Gefeliciteerd RKRK schreef:
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN EXAMEN ALS VOORRIJDER![]()
![]()
![]()
Hoe vond je het 2e waalkade treffen foto's/video's/verhalen
-
Motorpsycho
- Contacteer:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
Peter XX
- Contacteer:
Ja zoals iedereen al zei,het was weer een topdag,ondanks de hitte heerlijk gereden vooral in de ochtend dat we via de dijkjes naar de waalkade zouden gaan,Wim bedankt, de dijk die de A15 heet kende ik nog niet
maar zal hem onthouden.
Maar als voorrijder ben je een topper heerlijk gereden maar wel ophouden met verzamelen van al die vingers
ik heb er meerdere gezien en we deden toch niets fout.Oke er zat behoorlijk de gang in ![biker :]](./images/smilies/Icon%20Biker.gif)
Mark ik hoop dat je snel weer opknapt maar top dat wel bent gekomen.
RK en XXander mooie rit uitgezet ik heb er echt van genoten.en Rk gefeliciteerd met je examen als voorrijder.
Gregor niet meer zo hard lachen als ik bijna omdonder
Wim prachtig gedaan het maken van het pasje.
het is echt een topclub.
Tot de volgende keer.
Maar als voorrijder ben je een topper heerlijk gereden maar wel ophouden met verzamelen van al die vingers
Mark ik hoop dat je snel weer opknapt maar top dat wel bent gekomen.
RK en XXander mooie rit uitgezet ik heb er echt van genoten.en Rk gefeliciteerd met je examen als voorrijder.
Gregor niet meer zo hard lachen als ik bijna omdonder
Wim prachtig gedaan het maken van het pasje.
Tot de volgende keer.
-
RRon
- Contacteer:
Rk en XXander bedankt voor deze geweldige dag!! Dit was onze eerste rit met de BOC en die is erg goed bevallen! Mooie route en een lekker tempo wat door RK werd verzorgd. Misschien dat het voor Heidi in de bochtjes af en toe iets te snel ging maar dat is een gebrek aan ervaring, maar daar wordt hard aan gewerkt
.
Ik was zo onder de indruk van het sfeertje dat de voorzitter, ja die hele nieuwe, mij eraan moest helpen herinneren dat er foto's gemaakt moesten worden.
Het verloren vocht moest regelmatig aangevuld worden, zo ook hier.....

En terwijl wij vocht innamen mochten de motoren even van het mooie uitzicht genieten!!

Ik was zo onder de indruk van het sfeertje dat de voorzitter, ja die hele nieuwe, mij eraan moest helpen herinneren dat er foto's gemaakt moesten worden.
Het verloren vocht moest regelmatig aangevuld worden, zo ook hier.....

En terwijl wij vocht innamen mochten de motoren even van het mooie uitzicht genieten!!

[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]
-
Syllie Thing
- Contacteer:
Ook hierbij mijn bevindingen van het Waalkade-treffen.
Wat een heerlijke dag, lekker koel, veel te weinig gereden, geen koekblik of fietser gezien, GEWELDIG.
Nee het was top. Bij het aantrekken van het motorpak al zweten en dat de rest van de dag gewoon volhouden. Na het oppikken van de Boppers, bij Gouda en Nieuwegein doorgetuft naar Nijmegen. Lekker bakkie gedronken en toen kwam het, de verrassing.
Toppie Wim, de pas is prachtig.
Toen een voorwoord van ons FilaMentje, waarna de groepen zich konden inschrijven.
Om 11.00 uur startte de groep van Caradoc en wij een kwartier erna in de groep van Reefer.
Heerlijk om achteraan te rijden bij jou Reef, ging perfect, goede ontvangst PMR, maar niet meer huilen hoor als je alleen komt te staan voorbij een rood stoplicht.
Marty, bedankt dat je de Garmin aan het praten hebt gekregen, wat kan dat wijf lullen zeg. Zelfs bij de pont zegt ze dat je er ook weer af moet (viel bijna van de motor van het lachen).
Op de pont moesten ze mij hebben. Wij zijn nl. de rij auto’s voorbij gereden die daar al stonden te wachten en dat mocht niet want dan kregen ze problemen. Daar spraken ze mij op aan (vanwege het gele hesje) EN IK RIJD NIET EENS MOTOR.
RK-tje en Xxander, mooie rit uitgezet, vond het niet eens eng in de bochten.
Wim en Gerda, thanks voor het lenen van jullie Corbin-zadel. Na de laatste stop het zadel verwisseld en kan niet anders zeggen: HEERLIJK. Bochten, bobbels en billen veel vaster op de motor.
Onderweg vaak wat gezwets van de groep van RK door de PMR gehoord. Wat bleek…… zij konden hun motoren niet in bedwang houden. Na ongeveer 50 km reden we weer langs de Waalkade en onze groep is het gelukt om de motoren toch door te sturen en niet daar op het terras te belanden. De groep van RK is dat niet gelukt, zij zaten er wel.
Bij terugkomst op de Waalkade was de groep van Evelakes er ook al. Hoe kan dat, zij vertrokken als laatste. Hebben zij gummend de groep van Caradoc ingehaald?
Maar goed, genoeg gezwetst, nu wat foto’s
RK zij nieuwe shirt……….. wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook

Do you know hoe onwijs f*cking gaaf

Aankomst van de MP groep.

Caradoc is zijn verrassing aan het uitdelen

En hier is de verrassing Onze Eigen Eerste Echte Ledenpas

Groep Caradoc en Reefer heerlijk op een winderig terrasje, Konden we even een beetje droog waaien.

Het was de laatste stop op dat terras en met een Corbin-zadel weer op weg voor nog ±40 km.

Mooi hè?

Onderweg………………………

Wij hadden een Hayabusa in de groep, was een leuk gezicht om die kont heen en weer te zien schuiven voor de bochten.

Weer in het centrum van Nijmegen……..drinken, drinken, drinken, drinken.

MP gaat zijn vriendin uitzwaaien…………….RK gaat ze afluisteren.

Zie je wel, hij doet net of hij met de motor bezig is.

MP zei tegen ons dat hij nooit zonder beschermende kleding op de motor zou stappen.
Na deze foto zat hij zonder beschermende kleding op deze motor. Helaas had ik net het fototoestel weer ingepakt. SHIT,SHIT,SHIT

Nogmaals topdag gehad.
Wat een heerlijke dag, lekker koel, veel te weinig gereden, geen koekblik of fietser gezien, GEWELDIG.
Nee het was top. Bij het aantrekken van het motorpak al zweten en dat de rest van de dag gewoon volhouden. Na het oppikken van de Boppers, bij Gouda en Nieuwegein doorgetuft naar Nijmegen. Lekker bakkie gedronken en toen kwam het, de verrassing.
Toppie Wim, de pas is prachtig.
Toen een voorwoord van ons FilaMentje, waarna de groepen zich konden inschrijven.
Om 11.00 uur startte de groep van Caradoc en wij een kwartier erna in de groep van Reefer.
Heerlijk om achteraan te rijden bij jou Reef, ging perfect, goede ontvangst PMR, maar niet meer huilen hoor als je alleen komt te staan voorbij een rood stoplicht.
Marty, bedankt dat je de Garmin aan het praten hebt gekregen, wat kan dat wijf lullen zeg. Zelfs bij de pont zegt ze dat je er ook weer af moet (viel bijna van de motor van het lachen).
Op de pont moesten ze mij hebben. Wij zijn nl. de rij auto’s voorbij gereden die daar al stonden te wachten en dat mocht niet want dan kregen ze problemen. Daar spraken ze mij op aan (vanwege het gele hesje) EN IK RIJD NIET EENS MOTOR.
RK-tje en Xxander, mooie rit uitgezet, vond het niet eens eng in de bochten.
Wim en Gerda, thanks voor het lenen van jullie Corbin-zadel. Na de laatste stop het zadel verwisseld en kan niet anders zeggen: HEERLIJK. Bochten, bobbels en billen veel vaster op de motor.
Onderweg vaak wat gezwets van de groep van RK door de PMR gehoord. Wat bleek…… zij konden hun motoren niet in bedwang houden. Na ongeveer 50 km reden we weer langs de Waalkade en onze groep is het gelukt om de motoren toch door te sturen en niet daar op het terras te belanden. De groep van RK is dat niet gelukt, zij zaten er wel.
Bij terugkomst op de Waalkade was de groep van Evelakes er ook al. Hoe kan dat, zij vertrokken als laatste. Hebben zij gummend de groep van Caradoc ingehaald?
Maar goed, genoeg gezwetst, nu wat foto’s
RK zij nieuwe shirt……….. wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook

Do you know hoe onwijs f*cking gaaf

Aankomst van de MP groep.

Caradoc is zijn verrassing aan het uitdelen

En hier is de verrassing Onze Eigen Eerste Echte Ledenpas

Groep Caradoc en Reefer heerlijk op een winderig terrasje, Konden we even een beetje droog waaien.

Het was de laatste stop op dat terras en met een Corbin-zadel weer op weg voor nog ±40 km.

Mooi hè?

Onderweg………………………

Wij hadden een Hayabusa in de groep, was een leuk gezicht om die kont heen en weer te zien schuiven voor de bochten.

Weer in het centrum van Nijmegen……..drinken, drinken, drinken, drinken.

MP gaat zijn vriendin uitzwaaien…………….RK gaat ze afluisteren.

Zie je wel, hij doet net of hij met de motor bezig is.

MP zei tegen ons dat hij nooit zonder beschermende kleding op de motor zou stappen.
Na deze foto zat hij zonder beschermende kleding op deze motor. Helaas had ik net het fototoestel weer ingepakt. SHIT,SHIT,SHIT

Nogmaals topdag gehad.
-
Robs1100
Dag luitjes,
Ook ik heb me gisteren uitstekend vermaakt, complimenten voor RK en XXander, vond alleen die wegomlegging niet echt in het parcour passen (geintje)!!.
Rit was heerlijk. heb wel gelachen om de man van het pontje, had echt geen haast, wij moesten nog afrekenen terwijl de boot alweer "volliep " met gasten die de andere kant op wilden!
Heidi; gaat prima, ga zo door!
RK; zag op internet nog een fantastisch zwaailicht, niet duur, heel mooi, zou prima passen bij je nieuwe "Toeter", zal ik het adres effe doorgeven?
Mocht ik jullie binnenkort niet meer zien of spreken, wens ik jullie een goede vakantie toe en zeg ik tot Augustus ( Ardennen?)
grz. Rob
Ook ik heb me gisteren uitstekend vermaakt, complimenten voor RK en XXander, vond alleen die wegomlegging niet echt in het parcour passen (geintje)!!.
Rit was heerlijk. heb wel gelachen om de man van het pontje, had echt geen haast, wij moesten nog afrekenen terwijl de boot alweer "volliep " met gasten die de andere kant op wilden!
Heidi; gaat prima, ga zo door!
RK; zag op internet nog een fantastisch zwaailicht, niet duur, heel mooi, zou prima passen bij je nieuwe "Toeter", zal ik het adres effe doorgeven?
Mocht ik jullie binnenkort niet meer zien of spreken, wens ik jullie een goede vakantie toe en zeg ik tot Augustus ( Ardennen?)
grz. Rob
Laatst gewijzigd door Robs1100 op ma jul 03, 2006 2:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Freedom
-
RK
- Contacteer:
-
boebla100
- Contacteer:
hoi eerst ff complimenten voor RK en XXander voor de leuke tocht door en langs nijmegen. dit was mijn eerste boc tour en zeker niet de laatste.
de sfeer zat er goed in al was het voor mij wel ff wennen om op die smalle dijken in het ritme van de groep te komen de vaart zat er goed in
bbers bedankt en tot de volgende.
de sfeer zat er goed in al was het voor mij wel ff wennen om op die smalle dijken in het ritme van de groep te komen de vaart zat er goed in
-
Robs1100
Wat dacht je van deze;--------------------------------------------------------------------------------RK schreef:ZWAAILICHT!!!!!???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je het adres ff doormailen !? Thanx RK
ZWAAILICHT - ROOD - (MET ADAPTER 12VAC) Euro 15,13excl Euro 18,00 incl
1 omwenteling/sec.
geleverd met adapter 12Vac
met bevestigingsklemmen voor op de helm
Specificaties
kleur: rood !!!
voeding: adapter 12Vca / 1A
afmetingen: 190 x 140 x 140mm
gewicht: 1100g
reservelamp: 1 x LAMPRL (12W / 12V)
VDL15RLRA
te verkrijgen bij www.zwaailicht.nl
grz. Rob
Freedom
-
RK
- Contacteer:
-
Frank Switser
-
boebla100
- Contacteer:
-
The Doctor
- Contacteer:
-
RK
- Contacteer:
-
Man in Black-Bird
- Contacteer:
Ja erg leuke dag
O moeder wat was het HEET maar ook gezellie en een mooie rit( bedankt xxander en rk ) en
RK ook bedankt voor de
had alleen nooit de weg naar Ede gevonden
maar ja heb dan ook geen carmin en kom niet zo vaak buiten de gemeente grenzen !!!
Wim bedankt mooie clubkaart moet een hoop werk geweest zijn
vr gr MiBB
RK ook bedankt voor de
maar ja heb dan ook geen carmin en kom niet zo vaak buiten de gemeente grenzen !!!
Wim bedankt mooie clubkaart moet een hoop werk geweest zijn
vr gr MiBB
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma jul 03, 2006 3:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boebla100
- Contacteer:
-
Boldy
- Contacteer:
Voor de eerste keer mee geweest vond het harstikke tof,leuk gezelschap had eigenlijk niet anders verwacht hoor van BB rijders.
het was een beetje aan de warme kant Ben drie liter vocht verloren maar geen nood heb s'avonds in de tuin voldoende bijgetankt er lagen nog een paar van die vieze groene flesjes. Mijn zoon vond het ook wel aardig MAAR ja die rijd natuurlijk weer hayabusa erg jammer maar niet om te lullen. Nou tot ziens op de volgende meeting.
Boldy uit de mooiste stad van Nederland
het was een beetje aan de warme kant Ben drie liter vocht verloren maar geen nood heb s'avonds in de tuin voldoende bijgetankt er lagen nog een paar van die vieze groene flesjes. Mijn zoon vond het ook wel aardig MAAR ja die rijd natuurlijk weer hayabusa erg jammer maar niet om te lullen. Nou tot ziens op de volgende meeting.
Boldy uit de mooiste stad van Nederland
-
PikiPikiKubwa
- Contacteer:
RK schreef:
Als voorrijder want ..... IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN EXAMEN ALS VOORRIJDER![]()
![]()
![]()

Als eerste die dag kon RK feliciteren met de bekroning van de dag toen we weer terug waren op de waalkade, de man was geslaagd na langdurig beraad met andere BOC members hebben we toch besloten het diploma uit te reiken.
Lof voor RK en XXander want ik denk dat iedereen het hierover eens is het was een mooie rit in het Nijmegense en gelukkig waren er hier en daar nog wat terrasjes waar we even konden uitblazen en het vochtgehalte weer even tijdelijk op peil konden brengen.
Caradoc complimenten voor de mooie pas en alle BOC members hebben nu een ware legitimatie erbij gekregen moet morgen naar de KLPD ga het gelijk even checken als ik me moet legitimeren, dit moeten die gasten toch vreten als een geldig indentiteitsbewijs als ik hun stulpje betreed.
Het was mijn eerste toerrit en dan ook nog die grote man mogen achter volgen (sorry RiRoy) ik bedoel tijdens de toerrit RK op de heen- en terugweg mocht jij het weer zijn en MXXL ik zal het niet verklappen we zijn wel thuisgekomen
- Dopey
- Contacteer:
Het was een leuke dag.
Evelakes en Snowy bedankt voor de leuke rit. Veel van de omgeving Nijmegen gezien.
Ik ga hier zeker vaker rijden.
RK gefeliciteerd met het behalen van je Diploma. En dan te bedenken dat je eerst niet wilde komen. Trouwens ook een heel mooi shirt.

Caradoc bedankt voor het mooie clubpasje.
Evelakes en Snowy bedankt voor de leuke rit. Veel van de omgeving Nijmegen gezien.
Ik ga hier zeker vaker rijden.
RK gefeliciteerd met het behalen van je Diploma. En dan te bedenken dat je eerst niet wilde komen. Trouwens ook een heel mooi shirt.
Caradoc bedankt voor het mooie clubpasje.
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen
-
The Doctor
- Contacteer:
En hier zijn de fototjes
Het was al gezellig druk in Veldhoven

Aankomst aan de Waalkade, wat een mooie verzamelplaats en het was er al gezellig druk.

leuk terrasje

Roodkapje met zijn nieuwe shirt

en zonder
, let op de spontane braakneigingen van Psycho

Ik heb de rit gereden in het groepje van Roodkapje en Lampie. Het was reuzegezellig

liefde is............samen op de veerpond

liefde is(part 2)............
....samen

Het was al gezellig druk in Veldhoven

Aankomst aan de Waalkade, wat een mooie verzamelplaats en het was er al gezellig druk.

leuk terrasje

Roodkapje met zijn nieuwe shirt

Ik heb de rit gereden in het groepje van Roodkapje en Lampie. Het was reuzegezellig

liefde is............samen op de veerpond

liefde is(part 2)............

-
Hertog Jan
-
RK
- Contacteer:
-
XX@nder
- Contacteer:
Och och hoe kon ik het vergeten.
Wim bedankt nog voor je vele werk. De pas draag ik als een van de weinige bij me. En als we het toch over de pas hebben, wanneer gaat die kortingsregeling met ome Spee ook alweer in?
Leuke foto's allemaal en RK bedankt dat je geen BOC onderbroek hebt gekocht. Ik moet me niet proberen de foto's voor te stellen die dan gemaakt zouden zijn
RK en FilamenT bedankt voor de fijne samenwerking en voorbereiding bij het maken van de rit. Volgend jaar graag weer!
Wim bedankt nog voor je vele werk. De pas draag ik als een van de weinige bij me. En als we het toch over de pas hebben, wanneer gaat die kortingsregeling met ome Spee ook alweer in?
Leuke foto's allemaal en RK bedankt dat je geen BOC onderbroek hebt gekocht. Ik moet me niet proberen de foto's voor te stellen die dan gemaakt zouden zijn
RK en FilamenT bedankt voor de fijne samenwerking en voorbereiding bij het maken van de rit. Volgend jaar graag weer!
-
RK
- Contacteer:
nou jij zit maar al te graag in je onderbroek op de waalkade met je tuinbroek onder je knieenXX@nder schreef:Och och hoe kon ik het vergeten.![]()
![]()
![]()
Leuke foto's allemaal en RK bedankt dat je geen BOC onderbroek hebt gekocht. Ik moet me niet proberen de foto's voor te stellen die dan gemaakt zouden zijn![]()
dito.... doen we, maken we er weer een leuke dag van als het weer net zo mee doet als dit jaar komt dat in orde!XX@nder schreef: RK en FilamenT bedankt voor de fijne samenwerking en voorbereiding bij het maken van de rit. Volgend jaar graag weer!
-
RRon
- Contacteer:
Mooie foto's philipXX!! Ik heb je dan wel niet veel gesproken maar des te meer in mijn spiegels gezien
. Complimenten voor je wielen, prachtig zijn ze!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]