Indicatie:Zeddam ligt ongeveer in de lijn van Arnhem naar de grens met Duitsland. (een kilometer of drie aan de juiste kant van de grens...
Verder wordt de kaart steeds leuker.
Dit is Arnolds ding en ik kan al zou ik dat willen dit momenteel niet bijhouden omdat alleen Arnold zaken kan aanpassenFrank Switser schreef:Houdt Arnold (of iemand anders) deze map nog bij? Of ligt het (vrijwel) stil? Worden ledenmutaties nog meegenomen in dit verhaal?
Fredje schreef:Fredje uit Ede toevoegen ????
Daar is onze grote vriendgr@@f-@rnold schreef:Ik heb eerlijk gezegd de laatste tijd nauwelijks nog de forums bezocht die ik normaal gesproken wel regelmatig bezoek![]()
Andere bezigheden heb ik voor moeten laten gaan, maar de MLM ben ik echt niet vergeten.
Alle aanvullingen/wijzigingen die in deze topic worden doorgegeven zullen worden verwerkt en dat gaat op korte termijn gebeuren.
Ik zit nog wel aan wat veranderingen te denken, want op sommige plekken is het nu wel erg vol met XX'en waardoor er een aantal niet precies op de juiste geografische plek staan.
Schaaltechnische redenen zijn er ook de oorzaak van dat op de door mij gebruikte kaart, niet alle plaatsen op de juiste gps coördinaten staan. Ik moet het soms op het oog doen
Justekes wel. Ik kan dat bewijzen. Er is hier zelfs een bedevaartsoord. Me nen grote basiliek.philipXX schreef:langen schreef:Hey,
Oostakker staat nog niet op de map.
Kan dat ook even geregeld worden?
Of ben ik hopeloos te laat?![]()
![]()
Oostakker staat op geen enkele kaart,daar is god nog nooit geweest.
![]()
![]()
![]()
Te laat ben je niet, maar ik heb wel even je hulp nodig want met map24 kom ik er niet helemaal uit waar Oostakker precies ligtlangen schreef: Oostakker staat nog niet op de map.
Of ben ik hopeloos te laat?
Zal ik ook toevoegen, gelukkig geef je zelf aan welke Rijswijk, want map24 geeft er zelfs drie aanblackmetal schreef: Als je dan toch bezig bent;
Rijswijk in ......GELDERLAND
Rotterdam zal binnenkort helemaal af zijnGreyhound schreef: Hey Arnold,
Rotterdam is niet af, als er geen Greyhound op vermeld staat
gr@@f-@rnold schreef:Te laat ben je niet, maar ik heb wel even je hulp nodig want met map24 kom ik er niet helemaal uit waar Oostakker precies ligtlangen schreef: Oostakker staat nog niet op de map.
Of ben ik hopeloos te laat?![]()
langen schreef:
Ken jij het center van de wereld niet?
Man,man,man.....
Ok. Maar nu weet je het he.gr@@f-@rnold schreef:langen schreef:
Ken jij het center van de wereld niet?
Man,man,man.....![]()
Map24 gaf vier Oostakkers aan. Eéntje viel af, want die is in Nederland. Ik gokte al op Gent, maar wilde het toch ff zeker weten. Ik wilde het je niet aandoen om het center van de wereld op een totaal andere plek te situeren, anders vliegen al die Blackbirds naar de verkeerde plaats heen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast