Zo ook wij zijn weer thuis van een druk en en vermoeiend weekend , maaaaaaar wel een gaaf weekend !!!
Vrijdagavond aangereden en mijn onderkomen voor het weekend bekeken, die ik op het laatste moment aangeboden kreeg van Nightwish waarvoor hulde dank enz , dit Chalet werd gedeeld met Martin , Koen en Alexander, affijn na ingececked te hebben beetje gaan eten beetje zuipen (oa spa fruit en de nodige Cola) beetje lullen, chillen , lachen, observeren etc , daarna proberen te slapen ware het niet dat er een onverlaat in zijn eentje het hele bos bij Piet, Susan , en Rens probeerde om te zagen, slapen wede niets dus.......
De zaterdag ochtend naar een lekkere warme douche ff lekker gelachen om dei verkleumde koppen die verdwaasd uit de tentjes kropen

. o ja ik heb het ook koud gehad hoor vrijdagnacht!!! dus ik ben toen uit bed gegaan en heb de Thermostaat maar op 22 graadjes gezet

Na wat fotookes schieten en ontbijtje doen , moesten we maar es een blokkie gaan rijden met een groepie. Het was een lekker ritje met mooie dorpie's mooie weggetjes leuke bochie's en lekkere eten onderwegens , weet alleen niet welke lutser de route in mekaar geknutsels heeft,

maar wat een drempels en klinkers zeg

maar wel leuk vond ikke zelluf in elk geval

.
Toen we terug kwamen van de rit moe maar voldaan stond er al een kluppie automobilisten uit Wijchen en verder te wachten

, en ook onze onderduiker Rhino was er even!! te bikken en kletsen (leuke naam voor een treffen het kijk , klets , en bikken treffen) BBQ in de fik er allemaal omheen gezellig dus

, een goede truc hiervoor is je legt er vlees op loopt dan zelf weg om te kletsen dan kom je na een half uurtje terug en pakt je vlees eet het op en herhaald deze cyclus een paar maal tot je buikje vol is ha ha

,
Daarna weer beetje drinken etc slapen en toen ........ toen was het zondag morgen D Day , lekker vroeg eruit ontbijt , motor plaatsen en wachten op wat komen gaat, nou er kwam van alles vooral BBlackbirds en aanverwande artikelen en mensen van allerlei pluimage en nationaliteiten oa Duits , Spaans, Zweeds, Noors, Engels, En Belgs o ja en een paar Nederlanders , en deigene waar het vandaag om draaide waren er namelijk de mensen van Kika en ik ben er zeer fier op dat er zo goed geld opgehaald is met verschillende inzamelingen verkopen etc, en er komt vast nog meer achter weg hoop ik

Een ider die hier aan meegedaan heeft en er geweest of gedacht heeft mag er trots op zijn wat er bereikt is ga zo door denk ik dan, en als ik dan vandaag hoor de de vrouw dei achter de stand stond van Kika zelf kortgeleden haar 3.5 jaar jonge dochter aan kanker heeft verloren brrekt me hart heb ik nog meer respekt voor de mensen die dit soort werk allemaal willen doen voor deze kinderen , en op zo een dag is het niet meer belangrijk of je meningsverschil met de 1 of ander hebt en niet met iemand door 1 deur kan , maar het gezamleijke doel is dan er zijn voor deze kinderen!!!!!!!
Anyway ik ga nu slapen (eindelijk) en zeg ik nog Bedankt voor een ieder en in het bijzonder Piet, Suzan en Rens en de rest van de Staff van het groene dak!!!!!!
Tot volgend jaar!!!
http://picasaweb.google.com/lh/view?una ... &tags=kika#
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch
Het kan altijd harder!!