Dringende oproep

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
gsxr evo
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 8:01 pm
Locatie: Gilze
Contacteer:

Dringende oproep

Bericht door gsxr evo » za sep 09, 2006 9:35 am

dit onderstaan de artikel heeft mijn vriendin elders op een forum geplaatst,plaats het hier ook ff
groetjes Edwin



Hallo motorvrienden,

Zoals jullie weten organiseerd GSX-R EVO ook dit jaar weer de sponsortoertocht op 17 sept. in Gilze.Meer daarover kunnen jullie lezen op Sponsortoertocht 17 sept.

Nu heeft Edwin de kans om op zaterdag 16 sept.het evenement en Stichting A-T onder de aandacht te brengen bij een TV progamma.Welk progamma dat is mag van de redactie nog niet bekend gemaakt worden omdat maandag pas definitief de beslissing word genomen of het door gaat.
Wel heeft de redactie aan Edwin gevraagd met hoeveel motorrijders hij ,als het door gaat, naar de tv studio in Almere kan komen.
Jullie begrijpen dat hij dus voor maandag aan de redactie van het progamma door moet geven met hoeveel motorrijders hij kan komen.Vandaar dus deze oproep.

WIE WIL ER ZATERDAG MEE NAAR ALMERE OM EDWIN EN DUS STICHTING A-T TE STEUNEN.

Stuur een mailtje naar motorrijders.voor.at@home.nl als je mee gaat of met hoeveel mensen jullie komen als je met een groep gaat.
Zodra bekend is of het door gaat stuurt Edwin jullie een mailtje met de tijden en plaatsen waar er afgesproken gaat worden zodat we met iedereen tegelijk in Almere aan komen. Reken dat je er een zaterdag middag mee kwijt bent.

JULLIE ZULLEN BEGRIJPEN DAT DIT VOOR HEM DE GELEGENHEID IS OM STICHTING A-T LANDELIJK ONDER DE AANDACHT TE BRENGEN EN ZO MEER FONDSEN KAN WERVEN.

Hopelijk ziet Edwin jullie de 16de in Almere en natuurlijk de 17de in Gilze......

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Support

Bericht door RiRoJ » za sep 09, 2006 10:04 am

Ik weet niet of er veel animo is maar wanneer iemand naar Almere toe gaat geef dan hier ff een seintje. Ik voel er wel wat voor temeer omdat ik 17 september niet mee kan (rit in Groningen van Raptor). Dus als er meer zijn??? Rijden we samen naar Almere

gsxr evo
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 8:01 pm
Locatie: Gilze
Contacteer:

Re: Support

Bericht door gsxr evo » za sep 09, 2006 12:43 pm

RiRoJ schreef:Ik weet niet of er veel animo is maar wanneer iemand naar Almere toe gaat geef dan hier ff een seintje. Ik voel er wel wat voor temeer omdat ik 17 september niet mee kan (rit in Groningen van Raptor). Dus als er meer zijn??? Rijden we samen naar Almere
Stuur je mij wel een mailtje aub want dan hoef ik niet alle forums af om iedereen een mailtje te sturen als het definitief door gaat.

Groetjes Edwin

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten