn op de Bird natuurlijk zien zitten.
Ja ik weet het, en deze foto was voor mij ook wel weer confronterend. Maar het genieten op die mini bike weegt toch niet op tegen het mini uiterlijk. In een haarspeldbocht moet ik met mijn been naar buiten anders komt het stuur tegen mijn knie. Volgens kenners ziet het er een stuk beter uit als ik in een lerenpak rijdt. Maar die zijn misschien wel bi....?
Hier een voorbeeld van zo'n typisch natte bocht. Altijd opletten.
Maar dit is toch wel de foto van de dag. Let op het jongetje!
En dan had is mijn Blade als enige met originele pijpen. Maar Duitse jongetjes in de Eifel zullen wel verstand hebben van motoren. En hij had die kachelpijpen op de SV en de hoorn op de Bird natuurlijk zien zitten.
-
- Berichten: 1863
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
- Locatie: Budel
- Contacteer:
-
- Berichten: 3128
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
- Locatie: XX-city
- Contacteer:
-
- Berichten: 9161
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
- Locatie: The Netherlands.
- Contacteer:
Nu het een paar dagen geleden is kan ik niet anders zeggen dat ik een topdag heb gehad. Eigenlijk een hele mooie dag vakantie.
Een dag van geweldige en bijzondere indrukken. Indrukken die alleen een motorrijder kan begrijpen en eeuwig wil laten voortduren.
De Eifel is een perfecte plek om je uit te leven en je nieuwe spulletjes te testen. Dat heb ik dan ook gedaan en ik moet bekennen dat ik zeer tevreden ben. Het is de moeite van het uitdenken en sleutelen meer dan waard geweest. Het rijden door de besneeuwde bossen vond ik ronduit geweldig. Sommigen hadden daarvoor een speciale elekstrische deken aangetrokken. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat het redelijk confronterend is als je daarmee je PK Kg verhouding zo ruimtelijk op de foto laat vastleggen.
Twee.
Bedankt M&M.
Een dag van geweldige en bijzondere indrukken. Indrukken die alleen een motorrijder kan begrijpen en eeuwig wil laten voortduren.
De Eifel is een perfecte plek om je uit te leven en je nieuwe spulletjes te testen. Dat heb ik dan ook gedaan en ik moet bekennen dat ik zeer tevreden ben. Het is de moeite van het uitdenken en sleutelen meer dan waard geweest. Het rijden door de besneeuwde bossen vond ik ronduit geweldig. Sommigen hadden daarvoor een speciale elekstrische deken aangetrokken. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat het redelijk confronterend is als je daarmee je PK Kg verhouding zo ruimtelijk op de foto laat vastleggen.
Twee.
Bedankt M&M.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....
Kayak.
Kayak.
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
- Locatie: Overloon
- Contacteer:
-
- Berichten: 5886
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
- Locatie: wijchen
- Contacteer:
Je hebt toch wel eerlijk erbij gezegd dat die jongen zijn oren beschermdemarcelcbrxx schreef:Vandaag kreeg ik een meeltje van de redaktie van Motor.
Daar komen ze binnenkort met een Fireblade special. Ze vroegen dan ook om foto's in te sturen.
De foto van dat gevoelige jongetje heb ik ingezonden en die komt nu in Motor dan.
tegen die "Blue Flame" demper.. he
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
- Locatie: Overloon
- Contacteer:
Die Blue flame was toen heel netjes met een dB killer, dus die maakte niet eens z'n gewone herrie. Het was het trio tje, op de SV zitten ook luide kachel pijpen.
Moet wel zeggen dat het hele dag rijden in de Eifel met een open Blue Flames rijder in de buurt kwa herrie niet te harden is. Daar heb je dan ook meteen een probleem mee met die groene jongens.
Het geluid met demper is dan ook al mooi genoeg.
Hou er maar rekening mee met de Moesel ritten.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten