Even voorstellen JanBMWtje

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JanBMWtje
Berichten: 2
Lid geworden op: di mei 06, 2014 7:33 pm
Contacteer:

Even voorstellen JanBMWtje

Bericht door JanBMWtje » wo mei 07, 2014 8:34 pm

Hallo allemaal,
Als fervent motorrijder helaas geen Blackbird maar de naam zegt het al een BMW K1200p kleur blauw rijd ik al zo'n dikke 40 jaar op een motorfiets rond, zomer en winter. Heb al diverse motoren versleten. Begonnen op een Honda xj500, vervolgens een Honda Transalp, daarna overgestapt op de BMW's, 2 x een K1100LT, een R1100RT en thans een K1200P die ik voor een prikkie heb gekocht op de domeinen en helemaal heb laten opknappen. Hij heeft nu alweer bijna 180.000 km erop zitten.
Ik maak met mijn vrouw en mijn vrienden regelmatig tourtochtjes in Nederland en Duitsland. Voor mijn werk rijd ik ook regelmatig motor, dus ik maak wel aardig wat kilometers.
Al surfend op zoek naar een goede bike to bike verbinding kwam ik in contact met MarcB, die mij fantastisch geholpen heeft, waardoor ik nu een mooie goed werkende installatie op mijn motor heb, weggewerkt in het kontje van de motor.
Ik zal tzt nog wel kijken of ik wat foto's heb voor op het forum. Het uitpluizen van fora levert je een schat aan informatie op over motoren. :]

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Even voorstellen JanBMWtje

Bericht door Evelakes » do mei 08, 2014 11:06 am

Welkom Jan mooi verhaal met de nodige ervaringen , hoop dat je je weg hier zult vinden en misschien tot op een treffen.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Even voorstellen JanBMWtje

Bericht door MarcB » do mei 08, 2014 5:51 pm

Welkom op het forum Jan en veel plezier hier :-)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
Viffer
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 953
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 12:56 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen JanBMWtje

Bericht door Viffer » do mei 08, 2014 8:40 pm

Welkom.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten