Grondspeling..............
- MarcB
- BOC Bestuur

- Contacteer:
Re: Grondspeling..............
Het is geen kunst om zonder schaamranden te rijden, het is juist de kunst ze te behouden..... Ja, filosofisch hoogstandje al zeg ik het zelf.... 
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk
Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk
Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...
-
BBMW
- Contacteer:
Daar ben je wel erg goed inMarcB schreef:Het is geen kunst om zonder schaamranden te rijden, het is juist de kunst ze te behouden..... Ja, filosofisch hoogstandje al zeg ik het zelf....
BBMW / BOC Ondersteuning
The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.
The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.
-
Blackmetal
Ik heb betaald voor een hele band, dus wil ik ook de hele band gebruiken 
-
Raptor
- Contacteer:
Markos schreef:Kheb vaker deze schade gezien oa bij stanley in zandvoort!!
blijkt maar weer dat een blackbird geen echt circuitmonster is,mijn advies koop een brommert erbij voor het circuit
hmmm...ik rijd iedere maand rondjes op zandvoort en doe ook andere circuits. Zelden steppie aan de grond, laat staan de kuip...maar als het steppie de grond raakt dan is ie eerder dan mijn kuip gelukkig. Een goede indicatie voor mij blijkbaar.
Voor de duidelijkheid, ik rijd zonder middenbok en met hyperpro en achter iets omhoog, 3mm geloof ik.
maar die brommert er bij voor het circuit dat lijkt me ook wel leuk! alleen geen ruimte meer...
Een turbo is onmisbaar... 

-
Rhino
- Contacteer:
Hallo collega's. kom niet zo vaak meer langs maar kijk af en toe nog wel. Ben het laatste jaar erug druk (prive en werk) en kom nog niet weer toe aan een motor of BOC. Ben wel helemaal hersteld
Zoals de oudere garde wel weet is mijn motor niet meer. Dat topic is vast nog wel te vinden. De schade liep ik op tijdens circuit rijden. Ik ben het eens dat dit soort rijgedrag niet op de openbare weg thuishoort. Er zijn al genoeg idioten op de motor die denken dat ze kunnen rijden maar eigenlijk een groot gevaar zijn voor andere weggebruikers en zichzelf en dat openbaart zich iedere keer weer als ik ze met hun bovenlichaam op mijn weghelft een bocht door zie komen...
. Op de openbare weg rijd je simpelweg niet zo extreem en als je dat dan al wilt leer dan aub eerst rijden en ga naar circuitdagen. En op een motor bestaat rijvaardigheid uit de bochten. En als je wel zo extreem rijd op de openbare weg ben je gewoon dom (mijn tien cent waardeoordeel).
Een stukje sturen ben ik niet vies van maar het moet wel leuk blijven. Ik ben op mijn plaat gegaan - niet omdat Dirk en ik aan het boenderen waren - maar omdat ik een bocht verkeerd inschatte, teveel moest insturen en de bird kwijtraakte. Letterlijk.
Houdt die lak dus maar gewoon onbeschadigd evenals de bandrandjes.
Greetz en veel plezier allemaal deze zomer.
Zoals de oudere garde wel weet is mijn motor niet meer. Dat topic is vast nog wel te vinden. De schade liep ik op tijdens circuit rijden. Ik ben het eens dat dit soort rijgedrag niet op de openbare weg thuishoort. Er zijn al genoeg idioten op de motor die denken dat ze kunnen rijden maar eigenlijk een groot gevaar zijn voor andere weggebruikers en zichzelf en dat openbaart zich iedere keer weer als ik ze met hun bovenlichaam op mijn weghelft een bocht door zie komen...
Een stukje sturen ben ik niet vies van maar het moet wel leuk blijven. Ik ben op mijn plaat gegaan - niet omdat Dirk en ik aan het boenderen waren - maar omdat ik een bocht verkeerd inschatte, teveel moest insturen en de bird kwijtraakte. Letterlijk.
Houdt die lak dus maar gewoon onbeschadigd evenals de bandrandjes.
Greetz en veel plezier allemaal deze zomer.
-
Ankertje
- Contacteer:
Goed te horen dat je helemaal hersteld bent Rinus.

De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....
Kayak.
Kayak.
-
Fokkie78
Bedankt voor jullie reacties!
Kennelijk wordt door sommigen gedacht dat als je plat gaat met een motor dat het ook wel hard zal gaan, en is hierdoor de suggestie gewekt dat de schaafplekken op mijn kuip zijn veroorzaakt door extreem rijgedrag.
Dat wil ik gelijk even rechtzetten. We waren op een normale manier rustig in de Eifel aan het toeren met een groep van 8 motoren. Een beetje motorrijder weet dan wel dat, mocht je het al willen, je zelfs niet hard kúnt rijden.
Ik vermoed dat de kuip in een haarspeldbocht de grond heeft geraakt.
Zoiets heb ik bij eerdere motoren nog nooit meegemaakt. Bij eerdere motoren had ik zelfs zelden het stepje aan de grond, maar bij de blackbird gebeurt dit dus regelmatig.
Ik weet inmiddels dat het aan de constructie van de motor ligt, misschien in combinatie met mijn gewicht (0,11 ton
) en zeer zeker niet aan extreem rijgedrag. Sterker nog: Ik heb een grote hekel aan stuntpiloten die zichzelf en vooral anderen in gevaar brengen!
De waarschuwing van Motorpsycho over verminderd grip van de banden zal ik zeker in mijn achterhoofd houden.
Mijn oplossing wordt: De motor iets ophogen aan de achterkant, en er komen carbonstickers over de schaafplekken.
Ik ga er van uit dat het dan opgelost is. Nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Groeten, Marc
Kennelijk wordt door sommigen gedacht dat als je plat gaat met een motor dat het ook wel hard zal gaan, en is hierdoor de suggestie gewekt dat de schaafplekken op mijn kuip zijn veroorzaakt door extreem rijgedrag.
Dat wil ik gelijk even rechtzetten. We waren op een normale manier rustig in de Eifel aan het toeren met een groep van 8 motoren. Een beetje motorrijder weet dan wel dat, mocht je het al willen, je zelfs niet hard kúnt rijden.
Ik vermoed dat de kuip in een haarspeldbocht de grond heeft geraakt.
Zoiets heb ik bij eerdere motoren nog nooit meegemaakt. Bij eerdere motoren had ik zelfs zelden het stepje aan de grond, maar bij de blackbird gebeurt dit dus regelmatig.
Ik weet inmiddels dat het aan de constructie van de motor ligt, misschien in combinatie met mijn gewicht (0,11 ton
De waarschuwing van Motorpsycho over verminderd grip van de banden zal ik zeker in mijn achterhoofd houden.
Mijn oplossing wordt: De motor iets ophogen aan de achterkant, en er komen carbonstickers over de schaafplekken.
Ik ga er van uit dat het dan opgelost is. Nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Groeten, Marc
-
Motorpsycho
- Contacteer:
Rinus fijn om te lezen dat je van al die ellende af bent, en het goed met je gaat
Fokkie78, ik ben blij dat er wat met de waarschuwing gedaan wordt. Ik weet dat het niet altijd met extreem rijgedrag te maken heeft. Op een rotonde kan je ook makkelijk je kuip aan de grond rijden met een lage snelheid.
Fokkie78, ik ben blij dat er wat met de waarschuwing gedaan wordt. Ik weet dat het niet altijd met extreem rijgedrag te maken heeft. Op een rotonde kan je ook makkelijk je kuip aan de grond rijden met een lage snelheid.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier