Wat een ouwehoer heTi-BB schreef:Missie geslaagd lijkt me. Klinkt goed hoor!
Maar wel mooi gedaan !
(Janneman gaat sparen voor een Jezus)
Groeten, Hertog Jan
Nee ik kennelijk!FilaMenT schreef:Echt wel, wat dacht van orginele uitlaten monteren.marcelcbrxx schreef:![]()
Pfff....... je moet ze ook alles uitleggen.......![]()
Zonde van je geld! Spaar maar ergens anders voor.Hertog Jan schreef: (Janneman gaat sparen voor een Jezus)![]()
Groeten, Hertog Jan

marcelcbrxx schreef:Zonde van je geld! Spaar maar ergens anders voor.Hertog Jan schreef: (Janneman gaat sparen voor een Jezus)![]()
Groeten, Hertog Jan![]()
Wat MarcB niet meeneemt in zijn verhaal is dat die een ding heeft aangeschaft die niet specifiek voor een motor bedoeld is, maar meer voor in een auto of liever nog open Jeep of zo.

Uiteraard heb ik de transceiver in rubber afgemonteerd. Kijkend naar mijn ervaringen van de afgelopen jaren met mijn Kenwood TH-F7E, Baehr Intercom, Powercommander en overige elektronica waar m'n Bird mee behangen is zal het wel meevallen met de Ultra Sonore trillingenmarcelcbrxx schreef:Op een motor heb je last van Ultra Sonore trillingen. Daarom hangt je navigatie bijvoorbeeld ook in rubbers. Nu heb ik het project van Marc nog niet gezien, en verstandig als hij is zal die er wel voor gezorgd hebben dat dat in orde is. Maar je kan echt niet alles zo maar op je motor zetten.
Wacht maar een seizoen totdat die er wat km's mee gemaakt heeft en behalve theorie ook praktijk kennis heeft opgedaan.
Tot op heden helemaal geen nadelige invloeden bemerkt, zelfs niet bij 50Watt zendvermogen. Maar voor alle duidelijkheid, het was me niet te doen om het zendvermogen, maar om het feit dat ik gelijk een stereo radio ontvanger heb die automatisch omschakelt zodra op een bepaalde frequentie een signaal binnenkomt.marcelcbrxx schreef:Want met veel watt zenden heeft juist weer invloed op de motor electronica. Denk maar (jij bent immers chauffeur) wat een versterker achter je cb voor invloed heeft op de vrachtauto electronica.
Ik heb hier klanten, die gaan zenden met 35 watt als ze de begrenser van hun vrachtauto even willen omzeilen.
Ik zeg dan ook altijd, het werk begint pas als je klaar bent......marcelcbrxx schreef:In theorie kan van alles. Echter de praktijk is waar het moet werken.
Maar je ziet ook ik volg dit, dit is leuk! Hopenlijk gaat er niets mis.
Mee eens, kan je geen soldeerbout vasthouden, begin er niet aanmarcelcbrxx schreef:Maar mensen die al moeite hebben met hun dvd recorder of onder gadget programeren kunnen hier beter afblijven. Dit kan te veel.
Denk aan het onderschrift van motormaat Stanley.

Misschien es een fatsoenlijke telefoon kopen in plaats van dat oranje ding met draaischijf in je tanktasRK schreef:Niet nodig .... bij mijn laatste ritje was na de pech ook een geluk storingsvrije en zeer krachtige PMR![]()
Maar wil je es doorgeven wanneer je weer es een vrij weekend heb want bellen met de zumo werkt nog niet ..... misschien heb je al een idee waaraan dat ken liggen![]()
heb je daar ook opnames van ??MarcB schreef:Volgens mij komt het door de combinatie Ultima XL, Zumo en Yeasu![]()
Maarre, wanneer ik tijd heb weet ik niet. Ben een beetje druk de laatste tijd. Bel me anders ff.
Oh ja, niet alleen het bereik maar ook de ontvangst van de set in Andorra was zéér goed. Het kwam geregeld voor dat de Yaesu wél ontvangst had van een PMR terwijl op andere PMR's het signaal niet binnen kwam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast