voor mij het zelfde...PAJARO schreef:Ik wil best achterrijden, maar . . . .
Ik heb nog géén Garmin en een PMR-geval.![]()
Mis misschien nog 'n stukje ervaring als achterrijder. (geen opleiding genoten)![]()
Maar met goede wil en om al onze (buitenlandse) mede BB-rijders niet te laten sti@#&%* . . . . eventueel.
Laat maar weten, heren
Aanmelden vrijwilligers Int. treffen 19 t/m 21-09-'08
- Super-bird
- Contacteer:
Re: Aanmelden vrijwilligers Int. treffen 19 t/m 21-09-'08
-
Henny
- Contacteer:
Hoi Jochem,
Ik kan alleen zaterdag, en kan best vroeg komen om te helpen met hand en span diensten.
ik hoor nog wel hoelaat er zaterdag begonnen gaat worden.
henny
Ik kan alleen zaterdag, en kan best vroeg komen om te helpen met hand en span diensten.
henny
Flying Moose
-
Burtonman
- Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin
09.00 hr is er ontbijt, 09.05 hr beginnen we eraanHenny schreef:Hoi Jochem,
henny
En indien er echt te weinig voor of achter rijders zijn, ben ik voorstander voor het voorstel om individuelen BB'ers onder elkaar gaan rijden.
-
Motorpsycho
- Contacteer:
martin schreef:Ik denk dat we bij gebrek aan voor en achter rijders deze keer voor de individuele rijders moeten gaan, dan kan ieder zijn eigen groep vormen waar hij mee wil rijden.
Uiteraard ben ik er voor de hand en span diensten op vrijdag
Met een kleine aanvulling, de ervaren wegkapiteins zullen koppels moeten vormen om onze (buitenlandse) gasten te begeleiden. (indien nodig)
Bedankt voor de goede wil heren. Echter communicatie is wel een vereiste, anders kan je ook geen contact houden met de voorrijder.Super-Bird schreef:voor mij het zelfde...PAJARO schreef:Ik wil best achterrijden, maar . . . .
Ik heb nog géén Garmin en een PMR-geval.![]()
Mis misschien nog 'n stukje ervaring als achterrijder. (geen opleiding genoten)![]()
Maar met goede wil en om al onze (buitenlandse) mede BB-rijders niet te laten sti@#&%* . . . . eventueel.
Laat maar weten, heren
Van af 08:00 is er ontbijt voor de overnachters. Dus als je rond die tijd aanwezig kunt zijn, vinden wij dat erg fijn HennyHenny schreef:Hoi Jochem,
henny
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
- YO
- Contacteer:
MP, de afspraak die ik had is vervallen dus ik kan zondag 21-9 helpen.
Annemiek wil ook helpen dus laat maar weten..Zeg maar hoe laat we er moeten zijn.
Annemiek wil ook helpen dus laat maar weten..Zeg maar hoe laat we er moeten zijn.
-
Motorpsycho
- Contacteer:
Dat is mooi Yoan 
Vanaf 08:30 is er voor de overnachters is er ontbijt, dus als jullie rond die tijd aanwezig willen zijn, vinden wij dat erg fijn
Vanaf 08:30 is er voor de overnachters is er ontbijt, dus als jullie rond die tijd aanwezig willen zijn, vinden wij dat erg fijn
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
-
RRon
- Contacteer:
Ik zal op vrijdag ochtend het eerste bakkie koffie moeten missen helaas. Kan de tent niet eerder ophalen als 08.00 uur op vrijdagochtend, dan zal die nog moeten worden ingeladen en de rit naar het zonnige Hollanschveld is 125 km.
Dus 9 uur ga ik niet redden maar ik kom er z.s.m. aan!
Moet tegen 18.00 uur weer thuis zijn dus kan wel de rest van de dag voor hand en spandiensten worden misbruikt.
Dus 9 uur ga ik niet redden maar ik kom er z.s.m. aan!
Moet tegen 18.00 uur weer thuis zijn dus kan wel de rest van de dag voor hand en spandiensten worden misbruikt.
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]
-
Burtonman
- Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin
Ik zal daar zijn om je op te vangen Ron
en die koffie , die gaat er bij mij wel in