Tot dan toe was ik helemaal blij.
Maar toen gebeurde het. Samen met de verkoper naar het postkantoor om de motor over te schrijven. Onderweg daarna toe seinde iemand dat ik niet het ligt aan had. Ik heb vervolgens het ligt aan gedaan.
Toen alles op het postkantoor afgehaald. De verkoper bedankt en ik wilde nog snel even een broodje halen om daarna terug te rijden naar Arnhem.
Toen ik het broodje op had wilde ik de motor starten, maar toen deed hij helemaal niks meer. Ik hoorde alleen dat de startmotor aansloeg. Hij had duidelijk te weinig kracht om de startmotor aan de praat te krijgen.
Ik dacht omdat de motor al een tijdje stil stond dat de accu leeg was ik vervolgens de motor aangeduwd en met de terug weg begonnen.
bij uitrecht begon de kilometerteller en de toerenteller raar te doen als ik de knipperlichten aandeed. ging op het ritme van de kniperlichten heen en weer. Ik heb toen de verlichting uitgedaan alleen het stadslicht laten branden. Toen werkte alles perfect, maar zodra ik het dimlicht aandoe gaat de motor na een tijdje dezelfde kuren vertonen. Met stadslicht start de motor gewoon. Ik snap er helemaal niks van.
weet iemand wat er aan de hand is??
Frank ik wil je nogmaals bedanken voor je hulp!!!!