Aan/af meld topic Meerdaagse BOC Moezel trip van 6 tot met 8 Juni 2008

Aan / af meldingen voor de Meerdaagse BOC Moezel trip van 6 tot met 8 Juni 2008 AUB in deze topic posten
Ik zal dan weer netjes een lijstje bij houden
Linkie voor meer info
Meerdaagse BOC Moezel trip van 6 tot met 8 Juni 2008
Uiteraard zal deze rit volgens dit regelement vereden worden
Het Avondmaal
Dus wil een ieder zich in ieder geval voor 18:00 melden in het Hotel http://www.weissmuehle.de/
Dan kunnen we lekker nog even douchen omkleden biertje/wijntje
frisje nemen en effe bijkletsen.. alvorens we gaan eten..
Aangemeld zijn:
Evelakes
Super-Bird
Burtonman
Kurt & Chantal
Ti-BB
Dopey
RK en Jeanette
Rhino
PikiPikiKubwa
Faster
carpontie
Kurt
Besbird en zoon Matthijs
FilaMenT
Black piet
Wie nog meer
Eventuele BOP's kunnen ook in deze topic gemeld worden ik zal ze dan toevoegen
Een BOP starten doe je zo
Post in dit topic de BOP lokatie met adres, wegnummer (indien van toepassing), verzameltijdstip, vertrektijd en eventueel de GPS coördinaten. Wat aanvullende info omtrent de te rijden route mag, maar hoeft niet
Pas daarna zal ik de betreffende BOP in de startposting opnemen. En pas dan kunnen belangstellende reageren. (aanmelden)
Het wordt voor mij bijzonder onoverzichtelijk als er halve BOP's worden door gegeven. En daar al op aangemeld wordt. Mocht je nou hulp nodig hebben met het maken van een BOP dan kan je het altijd aan me vragen
Een naam / lokatie van 'n benzine station kan je via deze link handig op zoeken
BOP van Burtonman:
België - Limburg - 3630 Maasmechelen, Rijksweg 603 ESSO Tankstation (Bruno's food corner)
Coördinaten N 50 57 329 E 5 41 661.
Kom je van NL. Via Heerlen / NL grens, afrit Maasmechelen, einde afrit (rotonde) linksaf, je ziet het tankstation liggen.
Mooie route (zie afbeldingen hier onder) tot aan de BIKER-RANCH waar we rond 12:00 aankomen en er heerlijk kunnen eten.
Verzamelen 09:15
Vertrek 10:00
1e deel

2e deel

Aangemeld zijn:
Burtonman
FilaMenT
Super-Bird
Carpontie
Faster
Wie nog meer
De BOP starters en voorrijders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk je gaat op eigen gelegenheid en verantwoording mee
De routes: Moezel routes