Mijn naam is Ronald, operator, 32 jaar en ik kom uit Brielle (zh). Heb sinds 2005 mijn motorrijbewijs en heb al verschillende motoren gereden waaronder een '96 fireblade, '93 cbr1000f, '04 rsv1000r en een '05 gsx-r 1000. Nu de gsx-r vorige maand uit mijn berging gestolen is en ik graag met mijn vriendin achterop wil rijden is de keuze voor mijn volgende fiets op de blackbird gevallen.
Afgelopen vrijdag was het zover, werd eigenaar van een '01 zwarte cbr1100xx. Toch wel met gemengde gevoelens moet ik zeggen, mijn vorige soes was zo bruut (175 pk op het achterwiel) dat de bird een beetje braaf en zwaar sturend overkomt. Ik heb uit het verleden altijd al een bird willen hebben vanwege de uitstraling en hoop dat ik de fiets nog ga waarderen dmv leuke duo ritjes en natuurlijk door dit forum en clubritjes..
Maar genoeg gelult, nu eerst een foto van mij en mijn meisjes..

Afgelopen zaterdag ben ik bij frank geweest voor een set roadsmarts en ketting / tandwielen en werd natuurlijk gelijk gekieteld voor leuke opties zoals dikke dempers enz, ben vrij technisch en vind het opleuken van mijn motor erg leuk dus zal veel te vinden zijn hier op het forum..