Ritje Oost-en west-vlaanderen.

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Ritje Oost-en west-vlaanderen.

Bericht door Paertje » wo apr 23, 2008 3:27 pm

Yeep iedereen,

Morgen moet ik niet werken en ga ik met een collega een route doen die beschreven staat op Gpstracks.nl. Meer bepaald de route Oost-en west-vlaanderen.

De route start in ursel en ik moet eerst nog naar die collega in zomergem. Mochten er mensen zijn die morgen ook niet moeten werken en wel zin hebben om mee te rijden. Ik vertrek morgenochten rond 09:30u van aan mijn woning in ledegem, West-vlaanderen. Laat anders iets weten op via PM.

De route is 211km lang.
Laatst gewijzigd door Paertje op wo apr 23, 2008 4:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » wo apr 23, 2008 4:22 pm

Ik kan helaas niet met jullie mee *-0

Maar is het wel verstandig u telefoon nummer hier te vermelden :W

Veel plezier morgen :] :] :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Bedankt

Bericht door Paertje » wo apr 23, 2008 4:30 pm

Idd, bedankt voor de opmerking. Heb het aangepast. Is inderdaad mss niet zo verstandig.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Bedankt

Bericht door YO » wo apr 23, 2008 4:47 pm

Paertje schreef:Idd, bedankt voor de opmerking. Heb het aangepast. Is inderdaad mss niet zo verstandig.
Ja.. telefoonnummer vermelden...Dan kun je lastig gevallen worden maar door wie :? :Z :Z

Je wilt toch op z e e r korte termijn iets regelen. Dus waarom niet je nummer erbij. Is niks mis mee.



Op de Spaanse BBsite spreken die gasten ook wel eens iets af en dan zetten ze ook de 06 nummers op de site..

en dat gaat altijd goed en ook snel. Want de pret begint de volgende dag.. :]

Net zoals het verhaal van het krant. Vandaag nieuw en morgen wordt er de vis op de markt in verpakt.

Ik denk niet dat er mensen zijn die de BOC site afstruinen naar telefoonnummers.

En ook als dat zou gebeuren..Wat moet je daar nou mee.. :roll: :W

BTW: Tegenwoordig word je al op je vaste aansluiting lastig gevallen met "geheim nummer" en dan krijg je iets wat je HELEMAAL niet wilt. Dus je nummer is toch al bekend. Dus geheim nummer is bij mij: Opnemen en afbreken. :twisted:



Mijn 06= 30476766
Laatst gewijzigd door YO op wo apr 23, 2008 5:36 pm, 22 keer totaal gewijzigd.

kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Bericht door kris » wo apr 23, 2008 4:58 pm

Spijtig vandaag was ik thuis :( anders had ik wel eens meegereden.Have fun en hopelijk zit het weer mee.

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » wo apr 23, 2008 11:21 pm

Ik moet werken , was anders graag meegegaan :wink:

Paertje
Berichten: 135
Lid geworden op: di feb 26, 2008 3:29 pm
Locatie: Sint-Eloois-Winkel, Belgium
Contacteer:

Heel leuk

Bericht door Paertje » do apr 24, 2008 3:56 pm

Heel leuk ritje. Jammer genoeg hadden we niet genoeg tijd om alles af te haspelen. Zijn maar om 11u vertrokken in Ursel. Onderweg ook nog iets moeten eten natuurlijk. Tegen drie uur zijn we dan elk onze weg gegaan. mijn collega naar Zomergem en ikzelf naar mijn huisje in Ledegem.

Hetgeen we gereden hebben was wel ferm de moeite. In het begin veelbelovend met het militair domein van Ursel. Dan een iets minder stuk rondt Torhout maar in de streek van Diksmuide weer heel erg mooie route langsheen de Ijzer. Heel erg mooi en de moeite waard om eens te doen.

Voor de geïnteresseerden: www.gpstracks.nl maar dit zal jullie wel al bekend zijn waarschijnlijk. En daar neem je dan de motorroute in België Oost-en West-Vlaanderen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten