Gisteren op de Leenderheide (Eindhoven) dacht een mede motorrijder ,BMW R 1150 GS, dat hij op een rechter voorsorteervak stond om vanuit de richting Eindhoven rechtsaf richting Waalre te gaan. Ik stond op dezelfde rijstrook geheel aan de rechterkant om samen met mijn dochter de route Luik te gaan rijden en dat is rechtdoor de A2 op.
U raadt het al, kaboem.......... VRO training ten spijt.... geen houden aan!!
Hij was met de motor van zijn vader op weg naar nota bene Maastricht en dat IS rechtdoor. Maar ja iemand had hem verteld dat je dan via Waalre gaat. Ja rund, als de A2 is afgesloten wordt zijn alle dingen anders....als je uit de richting Den Bosch komt.
Hij boorde zijn rechter valbeugel in mijn kuip en daardoor klapten mijn dochter en ik op de linkerzijde op het asfalt. Glijpartij van 20 meter en tot overmaat van ramp klapte de bird aan het einde van zijn reis ook nog effe op de rechterkant. Dankzij goed materiaal, kost een paar centen maar dan heb je ook iets, de dochter een schaafwondje en dikke knie en ik een gebroken sleutelbeen van de linkerschouder. Zijn schade.........lak van mij op zijn valbeugel
De jongen die het veroorzaakt had heeft netjes gisteravond nog effe gebeld hoe het met me ging.
Gezien de recente postings van brekebenen hoop ik dat ik deze cirkel voorlopig mag doorbreken en afsluiten!!!!
Mark
[/url]