JAARLIJKSE BB-BBQ 2006

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » zo jul 09, 2006 10:52 am

Zal ik me dan ook maar opgeven?????????????????????

Het lijkt me een saaie bedoening. Weer verbrand vlees, weer dezelfde gezichten, weer dezelfde gesprekken, weer dezelfde moppen, weer...... etc. Ik heb er eigenlijk geen zin in maar ja, de posting van MP komt op mij dermate dreigend over dat wanneer ik me niet opgeef ik voor altijd zijn persoonlijke vijand zal zijn.

Andere reden om niet te komen zou de onpersoonlijke en totaal niet verzorgde uitnodiging van Daantje kunnen zijn. Zoiets van "Je mag wel komen maar liever niet". Ze doet er ook geen enkele moeite voor.........


Yes, ik kan ook. Had eigenlijk op vakantie moeten zijn maar moet helaas verplicht doorwerken in augustus. Dus..........., mogelijkheid voor HET evenement. Daan, hierbij mijn aanmelding (vorig jaar lukte het me echt niet) en tevens die van Syllie Thing

Hoop op mooi weer, lekker eten, veel gezelligheid, alle BOC leden, ongelofelijk veel slap ge-OH en ook een paar nieuwe moppen.

dennis78
Berichten: 10
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 12:48 pm
Locatie: heerhugowaard, -Netherlands

Inschrijven.

Bericht door dennis78 » ma jul 10, 2006 1:15 pm

Hey Hey :lol: :lol: :lol: :lol:

Schrijf ons 2 ook maar in voor die BBQ.
Kennen we gelijk even kennismaken, is nml de eerste keer.

Het adres krijgen we toegemailt??

Groeten,

Dennis

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Re: Inschrijven.

Bericht door Dt-tje » ma jul 10, 2006 5:47 pm

dennis78 schreef:Het adres krijgen we toegemailt??

Yep, iedereen die zich hier aanmeld krijgt van mij een pb met de gegevens, je heb nu dus een pb :lol:

PIP-XX
Berichten: 27
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 9:41 am
Locatie: noord-holland
Contacteer:

Bericht door PIP-XX » ma jul 10, 2006 6:02 pm

Nou Dt-tje

Zoals jij al weet kom ik ook gezelli die kant op hoor. :twisted:

wordt vast gezelli!!

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » ma jul 10, 2006 6:11 pm

Toppie zo :D , wie komt er nog meer :?: :?: :?:

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » di jul 11, 2006 9:19 pm

Als ik met iemand mee kan rijden (ik woon aan de belgische en limbo landse grens)en als ik mag komen ,kan ik een keer kennis maken met deze gezellige mensen. :D

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » di jul 11, 2006 9:23 pm

faster schreef:Als ik met iemand mee kan rijden (ik woon aan de belgische en limbo landse grens)en als ik mag komen ,kan ik een keer kennis maken met deze gezellige mensen. :D
Lijkt me gezellig, en anders haak je toch gewoon aan bij een BOP ergens in het land, er zal vast wel iemand van die kant af komen.. wie oh wie??

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » wo jul 12, 2006 11:41 am

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Helaas moeten wij verstek laten gaan.. We vinden dat allebei heel erg jammer. Het was toen supergezellie. Wie weet volgend jaar weer.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma jul 17, 2006 11:44 am

Rijdt er ook iemand mee vanuit het zuiden?
:roll: :roll: :roll: :lol:

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » do jul 20, 2006 10:14 am

Wij zijn, vanaf morgen, een weekje met vakantie.
Eventuele aanmeldingen of vragen worden dus weer over een week behandeld 8)

folkersj
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 5:19 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Aan/afmeldingen JAARLIJKSE BB-BBQ 2006

Bericht door folkersj » ma jul 24, 2006 8:48 am

Dt-tje schreef: - wie nog meer :?: :?:
Ikke! Lijkt me lekker (en) gezellig!

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma jul 24, 2006 9:38 am

faster schreef:Rijdt er ook iemand mee vanuit het zuiden?
:roll: :roll: :roll: :lol:
Er wordt vanuit het midden van het land een BOP gemaakt met een leuke binnendoor rit naar de tuin van Dt-tje.

Er zullen best een paar mooie bochten in zitten. Jochem gaat dat ritje uit zetten.

:D :D :D
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jul 24, 2006 4:15 pm

FF spammen :wink:

Hallo BB vrienden :hug:

Ik heb nog steeds 't gevoel dat de meeste niet weten hoe gezellig het kan zijn met een BBbbq bij Dt-tje en Hubbie thuis.
:burp: :friends: :beer: :hug: :cheers: :guitar: :-$ :burp: :friends: :y *-* :} :w :_- :burp: :cheers: :beer: :-$ :+: :friends: :xx :coffee: :klap: :reef: :cheers: :beer: :friends: :+: :)()

Dit is echt de ultieme gelegenheid om je BB maten ook eens op een andere manier te leren kennen :wink: En heel veel te eten voor weinig geld :wink: *-* Uiteraard is de rodedraad van de BBbbq wel de BB :] *-* Een BB rijder raakt natuurlijk nooit uitgesproken over zijn geweldige motor met de mooiste kleur (zwart dus :y :wink: ) En we komen uiteraard op de BB. (mijn BOP volgt nog) Er wordt op een heel ontspannen en gezellige manier over van alles en nog wat gesproken. Uiteraard is er ook ruimte voor serieuse zaken. Zo als ervaringen uit wisselen omtrent banden, remblokken, vering en diverse andere onderdelen. Maar bovenal gaat het er om dat het weer minstens net zo gezellig wordt als vorigjaar :wink: Voor de BOC members die er vorig jaar niet bij waren die hebben echt wat gemist :!: Voor degene die er wel waren julie weten dat je dit niet kan missen :wink:

Hier 2 :arrow: linkie 1 linkie 2 naar de ervaringen van vorigjaar *-* *-* *-* :respect:

Na dat je de ervaringen van vorig jaar heb gezien kan je niet anders dan je zelf aanmelden. Vergeet niet dat dit alleen maar een bbq voor de "harde kern" is maar juist voor iedereen :!: (we willen de "harde kern" uitbreiden) En zo veel mogenlijk andere BB rijders leren kennen. Waar kan je dit beter doen dan op een ontspannen bbq. Er is in de schuur ruimte genoeg voor je motor en jezelf om te overnachten. Als je in een tentje wil slapen de tuin is ook groot genoeg voor minstens 10 tenten :wink: Denk niet ik moet in een duur hotel maar neem gewoon een slaapzak en luchtbed mee dan mag je naast je eigen BB slapen :hug:

(de tuinstoelen zijn van mij :twisted: )
Afbeelding


Dus mensen meld je aan voor deze geweldige hapennig en laten we dit jaar de BBbbq tot een nog groter suc6 maken dan vorig jaar :!: :!: :!: :burp: :friends: :beer: :hug: :cheers: :guitar: :-$ :burp: :friends: :y *-* :} :w :_- :burp: :cheers: :beer: :-$ :+: :friends: :xx :coffee: :klap: :reef: :cheers: :beer: :friends: :+: :)()

Nog wat sfeer foto's van vorig jaar :wink: :arrow:

Afbeelding

Afbeelding


Ik zie julie allemaal @ de BBbbq :+: :+: :+:


PS. BOP wordt aan gewerkt :wink:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » ma jul 24, 2006 5:06 pm

Motorpsycho schreef:FF spammen :wink:

Hallo BB vrienden :hug:

Ik heb nog steeds 't gevoel dat de meeste niet weten hoe gezellig het kan zijn met een BBbbq bij Dt-tje en Hubbie thuis.
:burp: :friends: :beer: :hug: :cheers: :guitar: :-$ :burp: :friends: :y *-* :} :w :_- :burp: :cheers: :beer: :-$ :+: :friends: :xx :coffee: :klap: :reef: :cheers: :beer: :friends: :+: :)()

Dit is echt de ultieme gelegenheid om je BB maten ook eens op een andere manier te leren kennen :wink: En heel veel te eten voor weinig geld :wink: *-* Uiteraard is de rodedraad van de BBbbq wel de BB :] *-* Een BB rijder raakt natuurlijk nooit uitgesproken over zijn geweldige motor met de mooiste kleur (zwart dus :y :wink: ) En we komen uiteraard op de BB. (mijn BOP volgt nog) Er wordt op een heel ontspannen en gezellige manier over van alles en nog wat gesproken. Uiteraard is er ook ruimte voor serieuse zaken. Zo als ervaringen uit wisselen omtrent banden, remblokken, vering en diverse andere onderdelen. Maar bovenal gaat het er om dat het weer minstens net zo gezellig wordt als vorigjaar :wink: Voor de BOC members die er vorig jaar niet bij waren die hebben echt wat gemist :!: Voor degene die er wel waren julie weten dat je dit niet kan missen :wink:

Hier 2 :arrow: linkie 1 linkie 2 naar de ervaringen van vorigjaar *-* *-* *-* :respect:

Na dat je de ervaringen van vorig jaar heb gezien kan je niet anders dan je zelf aanmelden. Vergeet niet dat dit alleen maar een bbq voor de "harde kern" is maar juist voor iedereen :!: (we willen de "harde kern" uitbreiden) En zo veel mogenlijk andere BB rijders leren kennen. Waar kan je dit beter doen dan op een ontspannen bbq. Er is in de schuur ruimte genoeg voor je motor en jezelf om te overnachten. Als je in een tentje wil slapen de tuin is ook groot genoeg voor minstens 10 tenten :wink: Denk niet ik moet in een duur hotel maar neem gewoon een slaapzak en luchtbed mee dan mag je naast je eigen BB slapen :hug:

(de tuinstoelen zijn van mij :twisted: )
Afbeelding


Dus mensen meld je aan voor deze geweldige hapennig en laten we dit jaar de BBbbq tot een nog groter suc6 maken dan vorig jaar :!: :!: :!: :burp: :friends: :beer: :hug: :cheers: :guitar: :-$ :burp: :friends: :y *-* :} :w :_- :burp: :cheers: :beer: :-$ :+: :friends: :xx :coffee: :klap: :reef: :cheers: :beer: :friends: :+: :)()

Nog wat sfeer foto's van vorig jaar :wink: :arrow:

Afbeelding

Afbeelding


Ik zie julie allemaal @ de BBbbq :+: :+: :+:


PS. BOP wordt aan gewerkt :wink:

:w:
TWEE DINGEN
1 DE MOOISTE KLEUR BLIJFT ROOD ROOD ROOD ROOOD ROOOOOOOOOD
2 Over die tuinstoelen is te onderhandelen. De harde kern (en MP behoort tot de harde kern, als was het alleen maar door zijn harde kop), heeft geen bijzondere rechten. Neem je je eigen tuinstoelen maar mee op die zwarte vrachtauto!!!!.

Maar hij heeft gelijk...... (heb ik van horen zeggen). Dit evenement mag je niet missen. Al was het maar om de gastvrijheid van DT-tje te ervaren.

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » ma jul 24, 2006 6:50 pm

RiRoJ edit ff je text en haal die megalange quote eruit aub. Tenminste de foto's, wordt anders zo'n lange pagina.




Groeten, Hertog Jan :xx

nee ik ben geen zeikerd

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma jul 24, 2006 8:06 pm

He Psycho,

wil je de volgende keer ook wat Emoticons gebruiken?
Alleen maar tekst staat ook zo kaal..... (Oh, nu snap ik hem: dan voel je je niet zo alleen.... :lol: )

Voor de twijfelaars:
het is inderdaad heel gezellig op de BB-BBQ.... Je hoeft zelfs geen alcohol te drinken om het leuk te hebben (maar het mag wel....).
Er is maar 1 eis: als je te veel drinkt ga je niet meer rijdend naar huis! Auto of motor, dat maakt niet uit, maar zonder Bob kom je dan niet meer weg.....

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » ma jul 24, 2006 8:08 pm

Hoi DT-tje, het is wat aan de late kant, maar ik wil uiteraard graag mee barbequeeeeen. We komen met zijn tweeen!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » do jul 27, 2006 11:22 pm

De BB-BBQ tour is geregeld wil je deze in je start posting vermelden Daan :?:

linkie --> BB-BBQ tour

Al vast bedankt :hug:


@ de rest AANMELDEN voor de BBQ en BBQ tour :!: :!: :!: :twisted: :+

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » vr jul 28, 2006 9:46 pm

Ik ben die week aan het rijden met een maatje in de Eifel dus ik ben er niet.

Vind het wel jammer, maar ik was afhankelijk van de vrije dagen van mijn maatje zodoende.

Maar heel veel smikkel- en smulplezier Birdies!!

Afbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jul 31, 2006 8:15 pm

Julie gaan mij toch niet vertellen dat deze personen:

- Dt-tje & Hubbie
- RK & dame
- FilaMenT
- Motorpsycho
- Evelakes & snowy
- PikiPikiKubwa & dame
- Man in Black-Bird
- RiRoJ & Silly Thing
- PIP-XX
- Frank Switser
- Caradoc & dame
- MXXL & dame
- Folkersj

De eenigste zijn die komen BBQ'n he :twisted: :twisted: :twisted:

Kom op mensen AANMELDEN :!: :!: :!:

:+ :+ :+ :w:
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op ma jul 31, 2006 8:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » ma jul 31, 2006 8:30 pm

Motorpsycho schreef:Julie gaan mij toch niet vertellen dat deze personen:

- Dt-tje & Hubbie
- RK & dame
- FilaMenT
- Motorpsycho
- Evelakes & snowy
- PikiPikiKubwa & dame
- Man in Black-Bird
- RiRoJ & Silly Thing
- PIP-XX
- Frank Switser

De eenigste zijn die komen BBQ'n he :twisted: :twisted: :twisted:

Kom op mensen AANMELDEN :!: :!: :!:

:+ :+ :+ :w:
Neenee, wij komen ook, DT-je heeft ons alleen nog niet op de lijst gezet
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » ma jul 31, 2006 8:34 pm

Yep klopt MXXL, mijn bank heeft nét de betalingen overgeboekt..
Dus er staan er nu weer 5 extra bij :w

Raptor
Berichten: 1658
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 6:52 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Raptor » ma jul 31, 2006 10:13 pm

Wat een gezeur zeg om aanmeldingen.
We zijn nog ruim op tijd en hebben nog dik 50 minuten om ons aan te melden dus CHILLEN ja!!!

Nou bij deze dus, wij melden ons aan. Ik geloof niet dat het nodig is om uit te leggen wie WIJ vormen....dus dat doe ik dan ook niet.

Mocht je het toch niet snappen, dat is ik en die kleine...jeweetwel...ja die ja

Nou tot zaterdag!!
Een turbo is onmisbaar... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Fladder
Berichten: 125
Lid geworden op: do mei 25, 2006 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door Fladder » di aug 01, 2006 10:52 am

Geld is overgemaakt :)

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » di aug 01, 2006 4:28 pm

Beste mensen,
We zijn in het totaal met 24 volwassenen
(en hier en daar een loslopende dochter :wink: ), dat gaat dus heel gezellig worden:D

Afbeelding

Bedankt voor jullie aanmeldingen, heel leuk, en tot zaterdag allemaal :cheers:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten