Mijn naam is Jeroen Brink, 29 jaar oud, en Blackbird bezitter sinds augustus 2013.
Woonachtig in het kleine dorpje 't Veld dat ligt tussen Schagen een Heerhugowaard in de kop van Noord-Holland.
Sinds sept. 2011 ben ik in bezit van mijn motorrijbewijs, en na een aantal weekenden motoren gehuurd te hebben in de jaren erna, kocht ik maart m'n eerste fietsje, een GSX R 600 S-rad van 1997, deze heb ik na een paar maanden weer verkocht omdat ik graag iets zwaarders wilde en een fiets waar ik lang mee weg kan (weekendjes,vakanties enz.) en 2op rijden op een oud gsx-je is niet ideaal. o ja over 2op rijden ik heb dus een vriendin Lion heet ze schat van een meid, waar ik al bijna 13 jaar een relatie mee heb.
Na wat neuzen op internet zoekend naar wat voor soort fiets het moest gaan worden stuitte ik op de Honda Blackbird, ik was meteen verkocht van z'n looks en vermogen.
In Het dorpje naast ons zit een kleine Honda dealer een familiebedrijf met een enorme passie voor alles wat een Honda embleem draagt, ze ademen daar echt Honda (Snoek Motoren In Heerhugowaard).
Daar stond er 1 in de showroom een mooie zilvergrijze helemaal standaard en met net geen 28K op de teller, van 2004. Na een proefrit alleen en met m'n meisje achterop was de deal snel gesloten,
meteen een dikke kofferset van hepco&becker er bij besteld.
Plannen: meer dan genoeg inspiratie hier op het forum, afgelopen okt. begonnen met de eerste upgrade een mooie slip on set van TWO BROTHERS RACING USA (een geluidje heeeeeerlijk
We (m;n Vriendin en ik) gaan deze zomer met de Bird naar het 3 landenpunt. Zwitserland,oostenrijk,italie. Om daar van uit een mooi hotel een dag of 4 rond te touren.
Met de alpen in het verschiet zal een superbike stuur waarschijnlijk m'n volgende upgrade zijn. en daarna nog veel meer de wensenlijst is langer dan de bankrekening hoog
Ik hoop jullie te zien bij een meeting of een tourrit.
groeten Jeroen