Reisverslag Dolomieten 2006

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
CorW
Berichten: 14
Lid geworden op: do mei 25, 2006 11:53 am
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Reisverslag Dolomieten 2006

Bericht door CorW » za jul 15, 2006 1:35 pm

Hallo BB-vrienden en vriendinnen,

Hier dan eindelijk eens een posting van Cor.
Gisteravond (14/7) ben ik samen met MarcB terug gekomen uit de Dolomieten. Tot Manheim waren wij vergezeld van Raptor en Turbo-tje die nog een dagje naar vrienden in Trier zijn gegaan.

Op 7 juli zijn we vertrokken met 7 personen richting Italie.
MarcB, Frank Switser, Alexander (Nightwish), Peter (Nightwish senior), Jeroen (vriend van Nightwish), Patrick (Yamaha, vriend van Frank) en Cor.
De eerste dag zijn we tot Gebsattel gekomen waar we overnacht hebben in "Gasthaus zum Lamm" .
Op zondatg 8/7 zijn we naar Wolkenstein gereden waar we door onze gastvrouw Priska werden ontvangen.
MarcB had vanwegen zijn slaapprobleem alweer de beste eenpersoonskamer geritseld. (Zijn relatie met Priska is mij onbekend, maar mijn inziens toch enigszins verdacht).

In het hotel troffen we een aantal bekenden zoals:
Raptor met Turbo-tje, Dirko ut Stadskanoal, Roodkapje, Caradoc en John Colijn.
Van zondag t/m donderdag hebben we elke dag een prachtige route gereden tussen de 200 en 300 km. De mooiste passen vond ik wel de Passo Manghen en de passo Giau.
De foto's Van MarcB volgen nog.
Kortom het was een fantastische week waarbij de gereden kilometers in de Dolomieten als echte ervarings kilometers aangerekend kunnen worden.

Allemaal de groetjes en tot het volgende treffen.

Cor


[/url]

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » za jul 15, 2006 1:48 pm

Het was hélémaal GEWELDIG :D Schitterend gereden, op een paar giga stortbuien na prachtig weer maar ook met een heerlijke groep motorfanaten!

Zoals Cor al zei, gisteravond teruggekomen. Terugweg was bij elkaar 1059km wat gewoon een pokke eind is maar alles is goed gegaan op een klein detail na dat ik heel de week aan de rees ben geweest :roll: Het positieve is dat mijn pak nu perfect zit, 3 kilo afgevallen in een week tijd hahahaa.

Foto's zijn erg mooi geworden, er is véél beeldmateriaal, Turbo'tje heeft veel gefilmd tijdens het rijden evenals Frank en wellicht nog door anderen. Dirko is fanatiek met zijn camera bezig geweest en heeft een paar schitterende actie foto's gemaakt.
De posting hiervan volgt nog. Wat we kunnen doen is om centraal al het beeldmateriaal (foto- en film) te verzamelen en er één DVD van maken.

Helaas zijn er toch een tweetal motorrijders onderuit gegaan, gelukkig zonder ernstige gevolgen. Duncan (Kawasaki) schoot onderuit in een haarspeld bocht en reed zijn versnellingsbak aan gort. Persoonlijk geen gevolgen. Peter Pruisers (BMW) bracht het er helaas iets minder goed van af en moest naar het ziekenhuis voor een zwaar gekneusde arm. Peter is met het vliegtuig teruggevlogen naar Nederland. Waarschijnlijk heeft dit alles ook te maken gehad met het asfalt dat op veel plaatsen minder grip gaf. Ook Dirko heeft hier geregeld opmerkingen over gemaakt en zelf ging ik bijna onderuit toen zowel voor- en achterband net uit een haarspeld weggleden. Bijzondere ervaring :wink:

Al met al, een schitterende ervaring weer en zoals gezegd, foto's volgen nog.
CorW schreef:MarcB had vanwegen zijn slaapprobleem alweer de beste eenpersoonskamer geritseld. (Zijn relatie met Priska is mij onbekend, maar mijn inziens toch enigszins verdacht).
[/url]
Godverde&%$godver.....ze hebben me in een aftandse klerenkast weggemoffeld waar je niet eens rechtop in kon staan, een stinkende wc pot en een raam waar je alleen bij kon komen als je er op je knieen naar toe kroop..... En ons Correke die lag daar lekker met een breedbeeld TFT kleuren televisie, ligbad, vloerbedekking en balkon... jij lelijk, dik... :lol:
Laatst gewijzigd door MarcB op za jul 15, 2006 5:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Foto's

Bericht door RiRoJ » za jul 15, 2006 3:18 pm

NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU

Wij willen foto's, wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's

En anders zo snel mogelijk, please???????????????

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Foto's

Bericht door Faster » za jul 15, 2006 4:57 pm

RiRoJ schreef:NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU NU N NU NU NU NU

Wij willen foto's, wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's

En anders zo snel mogelijk, please???????????????
zoals Riroj al zei;
Wij willen foto's, wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's
Wij willen foto's, wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's

CorW
Berichten: 14
Lid geworden op: do mei 25, 2006 11:53 am
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Foto's

Bericht door CorW » za jul 15, 2006 6:31 pm

Ok, Ok, :shock:

Hierbij alvast een paar foto's
http://members.home.nl/cor.de.wit/

Corw

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » za jul 15, 2006 6:33 pm

Prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig,prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig,prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig,prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig, prachtig,
Proud member of the Adventure Chaptor

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » za jul 15, 2006 6:50 pm

DOLOMIETEN TOER 2006

Afbeelding
Het Hotel "Des Alpes" in Wolkenstein waar we met zo'n 60 man zaten.


Afbeelding
Het weer in de Dolomieten kan snel veranderen. Het ene moment schijnt de zon en een half uur later valt er een vette bui omlaag. Vervolgens is het even later weer helemaal droog.


Afbeelding
Het effect van het weer is vooral bijzonder op de passen....


Afbeelding
En uiteraard heeft elke pas zo zijn ontmoetingspunten.... :wink:


Afbeelding
We hebben met meerdere groepen gereden en het leuke is dat je elkaar onderweg geregeld tegenkomt. Je kon kiezen uit een korte- of lange route varierend tussen de 200 en 300km.

Afbeelding
De natuur is in een woord geweldig....

Afbeelding
En de bochten nog mooier...

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Van links naar rechts, Vader (=Peter, pa van Nightwish), Jeroen (vriend van Nightwish), MarcB (moi), en Alexander (Nightwish).


Afbeelding
En moeders mooiste, ons eigen Correke...


Op woensdag toch maar een dagje rust gepakt anders had de plee het niet overleefd.... :roll: En blijkbaar dachten er meerderen zo over want ook Caradoc en Gerda, Roodkapje en Jeanette, John, vriendin van Tank (Arthur) dachten er zo over. Duncan was er ook bij maar die had weinig keus nadat zijn Kawasaki tegen de vangrail was geparkeerd.

Afbeelding
Dus met z'n allen in het kabelbaantje naar boven. Levensgevaarlijk met Roodkapje, heel het bakkie hing over naar een kant.... :lol:


Afbeelding
Schitterend uitzicht!


Afbeelding
En zo dacht Roodkapje er ook over....


Afbeelding


Afbeelding
Levensgevaarlijk, wie springt er nu van een rotsblok af..... je kunt nog beter op een Bird gaan zitten.... :wink:


Afbeelding
En na een zware dag, een welverdiende rust....


Afbeelding
En als je nu goed kijkt, dan zie je in de verte zo lekker giga buitje hangen, precies de plek waar de rest van de groep lekker aan het gummen was :lol:

Op de terugweg naar beneden begon Roodkapje te klagen over warme voeten....

Afbeelding
Dus dan maar het lekkere beekje in met fris, helder smeltwater, sprankelend zuiver rechtstreeks uit de bergen. Let vooral op de rioolpijp naast zijn voeten hahahahaaa :lol:


Afbeelding
Drie schone dames op een rij!


De PMR's / Portofoons hebben hun nut absoluut bewezen, helemaal geweldig! Zo hoor je elkaar 2 uur lang niet om plotseling weer kontakt met elkaar te krijgen zodat je ergens gezamenlijk iets kan drinken.

Onderweg kreeg ik ineens kontakt met Roodkapje die bovenop een berg zat. Wat eigenlijk niet kon omdat wij ze niet tegen waren gekomen en net in de afdaling zaten van een pas.... Uiteindelijk bleek dat zij heel ergens anders zaten op méér dan 20 minuten rijden :shock:


Afbeelding
Dankzij de PMR's / Portofoons waren we ook op deze pas helemaal kompleet met de Blackbird club!


Afbeelding
Met sneeuw in de verte...


Afbeelding


Afbeelding
Roodkapje met Roodkapin, John, Cardoc met Caradin


Afbeelding

In de afdaling heb ik ook een aardige ervaring mogen opdoen.... In een haarspeld bocht met Nightwish en Frank achter me die aan het filmen was begon mijn achterwiel weg te glijden. Dit terwijl ik al uit de bocht aan het komen was. Op zich nog niets aan de hand totdat het asfalt wel zéér dicht naar me toe kwam. Ik ben met een behoorlijke zwieper uit de glijpartij gekomen zonder onderuit te gaan maar het scheelde echt helemaal niets of ook MarcB was nog een ervaring rijker geworden :roll:

In eerste instantie dacht ik dat alleen mijn achterwiel was gaan glijden.
Afbeelding
Let vooral op de glijstrepen...

Maar toen bleek mijn voorband ook het nodige te vertonen....

Afbeelding
Kortom, een hoop mazzel gehad.....

Nu is het wel zo dat vanaf het begin van de week mijn achterwiel geregeld in de afdaling met het terugschakelen begon te glibberen. Iets waar Dirko en ook anderen ook last van hadden ondanks de Pilot Power banden. 's-avonds had ik hier een discussie over met Eric Groen (Kawasaki 1100 mét eigenbouw Turbo van 205Pk en 186Nm). Volgens Eric wordt in het asfalt extra kiezel verwerkt tegen het kapot vriezen. Hierdoor is het wegdek gladder dan normaal. Dit in combinatie met een bandendruk van 2.9bar vraagt om problemen. Zijn advies is dan ook de bandenspanning te verlagen naar 2.4bar voor en 2.6 bar achter. Overigens zijn hier de meningen over verdeeld binnen de club.

Het effect hiervan heb ik niet meer kunnen kontroleren aangezien wij de volgende dag richting huis zouden vertrekken.

Afbeelding
Onderweg nog een schitterend stuwmeer tegengekomen.


Afbeelding
En voor de dames heb ik respect gekregen. Zit toch niet echt lekker tegen zo'n dikke reet.... :wink:


Dennis en Turbo'tje zijn doorgereden naar Trier om bij vrienden langs te gaan. Ze hebben nog voorgesteld aan ons om mee te gaan wat ik erg aardig van ze vond maar uiteindelijk ging de terugrit voorspoediger dan verwacht en waren wij 's-avonds om 23:30 thuis na bijna 1100km gereden te hebben.

De laatste 4 uur gingen erg lekker snel door Duitsland met CorW. Ondanks dat het gewoon een klo$#@te eind rijden is, hebben we ons toch goed vermaakt op de terugweg.

Inmiddels heb ik ook aangifte gedaan bij de Duitse Autobahn Verkehrspolizei over het levensgevaarlijke rijgedrag van een BMW autorijder die het blijkbaar niet kon verkroppen dat wij voor hem reden op de linker baan met 170km/u. Hij wilde er langs alleen zoiets heeft weinig nut als er meerdere auto's voor je rijden op dezelfde strook. Vervolgens heeft hij zijn wagen tot 2x toe tussen ons in geperst, is ruim gebruik gaan maken van zijn ruitenwisser vloeistof om daarna zeer provocerend met zijn GSM foto's van ons te maken. Tja, toen kon ik het niet laten om een groene fluim op zijn vooruit te planten :roll: Bij de eerstvolgende stop zijn we er gelijk afgegaan want als motorrijder heb je met dit soort figuren alleen maar jezelf. Vervolgens stopt er een Duitse motorrijder naast ons die vlak voor ons hetzelfde is overkomen met dit figuur :evil: In overleg met hem heb ik ook zijn gegevens als getuige doorgegeven. Wat een arsloch.....


Al me al, een schitterende vakantie geweest. Een aanrader voor iedereen om te doen. Er zijn nog veel meer (mooiere) foto's gemaakt door anderen. Ook schitterende video opnames door Turbo'tje / Dennis (Raptor) en Frank en die zullen ongetwijfeld binnenkort gepost worden.

Mozamo bedankt :D :D :D
Laatst gewijzigd door MarcB op za jul 15, 2006 8:31 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » za jul 15, 2006 7:07 pm

Mooooie fotoooo's ,was genieten he ,ik krijg er zin in :] :] :] Gelukkig zijn jullie weer allemaal heelhuids terug *-*

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » za jul 15, 2006 7:49 pm

ook ik is weer terug en ik heb er niks aangevonden, waarom niet zul je denken ???? , slecht gezelschap, kloten wegen, bijna geen bochten, slecht weer etc etc kortom ik ga nooit weer !!!!!!!





















ps : dit is een geintje het was superrrrrrrrrrr :lol: :lol: :lol:
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » za jul 15, 2006 9:13 pm

Zijn we wel weggeweest? Of was het een droom?
Volgend jaar met 20 Blackbirds i.p.v. 12?

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » za jul 15, 2006 9:25 pm

En wij hier maar werken :( :(

Super dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

red-bird
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 1:33 pm
Locatie: gouda
Contacteer:

Bericht door red-bird » za jul 15, 2006 9:26 pm

(Tja, toen kon ik het niet laten om een groene fluim op zijn vooruit te planten)


Had je je helm wel openstaan ???????????????????????? :twisted:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za jul 15, 2006 9:45 pm

Erg leuk verhaal mensen :!: :respect:

Ik ben blij dat julie allemaal weer veilig thuis zijn :hug: :wink:

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » za jul 15, 2006 10:29 pm

Fijn dat jullie weer heel terug zijn. Jammer dat jullie vakantie er op zit.
Ik heb genoten van de foto's en het verhaal. Jazeker het jeukt nu. Maar of ik volgend jaar tot die 20 ga behoren die Frank zo graag daar wil zien rijden. Wie weet................


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RAGS
Berichten: 1007
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:40 pm
Locatie: Arnhem - Nederland
Contacteer:

Bericht door RAGS » za jul 15, 2006 10:38 pm

Super mannen en vrouwen. Mooie verhalen en foto's. Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. 8)

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door ranjoles » zo jul 16, 2006 8:25 am

Wat een fantastische routes moeten daar liggen. Schitterend zeg.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Bericht door Man in Black-Bird » zo jul 16, 2006 9:48 am

Ziet er mooi en gezellie uit en ja 20 Blackbird.s volgend jaar

mischien zit ik daar ook wel bij !!



gr MiBB

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jul 16, 2006 1:22 pm

hier ook nog een paar leuke piccie´s van mijn kant

hier kom ik aan in de bocht ....

Afbeelding

Raptor en Turbo in de bocht ....

Afbeelding

Hier ff dollen op de Penser Joch Turbo, Frank,en Raptor

Afbeelding

FF wachten voor koeien met Roodkapje en Wim en de rest

Afbeelding

Mooi Doorkijkje

Afbeelding

leuke Borden hebben ze ook in Italie

Afbeelding

En deze omdat ik hem zo leuk vindt

Afbeelding

ff jagen over de passen .....

Afbeelding

en zo heb ik er nog veel meer .... hoop dat jullie ze leuk vinden wij wel....
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » zo jul 16, 2006 5:48 pm

Ziet er toppie uit mensen!!
Lekker hé, al die bochten.. Ik krijg al meteen weer zin in de Supertour, was ook zo geweldig :D
Gelukkig dat jullie weer heelhuids terug zijn.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo jul 16, 2006 7:46 pm

Net een SMS binnen van Caradoc, ze liggen nu aan het Garda meer :)

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo jul 16, 2006 8:29 pm

wat zij je daar Marc aan het Gerda meer???
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo jul 16, 2006 11:04 pm

Mooi mannen (en vrouwen) dat jullie het allemaal naar de zin hebben gehad. Volgend jaar 20 bbirds? Gaan we er dan maar een club aktiviteit van maken ipv een Mozamo rit?

Met hoeveel waren jullie dan in totaal?

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma jul 17, 2006 9:33 am

marcelcbrxx schreef:Mooi mannen (en vrouwen) dat jullie het allemaal naar de zin hebben gehad. Volgend jaar 20 bbirds? Gaan we er dan maar een club aktiviteit van maken ipv een Mozamo rit?

Met hoeveel waren jullie dan in totaal?
We waren met 48 motoren (64 personen), waarvan 11 Blackbirds (14 personen).

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » ma jul 17, 2006 10:28 am

:D Errug mooie foto's..

Volgend jaar met 20 BB's is een mooi streven. Of ik daarbij ben.. daar ben ik nog niet helemaal uit... (heb nu al moeite om de ideale lijn te vinden in een bocht..

Maar het lijkt me wel een kick om daar te rijden.. :+:

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma jul 17, 2006 11:11 am

Als jullie zien hoeveel Arwin (Roodkapje) heeft bijgeleerd in een paar dagen, dan willen jullie allemaal naar de Dolomieten. Hij kan nu (met duo) het tempo van de snelle groep zonder problemen bijhouden! Toppie!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten