Ongevalletje letsel

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Ratrace
Contacteer:

Ongevalletje letsel

Bericht door Ratrace » ma jul 09, 2007 9:28 am

Effe m'n verhaal kwijt:

Gisteren op de Leenderheide (Eindhoven) dacht een mede motorrijder ,BMW R 1150 GS, dat hij op een rechter voorsorteervak stond om vanuit de richting Eindhoven rechtsaf richting Waalre te gaan. Ik stond op dezelfde rijstrook geheel aan de rechterkant om samen met mijn dochter de route Luik te gaan rijden en dat is rechtdoor de A2 op.
U raadt het al, kaboem.......... VRO training ten spijt.... geen houden aan!!
Hij was met de motor van zijn vader op weg naar nota bene Maastricht en dat IS rechtdoor. Maar ja iemand had hem verteld dat je dan via Waalre gaat. Ja rund, als de A2 is afgesloten wordt zijn alle dingen anders....als je uit de richting Den Bosch komt.
Hij boorde zijn rechter valbeugel in mijn kuip en daardoor klapten mijn dochter en ik op de linkerzijde op het asfalt. Glijpartij van 20 meter en tot overmaat van ramp klapte de bird aan het einde van zijn reis ook nog effe op de rechterkant. Dankzij goed materiaal, kost een paar centen maar dan heb je ook iets, de dochter een schaafwondje en dikke knie en ik een gebroken sleutelbeen van de linkerschouder. Zijn schade.........lak van mij op zijn valbeugel :cry: Birdie is aardig ziek en staat bij berger, nog geen foto's dus die probeer ik nog later te (laten) schieten.
De jongen die het veroorzaakt had heeft netjes gisteravond nog effe gebeld hoe het met me ging.

Gezien de recente postings van brekebenen hoop ik dat ik deze cirkel voorlopig mag doorbreken en afsluiten!!!!

Mark :lol:
[/url]
Laatst gewijzigd door Ratrace op ma jul 09, 2007 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank Switser

Bericht door Frank Switser » ma jul 09, 2007 9:43 am

Mark, dat is kl*te om te horen.....
Gelukkig valt de lichamelijke schade wel mee, dus het leed is te overzien. Jammer van de motor, maar alles is te repareren/vervangen..... Heb je iets nodig, of kunnen we iets doen, dan hoor ik het graag....

Beterschap!

YO
Contacteer:

Bericht door YO » ma jul 09, 2007 9:47 am

Dat is shit Mark :cry: Ben blij dat jullie het er redelijk goed vanaf gebracht hebben..

Als je iets nodig hebt, laat maar weten, kan ik voor je zoeken.

Ik neem aan dat je alles vergoed krijgt?

Turbo-tje
Contacteer:

Bericht door Turbo-tje » ma jul 09, 2007 10:16 am

Veel sterkte en succes met herstel van je bird.
Hopelijk heeft je dochter nu geen motorangst ontwikkeld.... :cry:
Oog om oog...TAND door de lip!

debvd
Contacteer:

Bericht door debvd » ma jul 09, 2007 10:52 am

Dat is goed balen man :(

Hoop dat je snel hersteld en je dochter ook.

En dat het verzekeringstechnisch snel rond is. :?
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

BBMW
Contacteer:

Bericht door BBMW » ma jul 09, 2007 11:04 am

Shit man. Heel sterkte met herstel van jouw en je bird.
Groetjes
BBMW / BOC Ondersteuning

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Evelakes
Contacteer:

Bericht door Evelakes » ma jul 09, 2007 11:10 am

Dat is echt balen.. Hoop dat jullie weer snel herstellen van dit voorval
in ieder geval sterkte, en als ik ergens mee kan helpen"just give a mail"

gr.
Richard

RRon
Contacteer:

Bericht door RRon » ma jul 09, 2007 11:24 am

Heeeeeel veel sterkte en ook ik hoop dat je dochter er geen last van overhoudt, wat de schrik betreft. Ook erg vervelend van je sleutelbeen! :?
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Robird

Bericht door Robird » ma jul 09, 2007 12:33 pm

Dat is echt balen....

Sucses met de afhandeling..en zo als hierboven gezegt als je nog wat nodig heb... ik heb nog voor en achterknippers op de plank,.
Groet Rob

I'm not antisocial, society is anti me.
Afbeelding
BBXX1100

Ratrace
Contacteer:

Bericht door Ratrace » ma jul 09, 2007 12:52 pm

Tof guys and girls, kan ik de spirit er een beetje inhouden..............................................................................................................................................................................auw. :)

Mark

Ratrace
Contacteer:

Bericht door Ratrace » ma jul 09, 2007 1:09 pm

Turbo-tje schreef:Veel sterkte en succes met herstel van je bird.
Hopelijk heeft je dochter nu geen motorangst ontwikkeld.... :cry:
Ik heb Kylie (14) gelijk de vraag gesteld en haar antwoord was:"Tuurlijk ga ik bij jou weer op de motor, je kon er echt niets aan doen!".
Het was anders geweest als ik door een eigen fout op mijn plaat was gegaan, dan was het vertrouwen met rasse schreden achteruit gegaan.

Mark
Laatst gewijzigd door Ratrace op di jul 10, 2007 11:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma jul 09, 2007 1:11 pm

Shit Mark, das minder.

Gelukkig is je dochter er goed van afgekomen, en je sleutelbeen zal wel goedkomen, een beetje wielrenner zit na 2 weken alweer op de fiets :wink:

Hopelijk wordt de schade snel geregeld, ik heb nog een herstelbare rechterkuip + knipperlichthuis liggen mocht je ze kunnen gebruiken laat het maar weten. (ze staan al in mooie doffe grondverf :D )
Proud member of the Adventure Chaptor

Ti-BB
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » ma jul 09, 2007 1:21 pm

We weten allemaal dat motorrijden niet zonder risiko is, maar wat me opvalt is dat het meestal van die kleine rottige vergissinkjes zijn die deze nare gevolgen hebben. Ze kunnen bij wijze van ook op de fiets gebeuren.

Met die BB komt het wel goed, en ik hoop dat ook met je dochter en jezelf snel een stuk beter gaat.

Suc6 met de afhandeling en met het herstellen van het vertrouwen, maar als ik het zo lees komt dat wel goed.

Ratrace
Contacteer:

Bericht door Ratrace » ma jul 09, 2007 3:53 pm

Ti-BB schreef:We weten allemaal dat motorrijden niet zonder risiko is, maar wat me opvalt is dat het meestal van die kleine rottige vergissinkjes zijn die deze nare gevolgen hebben. Ze kunnen bij wijze van ook op de fiets gebeuren.

Met die BB komt het wel goed, en ik hoop dat ook met je dochter en jezelf snel een stuk beter gaat.

Suc6 met de afhandeling en met het herstellen van het vertrouwen, maar als ik het zo lees komt dat wel goed.
Thanx, human error!

Dirko
Contacteer:

Bericht door Dirko » ma jul 09, 2007 4:09 pm

kloten Mark inderdaad alweer één gelukkig ben je der relatief goed vanaf gekomen en je dochter ook en dat is het belangrijkste .

Neemt natuurlijk niet weg dat het mooi kloten is , suc6 dan ook met het herstel ten eerste van jezelf maar ook van je Bird .

Groet´n uut Grunn

Dirk
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

TwanV
Contacteer:

Re: Ongevalletje letsel

Bericht door TwanV » ma jul 09, 2007 4:22 pm

Ratrace schreef:Effe m'n verhaal kwijt:

Gisteren op de Leenderheide (Eindhoven) dacht een mede motorrijder ,BMW R 1150 GS, dat hij op een rechter voorsorteervak stond om vanuit de richting Eindhoven rechtsaf richting Waalre te gaan. Ik stond op dezelfde rijstrook geheel aan de rechterkant om samen met mijn dochter de route Luik te gaan rijden en dat is rechtdoor de A2 op.
U raadt het al, kaboem.......... VRO training ten spijt.... geen houden aan!!
Hij was met de motor van zijn vader op weg naar nota bene Maastricht en dat IS rechtdoor. Maar ja iemand had hem verteld dat je dan via Waalre gaat. Ja rund, als de A2 is afgesloten wordt zijn alle dingen anders....als je uit de richting Den Bosch komt.
Hij boorde zijn rechter valbeugel in mijn kuip en daardoor klapten mijn dochter en ik op de linkerzijde op het asfalt. Glijpartij van 20 meter en tot overmaat van ramp klapte de bird aan het einde van zijn reis ook nog effe op de rechterkant. Dankzij goed materiaal, kost een paar centen maar dan heb je ook iets, de dochter een schaafwondje en dikke knie en ik een gebroken sleutelbeen van de linkerschouder. Zijn schade.........lak van mij op zijn valbeugel :cry: Birdie is aardig ziek en staat bij berger, nog geen foto's dus die probeer ik nog later te (laten) schieten.
De jongen die het veroorzaakt had heeft netjes gisteravond nog effe gebeld hoe het met me ging.

Gezien de recente postings van brekebenen hoop ik dat ik deze cirkel voorlopig mag doorbreken en afsluiten!!!!

Mark :lol:
[/url]
schit Mark.
Als ik iets voor je kan doen geef maar een belletje.

Motorpsycho
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma jul 09, 2007 5:09 pm

:shock: Damn das mooi balen :(

Ik heb helaas geen onderdelen voor een blauwe inj.

Veel sterkte gewenst, beterschap en suc6 met de afhandeling :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Aiki
Contacteer:

Bericht door Aiki » ma jul 09, 2007 5:18 pm

SH.T man veel sterkte en aangezien het jou fout niet is zal de verzekering wel reparatie betalen hé.
Vindt dat je het goed oppakt en dat is posetief.
Afbeelding
Afbeelding

Johnv@nVliet
Contacteer:

Bericht door Johnv@nVliet » ma jul 09, 2007 6:11 pm

Sterkte man, tis gelukkig maar een motor.

Blij dat jij en je dochter het er goed afgebracht hebben.

John
Afbeelding

Be Your Self, There Are So Many Others.

Faster
Contacteer:

Bericht door Faster » ma jul 09, 2007 7:18 pm

Sterkte Mark. :_-

Burtonman
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jul 09, 2007 7:21 pm

Ook langs deze kant sterkte ook voor jou dochtertje. :_-

The Doctor
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma jul 09, 2007 8:20 pm

Ook van ons veel sterkte voor jou en je dochter Mark. Een spoedig herstel toegewenst.
En zoals YO al aangaf, als je iets nodig hebt zoeken we met je mee

groetjes Philip en Dagmar

newborn
Contacteer:

Bericht door newborn » ma jul 09, 2007 8:22 pm

Tsje.....ses nog an toe zeg, je zal maar zo getorpedeerd worden. Dat is het laatste waar je op rekent. Gelukkig dat jullie het er naar omstandigheden goed afgebracht hebben. Ik wens jou en je dochter een voorspoedig en volledig herstel. Dat vind ik het allerbelangrijkste. En als de Bird weer in orde komt en de zin om te rijden weer terug komt, dan is dat een bonus.

cbr1100xx97
Contacteer:

Bericht door cbr1100xx97 » ma jul 09, 2007 8:43 pm

schaafwonden en breuken helen gelukkig wel vanzelf. de bird niet helaaas.

veel sterkte met de verwondingen.
wel netjes, zoals het hoort, dat de veroorzaker nog even langskomt.

gr cbr110097

ken je gevoel, deep shit.

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 09, 2007 8:52 pm

das balen Mark :cry: ......... gelukkig hebben jullie geen ernstig letsel :y ....heel veel beterschap en de BB is gelukkig op te knappen ...... ga je hem rood spuiten ?? :wink:

Plaats reactie